ربات اینستاگرام » وبلاگ » اینستاگرام » اینستاگرام محبوب تر از همیشه
اینستاگرام محبوب تر از همیشه
کل رای 2 میانگین 4.5

اینستاگرام محبوب تر از همیشه

 

اینستاگرام

 

شبکه های اجتماعی چون اینستاگرام و یا پیام رسانی مانند تلگرام از ویژگی های زیادی برخوردارند که با استفاده از این نرم افزار های محبوب امکان فراهم بستر خوبی برای کسب و کار های اینترنتی میباشد.

 

 

 

 

 

البته قابل ذکر میباشد که این نو کسب کار ها متاسفانه هنوز داخل ایران جا نیافتاده و در آمار های جهانی رقم بالایی برای ایران ثبت نشده است. اما خب جای این امید است که در آینده ای نزدیک تجارت الکترونیکی کسب و کار های اینترنتی و یا خرید های مجازی افزایش پیدا کنند.

آیا به دنبال افزایش فالوور و بازدید اینستاگرام هستید؟

همین امروز کمپین تبلیغاتی خود را با تخفیف ویژه آغاز کنید و بازدید کننده کاملا واقعی برای پیجتون بیارید. ما برای شما بهترین و کارآمد ترین روش را پیشنهاد میکنیم با کمترین هزینه و بیشترین بازدهی

 

 

 

 

اینستاگرام نیز یکی از نرم افزار های محبوب و قدرتمند به خصوص برای بیزینس کار ها میباشد و در ایران نیز بسیار محبوب بوده و روز به روز در حال افزایش محبوبیت خود در ایران میباشد.

 

 

 

 

 

 

 

 

اما سوال اینجاست که  محبوب‌ترین نرم افزار های شبکه های اجتماعی و پیام رسان های موبایلی در سالی که گذشت مخصوص کدامیک میباشد و مخصوصا برای صاحبان بیزینس کار اولویت دارد؟

 

 

 

1. واتس آپ در رتبه اول

شاید باور کردنش سخت باشد اما واتس آپ یک میلیارد و سیصد میلیون عضو دارد و میتوان گفت محبوب ترین پیام رسان جهان در سال گذشته میباشد. بعد از واتس آپ، فیس بوک مسنجر با یک میلیارد و دویست میلیون کاربر در جایگاه دوم قرار گرفته و بعد از آن به ترتیب وی چت و QQ Mobile با 938 و 861 میلیون در رتبه های دیگر قرار گرفته اند. اما اینستاگرام با هشتصد میلیون کاربر در رتبه بعدی قرار دارد.

 

 

با توضیحات بالا اینستاگرام در رتبه پنچم این جدول قرار دارد اما زمانی که از لحاظ کسب و کار های اینترنتی به اینستاگرام نگاه میکنیم قضیه فرق خواهد کرد. طبق گزراش موسسه e marketer هر ماه بالای 850 هزار خریدار از اینستاگرام استفاده میکنند و نیز برند های بسیار معروف نیز از این نرم افزار بهره میگیرند، تا محصولات شان رو به فروش برسانند و این قدرت اینستاگرام را در زمینه شغل های بیزینسی اینترنتی نشان میدهد.

 

 

اما اینستاگرام یک قدم از پیام رسان ها و دیگر شبکه های اجتماعی جلوتر میباشد و آن هم این است که تعداد کاربران فعال اینستاگرام بیشتر از دیگر شبکه های اجتماعی میباشد، طبق آمار ارائه شده روزانه 500 میلیون کاربر فعال داخل اینستاگرام فعالیت دارند. پس فروش در این نرم افزار بازدهی بیشتری خواهد داشت.

 

 

 

2. اینستاگرام در کدام کشور ها محبوب تر است

در رتبه بندی محبوب ترین کشورهای اینستاگرامی آمریکا در اولین رتبه با 110 میلیون جای دارد و بعد از امریکا برزیلی ها اندونزی ها به ترتیب با 57 میلیون و 53 میلیون در رتبه های بعدی قرار دارند.

 

 

همانطور که در مطالب بالا اشاره کردیم در پایان سال 2017 بیش از 800 میلیون کاربر داخل اینستاگرام فعالیت داشته اند.در بین این آمار کاربران ایرانی با 24 میلیون عضو فعال در رتبه هفتم این جدول قرار دارند اما این آمار در پیام رسان تلگرامک بسیار متفاوت میبشاد. تلگرام با 180 میلیون عضو فعال که 46 میلیون ان را ایرانی ها تشکیل میدهند.

 

 

 

 

 

3. ویژگی ها منحصر به فرد اینستاگرام

اما چه دلیل باعث شده است که بیزینس کار ها برای فروش محصولات و فعالیت کسب و کار اینترنتی خود این برنامه را ترجیح بدهند؟ اینستاگرام دارای تحلیل های متنوعی میباشد حتی تحلیل های بعد از پست گذاری که اگر به هر دلیلی در برهه ای از زمان تحلیل ها منفی بود و افت کرد به فعالان کسب و کار اینترنتی کمک میکند تا رویه خود را اصلاح کنند.

 

 

از ویژگی های دیگر این برنامه نیز میتوان هشتگ ها را نام برد. هشتگ ها به کاربران اینستاگرام کمک میکند در جستجوی مطالب مورد علاقه به راحتی اقدام و دسته بندی کنند اما از طرف دیگر نیز برای فعالان کسب و کار های اینترنتی هائز اهمیت میباشد. در یکی از تحلیل های e-marketer ثابت شده که آن پست هایی که حداقل یک هشتگ را شامل میشوند 12.6 درصد بیشتر نسبت به پست هایی که هشتگ ندارن دیده میشوند. البته قابل ذکر میباشد که میتوانید تا 30 هشتگ به پست هایتان اضافه نمایید.

 

 

و یکی دیگر از مزیت های اینیستاگرام  در قابلیت Instagram Business جای دارد. اگر به طور خلاصه به این موضوع بپردازیم بسیار الزامی و ضروروی میباشد که از این ویژگی در پیچ های بیزینسی استفاده شود.تعداد پیچ هایی که این ویژگی را فعال کرده اند 8 میلیون تخمین زده شده است.

در مورد آموزش بیزینسی کردن اینستاگرام و مزیت های آن در پست های قبلی توضیح داده ایم.

 

در پیچ های بیزینسی امکان وارد کردن اطلاعات بیشتری را دارید. و نیز تحلیل های بسیار بالاتری در دسترستان خواهد بود . در پروفایل تجاری اطلاعات زیادتری از خود می‌توانید به اشتراک بگذارید و البته شرط لازمه آن، داشتن یک صفحه فیس بوک برای آن کسب و کار است.