ربات اینستاگرام » وبلاگ » اینستاگرام » اینستاگرام و اسنپ چت
اینستاگرام و اسنپ چت
امتیاز دادن به این پست

اینستاگرام و اسنپ چت

اینستاگرام و اسنپ چت

 

 

اینستاگرام و اسنپ چت ، این روزها با چک کردن حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی در خواهید یافت که محتوای منتشر شده بر روی شبکه به صورت ویدیو و کلیپ کوتاه شکل گرفته است.

 

 

طبق گزارش ، بسیاری از کارشناسان و متخصصین بر این باورند که محتوا و مفهوم ضبط شده در ویدیو کلیپ بسیار واضح تر از هر نوع دیگری از تصاویر و مفاهیم به اشتراک گذاشته شده توسط مخاطب درک می شود.

 

 

بسیاری از کاربران در شبکه اجتماعی نیز بر این باورند که با پخش ویدیو ها می توانند بسیار ساده تر منظور خود را به مخاطب برسانند تا هر گونه نوشته یا تصویر.

 

آیا به دنبال افزایش فالوور و بازدید اینستاگرام هستید؟

همین امروز کمپین تبلیغاتی خود را با تخفیف ویژه آغاز کنید و بازدید کننده کاملا واقعی برای پیجتون بیارید. ما برای شما بهترین و کارآمد ترین روش را پیشنهاد میکنیم با کمترین هزینه و بیشترین بازدهی

 

در میان نرم افزار های شیر شده دو نرم افزار که بیشترین تاثیر را در نوع جدیدی از کلیپ های اشتراک گذاری شده دارند را می توان اینستاگرام و اسنپ چت دانست.

 

 

سوال

 

 

چرا با وجود نرم افزار هایی مانند یوتیوب و یا فیسبوک این دو نرم افزار به عنوان پیشگامان تحول در زمینه  شیر شناخته شده اند؟

 

 

کارشناسان دلایل زیادی برای این انتخاب ذکر کرده اند:

 

 

۱_ جمعیت شناسی : نرم افزار اینستاگرام و اسنپ چت با در نظر گرفتن میانگین سنی مخاطبان خود ویژگی های جذاب تری را برای این دسته از کاربران قرار داده اند .

 

 

این دو نرم افزار بیشترین مخاطب قشر نوجوان و جوان را در میان گروه های سنی به خود جذب کرده که باعث می شود شاخص های مناسب این قشر برای جذب مخاطب بیشتر به این دو نرم افزار اضافه می شود.

 

 

۲_ به روز کردن : این دو نرم افزار در فاصله زمانی های بسیار کوتاه اقدام به شرح نسخه های جدید از نرم افزار خود می کنند.

 

 

۳_ مبارزه یا شکست : شبکه اجتماعی میدان رقابتی برای طراحان و تولید کنندگان نرم افزار ها به حساب می آید.

 

 

به دست آوردن جایگاه و حفظ آن در میان کاربران به معنای پیروزی تمام  تلقی می شود.

 

 

۴_ رتبه دادن به سیستم عامل گوشی های هوشمند : یکی از دلایل قدرتمند شدن و محبوبیت این دو نرم افزار را می توان شروع به کار و پشتیبانی هر دو از سیستم عامل تلفن های همراه دانست.

 

 

ویدیو های شیر شده توسط اینستاگرام و اسنپ چت

 

 

اینستاگرام  : شبکه اجتماعی اینستاگرام در ابتدا تنها با قابلیت شیر کردن تصاویر فعالیت خود را شروع کرد.

 

 

کاربران اینستاگرام نیز می توانند اشتراک گذاری ویدیو را برای مخاطبان در نظر بگیرد که تغییر بزرگ در این شبکه اجتماعی به حساب می آید.

 

 

در ابتدا کلیپ های تصویری به اشتراک گذاشته شده محدودیت زمانی ۱۶ ثانیه را داشته که این محدودیت به ۱ دقیقه رتبه گرفت یکی دیگر از ویژگی های این نرم افزار می توان به چگونگی پخش ویدیو های شیر شده دانست.

 

 

اسنپ چت : نرم افزار بسیار قوی که از دو راه برای شیر کردن استفاده می کند.

 

 

یکی از این روش ها فرستادن ویدیو به صورت اصلی است که ویدیو انتخاب شده را بدون هیچ تفاوتی ارسال و به شیر می گذارد.

 

 

دیگر روش ذکر شده در این نرم افزار اضافه کردن فیلتر های گوناگون به تصویرها است.

 

 

اینستاگرام و اسنپ چت

 

 

[post_grid id="4549"]