نویسنده: پوریا امیرخزانی
2018-08-11

تغییر رمز اینستاگرام ؛ آموزش تمامی راه های تغییر پسورد اینستا!

در این مطلب تغییر پسورد اینستاگرام از داخل پیج، تغییر رمز اینستا بدون داشتن رمز قبلی و تغییر رمز اینستاگرام در گوگل به طور کامل آموزش..

به دنبال پیج فعال‌ و با نرخ تعامل بالا هستید؟

وارد کانال تلگرام شوید و لیست تمامی پیج‌ها همراه با آمار بازدیدکننده فعال را مشاهده نمایید!

ربات اینستاگرام اینبو

ربات اینستاگرام اینبو دستیار هوشمند، اختصاصی و خستگی ناپذیر شما در اینستاگرام است!

ممکن است شما هنگام ورود به پیج اینستاگرامتان رمز قبلی خود را فراموش کرده باشید و برای ورود، نیاز به تغییر رمز اینستاگرام داشته باشید. البته تغییر پسورد اینستاگرام در مواقع دیگری هم کاربرد دارد. مثلاً وقتی می‌خواهید پیجتان را موقتا غیرفعال نمایید یا برای همیشه آن را حذف کنید. به همین دلیل در این مقاله روش‌های مختلف عوض کردن رمز اینستا را آموزش می‌دهیم!

خرید فالوور اینستاگرام

راهنمای مطالعه

ویدیوی آموزشی تغییر رمز اینستاگرام

آموزش کامل تغییر رمز اینستا از طریق اپلیکیشن اینستاگرام. همچنین آموزش چند روش برای بازیابی پسورد اینستاگرام

در این آموزش تصویری یاد می‌گیریم که:

  • چگونه رمز اینستا را عوض کنیم؟
  • تغییر رمز اینستاگرام بدون داشتن رمز قبلی
  • عوض کردن پسورد از طریق اپلیکیشن اینستا
  • بازیابی رمز از طریق سایت اینستاگرام

مهم: اگر می خواهید پیجتان در برابر هکرها نفوذناپذیر شود، حتما علاوه بر تغییر رمز اینستا، مقاله 27 راهکار جادویی برای افزایش امنیت اینستاگرام را بخوانید و در پیجتان اجرا کنید!

آموزش تغییر پسورد اینستاگرام از داخل پیج

اگر مایل به تغییر رمز اینستاگرام خود هستید و رمز عبور قبلی خود را نیز می‌دانید، تغییر پسورد اینستاگرام بسیار ساده است! اما رمز اینستا کجاست؟برای پاسخ این پرسش و نیز تغییر پسورد اینستاگرام خود، کافیست مراحل زیر را دنبال کنید:

  1. برای تغییر رمز اینستاگرام در ابتدا وارد پیج خود شده و به بخش پروفایل اینستاگرام خود بروید؛ آیکون سه خط در بالا و سمت راست صفحه را لمس کنید و سپس در پایین نیم صفحه‌ی باز شده، روی Settings کلیک کنید.
مراجعه به تنظیمات اینستاگرام
مراجعه به بخش تنظیمات اینستاگرام
  1. حالا شما وارد تنظیمات شده‌اید. برای تغییر گذرواژه اینستاگرام، از این قسمت مطابق شکل بخش security یا همان تنظیمات امنیتی را انتخاب کنید.
مراجعه به بخش Security
انتخاب گزینه Security یا امنیت
  1. برای ورود به بخش تغییر گذرواژه اینستاگرام، گزینه Password را لمس نمایید.
انتخاب گزینه password
انتخاب گزینه password یا رمز
  1. در مرحله‌ی آخر، برای تغییر پسورد اینستاگرام، رمز عبور قبلی خود را در کادر اول و رمز عبور جدید خود را در کادر دوم وارد کنید. سپس رمز عبور جدید را یک بار دیگر در کادر سوم درج نمایید.
مراحل تغییر رمز اینستاگرام
تغییر رمز عبور اینستاگرام
  1. حالا تغییر رمز اینستاگرام با موفقیت انجام شده است!

میخوام رمز اینستامو عوض کنم ولی فراموشش کردم!

شاید از خود بپرسید آیا تغییر رمز اینستاگرام بدون داشتن رمز قبلی ممکن است؟ جواب مثبت است. این کار از طریق بازیابی پسورد با استفاده از شماره تلفن و ایمیل اکانت انجام می‌شود. به این صورت که لینک تغییر پسورد اینستاگرام به شماره یا ایمیل ثبت شده در اکانت اینستاگرام شما ارسال می‌شود. از طریق این لینک به صفحه‌ی تغییر پسورد اینستاگرام هدایت می‌شوید. بدین ترتیب قادر خواهید بود به سادگی اقدام به تغییر گذرواژه اینستاگرام خود نمایید.

اگر داخل پیج خود حضور دارید ولی رمز عبور قبلی خود را فراموش کرده‌اید، کار شما حتی ساده تر هم هست! توصیه می‌کنیم با استفاده از روش‌های گفته شده در مقاله‌ی ثبت و تغییر ایمیل و شماره تلفن در اینستاگرام، ایمیل و شماره تلفن معتبری در اکانت خود ثبت کنید. سپس، همانطور که در ادامه‌ی این مطلب خواهیم گفت، اقدام به تغییر رمز اینستاگرام کنید!

تغییر رمز اینستاگرام بدون داشتن رمز قبلی

برای تغییر رمز اینستاگرام بدون داشتن رمز قبلی، ابتدا باید به صفحه ورود به اینستاگرام مراجعه کنید. اگر هم اکنون داخل پیج خود حضور دارید، برای دسترسی به این صفحه کافیست مطابق شکل، آیکون پروفایل خود را در سمت راست نوار پایین صفحه، لمس کرده و برای چند ثانیه نگه دارید و در نیم صفحه باز شده، گزینه Add Account را انتخاب کنید. سپس Log Into Existing Account را انتخاب کنید. سپس، برای تغییر رمز اینستاگرام مراحل زیر را دنبال کنید:

  1. برای ورود به فرایند تغییر رمز اینستاگرام، نوشته آبی رنگ Get help logging in را لمس کنید.
انتخاب گزینه forgot password
انتخاب گزینه forgot password
  1. در تنها کادر موجود، نام کاربری پیج خود را وارد کنید. می‌توانید به جای نام کاربری از آدرس ایمیل و یا شماره تلفن مربوط به پیج نیز استفاده کنید. سپس، گزینه Next را لمس کنید.
وارد کردن نام کاربری یا ایمیل پیج
وارد کردن ایمیل یا نام کاربری
  1. در این صفحه، راه های موجود برای بازیابی و تغییر پسورد اینستاگرام به شما نشان داده می‌شود.
  2. چنانچه ایمیلی بر روی اکانت خود ثبت کرده باشید، توصیه می‌کنیم گزینه‌ی Send an Email را انتخاب کنید. در غیر این صورت، گزینه‌ی Send an SMS را برگزینید.
انتخاب آدرس ایمیل جهت دریافت لینک بازیابی رمز
انتخاب آدرس ایمیل یا شماره تلفن جهت دریافت لینک
  1. اگر گزینه‌ی Send an Email یا همان تغییر رمز از طریق ایمیل را انتخاب کرده باشید،به ایمیل خود مراجعه کنید. منتظر بمانید تا ایمیلی از سمت اینستاگرام به شما ارسال شود. اگر گزینه‌ی تغییر رمز اینستاگرام از طریق شماره تلفن را انتخاب کرده‌اید، منتظر بمانید تا پیامک اینستاگرام به شما ارسال شود.
مراجعه به جعبه دریافت ایمیل
مراجعه به جعبه دریافت ایمیل ها
  1. پس از دریافت پیامک یا ایمیل که حاوی لینک تغییر پسورد اینستاگرام می‌باشد، بر روی این لینک کلیک کنید تا به صفحه‌ی تغییر رمز اینستاگرام وارد شوید.
کلیک روی لینک بازیابی رمز عبور
کلیک روی لینک جهت بازیابی رمز عبور
  1. مطابق شکل، در این صفحه دو کادر وجود دارد که بایستی رمز عبور جدید خود را در یکی وارد کرده و در دیگری تکرار کنید تا تغییر رمز اینستاگرام کامل شود!
وارد کردن پسورد جدید برای اینستاگرام
وارد کردن رمز جدید برای اکانت اینستاگرام

چند نکته در مورد تغییر رمز اینستاگرام

  1. گاهی با کلیک روی لینک پیامک شده، ممکن است به جای صفحه‌ی تغییر گذرواژه اینستاگرام، با صفحه‌ی ورود به اینستا مواجه شوید. در این حالت، کل لینک پیامک شده را کپی کرده و در مرورگر خود پیست کنید. همچنین بهتر است از صفحه‌ی شخصی مرورگر استفاده کنید.
  2. گاهی برای باز شدن صفحه‌ی تغییر پسورد اینستاگرام، استفاده از ابزار تغییر آی پی لازم است.
  3. توجه داشته باشید گزینه‌ی فیسبوک در این مرحله به طور پیش‌فرض برای همه‌ی اکانت‌ها نشان داده می‌شود؛ حتی اگر قبلا اکانت فیسبوکی روی اکانت خود ثبت نکرده باشید!
  4. اگر ایمیلی دریافت نکردید، حتما پوشه‌ی Important و Spam و نیز Trash در ایمیل خود را بررسی کنید. گاهی ایمیل‌های اینستاگرام به این پوشه هدایت می‌شوند.
  5. اگر با یک شماره چندین اکانت ایجاد کرده‌اید، توصیه می‌کنیم از نام کاربری اکانت استفاده کنید!
  6. اگر از دستگاهی برای مدتی طولانی در اکانت خود حضور داشته‌اید، ممکن است بجای لینک تغییر پسورد اینستاگرام، لینک مستقیم ورود به اکانت و یا یک کد امنیتی برای شما ارسال شود. در این حالت، اگر می‌خواهید اقدام به تغییر گذرواژه اینستاگرام نمایید، بهتر است از یک دستگاه جدید استفاده کنید.
  1. هنگام تغییر پسورد اینستا، اگر رمز عبور جدید یکی از پسوردهای قدیمی شما باشد و یا رمز عبور ضعیفی انتخاب کرده باشید، با خطا مواجه شده و تغییر رمز اینستاگرام انجام نخواهد شد.

گاهی ارسال پیامک تغییر رمز اینستاگرام با مشکل مواجه شده و اصلا این پیامک برای شما ارسال نمی شود. اگر شما هم با این مشکل مواجه شدید، می توانید با ترفندهای حل مشکل ارسال نشدن پیامک اینستاگرام به راحتی این مشکل را حل نمایید!

چگونه رمز اینستا را در گوگل عوض کنیم؟

تغییر رمز اینستاگرام از طریق گوشی و اپلیکیشن و نیز تغییر رمز اینستاگرام در گوگل بسیار مشابه هستند. برای تغییر رمز اینستاگرام بدون داشتن رمز قبلی مراحل زیر را اجرا کنید:

  1. یکی از مرورگرهای خود را باز کرده و به سایت اینستاگرام وارد شوید.
  2. در این صفحه همانگونه که در تصویر زیر نیز مشاهده می‌کنید، نوشته ای با عنوان Forgot password وجود دارد که به معنای فراموشی رمز عبور می‌باشد. بر روی آن کلیک کنید.
تغییر رمز اینستاگرام در گوگل
  1. در کادر موجود، آدرس ایمیل، شماره تلفن یا نام کاربری مربوط به پیج خود را وارد کنید. در صورت نوشتن شماره تلفن، پیامک و در صورت درج آدرس ایمیل، یک ایمیل به شما ارسال می‌شود. بعد از وارد کردن یکی از این موارد، گزینه Send Login Link را لمس کنید.
  1. حال منتظر دریافت پیام حاوی لینک تغییر رمز اینستاگرام باشید. در صورتی که پیامک دریافت کرده‌اید، بر روی لینک موجود در پیامک کلیک کنید. در صورت انتخاب ایمیل، بر روی نوشته Reset your Instagram password کلیک کنید.
تغییر رمز اینستاگرام در گوگل
  1. در صفحه ی باز شده، دو کادر وجود دارد. در کادر اول، رمز عبور جدید خود را وارد کرده و در کادر دوم، این رمز عبور را تکرار نمایید.
تغییر رمز اینستاگرام در گوگل
  1. حالا تغییر پسورد اینستاگرام با موفقیت کامل شده است!

سوالات متدوال تغییر رمز اینستاگرام

چگونه رمز اینستا را عوض کنیم؟

✅ برای تغییر رمز اینستاگرام بدون داشتن پسورد قبلی کافی است در صفحه ورود اینستاگرام روی گزینه Forgot Password بزنید تا لینک تغییر رمز اینستاگرام برایتان ارسال شود!

چرا روی لینک تغییر پسورد اینستاگرام میزنم، به جای صفحه تغییر پسورد میره صفحه اول اینستاگرام؟

✅ این مسئله بیشتر به این خاطر رخ می دهد که بخشی از لینک هنگام کلیک روی آن فعال نمی شود. ما در این مطلب، راه حل قطعی این مشکل را توضیح داده‌ایم. لطفا این مطلب را مطالعه نمایید!

میخوام رمز اینستامو عوض کنم اما بجای لینک تغییر پسورد، لینک ورود مستقیم بهم فرستاده میشه! چیکار کنم؟

✅ این اتفاق زمانی می افتد که با گوشی یا کامپیوتر خاصی مدت زمان زیادی در اکانت خودتون حضور داشته باشید. برای حل مشکل از یک دستگاه جدید برای تغییر پسورد خودتون استفاده کنید!

چرا رمز فعلی پیج را درست وارد می کنم اما هنگام ثبت پسورد جدید خطا میده؟!

✅ این موضوع می‌تواند به این دلیل باشد که یا سعی دارید یکی از رمز عبورهای قبلی خود را به عنوان پسورد جدید ثبت کنید، یا اینکه رمز عبور ضعیفی انتخاب کرده‌اید.

چرا پیامک تغییر پسورد اینستاگرام واسم ارسال نمیشه؟

✅ ارسال نشدن پیامک اینستاگرام می تواند دلایل زیادی داشته باشد. ما در این مقاله منبعی معرفی کرده‌ایم که می‌توانید از روش های گفته شده در آن برای حل این مشکل استفاده کنید.

جمع بندی

ما در این مقاله نحوه تغییر رمز اینستاگرام را به طور کامل توضیح داده‌ایم. همچنین، گفتیم که تغییر رمز اینستاگرام بدون داشتن رمز قبلی به سادگی قابل انجام است. در پایان نیز تغییر رمز اینستاگرام در گوگل را به طور مجزا آموزش دادیم. در این مطلب سعی شده به تمامی سوالات احتمالی شما در زمینه تغییر پسورد اینستاگرام پاسخ داده شود. با این حال، چنانچه در این زمینه به مشکلی برخورده‌اید، می‌توانید در قسمت نظرات با ما در میان بگذارید تا به حل مشکل شما کمک کنیم. از اینکه تا این نقطه‌ی این مطلب با ما همراه بودید، متشکریم!

پنل شبکه های اجتماعی اینبو

پرسش و پاسخ

سوالتان را بپرسید و برای دریافت پاسخ، منتظر پیامک کارشناسان ما باشید!

دیدگاه شما را با چه تصویری در سایت نمایش دهیم؟
عضویت
اطلاع از
guest
409 کامنت
جدیدترین
قدیمی ترین
Inline Feedbacks
نمایش همه کامنتها
بیتا

سلام چقدر طول میکشه تا برنامه برام پسورد جدید و پیامک کنه؟

حنا

سلام خسته نباشید من سه ماه پیش اینستاگرامم رو دی اکتیو کردم و الان که میخوام برش گردونم میزنه یوزنیمت اشتباهه که من مطمئنم از درست بودنش و وقتی شمارم رو هم میزنم میگه شما اصن با این شماره اینستاگرام ندارید چیکار کنم؟

محمد

سلام خسته نباشید از اینستا گرام برام پیام اومده که رمزرو عوض کنم ولی یادم نیست رو گزینه فراموشی رمز میزنم لینک برام ارسال میشه رو لینک میزنم بازم میره همونجا که باید رمز قبلی رو وارد کنم
میشه ی راهنمایی کنی

می

من شمار ای که باهاش اینستا زدم ندارم یعنی شکوندم و میخام دیلت بزنم اینستامو چیکار کنم رمز هم فراموش کردم

سوگند

چراموقع گذرواژه جدید خطا میزنه

ستاره

من دو اکانت در اینستاگرام دارم می‌خوام ایمیل یکی رو تغییر بدم از کجا باید برم

mohamad__saleh

بجای پیامک لینک تعغیر رمز پیام feedback _required

majidghasemzadeh

سلام من چند تا پیج دارم یکی از اونها بسته شده وErrمیده میشه از جایه دیگه پسوردوعوض کنم درضمن میدونم حک شده چون قبلا چند تا پیجم اینطوری شد بعداز 30روز پرید

Zhra

سلام من پیج پریده رمزشو یادم رفته شماره ک زدم مسدود شده وایمیلمم یادم نیست راهی هست ک بتونم رمزمو عوض کنم ایا

ابراهیمی

پیج اینستام حک شده ،میشه برش گردوند
دسترسی بهشون ندارم

مریم

سلام خسته نباشید اینستاگرام خودش پیج من رو دی اکتیو کرد و من الان که میخوام وارد بشم رمزم را فراموش کردم چه کار میتونم انجام بدم خواهش میکنم راهنماییم کنید

Rh

سلام من یکی اومده داخل پیجم و هرچی پسورد عوض میکنم بازم میاد ایمیل هم عوض کردم و تایید دو مرحله ای هم گذاشتم.

مرضیه جوادی

چکار می توانم بکنم گذرواژه یادم رفته اکانت هارا پاک کنید اکانت دیگری بسازیم

مرضیه جوادی

سلام من می خواهم اکانت اینستاگرامم را پاک کنم اکانت جدید بسازم این اکانت گذرواژه دادم بالا نمیادمی توانید درست کنیدگذرواژه یادم رفته

مهران نصیری

سلام وقتتون بخیر، والا من از طریق ایمیل اقدام میکنم لینک بازیابی رمز نمیاد، نمیدونم مشکل از اینستاگرامه یا یاهو، چیکار کنم؟ شماره ای هم که دادم گم کردم.فقط ایمیلو دارم اونم که لینک ارسال نمیشه

مبینا

میخوام یه پیج دیگه بزنم ولی نمیشه باید چیکار کنم

Mmm

سلام ریلز اینستا چه جوری فعال میشه ؟

Yasi

لینک میاد اما نمیشه بازش کرد با یه گوشی دیگه بازش میکنم ولی اصلا چیزی نمیاد که من رمزو عوض کنم لطفا یکی کمک کنه

نسترن

پیجم پریده بازیابی هم میکنم برام بالا نمیاد
رمز قبلیم دارم میزنم میگه اشتباس
بقیه پیجامم باهاش پریده
من باهاشون کارمیکنم نمیدونم چجوری رمز دارشون کنم

Hosenn

رمز پیجم یادم رفته میخوام تغیرش دهم پیجمم فعاله الان

0

برای ورود قطعی به اکسپلور اینستاگرام کلیک کنید!