نویسنده: علی محمدی
2020-10-03

تیک آبی اینستاگرام چیست؟ روش دریافت تیک آبی اینستا

تیک آبی اینستاگرام چیست؟ چگونه برای اکانت خود تیک آبی اینستا را رایگان بگیریم؟ برای آشنایی با قابلیت تیک آبی اینستاگرام و نحوه دریافت آن ...

به دنبال پیج فعال‌ و با نرخ تعامل بالا هستید؟

وارد کانال تلگرام شوید و لیست تمامی پیج‌ها همراه با آمار بازدیدکننده فعال را مشاهده نمایید!

ربات اینستاگرام اینبو

ربات اینستاگرام اینبو دستیار هوشمند، اختصاصی و خستگی ناپذیر شما در اینستاگرام است!

در عصر حاضر شبکه‌های اجتماعی نقش پر رنگی بین زندگی افراد جامعه پیدا کرده‌اند. در شبکه‌ی اجتماعی پرمخاطبی همچون اینستاگرام، افراد مشهور جامعه مثل بازیگران، ورزشکاران و خواننده‌ها از جایگاه ویژه‌ای برخوردار هستند.

خرید فالوور اینستاگرام

به دلیل وجود اکانت‌های فیک (جعلی) برخی اوقات تشخیص پیج اصلی افراد از سایر پیج‌ها دشوار است. اینستاگرام برای تمایز پیج اصلی افراد سرشناس از پیج‌های جعلی از نماد تیک آبی استفاده می‌کند. زمانی که یک پیج از اینستاگرام تیک آبی دریافت می‌کند، به این معنی است که اینستاگرام اصالت پیج مورد نظر را تأیید کرده است.

در این مقاله قصد داریم روش گرفتن تیک آبی را آموزش داده و همچنین ویژگی‌ها و مزایای تیک آبی اینستاگرام را مورد بررسی قرار دهیم.

ویدیوی آموزش دریافت تیک آبی اینستاگرام

تیک آبی اینستاگرام چیست و چطور تیک آبی اینستا را دریافت کنیم

در این ویدیو مشاهده میکنید که:

  • تیک آبی اینستاگرام چیست و تیک آبی چطور نمایش داده می‌شود؟
  • تیک آبی اینستاگرام چه کاربردی دارد؟
  • قوانین اینستاگرام برای دریافت تیک آبی
  • برای اینکه تیک آبی دریافت کنیم چه نکاتی را باید رعایت کنیم؟
  • چگونه درخواست تیک آبی را برای اینستاگرام ارسال کنیم؟

تیک آبی اینستاگرام چیست؟

تیک آبی اینستاگرام نشانه‌ای است که اینستاگرام به اکانت‌های افراد مشهور و دارای فالوور زیاد مثل بازیگران، فوتبالیست‌ها، سیساتمداران، بلاگرها و … می‌دهد.

با استفاده از تیک آبی اینستا می‌توان اکانت‌های اصلی افراد مشهور را از حساب‌های جعلی که افراد دیگر ساخته‌اند، شناسایی کرد.

چه کسانی می‌توانند صاحب تیک آبی اینستا شوند؟

در حالت کلی چند دسته از اکانت‌ها می‌توانند از اینستاگرام تیک آبی دریافت کنند و پیج اصلی خود را از سایر پیج‌های مشابه متمایز سازند. ویژگی مشترک این گروه‌ها این است که اغلب افراد آن‌ها را می‌شناسند. به همین دلیل، تمایز اکانت اصلی از پیج‌های فیک دارای اهمیت است. کسانی که شرایط دریافت تیک آبی اینستا را دارند، به صورت زیر دسته‌بندی شده‌اند:

  • افراد مشهور: بازیگران، خواننده‌ها، ورزشکاران، سیاست‌مداران، افراد فعال در حوزه‌های علمی و …
  • برندهای معتبر: برندهایی که دارای شهرت جهانی هستند مثل Adidas , Nike , Amazon و …
  • سازمان‌ها و نهادهای عمومی: سازمان‌های دولتی و غیردولتی مثل نشریات خبری، تشکل‌های علمی و …

البته نکات ذکرشده به این معنی نیست که به غیر از گروه‌های بالا، اشخاص دیگری نمی‌توانند تیک آبی اینستاگرام را دریافت کنند. در ادامه روش‌هایی را آموزش خواهیم داد که می‌توانید با استفاده از آن‌ها نسبت به ارسال درخواست تیک آبی به اینستاگرام اقدام نمایید.

اقدامات لازم برای دریافت تیک آبی اینستاگرام

برای به دست آوردن تیک آبی اینستاگرام باید شرایطی را فراهم کنید تا اینستاگرام را متقاعد سازد که تشخیص پیج اصلی شما برای کاربران دیگر حائز اهمیت است. برای فراهم کردن این شرایط راهکارهای زیر را توصیه می‌کنیم:

تکمیل اطلاعات شخصی در پروفایل برای دریافت تیک آبی اینستاگرام

تکمیل اطلاعات پروفایل

اطلاعات شخصی برای اینستاگرام اهمیت زیادی دارند. اولین و شاید مهم‌ترین قدم برای دریافت تیک آبی اینستاگرام، این است که اینستاگرام شما را به عنوان یک فرد حقیقی بشناسد.

چنانچه اطلاعات شخصی مثل شماره تلفن، آدرس ایمیل، عکس پروفایل و نام شما در پروفایل اینستاگرام کامل نباشد، شانس بسیار کمی برای تأیید شدن پیج خود توسط اینستاگرام خواهید داشت. بنابر این جهت معرفی خود به اینستا به عنوان یک فرد حقیقی حتماً نسبت به تکمیل اطلاعات در اکانت خود اقدام نمایید.

وجود نتیجه در صورت جستجوی نام در گوگل

نتایج جستجوی گوگل

یکی از مهم‌ترین فاکتورهایی که در دریافت تیک آبی اینستاگرام نقش دارد، وجود نتیجه در صورت جستجوی نام شما در گوگل می‌باشد. به این معنی که وقتی نام خود را در گوگل جستجو می‌کنید، چند نتیجه برای آن نمایش داده شود. این نتایج می‌توانند مربوط به شبکه‌های اجتماعی، نویسندگی کتاب، پروژه‌های علمی، نقش‌آفرینی در فیلم یا تئاتر، خواندن یا ساختن آهنگ و … باشند.

فعالیت در حوزه‌های تخصصی

فعالیت در حوزه تخصصی برای دریافت تیک آبی اینستاگرام

فعالیت در یک زمینه‌ی خاص می‌تواند باعث ترغیب بیشتر اینستا برای تأیید پیج شما و دادن تیک آبی شود. اگر هنگام بازدید از پیج‌های اینستاگرامی دقت به خرج داده باشید، متوجه می‌شوید اکانت‌هایی که در یک زمینه‌ی خاص فعالیت دارند، نسبت به پیج‌های عمومی تیک آبی را راحت‌تر دریافت می‌کنند.

تعامل بیشتر با مخاطبان برای گرفتن تیک آبی اینستاگرام

تعامل با مخاطبان پیج

تعامل با فالوورها می‌تواند این پیام را برای اینستاگرام داشته باشد که شما برای مخاطبین پیج خود ارزش قائل هستید. اینستاگرام برای تعاملات واقعی اهمیت ویژه‌ای قائل است و از کاربران خود می‌خواهد که این گونه تعاملات را رواج دهند. بنابر این افزایش تعامل با کاربران می‌تواند به دریافت تیک آبی اینستاگرام کمک زیادی کند.

ساخت بیوگرافی ویکی‌پدیا برای دریافت تیک آبی اینستاگرام

ساخت بیوگرافی ویکی‌پدیا برای دریافت تیک آبی اینستاگرام

ساخت بیوگرافی در ویکی پدیا می‌تواند در روند دریافت تیک آبی اینستا بسیار موثر باشد. به این دلیل که هم اکنون ویکی پدیا به عنوان یک منبع اطلاعاتی شناخته می‌شود، داشتن یک صفحه به نام خود کاربر می‌تواند برای تأیید پیج از سوی اینستا مفید باشد. در صورت تمایل به ساخت صفحه در ویکی پدیا، پیشنهاد می‌شود این کار را در ویکی پدیای انگلیسی انجام دهید.

فعالیت در شبکه‌های مجازی دیگر

فعالیت در شبکه‌های مجازی دیگر

در صورتی که علاوه بر اینستاگرام، در شبکه‌های مجازی دیگری فعالیت ندارید، برای دریافت تیک آبی اینستاگرام بهتر است همین حالا یک اکانت برای خود در این شبکه‌ها بسازید. با این که شبکه‌های مجازی به صورت مستقل فعالیت می‌کنند، اما نمی‌توان از پیوند بین آن‌ها چشم‌پوشی کرد.

فعالیت همزمان شما در چند شبکه‌ی مجازی اینستاگرام را به این باور خواهد رساند که شما در فضای مجازی جزو کاربران فعال هستید. این موضوع می‌تواند عامل موثری در دریافت تیک آبی اینستا باشد. به نظر می‌رسد در این زمینه، اهمیت فعالیت در فیسبوک نسبت به سایر شبکه‌های مجازی بیشتر باشد.

رعایت قوانین اینستاگرام

برای دریافت تیک آبی قوانین را زیر پا نگذارید. کاربرانی که فعالیت‌های خود را برخلاف قوانین اینستاگرام انجام می‌دهند، با جریمه روبرو شده و طبیعتاً شانس کمتری برای دریافت تیک آبی اینستاگرام دارند. اگر می‌خواهید روند دریافت تیک آبی اینستا با مشکل مواجه نشود، بهتر است به قوانین اینستاگرام احترام گذاشته و آن‌ها را رعایت کنید.

ساخت پیج فیک برای پیج اصلی خود!!

ساخت پیج فیک برای دریافت تیک آبی اینستاگرام

برای پیج خود چند اکانت فیک بسازید! ساختن پیج فیک، یک ترفند برای متقاعد کردن اینستا جهت دادن تیک آبی می‌باشد. بدین ترتیب که ابتدا باید برای پیج اصلی خود، چند اکانت فیک با نام‌های کاربری تقریباً مشابه هم ایجاد کنید. سپس برای پشتیبانی اینستا درخواستی ارسال کنید که برای تمایز پیج اصلی از اکانت‌های فیک، به پیج شما تیک آبی بدهند.

افزایش بازدید پیج برای دریافت تیک آبی اینستاگرام

یکی از مواردی که می‌تواند به دریافت تیک آبی کمک کند، افزایش بازدید پیج می‌باشد. در صورتی که پیج شما روزانه تعداد زیادی بازدیدکننده داشته باشد، اینستاگرام متوجه محبوبیت پیج شما خواهد شد. بدین ترتیب ممکن است در صورت ارسال درخواست، تیک آبی را به اکانت شما بدهد.

نکته: برای گرفتن تیک آبی از اینستاگرام، علاوه بر رعایت قوانین ذکرشده، لازم است در پیج خود حداقل یک پست داشته باشید.

مقدار خوبی فالوور داشته باشید!

شناخته شده بودن شرطی است که اینستاگرام برای دریافت تیک آبی درنظر گرفته است و طبیعتا هر فرد شناخته شده‌ای نیز حداقل در حساب شبکه‌های اجتماعی خود باید چندهزارتایی فالوور داشته باشد! اگر می‌پرسید خوب چقدر فالوور، باید بگوییم جواب مشخصی برای این سوال وجود ندارد! بسیاری از پیج‌هایی که تیک آبی دارند، ده‌ها و شاید صدها هزار فالوور دارند، اما پیش آمده برخی از پیج ها با تعداد فالوور بسیار کم نیز توانسته‌اند تیک آبی اینستاگرام را دریافت کنند.

شرط داشتن فالوور یکی از ساده‌ترین شروط دریافت تیک آبی اینستاگرام است؛ چون شما هم با تبلیغات، هم با تبادل و حتی با خرید فالوور نیز می‌توانید این شرایط را در پیج خود به وجود بیاورید. اما توصیه می‌کنیم قبل از داشتن حداقل چندهزار فالوور اینستاگرامی، نسبت به دریافت تیک آبی اقدام نکنید!

تعداد فالوور زیاد نه تنها اعتبار شما را برای اینستاگرام، بلکه اعتبارتان در چشم کاربران را نیز به شدت افزایش میدهد. تصور کنید که میخواهید محصولی را خرید کنید. اگر شرایط فروش محصول مانند قیمت و نحوه ارسال و … یکسان باشد، شما ترجیح میدهید از کدام پیج خرید کنید: پیجی با ده هزار فالوور یا صد فالوور؟ همانطور که میبینید، اینکه تعداد فالوور بالا اعتبار بالا را نیز به دنبال دارد، یک قانون نانوشته در اینستاگرام است. از طرفی به علت هزینه بالای تبلیغات طبیعتا افزایش سریع فالوور در توان هر کسب و کاری نیست. اگر پیج کاری دارید، توصیه می‌کنیم با خرید فالوور، این اعتبار را از همان مراحل اولیه به دست آورید!

نحوه ارسال درخواست تیک آبی اینستا

بعد از آشنایی با شرایط دریافت تیک آبی اینستا، چنانچه تمایل دارید برای گرفتن تیک آبی اینستاگرام، درخواستی ارسال نمایید، می‌توانید طبق روش زیر عمل کنید:

  1. وارد اپلیکیشن اینستاگرام شوید.
  2. روی آیکون پروفایل در نوار پایین صفحه کلیک کنید تا به صفحه‌ی پروفایل هدایت شوید.
  3. روی آیکون 3 نقطه در گوشه‌ی سمت راست بالای صفحه کلیک کنید.
  1. در نیم‌پنجره‌ی بازشده، گزینه‌ی Settings را انتخاب نمایید.
  1. وارد بخش Account شوید.
  1. گزینه‌ی Request Verification را انتخاب کنید.
  1. در صفحه‌ی بازشده، به ترتیب کادرهای خالی را با یوزرنیم، نام کامل و نامی که با آن شناخته می‌شوید (نام مستعار، برند و …) پر کنید. همچنین باید یک دسته‌بندی برای نوع اکانت خود انتخاب نمایید؛ مثلا ورزشی، موسیقی و …
  2. سپس می‌بایست عکس یک مدرک شناسایی را به درخواست خود ضمیمه کنید. برای مثال می‌توانید از گواهینامه‌ی رانندگی، کارت ملی، پاسپورت و … استفاده کنید.
  3. در نهایت برای ارسال درخواست تیک آبی اینستاگرام، روی گزینه‌ی Submit کلیک نمایید.
ارسال درخواست تیک آبی اینستاگرام

مزایای داشتن تیک آبی اینستا

به نظر شما چه تفاوت‌هایی بین اکانت‌های معمولی و اکانت‌های تأییدشده (پیج‌های دارای تیک آبی) وجود دارد؟ پیج‌های تأییدشده چه مزایایی نسبت به دیگر پیج‌ها دارند؟ در ادامه به بررسی مزایای تیک آبی اینستاگرام می‌پردازیم:

کسب اعتبار بیشتر

کسب اعتبار بیشتر

پیج‌هایی که تیک آبی اینستاگرام را دریافت می‌کنند، از اعتبار خاصی بهره‌مند می‌شوند. دریافت تیک آبی به این معنی است که اینستاگرام هویت این پیج را به عنوان یک شخص یا برند واقعی و مشهور تأیید می‌کند. همین مسئله باعث می‌شود پیج مورد نظر در بین کاربران اینستاگرام از اعتبار خاصی برخوردار باشد.

جلوگیری از فعالیت پیج‌های فیک

جلوگیری از فعالیت پیج‌های فیک

وقتی پیج شما توسط اینستاگرام تأیید می‌شود، افراد جامعه آن را به عنوان پیج اصلی می‌شناسند. بدین ترتیب افراد دیگر نمی‌توانند از اعتبار و شهرت شما در جهت منافع شخصی خود استفاده کنند. لازم به ذکر است علت اصلی ارائه‌ی قابلیت تیک آبی اینستاگرام، جلوگیری از فعالیت افراد دیگر و سوء استفاده آن‌ها از اعتبار افراد مشهور عنوان شده است.

افزایش سریع تعداد فالوورهای پیج دارای تیک آبی اینستاگرام

به دلیل اعتباری که تیک آبی اینستاگرام به پیج‌ها می‌دهد، کاربران با اطمینان خاطر بیشتری این پیج‌ها را فالو می‌کنند. به همین دلیل، تعداد فالوورهای پیج تأییدشده سریعاً افزایش می‌یابد. همانطور که اطلاع دارید، افزایش فالوور می‌تواند برای پیج‌ها سود مالی زیادی را به همراه داشته باشد.

کسب درآمد از تبلیغات

پس از این که به واسطه‌ی تیک آبی اینستا توانستید مخاطبان زیادی را به پیج خود جذب کنید، می‌توانید با تبلیغات در پست‌ها و استوری‌ها درآمد خوبی از این راه به دست آورید. همچنین بستن قراردادهای اسپانسرینگ و شرکت در کمپین‌های تبلیغاتی نیز می‌تواند برای شما درآمدزا باشد.

گذاشتن لینک در استوری پس از دریافت تیک آبی اینستاگرام

گذاشتن لینک در استوری با دریافت تیک آبی اینستاگرام

یکی از شرایط گذاشتن لینک در استوری اینستاگرام، داشتن تیک آبی اینستاگرام می‌باشد. چنانچه اینستاگرام اصالت پیج شما را تأیید کرده باشد، می‌توانید از این قابلیت برای معرفی دیگر شبکه‌های اجتماعی خود و حتی تبلیغ وب سایت‌های اینترنتی استفاده نمایید.

سوالات متداول

تیک آبی اینستاگرام چیست؟

✅ تیک آبی اینستا نمادی برای تمایز اکانت‌های اصلی افراد مشهور از اکانت‌های فیک است.

چطور تیک آبی اینستاگرام را رایگان دریافت کنیم؟

✅ برای دریافت رایگان تیک آبی از اینستا ابتدا باید موارد گفته شده در مقاله را رعایت کرده و سپس درخواستی مبنی بر این موضوع برای اینستاگرام ارسال کنید.

جمع بندی

تیک آبی اینستا باعث اعتبار اکانت شده و در پیشرفت پیج بسیار موثر است. در این مقاله سعی تیم اینبو بر این بود تا شما را با تیک آبی اینستاگرام آشنا کرده و نحوه‌ی دریافت آن را آموزش دهد. امیدواریم مطالب این مقاله برای شما کاربران گرامی مفید واقع شده باشند. در صورت داشتن هر گونه سوال، پیشنهاد و انتقاد می‌توانید از طریق بخش نظرات با ما در ارتباط باشید.

با سپاس از همراهی شما!

پنل شبکه های اجتماعی اینبو

پرسش و پاسخ

سوالتان را بپرسید و برای دریافت پاسخ، منتظر پیامک کارشناسان ما باشید!

دیدگاه شما را با چه تصویری در سایت نمایش دهیم؟
عضویت
اطلاع از
guest
5 کامنت
جدیدترین
قدیمی ترین
Inline Feedbacks
نمایش همه کامنتها
افشین امانی

سلام منم تیکه ابی میخوام

Sad69h

تیتر این مقاله باید درخواست تیک آبی باشه و نه دریافت:) _ ولی توضیح کامل بود موفق باشید.

محمد امامی

تیک آبی میخوام

سلطان

تیک ابی میخوام لطفا

0

برای ورود قطعی به اکسپلور اینستاگرام کلیک کنید!