نویسنده: فاطمه بخشی
2017-08-01

علت پست نشدن ویدئو در اینستا چیست؟ حل مشکل گذاشتن فیلم در اینستاگرام!

علت پست نشدن ویدئو در اینستاگرام چیست؟ راه حل های رفع مشکل گذاشتن فیلم در اینستاگرام کدام‌اند؟ 1. اتصال اینترنت 2. استانداردهای ویدئو 3. ...

به دنبال پیج فعال‌ و با نرخ تعامل بالا هستید؟

وارد کانال تلگرام شوید و لیست تمامی پیج‌ها همراه با آمار بازدیدکننده فعال را مشاهده نمایید!

ربات اینستاگرام اینبو

ربات اینستاگرام اینبو دستیار هوشمند، اختصاصی و خستگی ناپذیر شما در اینستاگرام است!

دست کم یک بار برای همه‌ی ما پیش آمده است که هنگام بارگذاری عکس یا ویدئو در اینستا دچار مشکل می‌شویم. معولا در این گونه مواقع خاموش و روشن کردن اتصال اینترنت مثل آب روی آتش عمل می‌کند. اما در مواردی نیز مشاهده می‌کنیم که مشکل گذاشتن فیلم در اینستاگرام به قوت خود باقی می‌ماند، حتی بعد از خاموش و روشن کردن اتصال اینترنت!
مقاله‌ی حاضر به همین سبب نوشته شده است تا دلیل پست نشدن ویدئو در اینستاگرام شناسایی و راه حل هایی برای آن ارائه شود. پس از تحقیق و جستجوی فراوان متوجه شدیم که علت بوجود آمدن مشکل گذاشتن فیلم در اینستاگرام عمدتا از این سه مورد آب می‌خورد:

خرید فالوور اینستاگرام
  • اتصال اینترنت ضعیف است.
  • ویدئوی شما استاندارد های لازم اینستاگرام را ندارد.
  • ویدئو یا اکانت شما بلاک شده است.

توجه: برای این که بتوانید به طور مداوم و بدون مشکل در پیج اینستاگرام خود فعالیت کنید، بهتر است تا با مشکلات اینستاگرام آشنا شوید. در این صورت در صورت بروز هر مشکلی خواهید توانست به راحتی و در کم‌ترین زمان، فعالیت پیج خود را به حالت عادی برگردانید.

راهنمای مطالعه

ویدیوی آموزش حل مشکل آپلود نشدن ویدیو در اینستاگرام

آموزش تصویری برای حل مشکل آپلود نشدن ویدیو در اینستاگرام

در این ویدیو مشاهده میکنید که:

  • نکاتی که باید در ابتدا برای حل مشکل آپلود نشدن رعایت کنید
  • دلایلی احتمالی برای مشکل آپلود نشدن ویدیو
  • مشخصاتی که ویدیوی شما برای اینستاگرام باید داشته باشد

حل مشکل آپلود نشدن فیلم با چند راه حل سریع!

قبل از انجام هر کاری بهتر است موارد زیر را چک کنید و در صورت حل نشدن مشکل گذاشتن فیلم در اینستاگرام، به راه حل های موجود در ادامه‌ی مقاله توجه نمایید.

  • چک کردن اتصال اینترنت.
  • آپدیت کردن اینستاگرام به آخرین نسخه‌ی موجود در گوگل پلی یا اپ استور.
  • چک کردن فضای ذخیره‌ی گوشی و پاک کردن بخشی از اطلاعات غیرضروری برای ایجاد فضای بیشتر.
  • تنظیم کردن تاریخ و ساعت گوشی.
  • استفاده از ابزار تغییر آی‌پی.

علت های آپلود نشدن فیلم در اینستاگرام!

همانطور که گفتیم علت های اصلی مشکل گذاشتن فیلم در اینستاگرام سه مورد هستند، که در این بخش به ترتیب آنها را بررسی می‌کنیم و راه حل هایی را جهت رفع آنها معرفی می‌نماییم.

1. مشکل گذاشتن فیلم در اینستاگرام: اتصال اینترنت ضعیف است!

اتصال اینترنت

رایج ترین دلیلی که سبب می‌شود تا کاربران نتوانند با موفقیت ویدئوی خود را آپلود کنند ضعیف بودن اتصال اینترنت می‌باشد. قطع و وصل شدن اتصال اینترنت یا ضعیف بودن آن می‌تواند سبب شود تا شما نتوانید با خیال راحت ویدئوی خود را پیجتان آپلود کنید. اما چطور می‌توان با این مسئله مقابله کرد؟برای حل کردن مسئله‌ی ضعف اتصال اینترنت ترفند های گوناگونی وجود دارد. ما در زیر به معرفی چند نمونه از این راهکار ها می‌پردازیم.

  1. مطمئن شوید تا از قوی ترین اتصال اینترنت موجود استفاده می‌کنید. ممکن است در جایی که شما ساکن هستید اتصال WiFi قوی تر از اتصال داده های تلفن همراه باشد، یا برعکس. به همین منظور اگر به هر دو راه های ارتباطی اینترنت دسترسی دارید آن موردی را انتخاب کنید که از سرعت و کیفیت بالاتری برخوردار است.
  2. اتصال WiFi یا داده‌ی تلفن همراه خود را قطع و مجددا وصل کنید. بعضی مواقع اتصال با گذر زمان ضعیف می‌شود و قطع کردن و وصل کردن مجدد آن موثر واقع می‌‎شود.
  3. برنامه‌ی اینستاگرام خود را ری-استارت کنید. از برنامه خارج شوید، آن را از بک گراند حذف کنید و دوباره اقدام به باز کردن آن نمایید. بعضی اوقات باز کردن مجدد اپلیکیشن باعث رفرش شدن برنامه و حل مسئله‌ی شما می‌شود.
  4. گوشی همراه خود را ری-استارت کنید. احتمالا این روش یکی از رایج ترین ترفند ها برای حل مشکلات فنی است. بعضی اوقات هیچ دلیل منطقی و قانع کننده ای برای اثرگذاری این ترفند وجود ندارد اما با این وجود موثر واقع می‌شود.
  5. کش اینستاگرام خود را پاک کنید. پاک کردن حافظه‌ی پنهان یا کش اینستاگرام کار چندان دشواری نیست، در صورتی که از نحوه‌ی انجام این کار اطلاع ندارید، مقاله‌ی پاک کردن کش اینستاگرام می‌تواند مفید باشد.

2. مشکل گذاشتن فیلم در اینستاگرام: ویدئوی شما استاندارد های لازم اینستاگرام را ندارد.

نبود استاندارد های ویدئو

عامل موثر دیگری که می‌تواند دلیل پست نشدن ویدئو در اینستاگرام باشد، ویژگی های ویدئویی است که شما در اینستا آپلود می‌کنید. در صورتی که ویدئویی را که در اینستاگرام بارگذاری می‌کنید، با یک گوشی یا دیوایس دیگر ضبط می‌نمایید و یا از برنامه های ادیت ویدئو برای ایجاد تغییرات در آن استفاده می‌کنید، لازم است توجه داشته باشید که ویدئو های شما باید دارای ویژگی های زیر باشد تا بتوانید آنها را در اینستاگرام آپلود کنید:

  • کدک تصویر (Video codec: H.264 codec / MP4)
  • کدک صدا (Audio codec: AAC audio codec at 44.1 kHz mono)
  • حداکثر عرض ویدیو (Size: maximum width 1080 pixels any height)
  • فریم ریت ویدیو (Frame rate: 29.96 frames per second)
  • بیت ریت ویدیو (Video bit rate: 3,500 kbps video bit rate)
  • طول ویدیو از لحاظ زمانی (Video length: 3 to 60 seconds)
  • نسبت تصویر (Video Ratio: 16:9 to 4:5)

3. مشکل گذاشتن فیلم در اینستاگرام: ویدئو یا اکانت شما بلاک شده است!!

بلاک شدن ویدئو یا اکانت علت مشکل گذاشتن فیلم در اینستاگرام

دلیل رایج دیگری که باعث می‌شود تا مشکل گذاشتن فیلم در اینستاگرام برای شما پیش بیاید، بلاک شدن ویدئو یا اکانت شماست. اگر ویدئوی شما بلاک شود به احتمال زیاد هیچ اعلانی را که مرتبط با آن است دریافت نخواهید کرد. ویدئوی شما هنگام آپلود کردن Fail خواهد شد اما اینستاگرام علتی را برای ناموفق بودن بارگذاری نخواهد گفت!
شاید اکنون این سوال به ذهنتان برسد که چه نوع ویدئوهایی بلاک می‌شوند؟! پاسخ این است که هر نوع محتوایی که اینستاگرام نمی‌خواهد در پلتفرم خود جایی برای آن باز کند بلاک می‌شود. برای مثال محتوای خشن، محتواهایی که مشمول قانون کپی رایت هستند و … .

مورد دیگر این است که اکانت شما بلاک شده باشد. در این صورت شما متوجه خواهید شد چرا که اینستاگرام از طریق ایمیل این خبر را به شما می‌دهد. اما گاها نیز این پیام در میان سایر پیام ها گم می‌شود. اما هر کس می‌دانید که اگر در معرض بلاک، شدوبن یا هر محدودیتی قرار بگیرد، قطعا یک ریگی به کفشش بوده است. اکنون با ارائه‌ی مثال قضیه را برایتان شفاف تر می‌کنیم:

  1. ارسال مداوم پست برای مدت طولانی می‌تواند شما را در معرض محدودیت اینستاگرامی قرار دهد.
  2. پست کردن محتوایی که مشمول قانون کپی رایت می‌شود.
  3. پست کردن محتوای حاوی خشونت.
  4. ریپورت شدن در دفعات زیاد.

در صورتی که موارد بالا شامل وضعیت شما نیز می‌شود، توصیه می‌کنیم برای حل مسئله‌ی خود به مقاله‌ی رفع ریپورت اینستاگرام سر بزنید.

سوالات متداول

دلیل پست نشدن ویدئو در اینستاگرام چیست؟

✅ عموما اصلی ترین و رایج ترین دلیل پست نشدن ویدئو در اینستاگرام، وجود مشکل در اتصال اینترنت است. اما در مواردی نیز پیش می‌آید که مشکل مربوط به موارد دیگر باشد. در این مقاله می‌توانید تمام عوامل موثر در پست نشدن ویدئو را به همراه راه حل های آن مطالعه نمایید!

جمع بندی

ما در این مقاله عوامل موثر در مشکل گذاشتن فیلم در اینستاگرم را بررسی کرده‌ایم و همچنین راه حل های موجود را برای رفع آن، معرفی نموده‌ایم. عموما علت پست نشدن ویدئو در اینستاگرام به عواملی چون ضعف اینترنت، استاندارد نبودن ویدئو و بلاک شدن آن یا بلاک شدن اکانت شما مربوط است. تمامی عوامل ذکر شده در مقاله بررسی شده و راه حل هایی برای رفع و از میان برداشتن آنها ارائه شده است. در صورتی که همچنان در خصوص مشکل گذاشتن ویدئو در اینستاگرام سوالی دارید، آن را در قسمت کامنت ها با ما در میان بگذارید.

پنل شبکه های اجتماعی اینبو

پرسش و پاسخ

سوالتان را بپرسید و برای دریافت پاسخ، منتظر پیامک کارشناسان ما باشید!

دیدگاه شما را با چه تصویری در سایت نمایش دهیم؟
عضویت
اطلاع از
guest
133 کامنت
جدیدترین
قدیمی ترین
Inline Feedbacks
نمایش همه کامنتها
گودرزی

با سلام من نمی دونم چرا پست میزارم اینستا حتی یک دقیقه هم نمیشود فکر کنم ده ثانیه میشود چکار کنم؟؟؟

مهدی

سلام ویدیو من به صورت ریلز نمیشه
یعنی از مدت مثلاً 3دقیقه فقط 15ثانیش نشون داده میشه و دوباره اول فیلم ممنون

Saeedeh

گوشیم هم حافظه داره هم نام قویه همه قوانین و انجام دادم این تصویریه که میاره لطفاً کمکم کنید فوری

Screenshot_2023-03-28-16-35-17-446_com.instagram.android.jpg
مجتبی محمودخانی

سلام ودرود
جدیداتواینستاهرکلیپی روپست میکنمبیشتراز۱۴ثانیه اپلودنمیشه فقط۱۴ثانیه اول پست میشه امادرمورداستوری اینجوری نیست فقط برای پست کردن این مشکل بوجودامده
ممنون میشم راهنمایی کنید

بختیاری

دوروزه ویدیویی در آپلود هست برای پست اینستا نمیشه همانطور در حال آپلود مانده
ممنون میشم راهنمایی کنید

اکبربابازاده

من یک ویدئو چندثانیه ای برای عضویت دسترسی فرستادم ولی موردقبول نشده جطور به دوربین اجازه بدم؟

سارا

سلام وقت بخیر من ساکن ترکیه هستم اخیرا ویدیوهام در اینستاگرام آپلود نمیشه سوال بعد اینکه حافظه ی کش اینستاگرام در گوشی آیفون رو چطوری باید پاک ‌بکنم؟

zahra

سلام پست میذارم یذره مونده تاآپلود ثابت میمونه حتی کامنت هم نمیشه بذارم مشکل چیه؟ دوروزه این مشکلودارم

M

سلام من دوتا ویدیو پست کردم الان سه روز هست تو همون حالت مونده پست نمیشه گیر مکنه باز اینترنت هم که قطع مکنم ابی پر میشه تا یک جایش گیر مکنه ،،اصلا لغو هم نمیشه به حساب دیگه ام هم نمتونم وارد بشم به خاطر این اپلود….
راهکاری بدید حالت پرواز هم گذاشتم زدم صرف نظر از پست بازم هست

محمد

داداش تو گوشی خودم اپلود شده ویدیوم اما تو گوشی بقیه پست نیست

فاطمه

سلام،وقتتون بخیر،چرا من نمیتونم تو اینستا پست بذارم؟؟

ساراکردجزی

سلام ما پیج کاری داریم تازه راه اندازی کردیم پست میزاریم میخواد که به ته اپلود برسه وتموم بشه هنگ میکنه و امجام نمیشه چیکار کنیم فوری

زهراحسنی

سلام.ببخشید اینستا پستم رو به کسی نشون نمیده! حافظه ی گوشیم اوکیه اندازه ی ریل هم اوکیش کردم اینستام آپدیت و از ابزار تغییر ای پی هم استفاده کردم ولی هی ارور میده
این عکسش

Screenshot_۲۰۲۲۰۹۰۴-۱۳۱۳۳۲_Instagram.jpg
.....مهلا

سلام . من یه پست تو اینستا گذاشتم ک اون زمان بخاطر نت ضعیف موفق نشدم پست بشه ..
اما بعد ار اینکه پست شد ،،، و خواستم به اکانت دیگ ام برم ،،
اخطار اپلود میده و نمیتونم به اکانت دیگ ام برم ..
میشه بگیر چه کاری انجام بدم .؟؟؟

صالح

سلام من وقتی ویدئو هامو پست میزارم کسی نمیتونه ببینه چرا ؟

علیرضا

سلام من یه پست می‌زارم تو اینیستا ولی به کشی نشونش نمی‌ده چند بار هم این کارو انجام دادم سر همون ویدیو میتونید بگید مشکلش چیه ؟

ارمیتا

سلام پست من اپلود نمیشه ن ویدئو یه دقیقه این بلنددوروز بااین مشکل مواجهشدملطفاراهنمایی کنید ک چحوری پست بزارم دیتامم خاموشه چکارکنم

ا

اره من خسته شدم فیلمم آپلود نمیشه نمیتونم جلوشو بگیرم متوقفش کنم اصلا دیگه نمی‌خوام آپلود شه می‌خوام عملیات متوقف شده چیکار کنم

sarp

سلام اینستا و واتم ویدیو ها پلی نمیکننن چه کار کنم

Nrgs

سلام. چرا توی اینستاگرام فیلم اپلود میکنم به کسی نشون نمیده؟

0

برای ورود قطعی به اکسپلور اینستاگرام کلیک کنید!