ربات اینستاگرام » وبلاگ » اینستاگرام » چگونه محصول خود را تبلیغ کنیم؟
چگونه محصول خود را تبلیغ کنیم؟
کل رای 2 میانگین 4.5

چگونه محصول خود را تبلیغ کنیم؟

 

 

 

 

 

 

 

 

محصولات خوبی دارم، سایت با سئو بالایی دارم، تبلیغات انبوهی در سایت های بزرگ و در فضای مجازی از جمله اینستاگرام انجام میدهم اما فروش مطلوبی ندارم.

آیا به دنبال افزایش فالوور و بازدید اینستاگرام هستید؟

همین امروز کمپین تبلیغاتی خود را با تخفیف ویژه آغاز کنید و بازدید کننده کاملا واقعی برای پیجتون بیارید. ما برای شما بهترین و کارآمد ترین روش را پیشنهاد میکنیم با کمترین هزینه و بیشترین بازدهی

 

 

این ها میتواند سخن اکثر ادمین سایت های فروشگاهی و یا حتی ادمین های فضای مجازی از جمله اینستاگرامی باشد، که قصد فروش محصولات خودشان در اینترنت را دارند اما چندان موفق نیستند. ما در این پست قصد داریم راه های افزایش فروش و بالا بردن بهره وری تبلیغ را برایتان بازگو کنیم پس با ما همراه باشید.

 

 

بفروش رساندن محصولی به خصوص در اینترنت به یک پروسه زمانبر نیازه دارد باید در ابتدا یک سایت طراحی کنید و سپس سئو (اعتبار) سایت خود را بالا ببرید (با راهکار های موجود) سپس بازدید سایت خود را به حداکثر برسانید و با انجام این کار ها حتما فروش تان بالا خواهد رفت، اما بحث اصلی در این است که شما توانایی تبدیل کردن چه مقدار از بازدید کنندگان به مشتری را دارید.

 

 

 

تبدیل کردن بازدید کننده به مشتری در قدرت بیان شما نهفته میباشد شما چه سایت داشته باشید و یا یک پیچ در اینستاگرام نوع کیفیت و قدرت پست های شما است که محصول شما را برای مشتری تعریف میکند و حتی آن مشتری که به شما تلفن میکند تا اطلاعات بیشتری کسب کند نیز از این قاعده مستثنا نیست.

 

 

 

 

۱- نیاز های مشتری را بازگو کنید:

در مرحله اول باید شما نیازمندی مشتری خود را شناسایی و مورد هدف قرار دهید از نیاز های مشتری هایتان بگویید و تعریف کنید که محصولی که شما ارئه میدهید چه نیاز هایی را رفع میکند.
برای مثال اگر شما فروشنده گوشی های دیجیتالی میباشید باید این باور را در مشتری ایجاد کنید که این نوع گوشی چه مزیت هایی نسبت به گوشی های دیگر دارد و یا خرید از شما چه تخفیف هایی را شامل میشود و....
تجربه خود ما از مشتری های ایرانی در این چند ساله ثابت کرده که اکثر بازدید کنند ها و حتی کسانی که تلفنی تماس گرفته اند و در واقع مشاوره خواسته اند دو دل بوده اند، دو دل از این که به این محصول نیاز دارند یا نه؟!
خلاصه این توضیحات این میباشد که بیشتر از محصول خود برای مشتری توضیحی دهید، او را نیازمند به این محصول نشان دهید.
این حس را در مشتری ایجاد کنید که فروشنده محصول من را درک میکند.

 

 

 

 

۲- راهکار های تبدیل بازدید کننده به مشتری:

اصلی ترین راهکار که در توضیحات بالا نیز از آن گفتیم قدرت بیان شماست، چه گفتاری باشد و چه نوشتاری اگر شما به مشتری هایتان نشان دهید که حل کننده مشکلاتشان هستید. طبیعتا دیگر این بازدید کننده نه تنها سراغ رقابیتان نخواهد رفت بلکه ترغیب میشود تا از شما خریدش را انجام دهد

باید خود را خبره در آن حوضه کاری به مشتری نشان دهید. برای عملی کردن این مورد باید شما اطلاعات کافی را به مشتری های خود بدهید از آن واهمه نداشته باشید که در صورت بازگو کردن تجربه هایتان به مشتری، مشتری خود را از دست خواهید داد که احیانا به جای شما از رقیب هایتان خریداری میکند. کمی در توانایی های خود هم اغراق کنید چون جماعت ما اغراق را بیشتر از واقعیت دوست دارند. و در آخر تا حد توان اطلاعات کامل را به مشتری هایتان بازگو کنید تا اعتماد اولیه ای از شما به دست آورند.

 

 

 

۳- شفاف سازی هر چه بیشتر محصول :

با عملی کردن توضیحات بالا نباید از تعریف محصول خود چشم پوشی کنیم پس از مطلع کردن نیازمندی مشتری باید از محصول خود و ویژگی های آن بگویید، برای عملی کردن این موضوع نیز میتوانید از مدت سابقه خود و یا از مشتری های فعلی تان بگویید که در حال استفاده از خدمات شما هستند از مزیت های محصولات خود نسبت به رقابیتان توضیح دهید از ارزشمندی های محصولاتتان طوری بگویید که طرف مقابل را ترغیب به خرید کند.

در توضیح محصولاتتان بیشتر نقاشی کنید تا نوشتن تجربه نشان داده که بیشتر بازدید کنندگان علاقه بیشتری برای دیدن و وقت گذاشتن برای عکس میگذارند تا خواندن یک متن عکس هایی را استفاده کنید با یک نگاه محصول شما را نشان میدهند.