ابزارهای مدیریت محتوا در شبکه های اجتماعی

ابزارهای مدیریت محتوا در شبکه های اجتماعی

ما در این مقاله قصد داریم راجع به ابزارهای مدیریت محتوا در شبکه های اجتماعی صحبت کنیم. قطعاً اگر شما بخواهید یک کسب و کاری را در شبکه اجتماعی راه اندازی کنید باید وقت بسیار زیادی را صرف کنید. همچنین وقتی که تصمیم می ‌گیرید همه چیز را خودتان، به تنهایی انجام دهید، نمی توان انتظار داشت که نتیجه مطلوبی بگیرید. اکثر بیزینس هایی که در شبکه ‌های اجتماعی فعالیت می‌ کنند درگیر این موضوع هستند که برای مدیریت محتوا و پست ‌هایشان از چه ابزار هایی استفاده کنند.

نحوه سازماندهی و مدیریت محتوا در شبکه اجتماعی یکی از نکات موفق در بازاریابی اینترنتی به حساب می آید. پس اگر شما هم از یک پلت فرمی برای فروش محصولات و ارائه خدمات خود استفاده می کنید حتماً روش خود را به بهترین نحو تغییر دهید. همچنین با استفاده از ابزارهای مدیریت محتوا در شبکه های اجتماعی کارتان را به درستی پیش ببرید. از این بابت اصلاً نیازی نیست که شما نگران هزینه ها باشید. به دلیل اینکه اکثر ابزارهای مدیریت محتوا رایگان هستند که با کمک آن ها می توان به تمام اهداف بازاریابی در شبکه های اجتماعی خود رسید.

ابزارهای مدیریت محتوا در شبکه های اجتماعی در انواع مختلفی ارائه شده اند و شما طبق هدفی که دارید، باید از آن ها استفاده کنید. به نظر شما چطور می توان در مدیریت بازاریابی شبکه های اجتماعی همیشه در نقطه اوج ماند. تولید و انتشار محتوا و تجزیه و تحلیل آن ممکن است بسیار سخت باشد.

ما در اینجا به توضیح یک سری از ابزار های مدیریت شبکه اجتماعی بسیار جذاب می پردازیم. به طور کلی این ابزارها پروسه مدیریت محتوا را آسان ‌تر می ‌کنند و سبب صرفه جویی در زمان و هزینه می شوند. حتی می توانید از این موضوع مطمئن شوید که مخاطب محتوای شما را در چه زمانی می بیند. پس اگر می خواهید بدانید که از چه ابزار مدیریتی در چه موقعی باید استفاده کرد، با ما همراه باشید‌.

ابزار BuzzSumo، یافتن اینفلوئنسر مربوط به هر کسب و کاری

ابزار BuzzSumo، یافتن اینفلوئنسر مربوط به هر کسب و کاری

یکی از اولین سوالاتی که ممکن است برای شما پیش آید این است که اصلاً چه نوع محتوایی برای کسب و کار شما مناسب است. همچنین چه محتوایی کارایی صفحه شما را بالا می برد. آیا شما می دانید که رقبایتان از چه روشی برای تولید محتوا در جهت رونق کسب و کار خود استفاده می کنند. ابزار BuzzSumo به شما کمک زیادی می کند که مدیریت صفحه خود را به خوبی در دست بگیرید. همچنین به شما می گوید که در حوزه کسب و کار خود از چه اینفلوئنسر هایی در جهت کسب درآمد استفاده کرده که در این راستا میتوانید مقاله میکرو اینفلوئنسر مارکتینگ چیست را مطالعه کرده باشید.

با استفاده از این ابزار می توانید محتوای خود را به خوبی بررسی کنید. همچنین اینفلوئنسرهای مناسبی که در حوزه کسب و کار شما فعالیت می‌ کنند، را به راحتی پیدا کنید.

این ابزار به خوبی می ‌تواند رقبای شما را تحلیل کند و آگاهی شما را نسبت به فعالیت آن ها بالا ببرد. همچنین با استفاده از این ابزار به راحتی می توانید به مقایسه فعالیت خود و عملکرد صفحه های رقبا بپردازید. این ابزار به شما کمک زیادی می کند که بتوانید هشتگ مربوط به کسب و کار خود را داشته باشید. در نهایت ابزار BuzzSumo برای زمان بندی و برنامه ریزی انتشار محتوا بسیار مفید است.

ابزار Followerwonk، در جهت شناسایی بهتر مخاطب ها

ابزار Followerwonk، در جهت شناسایی بهتر مخاطب ها

برای افرادی که در در اینستاگرام مدیریت یک پیج کسب و کاری را بر عهده دارند استفاده از این ابزار سبب بهتر مدیریت کردن فالوور هایشان می شود. همچنین اگر ادمینی از این ابزار استفاده کند، درک بهتری نسبت به فالوور هایش کسب می‌کند. با استفاده از این ابزار تعامل مخاطبان با صفحه شما بیشتر می شود.

در حقیقت شما باید بدانید که برای چه افرادی، تولید محتوا می کنید. پس یکی از موارد مهم در تولید محتوای با کیفیت، شناخت مخاطب و رفتارهای آن است. شما به عنوان کسی که یک صفحه کسب و کاری را بر عهده دارد باید اطلاعات خود را راجع به تمام ابزارهای مدیریت محتوا بالا ببرد. همچنین از آن ها در جهت شناخت مخاطب استفاده کنید.

Follwerwonk رابط کاربری بسیار خوبی دارد. شما به راحتی می توانید از آن استفاده کنید و مخاطبان اینستاگرام خود را بشناسید و با توجه به نیاز فالوور ها، به تولید محتوا بپردازید.

ابزار Zoho Social، بهترین ابزار برای مدیریت شبکه های اجتماعی

ابزار Zoho Social، بهترین ابزار برای مدیریت شبکه های اجتماعی

یکی دیگر از بهترین ابزارهای مدیریت محتوا در شبکه های اجتماعی، Zoho Social است. این ابزار رایگان نیست ولی یکی از بهترین ها به حساب می آید. با استفاده از این ابزار شما می توانید به امکانات شگفت انگیزی دست پیدا کنید. که برای مدیریت شبکه های اجتماعی بسیار ضروری هستند.

شبکه های اجتماعی که ابزار Zoho Social پشتیبانی می کند شامل:

  • فیسبوک
  • توئیتر
  • لینکدین
  • اینستاگرام

این ابزار غیر رایگان به شما کمک می کند که به هشتگ های مربوط به کسب و کار خود، به راحتی دسترسی داشته باشید. همچنین با استفاده از این ابزار می توانید مخاطبان خود و علایق آنها را بشناسید. این ابزار به شما می گوید بهترین زمان برای انتشار پست، چه زمانی است و از چه طریقی می توان تاثیر گذاری محتوا را در نظر مخاطب بیشتر کرد.

ابزار Friends+Me، منتشر کردن یک پست در تمام شبکه های اجتماعی

ابزار Friends+Me، منتشر کردن یک پست در تمام شبکه های اجتماعی

زمانی که بسیاری از افراد در گوگل پلاس فعالیت می کردند، استفاده از این ابزار خیلی رایج بود. از وقتی که فعالیت در این شبکه اجتماعی منسوخ شد این ابزار تمرکز خود را روی سایر شبکه‌ های اجتماعی گذاشت. در حال حاضر شما با استفاده از این ابزار می‌توانید مدیریت محتوا در تمام شبکه های اجتماعی به غیر از اینستاگرام را به دست بگیرید.

البته باید به این نکته توجه کنید که اینستاگرام به عنوان یک شبکه اجتماعی بسیار مفید در کشور ما به حساب می آید. پس سعی کنید برای مدیریت محتوا در اینستاگرام از ابزارهای دیگری استفاده کنید. همچنین اگر در سایر شبکه های اجتماعی عضو هستید استفاده از این ابزار در مدیریت محتوا به شما کمک زیادی خواهد کرد.

شما با استفاده از این ابزار می توانید به مدیریت کردن تمام صفحات و پروفایل‌ های خود بپردازید. برای مثال یک اتوماسیونی را با استفاده از این ابزار به وجود آورید که پست های تلگرام‌تان را در توییتر و سایر شبکه اجتماعی به اشتراک بگذارد. در واقع به کار گیری این ابزار برای بازاریابی اینترنتی از اهمیت بالایی برخوردار است.

ابزار Awario، بررسی عملکرد تمام منشن ها

ابزار Awario، بررسی عملکرد تمام منشن ها

یکی از معروف ترین ابزارهای مدیریت محتوا در شبکه های اجتماعی، Awario به حساب می‌آید. که از طریق آن می توان نظارت کاملی بر روی صفحات فعال در شبکه‌ های اجتماعی داشت. این ابزار همه منشن هایی که به شبکه‌های اجتماعی مربوط است را جمع آوری و تمام آنها را کنترل می کند. در واقع این ابزار بر اساس یک زمان واقعی کار می‌کند.

این ابزار چگونگی رشد منشن ها یعنی درصد منشن های منفی، مثبت و خنثی را بررسی می کند. همچنین آنها را از لحاظ موقعیت و زبان چک می کند. در آخر هم یک گزارشی از عملکرد منشن ها و مقایسه آن با رقبای حوزه کسب و کاری خود را به شما می دهد.

ابزار Sendible، بهتر مدیریت کردن صفحات آژانس ها

ابزار Sendible، بهتر مدیریت کردن صفحات آژانس ها

آژانس ها یکی از مهمترین کسب و کارهایی هستند که به مدیریت چندین صفحه اجتماعی احتیاج دارند. صفحات آژانس ها به علت داشتن مشتریان بسیار زیاد، نحوه مدیریت کردن آنها به صورت دستی کار بسیار سختی است. همچنین ممکن است زمان زیادی صرف شود بدون اینکه نتیجه ای گرفته شود. پس آژانس ها برای مدیریت شدن تمام صفحات خود احتیاج به یک سری از ابزار ها دارند. بهترین ابزاری که برای آژانس های مختلف ارائه شده است، Sendible می باشد.

یکی از مهمترین قابلیت های ابزار Sendible، این است که شما برای هر مشتری و برندی، می توانید در قسمت کاربری، یک پروفایلی بسازید. از این طریق می توان همه فعالیت های مشتری را مدیریت کرد. به طور کلی اگر خواهان جذب مشتری هستید باید روی محتوای خود به درستی کار کنید. این ابزار شما را در این مسیر کمک می‌کند.

شبکه های اجتماعی که ابزار Sendible پشتیبانی می کند شامل:

  • فیسبوک
  • توئیتر
  • لینکدین
  • اینستاگرام
  • یوتیوب

ابزار Sendible از ترکیب چندین ابزار به وجود آمده است و در صورت استفاده از آن به راحتی نیاز های شما برآورده می شود. همچنین اصلاً نیازی نیست که به سراغ ابزارهای دیگری بروید. یکی دیگر از قابلیت های بسیار حرفه‌ا ی این ابزار دسترسی به ویدئوهای یوتیوب و اشتراک گذاری آن در صفحات شما است. از طریق این سایت می توانید به راحتی به عکس هایی که حق کپی رایت ندارند، دسترسی پیدا کنید و به تولید محتوای مورد نیاز خود بپردازید.

ابزار Adobe Spark، ابزاری برای تولید محتوای جذاب

ابزار Adobe Spark، ابزاری برای تولید محتوای جذاب

یکی دیگر از ابزارهای مدیریت محتوا در شبکه های اجتماعی، Adobe Spark است. که از طریق آن می‌ توان ویدئو ها و گرافیک های بسیار جذابی را به وجود آورد که از لحاظ بصری توجه بسیاری از مخاطبان را جلب می کند. اگر شما می خواهید که تبلیغی با نرخ کلیک بالا ایجاد کنید حتما از این ابزار استفاده کنید. با استفاده از این ابزار می توانید تصاویر بسیار جذابی را به وجود آورید که مخاطب به اشتراک گذاری آن در صفحه خود ترغیب شود.

هرچقدر که محتوای شما جذاب تر باشد، قطعاً اعتبار برند شما در شبکه های اجتماعی بالاتر خواهد رفت. یکی از ویژگی‌های بسیار مثبت ابزار Adobe Spark این است که شما می توانید برای هر کدام از شبکه های اجتماعی تصویری با اندازه مناسب، ایجاد کنید. این ابزار در حال حاضر به عنوان یکی از حرفه‌ای ترین‌ برنامه های تلفن همراه، برای مدیریت محتوا به حساب می آید.

ابزار mobilemonkey، ابزاری برای مدیریت انواع کسب و کارها

ابزار mobilemonkey، ابزاری برای مدیریت انواع کسب و کارها

ابزار mobilemonkey یک پلتفرمی برای رونق کسب و کار به حساب می آید. این پلتفرم با کامنت های فیسبوک و مسنجر ادغام شده است و شما می توانید از طریق آن سفارشات مشتریان خود را دریافت کنید. این ابزار برای انواع کسب و کارهای کوچک و بزرگ یک پلت‌فرم مناسبی به شما می رود.

همچنین برای استفاده از آن شما راه سختی را در پیش نخواهید داشت و نیازی هم به کدنویسی نیست. این ابزار یک رباتی را ایجاد می کند که از طریق آن می توان به کلیه سیستم های پرداخت متصل شد. به همین دلیل صفحات فیس بوک شما با درآمد زایی بسیار بالایی روبه‌رو خواهد شد. این ابزار به کمک هوش مصنوعی می‌تواند ارتباط شما را با مشتری به خوبی مدیریت کند.

اگر تعداد مشتریان شما زیاد شود این ربات در قبال آن از شما پولی دریافت می کند. پس استفاده از این ابزار ۱۰۰% رایگان نیست و فقط در شروع کار از شما پولی نمی گیرد.

ابزار Tailwind، ابزاری برای تقویت عملکرد بازاریابی

ابزار Tailwind، ابزاری برای تقویت عملکرد بازاریابی

اگر شما در شبکه اجتماعی اینستاگرام و پینترست عضو هستید حتماً از این ابزار استفاده کنید. این ابزار قابلیت های بسیار زیادی دارد. برای مثال به راحتی می توانید از طریق آن زمان مناسبی برای انتشار پست ‌های خود مشخص کنید. همچنین براحتی می توانید به مدیریت کردن دایرکت خود بپردازید‌. با استفاده از این ابزار می توان فعالیت خود را به راحتی آنالیز کرد.

یکی دیگر از خصوصیات مهم ابزار Tailwind این است که شما را در جهت بهبود عملکرد بازاریابی، کمک می‌کند. همین موضوع سبب می‌ شود که کسب و کار شما رونق پیدا کند. اگر شما از این ابزار استفاده کنید به راحتی می توانید از کاربران برای تولید محتوای کمک بگیرید.

ابزار promorepublic، ایجاد تصاویر با تمپلیت های متنوع

ابزار promorepublic، ایجاد تصاویر با تمپلیت های متنوع

یکی دیگر از مهم‌ترین ابزارهای مدیریت محتوا در شبکه های اجتماعی، promoRepublic است. این ابزار تمپلیت های بسیار زیادی همراه با ایده های مختلف در اختیار شما قرار می دهد. و تصاویر بسیار جذابی برای پست های اینستاگرام، فیسبوک، لینکدین و توییتر به وجود می ‌آورد. همه تمپلیت هایی که در این ابزار وجود دارد را، گرافیست های حرفه ای طراحی کرده اند‌.

مزایای ابزار promoRepublic

  • وجود ۱۰۰ هزار تمپلیت برای انواع تصاویر و ویدئوها
  • برنامه ریزی برای اشتراک گذاری اتوماتیک پست ها در اینستاگرام، لینکدینک فیسبوک و توییتر
  • دسترسی به ادیت همه تمپلیت ها
  • وجود یک تقویم برای منتشر کردن پست ها در روزهای خاص مانند ولنتاین، روزهای تاریخی و غیره

اگر شما مدیریت یک صفحه کسب و کاری را بر عهده دارید و می خواهید فالوور هایتان به مشتری تبدیل شود، حتما از این ابزار استفاده کنید.

ابزار MavSocial، ابزاری برای کنترل شبکه های اجتماعی

ابزار MavSocial، ابزاری برای کنترل شبکه های اجتماعی

یکی دیگر از مهم‌ترین ابزارهای مدیریت محتوا بصری، MavSocial است. اگر شما در شبکه اجتماعی مانند اینستاگرام اکانتی دارید، باید حتما محتوای بصری تولید کنید. این ابزار برای تولید محتوای با کیفیت به شما کمک زیادی می کند. همچنین در یک سری از شرایط به راحتی می توانید کمپین های تبلیغاتی خود را هم مدیریت کنید. که از طریق آن گزارشات مناسبی به شما داده خواهد شد. اگر می خواهید یک کمپین تبلیغاتی را راه اندازی کنید به کمک این ابزار می توانید به راحتی به اهداف خود برسید.

یکی از مهم ترین ویژگی‌های این ابزار آن است که به راحتی می توان به رسانه آن دسترسی داشت. از این طریق می توان عکس‌ های مختلفی را ادیت کرد و در نهایت در صفحه خود به اشتراک گذاشت. شما هر چقدر محتوای با کیفیت تری تولید کنید تعامل کاربران با پیج شما بیشتر خواهد شد. همچنین از طریق این ابزار به راحتی می توانید برای انتشار پست های خود زمان خاصی را در نظر بگیرید. این پلتفرم در ماه‌ های اول رایگان است ولی اگر بخواهید به طور مداوم از آن استفاده کنید باید برایش هزینه پرداخت کنید.

ابزار portent، برای انتخاب تیتر های مناسب

ابزار Portent’s Content Idea Generator، برای انتخاب تیتر های مناسب

اگر می خواهید برای پست های خود در شبکه های اجتماعی تیتر جذابی بنویسید حتماً از این ابزار استفاده کنید. این ابزار به شما کمک زیادی می‌کند تا تیترهای ساده و مناسبی برای پست های خود انتخاب کنید. همچنین این ابزار، موضوعات مناسبی را برای کسب و کار شما در اختیارتان قرار می دهد. ابزار Portent’s Content Idea Generator، برای افرادی که از تولید محتوای انگلیسی استفاده می کنند بسیار کاربردی است.

ابزار Evernote، ابزاری برای تعامل و ارتباط با مشتریان

ابزار Evernote، ابزاری برای تعامل و ارتباط با مشتریان

یکی دیگر از ابزارهای مدیریت محتوا، Evernote این است که امکان آرشیو کردن اطلاعات و یادداشت‌ برداری را به شما می دهد. هر فردی که ادمین صفحه‌ی کسب و کاری هست می تواند برای تولید محتوای خود از این ابزار استفاده کند. ابزار Evernote قابلیت های بسیار زیادی دارد! که از آن جمله می‌توان به جستجو در فضای اینترنت و صفحات وب سایت پرداخت و آن ها را به راحتی ذخیره و مرتب سازی کرد.

از قابلیت های دیگر ابزار Evernote

  • عملکرد شما را در شبکه های اجتماعی به خوبی پیگیری می ‌کند
  • از طریق این ابزار به راحتی می توانید لیست کارهای تان را یادداشت کنید
  • می‌ توانید برای محتوای خود تصاویر مناسبی را انتخاب کنید
  • از فعالیت‌های خود در شبکه‌های اجتماعی می توانید یک تقویمی درست کنید. با استفاده از این تقویم می توانید گزارش های مناسبی در جهت رونق کسب و کار خود بگیرید.
  • این ابزار ایده‌های جدیدی برای تولید محتوای بهتر به شما می دهد.

به طور کلی وقتی که شما این ابزار را به روز رسانی می کنید، راه حل های جدیدی برای تولید محتوا به شما ارائه می دهد. این ابزار نیازهای شما را به راحتی رفع و تعامل کاربر را با شما بیشتر می کند.

در تمام شبکه های اجتماعی محتوای با کیفیت یک اصل مهم به حساب می آید. به همین دلیل همه بازاریابان محتوا در تلاشند که با صرف کمترین هزینه و زمان، محتوای با ارزشی را تولید کنند. که این یک دیدگاه بسیار مهم در جهت موفقیت یک برند به شمار می رود.

ابزار slide.ly، ابزاری برای ساخت پست های اسلایدی

ابزار slide.ly، ابزاری برای ساخت پست های اسلایدی

ابزار slide.ly به شما این امکان را می دهد که محتوای خود را به وسیله اسلاید ها به اشتراک بگذارید. در حال حاضر مخاطبان بسیار زیادی جذب چنین پست هایی می شوند. در واقع این ابزار اسلاید های بسیار حرفه‌ای برای شما می سازد.

همچنین اسلایدها را می توانید به راحتی ادیت کنید و فیلترهای مختلفی روی آن بگذارید. به دلیل اینکه این ابزار بیش از ۱۰۰ قالب تصویری و جلوه بصری دارد که استفاده از آنها برای همه امکان پذیر است. اگر شما در شبکه های اجتماعی مانند یوتیوب، فیس بوک و اینستاگرام عضو هستید حتماً از این ابزار استفاده کنید.

نتیجه گیری

اگر شما از ابزارهای مدیریت محتوا استفاده کنید، قطعاً بهتر می توانید شبکه های اجتماعی خود را مدیریت کنید. هر کدام از این ابزارها یکسری معایب و مزایایی دارند و شما بر اساس نیازهایتان باید آنها را انتخاب کنید. بسیاری از کسب و کارها در قسمت بازاریابی شبکه ‌های اجتماعی، هدف های متفاوتی دارند. به همین دلیل باید به درستی از این ابزارها استفاده شود. شما هم اگر مدیر یک پیج کسب و کاری هستید ابتدا باید هدف خود را بشناسید و سپس سراغ ابزارهای مدیریت محتوا بروید.

عضویت
اطلاع از
guest
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments