جدیدترین روش‌های افزایش فالوور در اینستاگرام

جدید ترین روش های افزایش فالوور در اینستاگرام

در این سال‌ها اینستاگرام به محلی تبدیل شده است که هر فردی درصدد است تا محصولات خود را در آن به فروش برساند. درواقع اینستاگرام به بستری پر رونق تبدیل شده است که کاربران زیادی را گرد خود آورده است. در این زمان هر فردی در تلاش است تا تعداد فالوورهای خود را افزایش دهد. به جرات می‌توان گفت که اینستاگرام به یکی از غول‌های فضای مجازی در دنیا و همچنین در ایران تبدیل شده است. با پتانسیل بالایی که در گسترش و ارائه محصولات دارد، بستر بسیار مناسبی برای افراد بیزینسی کار خواهد بود. این اپلیکیشن می‌تواند میزان فروش محصولات در فضای مجازی را به مقدار بسیار زیادی افزایش دهد.

همانگونه که می‌دانید خواسته هر کاربر اینستاگرام و همچنین مهم ترین اصل موفقیت در اینستاگرام داشتن فالوورهای زیاد و واقعی می‌باشد. به خصوص برای پیج‌های تجاری یا همان بیزینسی که می‌خواهند محصولات خودشان را از طریق اینستاگرام به فروش برسانند. در این بین نیز راه‌های متعددی برای افزایش فالوور واقعی یا فیک وجود دارد که در حال حاضر نیز می‌توانید از این خدمات استفاده و برای افزایش فالوور پیج خود سرمایه گذاری کرده باشید.

مواردی که خود ما برای شما در مورد افزایش فالوور در اینستاگرام توضیح خواهیم داد بیشتر بر روی جذب بازدید کننده برای پیج شما خواهد بود. چرا که افزایش فالوور فیک ارزش آنچنانی و تاثیری برای پیشرفت اکانت اینستاگرام شما نخواهد گذاشت. در ضمن این مورد را نادیده نگیرید که شما دارید هزینه و وقت خود را می‌گذارید. پس حتما قبل از اقدام هر کاری در این زمینه حتما مطالعه کنید. چه بسا که ما در این مقاله بهترین راه‌های افزایش فالوور واقعی در اینستاگرام را برای شما بازگو خواهیم کرد.

تولید محتوا بهترین روش برای افزایش فالوور در اینستاگرام

تولید محتوا در اینستاگرام

همواره تولید محتوا حرف اول را در اینستاگرام برای جذب فالوور و بازدید کننده زده و خواهد زد. قطعا اگر شما تولید محتوای مناسبی در پیج خود داشته باشید. به مرور زمان شاهد افزایش چشمگیر بازدید کننده‌های پیج خود خواهید شد. اما یک مشکل اساسی که تولید محتوا برای پیج‌های فروشگاهی وجود دارد این است که بسیاری از کاربران اصلا به موضوعات محتواهای فروشگاهی علاقه‌ای ندارند و همچینن این موضوعات جذابیتی برای کاربران ندارند و از این رو اینستاگرام پر است از پیج‌های فروشگاهی با مخاطب‌های کم و لایک‌های پایین از حد تصور…

البته پایین بودن لایک یا ویو ویدیوهای این پیج‌ها می‌تواند دلایل دیگری مانند خرید فالوور فیک اینستاگرام نیز داشته باشد. چرا که اینستاگرام مخالف درجه یک خرید فالوور فیک است. در ادامه برای شما روش‌های تولید محتوا در اینستاگرام را گوشزد خواهیم کرد تا بتوانید شاهد جذب بازدید کننده‌های جدید در پیج خود باشید.

1. هدف خود را مشخص و بر اساس آن تولید محتوا را شروع کنید.

در ابتدا هدف خود را از تولید محتوا در پیج خودتان مشخص کنید که اصلا برای رسیدن به چه چیزی می‌خواهید در اینستاگرام وقت و سرمایه خود را بگذارید. اگر هدف شما در اینستاگرام فروش محصولات خودتان و درآمد زایی باشد، می‌توانید بر این اساس تولید محتوای خود را تنظیم و آماده کنید؛ تا با افزایش فالوور واقعی و هدفمند به هدف خود برسید. اما اگر محتواهای انگیزیشی یا جذابی آماده کرده باشید قطعا پیشرفت شما در این صورت خیلی فراتر از تصورتان خواهد بود.

مطالب مرتبط: استخدام ادمین اینستاگرام

بعد از اینکه هدف خود را مشخص کردید حتما در ارتباط با موضوع پیج و پست‌های خودتان قالب و لوگو حاضر کنید. هر مطلبی چه به صورت پست یا استوری در پیج منتشر کردید آن را به حالت گرافیکی در آورده و داخل قالب‌های جذاب و مرتبط بگذارید. البته این مورد را هم در نظر داشته باشید که هیچ موقع از آماده کردن ویدیوها چه برای پست گذاری و چه برای استوری‌های خود به راحتی نگذرید چرا که در اینستاگرام مشاهده ویدیو‌های منتشر شده بسیار جذابیت بیشتری برای کاربران به همراه دارد.

2. بررسی و آنالیز، از رفتار فالوورهای خود داشته باشید.

بررسی و شناخت کافی از رفتار کاربرانتان می‌تواند به شما کمک کند تا در راستای علایق مخاطب‌هایتان اقدام به تولید محتوا کنید تا بیشتر از همیشه مورد توجه قرار گرفته و با جذب بازدید کننده بیشتری روبه‌رو شوید. یکی از ابزارهایی که می‌تواند در شناخت رفتار و علایق کاربرها و مخاطب‌هایتان کمک شایانی بکند استفاده از ابزار insights در اینستاگرام می‌باشد که می‌توانید با تبدیل صفحه پروفایل خود به بیزینس پروفایل آمارهای دقیقی از بازدید کننده‌های پیج به دست آورید.

3. ارتباط خود با کاربران را بیشتر از همیشه کنید.

در بحث تولید محتوای مناسب که باعث افزایش فالوور واقعی در اینستاگرام شود. قطعا اگر شما بتوانید واقعی بودن خودتان را برای کاربرانتان نشان دهید و به نوعی حالت دوستانه‌ای بین خودتان و مخاطب‌هایتان به وجود آورید قطعا نتیجه مناسبی خواهید گرفت. در واقع اینستاگرام هم به این مورد خیلی اهمیت می‌دهد، زمانی که ببیند اینگیجمنت پیج شما بسیار بالاست. بالا بودن میزان تعامل با فالوورها، شما را فردی مطمئن نشان می‌دهد و همین مورد باعث می‌شود تا کاربران زیادی به شما اطمینان کنند و در نتیجه میزان فروش شما افزایش پیدا خواهد کرد.

4. مسابقات اینستاگرامی را زیرکانه انجام دهید.

استفاده از مسابقات اینستاگرامی

طراحی و آماده کردن مسابقات در اینستاگرام نیز می‌تواند در جذب فالوور برای پیج‌تان کمک شایانی بکند، چرا که افراد زیادی را ترغیب به پیگری و دنبال کردن موضوعات منتشر شده در پیج شما خواهد کرد. اگر موضوع پیج شما فروشگاهی می‌باشد که چه خوب، چون می‌توانید با ارائه تخفیف بر روی محصولات خودتان مسابقات اینستاگرامی را برگزار کنید. که این مورد هم می‌تواند عامل فروش محصولاتتان شود و هم اینکه باعث جذب بازدید کننده و ترغیب دنبال کردن پیج شما باشد.

5. استفاده از هشتگ‌ها برای بیشتر دیده شدن و جذب بازدید کننده هدفمند ضروری می‌باشد.

استفاده از هشتگ

هشتگ‌ها در اینستاگرام مطالب شما را به جامعه بیرون از مخاطب و فالوورهای پیج خودتان هدایت می‌کنند. اگرچه این روزها اینستاگرام بر اساس الگوریتمی به فعالیت خود ادامه می‌دهد که در صورت استاندارد بودن شرایط پست یا استوری شما با الگوریتم اینستاگرام، حتی اگر هشتگ هم وارد نکرده باشید مطالب شما به صفحه اکسپلور انتقال پیدا خواهند کرد. اما با این وجود نباید از هشتگ‌ها به راحتی عبور کنید. چرا که خود هشتگ‌ها نیز تاثیر زیادی در احتمال رفتن پست یا استوری‌های شما در اکسپلور خواهند داشت. سعی کنید از چند هشتگ و در کل از هشتگ‌های مرتبط در پست‌های خودتان استفاده کنید.

در مورد انتخاب و وارد کردن هشتگ‌ها به این موارد دقت کنید:

  • از هشتگ‌های مرتبط با موضوع پست مربوطه استفاده کنید.
  • در هر پست خود بیش از 4 هشتگ وارد نکنید.
  • از هشتگ‌های پر مخاطب در پست‌های خودتان بهره بگیرید.

اگر در انتخاب و وارد کردن هشتگ‌ها در پست یا استوری خود به خوبی استنفاده کنید؛ قطعا می‌توانید در جذب بازدید کننده هدفمند و افزایش فالوور واقعی در پیج خودتان بهره بگیرید.

6. برند سازی در اینستاگرام را فراموش نکنید.

برندسازی در اینستاگرام

برند سازی در هر فضایی چه واقعی چه مجازی می‌تواند باعث فروش محصولات و بیشتر شناخته شدن برند شما در میان افراد جامعه شود. برند سازی در اینستاگرام نیز از این قاعده مستثنا نبوده و اگر شما بتوانید به نحو احسن در راستای برند سازی شغل و حرفه خود قدم بردارید قطعا در این برنامه نیز با افزایش فالوور واقعی و بازدید کننده روبه‌رو خواهید شد.

استراتژی برندهای موفق در اینستاگرام

قطعا برند سازی هم زمان‌بر خواهد بود و هم هزینه‌بر اما در اینستاگرام قضیه کمی فرق می‌کند و شما می‌توانید با ترفندهایی برای افزایش فالوور در این برنامه به موفقیت‌های چشمگیری دست یابید. که درادامه مقاله به آنها اشاره خواهیم کرد و البته ناگفته نماند که خدمات پس از فروش هم می‌تواند در برند سازی شغل شما تاثیر بسزایی بگذارد.

ربات اینستاگرام یکی دیگر از روش‌های افزایش فالوور

ربات اینستاگرام

اگر شما از آن دسته از افرادی هستید که علاقه زیادی به افزایش فالوور دارند و بررسی‌های زیادی را در این مورد انجام می‌دهند، حتما با ربات‌های اینستاگرامی آشنا شده‌اید و یا حداقل در مورد ربات اینستاگرام چیزهایی به گوش‌تان خورده است. با این حال اگر در این زمینه تا به حال هیچ مطلبی نخوانده‌اید اصلا نگران نباشید. ما در این قسمت به صورت کامل در مورد ربات اینستاگرام توضیحاتی به شما می‌دهیم که می‌تواند راه گشای شما در این زمینه باشد.

ربات اینستاگرام در واقع شبیه ساز رفتار و اعمال یک کاربر در اینستاگرام می‌باشد. برای مثال شما می‌توانید یک پیجی را در اینستاگرام فالو کنید، یا پست‌های یک پیجی را لایک کرده و برای آن کامنت بگذارید و فعالیت‌های دیگری که اینستاگرام برای کاربرانش ترتیب دیده است را انجام دهید که این فعالیت‌ها باعث بیشتر دیده شدن پیج شما خواهد شد. بیشتر دیده شدن پیج سبب ورود بازدید کننده‌های جدید شده که در ادامه برخی از این بازدید کننده‌ها در صورت تمایل داشتن، عضو و دنبال کننده پیج شما خواهند شد. دقیقا این همان فرایندی است که یک ربات اینستاگرام نیز به صورت متداول انجام می‌دهد که در ادامه به این مورد می‌پردازیم.

ربات اینستاگرام بهترین روش جذب فالوور اینستاگرام

همانگونه که گفتیم در صورتی که شما بتوانید به تعداد انبوه، اکانت‌هایی را فالو کنید یا پست‌های آنها را لایک و به دایرکت آنها پیام دهید و فعالیت‌های دیگری… باعث بیشتر دیده شدن پیج شما شده و در نهایت با ورود مخاطب‌های جدید به صفحه پروفایل شما باعث افزایش فالوور واقعی و هدفمند در پیج شما خواهد شد.

اما شما تا چه حدی می‌توانید این فعالیت‌ها را ادامه دهید و آیا وقت و حوصله آن را دارید که به صورت متداول فعالیت‌هایی که باعث افزایش فالوور واقعی و هدفمند می‌شوند را برای پیج خود انجام دهید؟
اینجاست که نیاز به استفاده از ربات اینستاگرام دارید چرا که ربات اینستاگرام می‌تواند فعالیت‌های خود را به صورت 24 ساعته و هدفمند در راستای اهداف و علایق شما انجام دهد و پیج‌هایی را جذب اکانت شما کرده باشد.

در کل یک ربات اینستاگرام می‌تواند فعالیت‌هایی مانند:

  • فالو کردن پیج‌های هدف
  • آنفالو کردن فالووینگ‌ها
  • لایک کردن پست‌های هدف
  • ارسال نظرات در زیر پست‌های هدف
  • ارسال پیام به دایرکت اکانت‌های هدف
  • پست گذاری به صورت زمانبندی شده
  • مشاهده استوری دیگر پیج‌ها

هر فعالیت دیگری که شما در پیج خود می‌توانید به صورت دستی انجام دهید را ربات‌ها نیز می‌توانند آن فعالیت را انجام دهند. البته در صورت ارائه و اضافه کردن آن قابلیت‌ها توسط سایت ارائه دهنده ربات اینستاگرام می‌توانید از آن استفاده کنید.

نکته: اینستاگرام در حال حاضر محدودیت‌هایی را برای این فعالیت‌ها اعمال کرده که فعالیت این ربات‌ها با مشکل روبرو شده است و در حال حاضر توصیه نمی‌کنیم از این ربات‌ها برای افزایش فالوور در پیج خودتان استفاده کنید.

ربات بازدید استوری انبوه اینبو

یکی دیگر از ربات‌هایی که در حال حاضر نیز فعال است و شما می‌توانید به خوبی از آن بهره بگیرید، ربات بازدید استوری انبوه اینستاگرام است که قابلیت‌های بسیاری دارد. این ربات هم اکنون در سایت ما ارائه می‌شود و شما می‌توانید با برقراری ارتباط با پشتیبانی به راحتی این ربات را خریداری کنید.
ما در بالا گفتیم که هم اکنون اینستاگرام با استفاده از جدیدترین الگوریتم‌های خود مانع از کارکردن ربات‌ها است با این حال هم اکنون ربات بازدید استوری انبوه با دور زدن قوانین اینستاگرام توانسته است فعالیت خود را ادامه دهد. به صورتی که ربات اینستاگرام اینبو می‌تواند روزانه 2000 بازدید جدید از دیگر پیج‌ها داشته باشد.
حال شاید برایتان سوال پیش آید که بازدید استوری دیگر پیج‌ها، چه تاثیری بر روی افزایش فالوور واقعی پیج شما خواهد داشت؟

اجازه دهید این مورد را با مثالی برای شما بازگو کنیم…
در نظر بگیرید اکانت تازه‌ای اقدام به بازدید استوری جدید شما که لحظاتی پیش آن را به اشتراک گذاشته‌اید کرده است. در این صورت اسم این پیج در لیست بازدید کننده‌های استوری شما قرار خواهد گرفت و شما این مورد را می‌توانید با بررسی پیج‌هایی که استوری شما را دیده‌اند اطلاع پیدا کنید.

اضافه شدن یک پیج در لیست بازدید کننده‌های استوری دیگران باعث بیشتر دیده شدن آن پیج خواهد شد.

در این صورت احتمال اینکه شما کنجکاو شده و بر روی اسم پیج جدیدی که استوری شما را دیده است لمس کنید وجود خواهد داشت. اگر این کار را انجام دهید شما وارد صفحه پروفایل آن پیج خواهید شد و در واقع شما یک بازدید کننده جدید برای آن پیج خواهید بود که در ادامه امکان دارد محتوای آن پیج برای شما جذاب باشد و اقدام به فالو کردن آن پیج نیز بکنید. در واقع شما زمانی که از بازدید استوری انبوه استفاده می‌کنید، این ربات به جای شما و با نام اکانت شما اقدام به مشاهده استوری سایر پیج‌ها می‌کند و آنها را به سمت پیج شما می‌کشاند.
طبق آماری که خود سایت inbo در مورد ربات بازدید استوری انبوه ارائه داده است به شرح زیر می‌باشد:

  • جذب روزانه 500 هزار تا 1 هزار بازدید کننده
  • افزایش فالوور واقعی روزانه 50 تا 200 فالوور
  • 2 الی 5 برابر شدن سین استوری‌های پیج استفاده کننده
  • افزایش چشمگیر لایک و ویو پست‌های پیج

این آماری می‌باشد که سایت اینبو به آن اذعان کرده است و شما می‌توانید با ورود به صفحه بازدید استوری انبوه اقدام به دریافت یکی از اشتراک‌های موجود در این سایت کرده و این ربات را برای پیج خود فعال کنید.

تبلیغات در اینستاگرام برای جذب فالوور

راه دیگری که شما می‌توانید بازدید کننده، جذب پیج خود کرده باشید تبلیغات در اینستاگرام می‌باشد. که می‌توان از انواع روش تبلیغات در اینساگرام به این منظور استفاده کرد مانند:

  • تبلیغات در پیج‌های پر بازدید
  • تبلیغات خود اینستاگرام
  • تبادل و ارتباط با پیج‌های هم حوزه…

1. تبلیغات اینستاگرام

یکی از روش‌هایی که خود اینستاگرام در اختیار کاربران قرار داده است، استفاده از تبلیغات اینستاگرام است که بسیار نیز کاربردی و مفید است. اما متاسفانه در این قسمت مشکلی وجود دارد و آن این است که اینستاگرام فعلا این قابلیت را برای تمامی کشورها فعال نکرده است. در واقع شما در ایران نمی‌توانید از این قابلیت استفاده کنید. چرا که ما متاسفانه در تحریم هستیم و این قابلیت برای ما فعال نیست.

2. تبلیغات در پیج‌های پر بازدید

بهترین گزینه هم اکنون استفاده از تبلیغات در سایر پیج‌های اینستاگرام است که می‌توانید به راحتی با هزینه‌ای کمتر آن را فعال کنید. شما می‌توانید از ادمین سایر پیج‌های پر بازدید بخواهید که پیج شما را در پیج خودشان تبلیغ کنند. این کار باعث می‌شود تا سایر فالوورهای پیج میزبان به پیج شما سری بزنند و در صورتی که شما در پیجتان تولید محتوای عالی قرار داده باشید، به سرعت تعداد زیادی از آنها فالوور پیج شما خواهند شد.

3. تبادل با پیج‌های هم حوزه

تبادل کردن ‌با پیج‌های هم حوزه نیز می‌تواند تاثیر خوبی گذاشته باشد در صورتی که گفتیم تبادل‌های خودتان را با پیج‌هایی انجام دهید که مخاطب‌های آن پیج‌ها همان افرادی باشند که شما می‌خواهید. در این تبادل شما قرارداد می‌کنید که اطلاعاتی از پیج‌های هم حوزه خود را منتشر کنید و دیگر دوستان شما نیز همین کار را می‌کنند. به عنوان مثال شاید شما یک پست از رقیب خود در پیج خود بگذارید. ایشان نیز همین کار را برای شما تکرار کنند و پستی از پیج شما را در پیج خود قرار دهند. در حال حاضر این کار خیلی بین ادمین‌های پیج‌ها مرسوم نیست با این حال اگر رابطه‌ای صمیمی با مدیران پیج‌ها داشته باشید به راحتی می‌توانید این کار را انجام دهید.

جمع بندی

همانگونه که گفتیم اینستاگرام بستر مناسبی برای تبلیغات و فروش محصولات می‌باشد. شما نیز می‌توانید بدون صرف کردن هیچ هزینه‌ای اقدام به ایجاد فروشگاه مجازی خود کرده و محصولات خودتان را تبلیغ کرده باشید. در این مقاله به صورت مختصر توضیح داده‌ایم که چگونه می‌توانید تعداد فالوورهای پیج خود را افزایش دهید. شما می‌توانید با مطالعه سایر مقالات ما در این حوزه به اطلاعات بیشتری در این زمینه دست پیدا کنید.

شما می‌توانید سوالات، انتقادات، پیشنهادات خود را در قسمت کامنت‌ها با ما در میان بگذارید تا دوستان ما در پشتیبانی در کمترین زمان ممکن به سوالات شما پاسخ دهند.

عضویت
اطلاع از
guest
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments