جدید ترین روش های افزایش فالوور در اینستاگرام

جدید ترین روش های افزایش فالوور در اینستاگرام

در این سال ها که اینستاگرام تبدیل به یک بستر و محل پر رونق و پر بازدید برای افرادی که در حال تبلیغ محصولات و کار های خودشان هستند تبدیل شده به نوعی هر فردی را دنبال جذب و افزایش فالوور در اینستاگرام برای پیج خود میکند.

در این بین نیز راه های متعددی برای افزایش فالوور واقعی یا فیک وجود دارد که در حال حاضر نیز میتوانید از این خدمات استفاده و برای افزایش فالوور پیج خود سرمایه گذاری کرده باشید.

اما باید برخی از معیار هایی را در صورت سرمایه گذاری در اینستاگرام در نظر بگیرید. چرا که شما قصد ورود به فضایی را دارید که میخواهید در آن رشد کرده و بازدید کننده و طرفدار های خود را افزایش بدهید.

مواردی که خود ما برای شما در مورد افزایش فالوور در اینستاگرام توضیح خواهیم داد بیشتر بر روی جذب بازدید کننده برای پیج شما خواهد بود. چرا که افزایش فالوور فیک ارزش آنچنانی و تاثیری برای پیشرفت اکانت اینستاگرام شما نخواهد گذاشت.

در ضمن این مورد را نادیده نگیرید که شما دارید هزینه و وقت خود را میگذارید. پس حتما قبل از اقدام هر کاری در این زمینه حتما مطالعه و نتیجه گیری خود را انجام دهید. چه بسا که ما در این مقاله بهترین راه های افزایش فالوور واقعی در اینستاگرام را برای شما بازگو خواهیم کرد.

تولید محتوا بهترین روش برای افزایش فالوور در اینستاگرام

تولید محتوا در اینستاگرام

همواره تولید محتوا حرف اول را در اینستاگرام برای جذب فالوور و بازدید کننده را زده و خواهد زد. قطعا اگر شما تولید محتوای مناسبی در پیج خود داشته باشید. به مرور زمان شاهد افزایش چشمگیر بازدید کننده های پیج خود خواهید شد.

اما یک مشکل اساسی که در تولید محتوا میتواند برای پیج های فروشگاهی به وجود بیاورد. این میباشد که در اصل محتوا های فروشگاهی جذابیتی برای مخاطب های عام در اینستاگرام نداشته و از این رو میباشد که اینستاگرام پر است از پیج های فروشگاهی با مخاطب های کم و لایک های پایین از حد تصور …

البته پایین بودن لایک یا ویو ویدیو های این پیج ها میتواند دلایل دیگری مانند خرید فالوور فیک اینستاگرام نیز باشد. چرا که اینستاگرام مخالف درجه یک خرید فالوور فیک نیز میباشد.

در ادامه برای شما روش های تولید محتوا در اینستاگرام را گوشزد خواهیم کرد تا بتوانید شاهد جذب بازدید کننده های جدید در پیج خود باشید.

هدف خود را مشخص و بر اساس آن تولید محتوا را شروع کنید

در ابتدا هدف خود را از تولید محتوا در پیج خودتان مشخص کنید که اصلا برای رسیدن به چه چیزی میخواهید در اینستاگرام وقت و سرمایه خود را بگذارید.

اگر هدف شما در اینستاگرام فروش محصولات خودتان و درآمد زایی میباشد میتوانید بر این اساس تولید محتوای خود را تنظیم و آماده کرده باشید تا با افزایش فالوور واقعی و هدفمند به هدف خود برسید. اما اگر میخواهید محتوا های انگیزیشی یا جذابی آماده کرده باشید قطعا پیشرفت شما در این صورت خیلی فراتر از تصور تان خواهد بود.

بعد از اینکه هدف خود را مشخص کردید حتما در ارتباط با موضوع پیج و پست های خودتان قالب و لوگو حاضر کنید هر مطلبی چه به صورت پست یا استوری در پیج منتشر کردید آن را به حالت گرافیکی در آورده وداخل قالب های جذاب و مرتبط بگذارید.

مطالب مرتبط: استخدام ادمین اینستاگرام

البته این مورد را هم در نظر داشته باشید که هیچ موقع از آماده کردن ویدیوها چه برای پست گذاری و چه برای استوری ها خود به راحتی نگذرید چرا که در اینستاگرام مشاهده ویدیو های منتشر شده بسیار جذابیت بیشتری برای کاربران به همراه دارد.

بررسی و آنالیز، از رفتار فالوور های خود داشته باشید

بررسی و شناخت کافی از رفتار کاربران تان میتواند به شما کمک کند تا در راستای علایق مخاطب هایتان اقدام به تولید محتوا کنید تا بیشتر از همیشه مورد توجه قرار گرفته و با جذب بازدید کننده بیشتری روبرو شوید.

یکی از ابزاری که میتواند در شناخت رفتار و علایق کاربر ها و مخاطب هایتان کمک شایانی بکند استفاده از ابزار insights در اینستاگرام میباشد که میتوانید با تبدیل صفحه پروفایل خود به بیزینس پروفایل آمار های دقیقی از بازدید کننده های پیج به دست آورید.

ارتباط خود با کاربران را بیشتر از همیشه کنید

در بحث تولید محتوای مناسب که باعث افزایش فالوور واقعی در اینستاگرام شود. قطعا اگر شما بتوانید واقعی بودن خودتان را برای کاربران تان نشان دهید و به نوعی حالت دوستانه ای بین خودتان و مخاطب هایتان به وجود آورید قطعا نتیجه مناسبی خواهید گرفت.

مسابقات اینستاگرامی را زیرکانه انجام دهید

طراحی و آماده کردن مسابقات در اینستاگرام نیز متواند در جذب فالوور برای پیج تان کمک شایانی بکند چرا که افراد زیادی را ترغیب به پیگری و دنبال کردن موضوعات منتشر شده در پیج شما خواهد کرد.

اگر موضوع پیج شما فروشگاهی میباشد که چه خوب، چون میتوانید با ارائه تخفیف بر روی محصولات خودتان مسابقات اینستاگرامی را برگزار کرده باشید. که این مورد هم میتواند عامل فروش محصولات تان شود و هم اینکه باعث جذب بازدید کننده و ترغیب دنبال کردن پیج شما باشد.

استفاده از هشتگ ها برای بیشتر دیده شدن و جذب بازدید کننده هدفمند ضروری میباشد.

هشتگ ها در اینستاگرام مطالب شما را به جامعه بیرون از مخاطب و فالوور های پیج خودتان هدایت میکند. گرچه این روز ها اینستاگرام بر اساس الگوریتمی به فعالیت خود ادامه میدهد که در صورت استاندارد بودن شرایط پست یا استوری شما با الگوریتم اینستاگرام حتی اگر هشتگ هم وارد نکرده باشید مطالب شما به صفحه اکسپلور انتقال پیدا خواهد کرد.

اما با این وجود هم نباید از هشتگ ها به راحتی بگذرید. چرا که خود هشتگ ها نیز تاثیر زیادی در احتمال رفتن پست یا استوری های شما در اکسپلور خواهد گذاشت. سعی کنید از چند هشتگ و در کل از هشتگ های مرتبط در پست های خودتان استفاده کرده باشید.

در مورد انتخاب و وارد کردن هشتگ ها به این موارد دقت کنید:

  • از هشتگ های مرتبط با موضوع پست مربوطه استفاده کنید.
  • در هر پست خود بیش از 4 هشتگ وارد نکنید.
  • از هشتگ های پر مخاطب در پست های خودتان بهره بگیرید.

اگر در انتخاب و وارد کردن هشتگ ها در پست یا استوری خود به خوبی استنفاده کنید. قطعا میتواند در چذب بازدید کننده هدفمند و افزایش فالوور واقعی در پیج خودتان بهره بگیرید.

برند سازی در اینستاگرام را فراموش نکنید

برند سازی در هر فضایی چه واقعی چه مجازی میتواند باعث فروش محصولات و بیشتر شناخته شدن برند شما در میان افراد جامعه شود. برند سازی در اینستاگرام نیز از این قاعده مستثنا نبوده و اگر شما بتوانید به نحواحسن در راستای برند سازی شغل و حرفه خود قدم بردارید قطعا در این برنامه نیز با افزایش فالوور واقعی و بازدید کننده روبرو خواهید شد.

قطعا برند سازی هم زمان بر خواهد بود و هم هزینه بر اما در اینستاگرام قضیه کمی فرق میکند و شما میتوانید با ترفند هایی برای افزایش فالوور در این برنامه به موفقیت های چشمگیری دست یابید. که درادامه مقاله به آن ها اشاره خواهیم کرد و البته ناگفته نماند که خدمات بعد از فروش هم میتواند در برند سازی شغل شما تاثیر بسازیی بگذارد.

ربات اینستاگرام یکی دیگر از روش های افزایش فالوور

ربات اینستاگرام یکی دیگر از روش های افزایش فالوور

اگر شما از آن دسته از افرادی باشید که علاقه زیادی به افزایش فالوور داشته اید و بررسی های زیادی را در این مورد انجام داده باشید. حتما با ربات های اینستاگرامی آشنا شده اید و یا حداقل در مورد ربات اینستاگرام چیز هایی به گوش تان خورده است.

ربات اینستاگرام در واقع شبیه ساز رفتار و اعمال یک کاربر در اینستاگرام میباشد. برای مثال شما میتوانید یک پیجی را در اینستاگرام فالو کنید. یا پست های یک پیجی را لایک کرده و برای آن کامنت بگذارید و فعالیت های دیگری که اینستاگرام برای کاربرانش ترتیب دیده است را انجام دهید که این فعالیت ها باعث بیشتر دیده شدن پیج شما خواهد شد.

بیشتر دیده شدن پیج سبب ورود بازدید کننده های جدید شده که در ادامه برخی از این بازدید کننده در صورت تمایل داشتن، عضو و دنبال کننده پیج شما خواهند شد. دقیقا این همان فرایندی ایست که یک ربات اینستاگرام نیز به صورت متداول انجام میدهد که در ادامه این مورد میپردازیم.

ربات اینستاگرام و نحوه جذب فالوور

همانگونه که گفتیم در صورتی که شما بتوانید به تعداد انبوه، اکانت هایی را فالو کنید یا پست های آن ها را لایک کرده و به دایرکت آن ها پیام دهید و فعالیت های دیگری … باعث بیشتر دیده شدن پیج شما شده و در نهایت با ورود مخاطب های جدید به صفحه پروفایل شما باعث افزایش فالوور واقعی و هدفمند در پیج منجر خواهد شد.

اما شما تا چه حدی میتوانید این فعالیت ها را ادامه دهید و آیا وقت و حوصله آن را دارید که به صورت متداول فعالیت هایی که باعث افزایش فالوور واقعی و هدفمند میشوند را برای پیج خود انجام دهید؟

اینجاست که نیاز به استفاده از ربات اینستاگرام دارید چرا که ربات اینستاگرام میتواند فعالیت های خود را به صورت 24 ساعته و هدفمند در راستای اهداف و علایق شما پیج هایی را جذب اکانت شما کرده باشد.

در کل یک ربات اینستاگرام میتواند فعالیت هایی مانند:

  • فالو کردن پیج های هدف
  • آنفالو کردن فالووینگ ها
  • لایک کردن پست های هدف
  • ارسال نظرات در زیر پست های هدف
  • ارسال پیام به دایرکت اکانت های هدف
  • پست گذاری به صورت زمانبندی شده
  • مشاهده استوری دیگر پیج ها

و هر فعالیت دیگری که شما در پیج خود میتوانید به صورت دستی انجام دهید را ربات ها نیز میتوانند آن فعالیت را انجام دهند. البته در صورت ارائه و اضافه کردن آن قابلیت ها توسط سایت ارائه دهنده ربات اینستاگرام میتوانید از آن استفاده کرده باشید.

اما برای شما گفتنی هستیم اینستاگرام در حال حاضر محدودیت هایی را برای این فعالیت ها اعمال کرده که فعالیت این ربات ها با مشکل روبرو شده است و در حال حاضر توصیه نمیکنیم از این ربات ها برای افزایش فالوور در پیج خودتان استفاده کرده باشید.

بازدید استوری انبوه ربات اینستاگرام اینبو

بازدید استوری انبوه

همانطور که اشاره کردیم اینستاگرام فعلا محدودیت هایی برای فعالیت های ذکر شده اعمال کرده است و از این رو استفاده کردن از این ربات ها برای افراد علاقمند که دنبال افزایش فالوور واقعی و بازدید کننده هستند با صرفه نخواهد بود.

در این بین یکی از سایت های ربات اینستاگرام اقدام به ارائه یک ربات جدید با یک فعالیت دیگر که محدودیتی شامل آن نمیشود کرده است. سایت inbo.ir در ربات جدید خود امکان مشاهده استوری به صورت انبوه را فراهم کرده است. به صورتی که ربات اینستاگرام اینبو میتواند روزانه بالای 500 هزار استوری پیج های هدف شما را مشاهده کرده باشد.

حال شاید برایتان سوال پیش آید که بازدید استوری دیگر پیج ها، چه تاثیری بر روی افزایش فالوور واقعی پیج شما خواهد داشت؟

اجازه دهید این مورد را با مثالی برای شما بازگو کنیم…
در نظر بگیرید اکانت تازه ای اقدام به بازدید استوری جدید شما که لحظاتی پیش آن را به اشتراک گذاشته اید کرده است. در این صورت اسم این پیج در لیست بازدید کننده های استوری شما قرار خواهد گرفت و شما این مورد را میتوانید با بررسی پیج هایی که استوری شما را دیده اند اطلاع پیدا کنید.

اضافه شدن یک پبج در لیست بازدید کننده های استوری دیگران باعث بیشتر دیده شدن آن پیج خواهد شد.

در این صورت احتمال اینکه شما کنجکاو شده و بر روی اسم پیج جدیدی که استوری شما را دیده است لمس کنید وجود خواهد داشت. اگر این کار را انجام دهید شما وارد صفحه پروفایل آن پیج خواهید شد و در واقع شما یک بازدید کننده جدید برای آن پیج خواهید بود که در ادامه امکان دارد محتوای آن پیج برای شما جذاب باشد و اقدام به فالو کردن آن پیج نیز بکنید.

طبق آماری که خود سایت inbo در مورد ربات بازدید استوری انبوه ارائه داده است به شرح زیر میباشد:

  • جذب روزانه 2 هزار تا 10 هزار بازدید کننده
  • افزایش فالوور واقعی روزانه 100 تا 800 فالوور
  • 3 الی 5 براربر شدن سین استوری های پیج استفاده کننده
  • افزایش چشمگیر لایک و ویو پست های پیج

این آماری میباشد که سایت اینبو به آن اذعان کرده است و شما میتوانید با ورود به صفحه بازدید استوری انبوه اقدام به دریافت یکی از اشتراک های موجود در این سایت کرده و این ربات را برای پیج خود فعال کرده باشید.

تبلیغات و بیشتر دیده شدن در اینستاگرام

راه دیگری که شما میتوانید بازدید کننده، جذب پیج خود کرده باشید تبلیغات در اینستاگرام میباشد. که میتوان از انواع روش تبلیغات در اینساگرام به این منظور استفاده کرد مانند:

  • تبلیغات در پیج های پر بازدید
  • تبلیغات خود اینستاگرام
  • تبادل و ارتباط با پیج های هم حوزه …

گرچه ما توصیه نمیکنیم برای تبلیغات در اینستاگرام هزینه بیش از حدی کرده باشید اما اگر قصد چنین کاری دارید حداقل از تبلیغات خود اینستاگرام که میتوانید از طریق آن تبلیغات هدفمند انجام داده باشید را در اولویت قرار دهید.

تبادل کردن با پیج های هم حوزه نیز میتواند تاثیر خوبی گذاشته باشد در صورتی که گفتیم تبادل های خودتان را با پیج هایی انجام دهید که مخاطب های آن پیج ها همان افرادی باشند که شما نیازمند آن افراد باشید.

روش های تبدیل بازدید کننده به فالوور در اینستاگرام

روش های تبدیل بازدید کننده به فالوور در اینستاگرام

تا این جای مبحت امروز مان ما راه های جذب بازدید کننده را با هم بررسی کردیم که با چه راه هایی میتوان بازدید کننده هایی را جذب صفحه پروفایل خود کرده باشیم. در ادامه به این مورد میپردازیم که چگونه میتوانیم تعداد بیشتری از این بازدید کننده ها را ترغیب به دنبال کردن پیج خودمان بکنیم.

در واقعه میخواهیم از نهایت امکان افزایش فالوور واقعی که از تمامی روش های گفته شده بازدید کننده هایی را جذب پیج خود کرده بودیم را تبدیل به فالوور کرده باشیم.

جذب بازدید کننده هدفمند

اول از همه این که سعی کنید از هر راهی که بلد هستید بازدید کننده هدفمند را جذب پیج خود بکنید. منظور از جذب بازدید کننده هدفمند هم این میباشد که اگر برای مثال شما در پیج در حال فروش محصولات زنانه هستید. خانم ها را بیشتر هدف قرار دهید تا آقایان یا برعکس آن، فعالیت خود را ادامه دهید.

اگر شما برای تولید محتوا وقت و سرمایه میگذارید در ارتباط با درون مایه محتوای خود هشتگ گذاری کرده یا در پیج هایی تبلیغات انجام دهید که اکثر مخاطب های آن پیج را خانم ها تشکیل داده باشد.

برای نمونه چه پیج هایی میتواند بیشتر فالوور و مخاطب هایش خانم ها باشند؟

  • پیج های آشپزی
  • اکانت هایی با موضوع آرایشی
  • پیج هایی با موضوعات مد و زیبایی

اگر برای ربات اینستاگرام هزینه میکنید تا با افزایش فالوور واقعی محصولات خودتان را به فروش برسانید. ربات خود را به نحوی بسازید که بیشتر خانم ها را جذب کرده باشد تا آقایان و همین مورد را نیز در تبادل با پیج های دیگر هم رعایت کنید و با پیج های هم حوزه خودتان تبادل محتوا بکنید.

در صورتی که شما بتوانید در جذب بازدید کننده هدفمند موفق باشید قطعا تعداد بیشتری از این بازدید کننده ها اقدام به فالو کردن و دنبال کردن محتوا های پیج شما خواهند کرد.

صفحه پروفایل اینستاگرام خود را جذاب تر از همیشه کنید

صفحه پروفایل صفحه ای در اینستاگرام میباشد که مخاطب های شما با محتوای پیج شما آشنا خواهند شد. صفحه پروفایل نقش زیادی در تبدیل بازدید کننده به فالوور بازی خواهد کرد از این رو باید از لوگو پیج خودتان گرفته تا تولید محتوایی که برای پست گذاری و استوری انجام میدهید دقت کنید.

قالب مناسب برای پست و استوری های پیج آماده کنید

برای پست و استوری های خودتان یک قالب در ارتباط با موضوع محتوا و پیج تان آماده کرده و هر محتوایی که میخواهید آن را به اشتراک بگذارید پیش تر آن ها را در قالب های خودشان گذاشته و بعد در پیج خودتان منتشر بکنید.

این نوع تولید محتوا قطعا باعث خواهد شد هر بازدید کننده ای که وارد پیج شما میشود بداند که با چه موضوعی در اینستاگرام میتواند کدام نیاز هایش را برطرف کرده و دلیلی برای فالو کردن خواهد داشت.

جاگذاری هایلات ها در بیو اینستاگرام

هایلات ها یا همان استوری های برگزیده، که بر این اساس شما میتوانید به صورت دلخواه استوری های خودتان را در بیو اینستاگرام پیج جاگذاری کرده باشید.
هایلایت ها نیز باعث بهتر شکل گرفتن صفحه پروفایل شما خواهند شد به خصوص زمانی که بتوانید برای هایلات های انتخاب شده تان نیز کاور هایی را انتخاب کنید بسیار میتواند تاثیر گذارتر باشد.

جمع بندی

همانگونه که گفتیم اینستاگرام بستر مناسبی برای تبلیغات و فروش محصولات میباشد. شما نیز میتوانید بدون صرف کردن هیچ هزینه ای اقدام به ایجاد فروشگاه مجازی خود کرده و محصولات خودتان را تبلیغ کرده باشید.

,

دیدگاه بگذارید

avatar
  عضویت  
اطلاع از