ترفند حل مشکلات اینستاگرام

 

ترفند حل مشکلات اینستاگرام ، شبکه اجتماعی اینستاگرام با آپدیت هایی جدیدی که در این روز ها داده طرفداران بسیاری برای خود جمع کرده اما استفاده برخی از ویژگی های جدید اینستا برای کاربرانش مشکل آفرین شده که ما در این مطلب قصد داریم به حل این مشکلات پرداخته و استفاده صحیح ان ها بپردازیم.

 

 

 

1. رفع محدودیت 15 ثانیه ای آپلود فیلم در استوری:

 

شاید خود مدیران اینستاگرام هم انتظار چنین استقبالی از بخش جدید استوری را از کاربران اینستاگرام نداشته اند. یکی از محدودیت هایی که در این بخش کاربران این برنامه را آزار میدهد محدودیت 15 ثانیه ای اپلود ویدیو در این بخش میباشد.

 

شاید در آینده مدیران اینستاگرام این محدودیت زمانی را افزایش دهند اما تا آن موقع ما چند ترفند ساده را گوشزد خواهیم کرد تا این محدودیت را دور بزنید.برای این کار باید از برنامه های جایگزنی دیگری استفاده کنید دو برنامه Story Cutter و CutStory  اپلیکیشن هایی برای دور زدن این محدودیت میباشند.

 

همانگونه که با خبر هستید در استوری فایلی که بالای 15 ثانیه میباشد بقیه فایل باقی مانده یعنی از 15 ثانیه به آن بعد امکان آپلود کردنش غیر ممکن میشود که شما میتوانید با استفاده از این دو برنامه ذکر شده این مشکل را برطرف کنید

 

با آپلود ویدیو در این دو برنامه (Story Cutter برای اندرویید و CutStory   برای آی او اس میباشد) خود این اپلیکیشن  ویدیو مورد نظر شما را 15 ثانیه برش داده و تقسیم کرده و به ترتیب در استوری شما انتشار خواهند داد.

 

 

2. استفاده از چند لینک در بخش بیو اینستاگرام:

 

این مشکل بیشتر برای کسانی اتفاق میوفتدد چند سایت و یا کانال تلگرامی دارند و تنها میتوانند یکی از لینک های خود را در بخش ویو اینستاگرام بگذارند اما با آبدیت جدید تیم اینبو در ماه قبل این امکان فراهم شد تا هر کاربر اینستاگرامی با استفاده از لینک ساز اینستاگرام بتواند هر چند لینکی که بخواهد را داخل بیو خود بگذارد.

https://inbo.ir/l/

 

3. هشتگ های مرتبط با موضع پیچ و بهترین و پر بازدید ترین آن ها رو انتخاب کنیم:

 

برای بالا بردن بازدید پست هایتان و حتی پیچ تان و افزایش فالوور خود حتما باید از این ویژگی نهایت استفاده را کرد. اما چیز مهمی که به چشم میخورد گذاشتن چه هشتتگ هایی مناسب میباشد.

 

برای تشخیص چه هشتگ هایی برا چه پیچ هایی مناسب بوده از دو برنامه TagsDock و Magnify  استفاده کرد و مناسب ترین هشتگ ها را مورد استفاده قرار داد.

 

قابل ذکر میباشد که TagsDock  برای آی او اس و Magnify اندرویید میبشاد که اپلیکیشن Magnify  پیشرفته تر از برنامه TagsDock میباشد . پس حتما از این برنامه هم استفاده کنید و در نظر داشته باشید که میتوانید در یک پست حداکث از 30 هشتگ استفاده کنید.

 

آبدیت جدید اینستاگرام

 

سه شنبه 03 مارس،2018

در آخرین آبدیت اینستاگرام که این هفته به روز رسانی شد با معرفی آبدیت جالبی در بخش بیو پروفایل روبرو شدیم.

 

 

 

 

در این آبدیت بسیار جالب و حتما پر کاربرد این امکان برای کاربران فراهم شد تا کلماتی که کاربر میخواهد به عنوان هشتگ داخل بیو خود وارد کند را به راحتی استفاده کرده.

 

 

 

 

این آبدیت صد در صد برای هر کاربری جالب میباشد و کاربردی به خصوص برای پیچ های بیزینسی خواهد بود.

 

 

 


آبدیت جدید اینستاگرام

 

شنبه 3 فوریه،2018

 

 

 

Instagram امروز با ویژگی جدیدی که آخرین فعالیت را نشان می دهد، به روز می شود، با نشانگر فعالیت های جدید از طریق بخش پیام های مستقیم برنامه قابل دسترسی است.

 

 

 

 

در بخش Direct، تحت نام فردی که با آن فرد در بخش دایرکت چت کرده بودین، اکنون آخرین آنلاین بودن آن ها را در این بخش خواهید دید. که مثلا آن فرد چند دقیقه یا چند ساعت پیش آنلاین بوده است.

 

 

 

 

 

 

این شبیه به برنامه های دیگر مانند فیس بوک Messenger و پیام رسانی مانند تلگرام است که به شما اجازه می دهد با افرادی که قبلا با آنها ارتباط برقرار کرده اید با هم ارتباط برقرار کنید.

 

البته قابل ذکر است که این امکان جالب تنها آنلاین بودن افرادی را برای شما در بخش دایرکت نشان میدهد که با آن فرد به صورت مستقیم چت کرده اید.

 

 

 

 

 

 

اگر ترجیح می دهید وضعیت آنلاین بودن خود را در Instagram در دسترس نداشته باشید، می توانید آن را در برنامه تنظیمات تحت یک گزینه جدید با نام «نمایش وضعیت فعالیت» غیرفعال کنید. اگر این ویژگی را غیرفعال کنید، هیچکس نمیتواند زمانی که شما در اینترنت هستید، ببینید، اما شما نیز نمیتوانید وضعیت آنلاین بودن دوستان خود را مشاهده کنید.

 

 

 


آبدیت جدید اینستاگرام

 

سه شنبه 8 اوت،2017

 

 

آبدیت جدید اینستاگرام ،عکس های جدید منتشر شده از طرف اینستاگرام نشان از آبدیتی جدیدی در بخش پخش زنده این اپکیشین نشان می دهدکه می توان به کمک آن در این برنامه،دو نفری اقدام به پخش زنده ویدیو پرداخت در این آبدیت که به تازگی منتشر خواهد شد کافیست روی آیکن جدید (آیکن دو شکلک) که در پایین و سمت راست تصویر مشاهده می کنید لمس کرده تا فهرست دوستانتان برایتان باز شود.

 

 

 

 

آبدیت جدید اینستاگرام

 

 

انتخاب یکی از دوستان

 

 

 

با انتخاب یکی از دوستانتان صفحه به دو قسمت تقسیم شده و مخاطبین می توانند هر دو  را به صورت زنده دیده،

نظرات خود را داده و به ارسال قلب و یا ذخیره ویدیو در حافظه موبایلشان بپردازند.

 

 

 

خود کفایی اینستاگرام در بخش استوری

 

 

 

اگر اینستاگرام چنین ویژگی جالبی را در بخش استوری اضافه کند می توان گفت که به خود کفایی آبدیت در این بخش رسیده چون هر آبدیتی که تا کنون در بخش استوری داده بود برگرفته و کپی از اپلیکیشن اسنپ چت بوده و شاید این بار خود اسنپ چت رقیب همیشگی اینستاگرام اقدام به کپی برداری از این ویژگی جالب بپردازد.

 

 

 

 

تبلیغات گسترده اینستاگرام
    تبلیغات گسترده اینستاگرام     تبلیغات گسترده اینستاگرام امروزه تبلیغات در شبکه های اجتماعی به قدری بالا رفته
مطالعه بیشتر
اینستاگرام و اسنپ چت
اینستاگرام و اسنپ چت     اینستاگرام و اسنپ چت ، این روزها با چک کردن حساب کاربری خود در
مطالعه بیشتر
تماشای استوری ها از طریق مرورگر
تماشای استوری ها از طریق مرورگر     تماشای استوری ها از طریق مرورگر، با محبوب شدن این بخش در
مطالعه بیشتر

ویژگی های اینبو

 

                                                                                                                                               دوشنبه 29 مارس،2018

 

مدیریت پیام های دریافتی

 

 

 

 

این هفته آبدیت جدید و بسیار پر کاربردی از طرف مدیر اینبو به ربات داده شد که در پی آن از این پس ادمین هایی که پیچ های زیادی داخل اینستاگرام دارند و یا میخواهند مدیریت پیام های مشتری های خود را به راحتی مدیریت کنند میتوانند به صورت آسان از داخل پنل ربات خود مدیریت پیام های دایرکت و حتی کامنت های موجود در زیر هر پستی را بخوانند و  جواب بدهند.

پس آموزش مختصری در مورد این بخش برای شما عزیزان

بخش اعلانها

 

همانطور که در توضیحات قبلی اشاره شد بخش اعلانها برای مدیریت آسان پیام های دریافتی کاربران اینبو در نظر گرفته شده.

برای فعالسازی این بخش باید این ویژگی در پنل ربات شما فعال باشد در صورت فعال بودن با مراجعه به بخش اعلان ها و انتخاب گزینه (فعال سازی حسابها ) حسابهایی که میخواهید از طریق پنل ربات پیام های دریافتی آن پیچ ها را مدیریت کنید ابتدا باید آن پیچ مورد نظر را از بخش (فعالسازی حسابها) فعال کرده و سپس میتوانید با مراجعه به بخش (مدیریت) پیام های دریافتی را خوانده و پاسخ دهید.

 

 


 

ویژگی های اینبو

 

                                                                                                                                               یکشنبه 11 فوریه،2018

 

 

 

همانطور که در پست قبلی در مورد فیلتر کردن افراد بر اساس نیاز فرد و صفحه مورد نظر توضیح دادیم خیلی هائز اهمیت میباشد که افراد مناسب و مرتبط با پیچ جذب صفحه مورد نظر شما بشوند این امکان در اینبو بات فراهم شده تا از این امکان بسیار مهم و ضروری مخصوصا برای پیچ های فروشگاهی که میخواهند جنس خود را عرضه کنند بسیار مهم میباشد.

 

 

 

از این رو توضیح مختصری در مورد جذب افراد خاص و مرتبط به موضوع صفحه میپردازیم.

 

 

 

 

برای مثال شما صفحه ای در مورد فروش کفش دارید که میخواهید از طریق اینستاگرام فروش اینترنتی داشته باشید حال با خرید ربات اینبو شما میتوانید با دادن هشتگ ها و یا تگ های مربوطه به موضوع کفش، را انتخاب کنید تا حداکثر افرادی که جذب صفحه شما میشوند مربوط به کلمه کفش باشند

 

 

 

 

و یا برای شما مهم هست که افرادی که جذب میشوند از یه شهر خاص باشن برای مثال شما مغازه ای در شهر تهران و در خیابان یوسف آباد دارید و میخواهید حداکثر افرادی که جذب مشیوند و از صفحه شما بازدید میکنند از این مناطق باشند، با دادن چنین هشتگ ها و یا تگ ها میتوانین از لحاظ کاری و یا از لحاظ منطقه مورد نظر اقدام به فیلتر کردن افراد جذب شده به صفحه تان کنید.

 

 

 

 

 

دادن پیچ هدف: برای مثال شما میخواهید ربات بر روی افراد یک پیچ مورد نظر که خودتان انتخاب کرده اید فعالیت کند تا افراد جذب شده از فالوینگ و یا فالور های آن صفحه مورد نظر باشد به راحتی میتوانید با انتخاب پیچ هدف ربات را برای فعالیت بر روی افراد آن پیچ برنامه ریزی کنید.

 

 

 

 

 

 

لایک کننده های هشتگ و پیچ هدف :و اما اینبو در آبدیتی که ماه قبل انجام داد یک امکان بزرگ و بسیار مهم که در صورت استفاده از این امکان به قدرت این بخش پی خواهید برد. همانطور که قبلا در مورد فیلتر کردن افراد مورد نظر در اینستاگرام گفتیم شما میتوانید بر اساس هشتگ ها و تگ ها و پیچ هدف فعالیت ربات رو مشخص کنید اما لایک کنند های هشتگ بسیار قدرتمند تر از این فیلتر های قبلی میباشد برای مثال که در قبل هم گفیتم شما مغازه کفشی دارید که برای ربات هشتگ هایی مانند “کفش،تهران،عمده،”و… داده اید با انتخاب لایک کنند های این هشتگ ربات افرادی را جذب خواهد کرد که افراد مورد هدف پست هایی در مورد کفش و یا تهران لایک کرده اند.

 

 

 


ویژگی های اینبو

                                                                                                                                               شنبه 10 فوریه،2018

 

 

 

ربات اینبو یک ربات هوشمند میباشد که بر اساس الگارتیم و دستور هایی که داده میشود شروع به فعالیت بر روی پیچ اینستاگرامی شما میکند .

 

 

 

 

 

برای جذب فالوور واقعی در اینستاگرام تنها روش فعالیت معمولی پیچ تان همان فعالیتی که شما انجام میدهید مانند فالوو کردن لایک و کامنت فرستادن به صفحات و پست های دیگر و این کار باعث افزایش بازدید صفحه تان میشود.

 

 

 

 

 

 

ربات هوشمند اینبو نیز همان کار را انجام میدهد با این تفاوت که 24 ساعته بر روی پیچ شما فعالیت خواهد کرد (فالو کردن لایک کردن کامنت فرستادن و فرستادن پیام دایرکتی به دیگر صفحات) و با امکانات خاص دیگری که در پایین اشاره خواهیم کرد.

 

 

 

 

 

1. فعالیت اینبو : اینبو روزانه قادر به انجام هزار فالوو و آنفالو ،لایک کردن 1500 پشت از طرف پیچ شما و فرستادن 500 کامنت و پیام دایرکت زیر پست دیگر صفحات میباشد.

 

 

 

 

2 . دادن مختصات به اینبو برای انجام فعالیت ها : حال شما برای اینبو تعریف کرده اید که در طول یک روز چه مقدار فالوو لایک کامنت و دایرکت بفرستتد اما باید برای ربات مختصاتی هم بدهید تا ربات بروی ان صفحات فعالیت خود را انجام دهد. برای مثال شما میخواهید افرادی که جذب صفحه شما میشوند از یک شهر خاصی باشند و یا در رابطه با شغل شما برای فروش هر چه بهتر محصولاتتان باشند برای این کار لازم هست فقط به ربات هشتگ آن شهر و شغل مورد نظر را بدهید تا ربات بر روی صفحه شما هدفمند فعالیت کند,و یا شما میخواهید افراد یک پیچی که به آن علاقه خاصی دارید را برای انتخاب مختصات رباتتان انجام دهید برای این کار فقط کافیست یوزر آن پیچ هدف را به ربات دهید تا ربات فالور ها و یا فالووینق های آن پیچ را مورد فعالیت خود قرار دهد تا افراد آن پیچ جذب صفحه شما شوند.

 

 

 

 

 

 

3. خدمات فوق العاده اینبو: پیغام فرستادن روزانه ۱۰۰ پیام تبلیغاتی و یا عمومی به دایرکت ها و اضافه شدن بخش پست

 

 

 

خلاصه : با خرید اشتراک از اینبو روزانه حداقل ۸۰ و حداکثر ۱۲۰ فالوور جذب صفحه شما خواهد شد ‌. و اگر با مدیریت تیم پشتیبانی اینبو اشتراک تان را بگیرید تیم پشتیبانی ب صورت هدفمند و نیاز های شما همه روزه پیچ و ربات شما را بررسی خواهند کرد تا از حداکثر قدرت ربات استفاده بشه.


ویژگی های اینبو

 

                                                                                                                                               پنچشنبه 8 فوریه،2018

 

 

 

انجام 5 فعالیت همزمان اینبو یاعث شده تا اینبو به قدرتمند ترین ربات برای افزایش فالور واقعی و بازدید برای صفحات اینستاگرامی تبدیل شود، حال میخواهیم این پنچ عمل را برایتان توضیح داده و ویژگی های آن ها را بررسی کنیم.

 

ویژگی های اینبو

 

 

1. فالو کردن: همانگونه که در پست های قبلی هم گفتیم تنها راه جذب فالور واقعی ، فالو کردن خود آن صفحه به میل خودش میباشد که تنها راه ممکن ساختن این امر فعالیت مستمر ربات بر روی پیچ شما امکان پذیره اما از ویژگی های ویژه این بخش میشه به بالا بردن بازدید صفحه و پست های شما در کنار بالا بردن فالور هایتان هست

 

 

 

 

 

 

2. آنفالو: حال در نظر داشته باشید ربات از طرف صفحه شما صفحات دیگر را فالو کرده حال باید شروع به آنفالو آن صفحات به سه صورت (آنفالو حفظ فالوبک داده ها),(آنفالو تمامی فالوینگ ها),(آنفالو از لیست فالو شدگان ربات) انجام دهد.

 

 

 

 

3. لایک: با فعال کردن این گزینه شما به ربات اجازه میدهید که از طرق صفحه شما پست های صفحات مورد هدف شما رالایک کند و این امر باعث افزایش بازدید و لایک های طبیعی شما میشود

 

 

 

 

4. کامنت: این بخش و بخش دایرکت که در گزینه ۵ توضیح خواهیم داد هر دو برای تبلیغ هر چه بهتر کار ها و یا محصولات شما میباشند ، شما با دادن ده جمله نسبتا کوتاه برای ربات تعیین میکنین که ربات بر روی پست های صفحات مورد هدف شما کامنت های مورد نظر شما را تا ۹۶۰ کامنت در روز بفرستدد.

 

 

 

 

 

 

5. دایرکت: این بخش برای پیچ های فروشگاهی و یا تبلیغاتی بسیار بسیار ویژه و فوق العاده میباشد، شما میتوانید با حاضر کردن یک متن که موضوع کار و یا موضوع پیچتون رو شرح میده محصولات و یا کار خود رو تبلیغ کنین. اینبو قادر به فرستادن رورانه۱۰۰ پیام به دایرکت پیچ های هدف شما میباشد.

 

در پست عدی این بخش به ویژگی های فرعی اینبو خواهیم پرداخت پس تا آن وقت روز خوش.


 

 

 

 

ویژگی های اینبو

 

 

 

 

امروز می خواهیم به توضیحات کاملی از ربات اینستاگرام ( اینبو )  در مطالب زیر بپردازیم با ما همراه باشید.

 

 

 

 

 

 

ربات اینبو یک ربات هوشمند می باشد که بر اساس الگوریتم و دستورهایی که داده می شود شروع به فعالیت بر روی پیج اینستاگرامی شما می کند.

 

 

 

 

 

 

ربات اینستاگرام با رعایت کردن کامل قوانین اینستاگرام و فعالیت 24 ساعته بر روی پیج شما وظایفی از قبیل کامنت فرستادن و دایرکت ارسال کردن و لایک کردن که در نتیجه فالور واقعی را به پیجتون جذب می کند.

 

 

 

 

ویژگی

 

 

 

 

ویژگی های اینبو

 

 

 

 

 

 

1) فالو کردن : تنها راه جذب فالور واقعی فالو کردن خود آن صفحه به میل خودش می باشد و تنها راه عملی کردن این بخش از طریق ربات اینبو می باشد.

 

 

 

 

یکی از ویژگی های مهم آن بالا بردن بازدید صفحه و پست های شما در کنار افزایش فالور واقعی است.

 

 

 

 

 

 

2) آنفالو کردن : حال در نظر داشته باشید ربات از طرف صفحه شما صفحات دیگر را فالو کرده باید به سه صورت زیر آنها را آنفالو کند.

 

 

 

 

 

_ آنفالو حفظ فالوبک داده ها

 

 

 

 

_ آنفالو تمامی فالوینگ ها

 

 

 

 

_ آنفالو از لیست فالو شدگان ربات

 

 

 

 

 

3) لایک : با فعال کردن این گزینه ربات از طرف صفحه شما پست های صفحات مورد هدف شما را لایک می کند و این امر باعث افزایش بازدید و لایک های طبیعی شما می شود.

 

 

 

 

 

4) کامنت و دایرکت : این دو بخش برای پیج های فروشگاهی و یا تبلیغاتی بسیار مهم می باشد.

 

 

 

ربات روزانه قادر به فرستادن 400 کامنت و 100 دایرکت می باشد شما می توانید متنی به عنوان دایرکت برای تبلیغات به ربات معرفی کنید و با دادن جمله های کوتاه به ربات تبلیغات خود را انجام دهید.

 

 

 

 

 

5) هشتگ : شما می توانید با دادن تگ و موقعیت جغرافیایی و پیج هدف به ربات از مناطق دلخواه فالور واقعی از طریق ربات جذب شود شما می توانید با استفاده از اینبو و تنظیم ربات خود بر روی صفحات رقبا از فالور های آنها جذب مشتری داشته باشید

 

 

 

برای دریافت آموزش کامل اینبو به لینک زیر مراجعه کنید.

 

 

 

آموزش کامل ربات اینبو

 

شغل های مرتبط با گوشی هوشمند

 

گوشی های هوشمند که امروزه در دستان یک بچه کوچک گرفته تا یک بزرگسال پیدا میشود، چه شغل هایی که میشود با آن گوشی و کمی خلاقیت و وقت گذاشتن، برای خود و حتی اطرفیان شغل ایجاد کرد.

 

همیشه یکی از دغدغه های دولت ها و مردم کشور ها، کم بودن بسترهای مناسب شغلی و افزایش بی کاری آن جامعه بوده. البته دولت ها هم متداول در تلاش برای پایین آوردن نرخ بیکاری و ایجاد فرصت های شغلی بوده اند اما راه کار های آن ها هیچوقت پاسخگو نیاز های تمام افراد جامعه نبوده

 

اما با فراگیر شدن گوشی های هوشمند و شبکه های اجتماعی در بین افراد جامعه بستر مناسبی برای هر کسی بدون نیاز و وابستگی به دولت ها فرصت های شغلی فروانی ایجاد و باعث افزایش رشد کار های خانگی و دفتر های کوچک و بزرگ شده است.

در واقع به طور کل شرایطی فراهم شود که هر کسی با کوچکتری سرمایه خود یعنی یک گوشی هوشمند و اینترنت مشغول کاری شود که در آن تجربه دارد بسیار عالی بوده و اگر شما  هم در حرفه ای و یا شغلی متخصص هستید و میخواهید با به کارگیری توانایی ها با استفاده از خلاقیت برای خود درآمد زایی کنید پس با ما همراه شوید.

 

پیچ فروشگاهی برای خود بسازید

برای افزایش فروش محصولات خود در شبکه های اجتماعی یکی از بهترین راه ها داشتن پیچ فروشگاهی در اینستاگرام میباشد.

امروزه دیگر نیازی به طراحی سایت هم نداریم تا هزینه اضافی برای خود به بار بیاوریم تنها با ایجاد یک پیچ در اینستاگرام میتوانیم محصولات و کار های خود را تبلیغ کنیم تا باعث افزایش فروش چشمگیر محصولاتمان باشیم البته میتوانیم با استفاده از ربات های افزایش بازدید و فالوور واقعی، ربات هایی چون اینبو نیز فروش خود را در این برنامه پرطرفدار چندین برابر کنیم.

 

در پیام رسان تلگرام کانال داشته باشیم 

چند سالی ایست که تلگرام در ایران بسیار پرطرفدار و کاربران فعالی دارد، پس نباید از این برنامه چه بسا که پیام رسان باشد به راحتی گذشت با استفاده از تلگرام میتوانید با ایجاد کانال تلگرامی برای افزایش تبلیغ هر چه بیشتر حرفه و یا محصولاتتان اقدام کنید.

 

حرفه ای به نام خدمات فنی

اگر در فن و حرفه خاصی تبحر دارید از جمله در کار هایی چون لوله کشی، برقکاری، تزریقات و… به راحتی میتوانید برای خود کسب و کار راه بیندازید تنها با استفاده از برنامه های ارائه خدمات به صورت پاره وقت و تمام وقت از تخصص خود نهایت استفاده را کنید.

برنامه ای به نام اسنپ

شاید این روزها برای شما هم اپلیکیشن به نام اسنپ و یا برنامه هایی مشابه به گوش تان خورده و یا حتی استفاده کرده اید، واقعیت این است که دیگر زمان آژانس های تاکسی و پیدا کردن مسافر تمام شده، امروز شما اگر یک راننده ماشین هستید به راحتی هر چه تمام میتوانید از چنین برنامه هایی چه به صورت تمام وقت و چه پاره وقت برای خود درآمد زایی کنید.

البته شغل های مرتبط با گوشی هوشمند بسیار متنوع و زیاد بوده که ما به مهمترین آن ها در این پست اشاره کردیم.

افزایش فالوور اینستاگرام

 

 

به جرات میتوان گفت که اینستاگرام یکی از محبوب ترین و پر کاربردترین شبکه های اجتماعی شناخته شده میباشد، که بیش از 800 میلیون کاربر در آن فعالیت می کنند. و در این روز ها نیز پیشرفت چشمگیری را برای خود ثبت کرده است. برای شروع کافیست از طریق نسخه وب و سایت اصلی اینستاگرام و یا اپلکیشن اینستاگرام اقدام به ثبت نام کنید.

 

 

حال شایان ذکر میباشد که با این حجم بازدید و افراد فعال، اینستاگرام میتواند راه مناسبی برای کسب و درآمد و فروش هر چه بیشتر محصولات و تبلیغ کار یا حرفه شما باشد.

 

 

پس برای افزایش فالوور اینستاگرام به صورت واقعی شما را با ربات افزایش فالوور واقعی آشنا میکنیم.

 

 

الگوریتم افزایش فالوور واقعی

 

 

۱) استفاده از هشتگ هنگام پست گذاری:

 

بسیاری از کاربران مطالب خود را از طریق هشتک جستجو می کنند پس همیشه از هشتگ به روش صحیح استفاده کنید. در جدیدترین آبدیت اینستاگرام نیز امکان دنبال کردن هشتگها توسط کاربران امکان پذیر شده و این امتیاز خوبی برای نمایش و معرفی محصول و خدمات میباشد.

 

 

۲) لایک کردن پست دیگران :

 

 

با لایک کردن پست دیگران نظر و اعتماد لایک شونده را جذب می کنید.

 

۳) فالو کردن دیگران :

 

 

تعداد زیادی از کسانی که فالو می کنید به شما فالو بک می دهند.

 

۴) کامنت گذاشتن در زیر پست دیگران :

 

 

این کار به افزایش مشهوریت برند و نمادتان کمک خواهد کرد، چه بسا که میتوانید کامنت هایی در مورد شغلتان را برای پست های هدفتان بفرستید.

 

۵) ارسال پست به طور منظم :

 

 

شما باید به سلیقه کاربرانتان توجه کنید و بعد از ارسال چند پست و میزان لایک و کامنت و فالوورها به شناخت کافی از بازده در بازه های زمانی دست یابید. یکی از روشهای دستیابی به رفتارهای کاربران بیزینسی کردن پیج اینستاگرام میباشد.

 

۶) اضافه کردن مکان به عکس ها :

 

 

یک روزنه جدید برای ورود به صفحه تان را برای کاربران جدید باز خواهید کرد. این قابلیت بسیار موثر برای معرفی پیج خود در یک موقعیت مکانی خواص هستش.

 

 

۷) تبادل با صفحات همکار :

 

 

با پیج ها و صفحاتی که نقاط مشترک دارند، تبادل کنید.

 

 

اما حال تمام این فعالیت هایی که باید خود شما به صورت یکجا انجام دهید را میتوانید به ربات اینستاگرام بسپارید که ربات با رعایت کردن کامل قوانین اینستاگرام و فعالیت ۲۴ ساعته بر روی پیج شما وظایفی از قبیل کامنت فرستادن و دایرکت ارسال کردن و لایک کردن را به صورت هدفمند مدیریت می کند که نتیجه آن افزایش فالور واقعی به پیجتون خواهد بود.

 

 

دایرکت و کامنت برای پیج های فروشگاهی و یا تبلیغاتی بسیار مهم می باشد که ربات روزانه قادر به فرستادن ۴۰۰ کامنت و ۱۰۰ دایرکت می باشد شما می توانید متنی به عنوان دایرکت برای تبلیغات به ربات معرفی کنید و با دادن جمله های کوتاه به ربات تبلیغات خود را انجام دهید.

 

 

ربات اینستاگرام می تواند در بالا بردن فالوور واقعی ، افزایش بازدید و از همه مهم تر در تبلیغات کمک شایانی به شما کند. یکی از مهمترین ویژگی های ربات اینستاگرام هدفمند بودن مخاطب های دریافتی هست.