افزایش فالوور اینستاگرام

افزایش فالوور اینستاگرام

به جرات میتوان گفت که این روز ها اینستاگرام به یکی از غول های فضای مجازی در دنیا و همچنین در ایران تبدیل شده است. با پتانسیل بالایی که در گسترش و ارائه محصولات دارد، بستر بسیار مناسبی برای افراد بیزینسی کار که میخواهند شغل خودشان را در اینستاگرام گسترش دهند، تبدیل شده است. این اپلیکیشن می تواند میزان فروش محصولات در فضای مجازی را به مقدار بسیار زیادی افزایش دهد.

همانگونه که میدانید خواسته هر کاربر اینستاگرام و همچنین مهم ترین اصل موفقیت در اینستاگرام داشتن فالوور های زیاد و واقعی میباشد. به خصوص برای پیج های تجاری یا همان بیزینسی که میخواهند محصولات خودشان را از طریق اینستاگرام به فروش برسانند. حائز اهمیت خواهد بود امروز میخواهیم شما را با راه های افزایش فالوور اینستاگرام آشنا کنیم تا برای خودتان پیج های مناسب در آینده آماده کنید.

راه های افزایش فالوور اینستاگرام :

همانگونه که در مطالب بالا اشاره کردیم امروز میخواهیم در مورد راه و روش های افزایش فالوور اینستاگرام صحبت کنیم. راه حل هایی که در خود ویژگی و امکانات اینستاگرام نهفته شده و تنها با کمی دقت و صرف وقت خواهید توانست برای پیج خود فالوور واقعی اینستاگرام جذب کنید.

صفحه پروفایل اینستاگرام:

مهم ترین صفحه اینستاگرام هر کاربر صفحه پروفایل آن میباشد در این صفحه پست ها و استوری های منتشر شده شما برای دیگر پیج ها به نمایش گذاشته می شود و دارای بخش های مهمی همچون بیو اینستاگرام میباشد که در ادامه به این مورد خواهیم پرداخت.

در مورد صفحه پروفایل اینستاگرام صحبت کردیم و اینکه این صفحه اصلی شما میباشد اگر بخواهیم برای این صفحه یک مثال واقعی بزنیم میتوانیم آن را به ویترین یک مغازه تشبیه کنیم قطعا خود شما که میخواهید محصولی را خریداری کنید قبل از هر چیزی به ویترین مغازه های مربوطه توجه میکنید. در اینستاگرام هم هنگامی که بازدید کننده ای پیج شما را مشاهده میکند در نگاه اول به محتوای صفحه پروفایل شما توجه خواهد کرد پس در تولید محتوا و توضیح هدف پیج خود در صفحه پروفایل اینستاگرام دقت لازم را به کار گیرید.

بیو اینستاگرام

بیو اینستاگرام شناسنامه اینستاگرام شما میباشد. در بیو اینستاگرام میتوانید افراد را ترغیب به ادامه بررسی اکانت خود کنید. اهمیت این بخش از صفحه پروفایل اینستاگرام به قدری بالاست که برخی از شرکت های بزرگ با وسواسی زیادی متن برای این بخش انتخاب میکنند. پس شما نیز متن های تحریک کننده و مربوط به موضوع پیج خودتان را بنویسید، حتی میتوانید در این قسمت لینک خارجی جاگذاری کنید.

با دیگران در ارتباط باشید:

داشتن رابطه صمیمی و فراهم کردن شرایط تعامل با دیگر پیج ها مخصوصا پیج هایی که موضوع و محتوای آنها مشابه اکانت شما میباشد میتواند پتانسیل جذب و بازدید اکانت شما را چندین برابر کند. خوشبختانه محدودیت یا جریمه ای نیز برای تعامل و تبادل بیشتر در اینستاگرام برای اکانت های مربوطه را تهدید نمکیند.

پست ها و استوری های افتخاری :

سعی کنید هر هفته از افرادی که به شما کمک کرده اند، تشکر کنید. تشکر از دوستان و همکاران موجب می شود که آن ها به صورت ناخواسته مبلغ پیج شما شوند و افرادی را با پیج شما آشنا کنند.

استفاده از هشتگ ها:

ویژگی هشتگ ها بسیار مهم میباشد در واقع شما با استفاده از هشتگ ها میتوانید افراد مورد علاقه و مربوط به موضوع پیج تان را به اکانت خود هدایت کنید. جدیدا اینستاگرام نیز امکان فالو کردن هشتگ ها را برای پیج ها فراهم کرد تا از این پس هشتگ ها را بتوان دنبال کرد تا هر موقع که استوری یا پست هایی با این هشتگ در اینستاگرام ارسال شدند در قسمت هوم اکانت های فالو کرده به نمایش در آیند.

خب با این توصیفات استفاده نکردن از هشتگ ها به مانند خودکشی میباشد. حتما در رابطه با موضوع پیج و پست هایی که منتشر میکنید از هشتگ ها استفاده کنید. به هیچ وجه از هشتگ های نامربوط استفاده نکنید. در ضمن سعی کنید تعداد هشتگ های هر پست تان را بیش از سه کلمه تگ شده افزایش ندهید و این سه کلمه تگ شده کلمات مهم و پر بازدیدی باشند.

رویداد های مهم :

رویداد های مهم از مهم ترین منابع جذب فالوور برای پیج شما محسوب می شوند. در ایران رویداد هایی همچون عید، شب یلدا و دیگر اعیاد را مشخص کنید و در این ایام سعی کنید مطالبی را منتشر کنید که کاربران در پی آن هستند. به عنوان مثال در عید کاربران به دنبال خرید اقلام سفره ی هفت سین و یا چیدمان آن هستند. می توانید با قراردادن پست هایی از این قبیل، توجه بالایی را معطوف پیج خود کنید.

تولید محتوای هدفمند :

برخی از افراد تصور می کنند که اگر پیجی بیزینسی دارند، تنها باید به تبلیغ محصولات خود بپردازند. در صوتی که تجربه ها و آمارها نشان می دهند، که در مدت زمان طولانی این پیج برای کاربران کسل کننده خواهد بود. فالوورها دوست دارند تا تا در حین مرور پیج اطلاعات جدید را کسب کنند. به عنوان مثال، اگر صاحب یک پیج لوازم آرایشی هستند، علاوه بر تبلیغ مواد آرایشی، نیاز است تا اطلاعاتی در مورد برندهای معتبر، نحوه ی استفاده از هر کدام از لوازم آرایشی، تجربه های مختلف کاربران و اطلاعاتی از این قبیل را در اختیار کاربران قرار دهید.

نوشتن کپشن :

تصویر از مهم ترین شاخصه هاست که می تواند برای لحظاتی نگاه کاربر را معطوف پیج شما کند. اما متن از شاخصه های مهمی است که کاربر را برای شما حفظ می کند. همواره سعی کنید که با نوشتن کپسن های مختلف و جذاب فالوور های ثانیه ای خود را به فالوور های ماندگار تبدیل کنید. با توجه به اطلاعاتی که از آنالیز اینستای خود دریافت می کنید، سعی کنید که کپشن های مربوطه را به میزان علاقه کاربران خود نزدیک کنید.

نظم محتوایی :

نظم محتوایی اصطلاحی است که دارندگان پیج باید به آن توجه زیادی داشته باشند. برخی از صاحبان پیج عادت دارند که در هر زمان که بیکارند، اطلاعاتی را در صفحه ی خود منتشر کنند. این موضوع موجب می شود که گاها در یک روز تعداد زیادی پست و استوری در پیج قرار بگیرد و در روزی دیگر، هیچ گونه پست و استوری منتشر نشود. این موضوه برای کاربران جذاب نیست. سعی کنید به صورت منظم، به عنوان مثال یک روز در میان دو پست در پیج خود قرار دهید. این موضوع در ظرف چند ماه کاربران را عادت می دهد که یک روز در میان پیج شما را بررسی کنند.

تصاویر با کیفیت :

تصاویرقرار داده شده را به کیفیت بالا قرار دهید. کیفیت بالای تصاویر، حس خوبی را برای کاربران به وجود خواهد آورد که می تواند میزان مراجعه ی ان ها به پیج شما را افزایش دهد.

ویدئو :

ویدئو از شاخصه های مهمی است که حرکت در پیج شما را به خوبی نشان می دهد. ویدئو سیال است و اجازه می دهد تا کاربر با پیج شما ارتباط خوبی برقرار کند و از فالوور های شما محسوب شود. سعی کنید که ویدئو ها را به صورت کوتاه، حداکثر یک دقیقه ای، قرار دهید. همچنین ویدوئوها را با کیفیت بالا ضبط کنید که نشان از تخصص شما و دقت شما در کار دارد. این بخش اطمینان را برای کاربر به وجود می آورد. که اولین قدم در پذیرش یک پیج جلب اطمینان است.

استوری اینستاگرام :

استوری اینستاگرام از مهم ترین امکانات اینستاگرام است که بازدید پیج شما را افزایش می دهد. بسیاری از کاربران تمایلی به مرور پیج ها ندارند، اما به صورت ناخواسته استوری های زیادی را تماشا می کنند که می تواند علاقه ی آن ها به پیج شما را افزایش دهد. دقت کنید که هر روز استوری داشته باشید. چرا که پروفایل پیج شما را بیشتر در دید افراد قرار می دهد.

فالوور هایتان را بشناسید:

شناخت فالوورها و بازدید کننده های اکانت، خود یکی از اصل های مهم افزایش فالوور و موفقیت در اینستاگرام میباشد. اگر شما فالوورها یا به قولی مخاطب های پیج و پست هایتان را بشناسید که بیشتر از کدام قشر از جامعه و با کدام خصوصیات هستند به راحتی میتوانید فعالیت های خود را در رابطه با آنها سازگار کنید. تا در مدت زمان کم به موفقیت چشمگیری برسید.

چالش تولید کنید :

تولید چالش از مقوله هایی است که می تواند فالوور های بسیاری را جذب چیج شما کند. پیشنهاد می شود هر هفته 2 معمای جذاب را در پیج خود به اشتراک بگذارید تا کاربران در پی پاسخ دادن به این معما با پیج شما آشنا شوند.

مسابقه بزارید :

هر چالش می تواند یک مسابقه ی جذاب نیز باشد. پس از مدت زمانی می توانید موضوعات مسابقه را به سمت موضوع هدف پیج خود نزدیک کنید. به عنوان مثال در ابتدا مسابقاتی با موضوع خوراکی و کار راه اندازی می کنید. در ادامه اگر پیج لوازم آرایش دارید، می توانید موضوع مسابقات را به این سمت بکشید.

دیگر صفحات اجتماعی را راه اندازی کنید :

برای جذب فالوور تنها به اینستاگرام اکتفا نکنید. سعی کنید در دیگر صفحات اجتماعی نیز فعالیت خود را ادامه دهید. حتما در دیگر صفحات و وب سایت ها لینک اینستاگرامی خود را قرار دهید. تا کاربران بتواننند با مراجعه به پیج شما سایر اطلاعات مورد نیاز خود را به دست آورند.

کاربران پیشنهادی :

اینستاگرام متناسب با فالوور های پیج، افرادی را به شما پیشنهاد می دهند که می توانید آن ها را فالوو کنید.

تعطیلات :

در زماهن تعطیلات، کاربران میزان حضور خود را در اینستاگرام چند برابر می کنند. به همین دلیل ضرری است که شما میزان فعالیت خود را چندین برابر کنید. تعداد پست ها و استوری های خود را افزایش دهید، چرا که فالوور های شما در حال حاضر زمان برای تماشای آن ها دارند. دقت داشته باشید که حتما در ابتدا عنوان کنید که افزایش تعدا پست ها و استوری ها به دلیل تعطیلات است، تا بتوانید در این ایام بیشتر در اختیار کاربران قرار بگیرید.

دور ریختن مطالب اسپم :

سعی کنید تا آن جا که می توانید پست ها و استوری ها را خودتان تولید کنید. از ارسال پست ها و استوری های ابکی خودداری کنید. هر آنچه را که می ینید در حال رد و بدل بین پیج هاست، منتقل نکنید. گزینش کنیدو بهترین آن را منتقل کنید.

افزایش فالوور اینستاگرام

فعال کردن ویژگی insight

یکی از راه هایی که شما میتوانید با استفاده از آن به راحتی با خصوصیات فالوورهای خود آشنا شوید فعال کردن ویژگی insight میباشد که برای پیج های تجاری یا همان بیزینسی که پروفایل اینستاگرام خودشان را به بیزینس پروفایل تغییر داده اند فعال میباشد شما نیز میتوانید به راحتی اکانت خود را به بیزینس پروفایل تغییر دهید قبل ها ارتقا دادن اکانت به این ویژگی کمی سخت بود و باید یک اکانت در فیسبوک داشتید سپس آن اکانت را با اکانت اینستاگرام خود ست میکردید تا پیج تان به پروفایل بیزینس تبدیل میشد اما حال به راحتی و تنها با چند لمس میتوانید این ویژگی را در پیج خود فعال کنید.

استفاده از ربات اینستاگرام :

ربات اینستاگرام

یکی از راه های مهم برای افزایش فالوور واقعی اینستاگرام بهره گیری از ربات اینستاگرام میباشد ربات های اینستاگرام بستر مناسبی هستند تا فعالیت هایی که منجر به افزایش فالوور واقعی اینستاگرام آن هم به صورت هدفمند میشود را برایتان فراهم کنند.

در نظر بگیرید شما پیجی در اینستاگرام دارید و برای بالا بردن فالوور واقعی اینستاگرام تان فعالیت های متعددی در اینستا انجام میدهید مانند ارسال کامنت های متعدد در زیر پست دیگر پیج ها یا فالو کردن پیج های مورد هدف خودتان که میخواهید به نوعی این مخاطب های هدف تان را به اکانت خود هدایت کنید یا فعالیت های دیگر همچون لایک کردن، ارسال پیام های دایرکتی، مشاهده استوری های دیگران و… که همه ی این فعالیت ها باعث خواهد شد تا فعالیت پیج شما به صورت کلی بالا رفته تا در پی آن نیز پیج شما بیشتر دیده شود و فالوور های واقعی و هدفمند جذب پیج تان شود.

یک ربات اینستاگرام نیز همه ی این فعالیت ها را انجام خواهد داد با چند تفاوت بزرگ اول اینکه این فعالیت ها به صورت مستمر و 24 ساعته انجام میشود و دوم اینکه هدفمندی گسترده ای را برای شما فراهم میکند تا آنجایی که شما میتوانید بازدید کننده ها و فالوور هایی که از طریق ربات اینستاگرام به پیج تان اضافه میشوند را از یک شهر خاص جذب کرده یا مرتبط با یک شغل خاص یا یک حرفه خاص را مورد هدف قرار بدهید.

داشتن یک پیج با فالوور مناسب :

در نظر بگیرید بازدید کننده ای پیج شما را مشاهده میکند اولین موردی که پیج شما میتواند برای آن بیننده جذاب باشد داشتن فالوور های مناسب و بالای اکانت شما میباشد این موضوع زمانی اهمیت دار تر از قبل میشود که شما قصد فروش محصولات خود در اینستاگرام را داشته باشید.

پس داشتن یک پیج با فالوور مناسب میتواند روند پیشرفت پیج را سرعت بخشیده و اعتماد اولیه برای بیننده را جلب کرده باشد اگر اکانتی با فالوور بالا ندارید میتوانید با خرید پیج اینستاگرام این امکان را نیز برای خود فراهم کنید.

جمع بندی :

امروز ما راه های اصلی برای افزایش فالوور اینستاگرام را برایتان نشان دادیم تا بتوانید با استفاده از این راه ها برای خودتان پیجی مناسب داشته باشید. همانطور که در بین گزینه های موجود به ربات اینستاگرام اشاره شد اگر میخواهید فالوور واقعی و هدفمند برای خود جذب کنید حتما از ربات های اینستاگرام استفاده کنید هم از لحاظ قیمت به صرفه تر بوده و هم اینکه بهره وری بالایی برایتان خواهد داشت.

عضویت
اطلاع از
guest
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments