لطفا منتظر بمانید

کاربرد هشتگ در اینستاگرام

کمتر کاربر اینترنتی پیدا میشود که با هشتگ ها آشنایی نداشته باشد به خصوص اگر این کاربر در اینستاگرام اکانت داشته باشد که به احتمال فروان از اهمیت بالای این کاراکتر # با خبر خواهد بود. در برنامه اینستاگرام چه آن پیجی که در کپشن پست خود کلماتی را تگ گذاری میکند و چه ان کاربری که با استفاده از کلمات تگ شده در صفحه اکسپلور مطالب و پست های مد نظر خودشان را پیدا میکنند.

امروز در موزد خود هشتگ ها و قابلیت آنها و حتی نحوه صحیح استفاده از آنها را برای شما توضیح خواهیم داد اما قبل از هر چیزی این مورد را در نظر بگیرید که استفاده از هشتگ ها شما را به دنیای بیرون از پیج و محتوای محدود خودتان سوق میدهد.

اهمیت و کاربرد هشتگ چیست ؟

هشتگ و کاربرد آن در اینستاگرام کلید واژه هایی که در تمام شبکه های اجتماعی از آنها برای ردیابی محتوای مورد علاقه تان بهره مند شوید. برای مثال اگر شما داخل اینستاگرام دنبال خرید یک محصول برای نمونه کفش باشید آن هم کفش اسپورتی هر چقدر هم داخل اینستاگرام به غیر از استفاده از هشتگ ها نا موفق خواهید بود.

در واتقعه شما میتوانید به سادگی هر چه تمام با مراجعه به صفحه اکسپلور اینستاگرام خود و با جستجو در کادر مربوطه اقدام به یافتن پست هایی شوید که چنین کلماتی که در مثال ما کفش میباشد پیدا کرده و چنین محصولاتی را مشاده و مورد ارزیابی قرار دهید.

طرف مقابل استفاده از این ویژگی را میتوان در فروشنده کفش دید که در پیج خود اثدام به فروش و تبلیغ محصولات کفش و زیر مجومعه های آن میکند خب این فرد برای فروش هر چه بیشتر محصولات خود میتواند کلمات مربوط به شغل خود را تگ کرده تا افرادی که دنبال خرید چنین محصولاتی میباشند به راحتی پست های او را یافته و اقدام به خرید کنند.

در واقعه هدف از مثال زدن این مورد این بود که شما بدانید هشتگ ها در اینستاگرام همان وظیبفه سرچ کردن یک مطلب در گوگل را انجام میدهند و اینستاگرام نیز از اهمیت این ویژؤگی بسیار پر کاربرد با خبر بوده و در قسمت های مختلف خود مانند پست گذاری و قسمت استوری برای کاربران خود قابل دسترس و استفاده گذاشته است.

نکاتی در مورد هشتگ ها :

هشتگ نوعی برچسب است که در شبکه اجتماعی روی موضوعات مختلف زده می شود که هر زمانی اگر نیاز شد بتوانیم مجموعه ای از اطلاعات را در مورد موضوع به خصوصی در اختیار بگیریم.

هشتگ چیزی شبیه آدرس دادن به ربات اینستاگرام است که در آن فعالیت کند.

کلید واژه کانونی و جغرافیایی در مکان و زمان خاص.

پس از آن که کلمه ای می نویسید هشتگ ها را به شما نشان می دهد و می توانید تصاویر یا ویدیو های مربوط به آن را ببینید.

نمایش این عکس ها و فیلم ها به صورت اتفاقی است این صفحات می توانند از صفحات شخصی کاربران دیگر که اجازه نمایش عکس هایشان را داده اند باشند.

استفاده از هشتگ در پست باعث می شود که پست ها شانس دیده شدن داشته باشند.

برای هشتگ گذاری همیشه هشتگ های ترند شده یا مرسوم توصیه می شود.چون هنگام جستجو هشتگ هایی که بیشترین استفاده را داشته باشند بالاتر خواهند بود.

1_ یکی از نکات مهم آنها جستجوی دسته بندی تر شده انها است .

2_ کارایی مهم دیگر آنها برگزاری کمپین تبلیغاتی و رقابتی در اینستاگرام است.

هشتگ باعث می شود به سادگی گفتگو هایی که می خواهید را پیدا نموده و در آنها شرکت نمایید.با توجه به مکان جغرافیایی که در تگ وارد می کنید.

ربات اینستاگرام در آنها به دنبال افزایش فالور واقعی است.

برای لوکیشن یا منطقه هایی که ثبت شده اند بخش places مناسب است.

اگر می خواهید مکانی را جستجو کنید این گزینه مناسب است.

جدا از این بخش جستجو شاید مهم ترین قسمت explore نمایش عکس ها یا ویدیو ها به صورت اتفاقی است.

همچنین این وضعیت برای بخش استوری نیز نمایان است .

قابلیت تماشای استوری یا ویدیو های زنده یا عکس ها بقیه اشخاصی را که در جزوء فالور های شما نیستند را خواهید داشت.

کاربرد هشتگ

1_ فهمیدن الگوی رفتاری کاربران

2_ تبلیغ یک برند

3_ کاربرد در برنامه های مختلف رسانه های جمعی

4_ توصیف حس نویسنده

نحوه استفاده از هشتگ ها در اینستاگرام :

بعد از آنکه در مورد کاربردهای هشتگ ها گفتیم حال وقت ان رسیده که نحوه استفاده از هشتگ ها را چه در قسمت پست گذاری در اینستاگرام و چه در قسمت استوری آن توضیح دهیم.

هشتگ ها در قسمت بیو و کپشن اینستاگرام :

هستگ ها از اوایل تاسیس  اینستاگرام حضور داشتند و کاربران متوانستند هنگام پست گذاری در قسمت آخر پست گذاشتن در اینستاگرام که میتوان کپشن یا همان متن و تضویحات بیشتر در مورد آن پست منتشر شده را نوشت کلماتس را تگ کرد برای تگ کردن کلمات کافی ایست ابتدا کاراکتر # تایپ کرده و سپس کلمه مد نظر خود را بنویسیبد تا آن کلمه تگ گذایر شده و به نوعی تبدیل به شهتگ شود در مثال بالا ما فروش و تبلیغ کفش را مثال زدیم خب در نظر میگیرم ما عکس و یا ویدیویی را در این ارتباط در حال انتشار هستیم و در قسمت آخر که کپشن پست مربوزطه را میخواهیم بنویسیم.

فروش انواع #کفش با قسمت های مناسب و طرح های مختلف #کفش_اسپورتی با مارک های معتبر و…

همانطور  که دید ما دو بار در متن خود از کارکتر # ساتفاده کردیم در واقعه دو کلمه را در کپشن خود تگ گذاری کردیم که این کلمات کفش و کفش اسپورتی بود اگر دقیق تر به متن نوشته شده نگاه کنید میبینید که ما برای هشتگ گذاری دو کلمه کنار هم از _ استفاده کردیم البته میتوان این دو را چسبیده نیز نوشت که این تصمیمات شما باید بر اساس محبویت این هشتگ ها اتنخاب کنید که در ادامه رد رابطه با این مضووع میگوییم.

استفاده برچسب هشتگ در استوری اینستاگرام:

ویژگی هشتگ در استوری اینتساگرتم نیز وجود دارد و شما میتوانید به راحتی با استفاده از کاراکتر مربوطه اقدام به تگ گذاری کلمه های مد نظر خود بکنید اما اینستاگرام در این قسمت برچسبی را هم برای هشتگ گذاری آماده کرده که با استفاده از این برچسب میتوانید یک کلمه را تگ گذاری کنید.

کلماتی که در استوری های تگ گذاری میشوند نیز در صفحه اکسپلور به نمایش عموم و جستجوگران مربوطه قرار میگرد برای مثال اگر شما کلمه ای را در صفحه اکسپلور جستجو کنید میتوانید استوری های منتشر شده در رابطه با آن کلمه را مشاهده کنید و اگر نیز آن کلمه را فالو کرده باشید نتنها پست های منتشر شده

استفاده صحیح از هشتگ ها در اینستاگرام:

, ,

نوشتن یک پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *