نویسنده: javid
2024-07-09

چطور پیج های خصوصی اینستاگرام را بدون فالو کردن ببینیم؟

چطور پیج های خصوصی اینستاگرام را بدون فالو کردن ببینیم؟ همانطور که می دانید در اینستاگرام دو نوع پیج وجو دارد که یکی پیج های عمومی یا Public و دیگری پیج های خصوصی یا Private هستند. پیج های خصوصی اینستاگرام فقط برای فالوورهای آنها قابل مشاهده است و تا زمانی که فرد صاحب پیج درخواست […]

به دنبال پیج فعال‌ و با نرخ تعامل بالا هستید؟

وارد کانال تلگرام شوید و لیست تمامی پیج‌ها همراه با آمار بازدیدکننده فعال را مشاهده نمایید!

ربات اینستاگرام اینبو

ربات اینستاگرام اینبو دستیار هوشمند، اختصاصی و خستگی ناپذیر شما در اینستاگرام است!

چطور پیج های خصوصی اینستاگرام را بدون فالو کردن ببینیم؟ همانطور که می دانید در اینستاگرام دو نوع پیج وجو دارد که یکی پیج های عمومی یا Public و دیگری پیج های خصوصی یا Private هستند. پیج های خصوصی اینستاگرام فقط برای فالوورهای آنها قابل مشاهده است و تا زمانی که فرد صاحب پیج درخواست شما برای فالو کردن را قبول نکند، شما نمی توانید پیج فرد مورد نظرتان را مشاهده کنید. اما سوالی که همیشه کاربران اینستاگرام داشته اند این بوده که آیا راهی برای دیدن پیج های خصوصی بدون فالو کردن وجود دارد؟ در این مطلب قصد داریم به بررسی این موضوع بپردازیم و به این سوال پاسخ دهیم.

نحوه مشاهده پیج های خصوصی در اینستاگرام

اولین راهی که برای مشاهده پیج های خصوصی در اینستاگرام وجود دارد، راه قانونی و اصلی این کار است. شما می توانید برای افرادی که پیج Private دارند یک درخواست ارسال کنید. فرد مورد نظر اگر درخواست شما را قبول کند شما به فالوورهای آن فرد اضافه می شوید و از این طریق می توانید پست ها و استوری های او را مشاهده کنید. به هر حال اینستاگرام به فضای خصوصی کاربران خود اهمیت زیادی می دهد و با تامین امنیت پیج های خصوصی توانسته کاربران زیادی را به خود جذب کند.

چطوری محتوای پیج های خصوصی اینستاگرام را بدون فالو کردن ببینیم؟

قطعا پاسخی که پیش از این ارائه کردیم پاسخ سوال شما نبوده است و شما به دنبال یک راه دیگر هستید تا بدون درخواست فالو بتوانید محتوای پیج های خصوصی را مشاهده کنید. ربات های تلگرامی یا برنامه های مختلفی ادعای فراهم کردن این موضوع را دارند. اما باید قبل از هر چیز از امنیت و صداقت آنها مطمئن شوید و سپس از آنها استفاده کنید.

قطعا اگر اینستاگرام راه قانونی و مشخصی برای انجام این کار قرار می داد، پیج خصوصی اینستاگرام معنی خود را از دست می داد. به همین دلیل هم نباید انتظار روش های درستی داشته باشیم که به کمک آنها بتوانید پیج های پرایوت اینستاگرام را مشاهده کنید.

آیا راهی برای دیدن حساب های خصوصی اینستاگرام وجود دارد؟

اینستاگرام در حال حاضر شاید شاخص ترین و مهمترین پلتفرم فضای مجازی در تمام دنیا محسوب شود و این موضوع قطعا اتفاقی نیست. مهمترین موضوعی که می تواند باعث جذب کاربران به سوی یک پلتفرم شود، تامین امنیت کاربران است تا بتوانند با خیال راحت خصوصی ترین عکس ها و نظرات خود را در این فضا بیان کنند. بنابراین باید بگوییم که پیج خصوصی اینستاگرام واقعا یک پیج خصوصی است و تا خود کاربر به دیگران اجازه ندهد امکان مشاهده پست ها به کسی داده نمی شود.

برنامه های دیدن حساب های خصوصی در اینستاگرام

همانطور که گفتیم برای دیدن پیج های شخصی بدون فالو کردن برنامه های مختلفی ساخته شده است که در این بخش قصد داریم صحت و سقم ادعای آنها را بررسی کنیم.

دیدن اکانت پرایوت (private) اینستاگرام دیگران با Private Instagram Viewer

این برنامه ادعا می کند که توانسته است امنیت پیج های خصوصی را از بین ببرد و به کاربران این اجازه را بدهد تا بتوانند محتوای پیج های شخصی اینستاگرام را بدون فالو مشاهده کنند. اما با بررسی های ما مشخص شد که با ورود به این ابزار، پس از وارد کردن نام پیج مورد نظر و ضربه بر روی دکمه Access Now باید برنامه های مختلف که به شما معرفی می شود را دانلود کنید و در انتها هیچ چیز برای شما نمایش داده نمی شود.

دیدن پیج های خصوصی اینستاگرام بدون فالو کردن با  Instagram Viewer

یکی دیگر از نرم افزارهایی که ادعا می کند این امکان را برای شما فراهم کرده است، Instagram Viewer نام دارد. شما باید در این برنامه هم یوزرنیم کاربر مورد نظر خود را وارد کنید و سپس دکمه Click Username را انتخاب کنید. پس از این کار شما درگیر مراحل مختلفی می شود و به هیچ عنوان به نتیجه نمی رسید و با پیامی روبرو می شوید که به شما می گوید به علت محافظت ضد بوت اینستاگرام امکان این موضوع فراهم نیست.

مشاهده عکس های خصوصی پروفایل اینستاگرام با instaviewy

instaviewy  یکی از سایت هایی است که ادعا می کند اطلاعات شخصی پیج های خصوصی را برای شما نمایش می دهد. اما این سایت را که بررسی کردیم مانند برنامه های قبلی نتیجه مشخصی را ارائه نداد و در انتها موفق به انجام این کار نشدیم.

کلام آخر

چطور پیج های خصوصی اینستاگرام را بدون فالو کردن ببینیم؟ در این مطلب سعی کردیم راه های مختلفی که برای انجام این کار ارائه شده است مورد بررسی قرار دهیم و برنامه های مدعی در انجام این کار را بررسی کردیم. اگر دوست دارید محتوای پیج های خصوصی اینستاگرام را بدون فالو کردن مشاهده کنید این مطلب را تا انتها مطالعه کنید.

پرسش و پاسخ

سوالتان را بپرسید و برای دریافت پاسخ، منتظر پیامک کارشناسان ما باشید!

دیدگاه شما را با چه تصویری در سایت نمایش دهیم؟
عضویت
اطلاع از
guest
0 کامنت
Inline Feedbacks
نمایش همه کامنتها
0