نویسنده: javid
2024-07-24

چجوری Activity Status را در اینستاگرام غیرفعال کنیم؟

چجوری Activity Status را در اینستاگرام غیرفعال کنیم؟ یکی از قابلیت هایی که در اینستاگرام برای کاربران وجود دارد، مشاهده وضعیت فعالیت دیگر کاربران می باشد. در واقع شما می توانید وضعیت فعالیت یا همان Activity Status خود را فعال یا غیرفعال کنید و از این طریق تعیین کنید که مخاطبانتان بتوانند آخرین زمان ورودتان […]

به دنبال پیج فعال‌ و با نرخ تعامل بالا هستید؟

وارد کانال تلگرام شوید و لیست تمامی پیج‌ها همراه با آمار بازدیدکننده فعال را مشاهده نمایید!

ربات اینستاگرام اینبو

ربات اینستاگرام اینبو دستیار هوشمند، اختصاصی و خستگی ناپذیر شما در اینستاگرام است!

چجوری Activity Status را در اینستاگرام غیرفعال کنیم؟ یکی از قابلیت هایی که در اینستاگرام برای کاربران وجود دارد، مشاهده وضعیت فعالیت دیگر کاربران می باشد. در واقع شما می توانید وضعیت فعالیت یا همان Activity Status خود را فعال یا غیرفعال کنید و از این طریق تعیین کنید که مخاطبانتان بتوانند آخرین زمان ورودتان به اپلیکیشن اینستاگرام را مشاهده کنند. در این مطلب به شما آموزش می دهیم که چطور می توانید وضعیت فعالیت خود را غیرفعال کنید.

نحوه روشن کردن  Activity Status

اگر قصد دارید اجازه دهید که فالوورهایتان بتوانند وضعیت فعالیت و آنلاین بودن شما در اینستاگرام را مشاهده کنند باید مراحل زیر را طی کنید تا Activity Status اکانت خود را فعال کنید:

1. وارد اینستاگرام شوید و از بخش پروفایل روی منوی همبرگری یا همان علامت سه خط بالای صفحه سمت راست ضربه بزنید. سپس روی Setting بزنید تا وارد تنظیمات اینستاگرام شوید.

2. به پایین بروید و در بخش How others can interact with you گزینه‌ی Messages and story replies  را انتخاب کنید.

3. روی Show Activity Status ضربه بزنید. در صفحه‌‌ی Activity Status، دکمه‌ی تغییردهنده‌ی وضعیت فعالیت اینستاگرام را برای حسابتان روشن کنید.

نحوه خاموش کردن آنلاین بودن اینستاگرام

اکثر افراد ترجیح می دهند وضعیت فعالیت و آنلاین بودنشان در اینستاگرام خاموش باشد و دیگران نتوانند این وضعیت را مشاهده کنند. بنابراین باید مراحل زیر را انجام دهید تا بتوانید Activity Status اینستاگرام را غیرفعال کنید:

1. انتخاب منوی همبرگری در پروفایل اینستاگرام

2. انتخاب گزینه‌  Messages and story replies

3. انتخاب  Show Activity Status

4. وضعیت را در حالت خاموش قرار دهید.

کلام آخر

اینستاگرام به عنوان یکی از مهمترین و محبوب ترین اپلیکیشن های امروزی در حوزه فضای مجازی تمام تلاش خود را کرده است که حریم شخصی کاربران حفظ شود. قطعا هیچکس دوست ندارد که کسی اطلاعات شخصی حتی زمان فعالیت او را کسی متوجه شود. به منظور غیرفعال کردن این قابلیت یعنی Activity Status، اینستاگرام به کاربران این اجازه را داده است که در این مطلب به آموزش آن پرداخته ایم.

پرسش و پاسخ

سوالتان را بپرسید و برای دریافت پاسخ، منتظر پیامک کارشناسان ما باشید!

دیدگاه شما را با چه تصویری در سایت نمایش دهیم؟
عضویت
اطلاع از
guest
0 کامنت
Inline Feedbacks
نمایش همه کامنتها
0