نویسنده: نادر عبدی
2023-07-01

راهنمای ورود قطعی به اکسپلور اینستاگرام (100% کاربردی)

این روزها ورود به اکسپلور اینستاگرام برای صاحبین کسب و کارهای اینستاگرامی تبدیل به آرزو شده است. حتما می دانید که اکسپلور اینستاگرام رابطه مستقیم با افزایش درآمد شما دارد. فقط خدا می دونه اکسپلور اینستاگرام تا الان چند نفر رو میلیاردر کرده…از قدیم گفتن هرجایی که شلوغ باشه پول هم توش زیاده! دقیقا اکسپلور […]

به دنبال پیج فعال‌ و با نرخ تعامل بالا هستید؟

وارد کانال تلگرام شوید و لیست تمامی پیج‌ها همراه با آمار بازدیدکننده فعال را مشاهده نمایید!

ربات اینستاگرام اینبو

ربات اینستاگرام اینبو دستیار هوشمند، اختصاصی و خستگی ناپذیر شما در اینستاگرام است!

این روزها ورود به اکسپلور اینستاگرام برای صاحبین کسب و کارهای اینستاگرامی تبدیل به آرزو شده است. حتما می دانید که اکسپلور اینستاگرام رابطه مستقیم با افزایش درآمد شما دارد. فقط خدا می دونه اکسپلور اینستاگرام تا الان چند نفر رو میلیاردر کرده…
از قدیم گفتن هرجایی که شلوغ باشه پول هم توش زیاده! دقیقا اکسپلور اینستاگرام برای هر کسب و کاری سود زیادی خواهد داشت. حتی اگر فالوورهای پیج تان زیاد نشود هم از طریق اکسپلور می توانید فقط با یک پست، فروش خود را چند برابر کنید. چون در اکسپلور اینستاگرام دیده شدن شما محدودیتی ندارد!
حالا واقعا راز ورود به اکسپلور اینستاگرام چیست؟ چرا بعضی از پیج ها هر پستی منتشر می کنند بلافاصله در اکسپلور اینستاگرام دیده می شود؟ چرا پست های ما یک بار هم به اکسپلور نمی رود؟ مطمئن ام الان که در حال خواندن این مقاله هستید این سوالات از قبل در ذهن شما وجود داشت.
نگران نباشید رفتن به اکسپلور اینستاگرام کار عجیب غریبی نیست! شما هم به راحتی می توانید پست های خود را وارد اکسپلور اینستاگرام کنید و تا دلتان بخواهد فالوور جذب کنید. اما اول باید اصولش را یاد بگیرید، در این مقاله دقیقا قصد دارم تمام آنچیز که برای ورود به اکسپلور اینستاگرام باید بدانید را به شما بگویم. پس در ادامه همراه اینبو باشید.

اکسپلور اینستاگرام چیست و چرا بوجود آمد؟

اکسپلور اینستاگرام چیست؟

اکسپلور اینستاگرام جایی است که شما با رفتن به آن یکسری پست های مختلف با موضوعات متفاوت را خواهید دید. حالا قضیه این پست ها چی هست؟ شما که این پیج ها را از قبل دنبال نکرده اید! بله درسته اما اینستاگرام این پست ها را بر اساس آنالیزی که از قبل روی رفتار شما در اینستاگرام داشته است به شما نشان می دهد. یعنی هر کس پست هایی که در اکسپلور اینستاگرامش می بیند با دیگران متفاوت است، چون علاقه مندی های افراد با هم یکی نیست! اینستاگرام بر اساس علاقه مندی های تان این پست ها را در اکسپلور به شما نشان می دهد.
حالا چرا اینستاگرام بخش اکسپلور را به اپلیکیشن خود اضافه کرد؟ در کل تمام شبکه های اجتماعی در تلاش اند تا مخاطبان بیشتری را در خود نگه دارند. در واقع هر چقدر مردم وقت شان را بیشتر در شبکه های اجتماعی بگذرانند درآمد بیشتری برای کسب و کارها در جریان خواهد بود. حتی خود اینستاگرام هم درآمدهای پنهان زیادی از این قضیه خواهد داشت.
اینستاگرام برای اینکه بتواند این چرخه را حفظ کند مجبور بود روی اکسپلور اینستاگرام تمرکز بیشتری داشته باشد. الان به قدری مردم از اکسپلور اینستاگرام می کنند که اصلا وقت نمی کنند استوری های دوستانشان را ببینند. همین باعث میشه وقت بیشتری را در این شبکه اجتماعی محبوب بگذرانند. حالا کسب و کارهای اینستاگرامی چطور می توانند از این فرصت برای افزایش درآمد خود استفاده کنند؟ در ادامه همراه من باشید تا بیشتر در این مورد توضیح بدهم.

چرا اکسپلور برای کسب و کارهای اینستاگرامی مهم است؟

اهمیت اکسپلور برای کسب و کارهای اینستاگرامی

بدون تعارف بگویم این روزها هزینه جذب فالوور در اینستاگرام به قدری زیاد شده است که تبلیغات کردن در اینستاگرام برای خیلی از پیج های اینستاگرامی به یک ریسک بزرگ تبدیل شده است. هزینه جذب 1 عدد فالوور از طریق تبلیغات حدود 20 الی 30 هزار تومان است. به همین دلیل هر کسی نمی توانید در اینستاگرام برای افزایش فالوور پیجش تبلیغ کند.
به همین دلیل اکسپلور جایی است که هر پیجی می توانید بدون هیچ هزینه ای دیده شود و کلی فالوور واقعی و هدفمند جذب کند. در واقع هیچ روشی به جز اکسپلور وجود ندارد که شما بتوانید فالوورهای هدفمند و واقعی برای پیج تان جذب کنید. الان تبلیغ هم کنید باز هم احتمال دارد برای پیج تان فالوور فیک بزنند. اما جذب فالوور از طریق اکسپلور اینستاگرام هم بدون هزینه است و هم اینکه هیچ محدودیتی برای شما ندارد یعنی شما هر روز می توانید تعداد بالایی فالوور از اکسپلور جذب کنید.

رمزگشایی از اکسپلور اینستاگرام؛ اکسپلور چطور کار می‌کند؟

دقیق کسی نمی داند اکسپلور اینستاگرام چطور کار می کند اما این را می دانیم که از هوش مصنوعی استفاده می کند تا رفتار کاربران را بررسی و تحلیل کند. به طور کلی اکسپلور اینستاگرام به گونه ای طراحی شده است که علاقه مندی های کاربران را شناسایی کند و مجدد در معرض دید آن ها قرار دهد. در واقع اینستاگرام در تلاش است تا بفهمد ما از چه چیزهایی خوشمان می آید و دقیقا مشابه همان ها را در اکسپلور اینستاگرام به ما نشان دهد. چون دوست ندارد ما به همین راحتی ها اینستاگرام را ترک کنیم.
حالا اینستاگرام از کجا می فهمد ما به چه چیزهایی علاقه داریم؟ چطور رفتار مارا تحلیل می کند؟ زمانی که روی پستی بیشتر توقف می کنیم، لایک می کنیم یا کامنت زیر آن درج می کنیم، اینستاگرام علاقه مندی های ما را اینگونه شناسایی می کند.

چه پست هایی در اکسپلور اینستاگرام دیده می شوند؟

چه پست های وارد اکسپلور می شوند؟

اینستاگرام به همه ما این شانس را داده است که در اکسپلور دیده شویم و کلی مخاطب به پیج مان وارد کنیم. حتی اگر 1 روز است که پیج تان را در اینستاگرام راه اندازی کرده باشید باز هم شانس ورود به اکسپلور اینستاگرام را خواهید داشت. پس فکر نکنید حتما باید سابقه درخشان داشته باشید تا اینستاگرام پست های شما را به اکسپلور بفرستد.
همانطور که می دانید اینستاگرام و دیگر شبکه های اجتماعی بدون حضور مردم هیچ حرفی برای گفتن ندارند. یعنی اگر کاربران فعلی را در نظر بگیرید، اگر هیچ فعالیتی نداشته باشند عملا اینستاگرام هیچ معنایی ندارد. پس اینستاگرام در تلاش است آن دسته از افرادی که واقعا زحمت می کشند و تولید محتوایی می کنند که مردم را بیشتر درگیر کنند را بیشتر در معرض دید قرار دهد. خیلی ساده بگویم اکثر محتواهایی که در اکسپلور می بینید جذاب و درگیر کننده است.
خب تا اینجا متوجه شدید که داستان از چه قرار است. به طور خلاصه در اکسپلور اینستاگرام پست هایی را می بینید که جذاب هستند و شما را بیشتر از محتواهای دیگر درگیر می کنند. حالا اینستاگرام از کجا می فهمد که چه پست هایی جذاب است و از دید مخاطبان، بیشتر مورد توجه قرار گرفته شده است. در ادامه مقاله همراه من باشید تا بیشتر در موردش توضیح بدهم.

معیارهای اینستاگرام برای نمایش پست ها در اکسپلور

معیارهای اصلی اینستاگرام برای اکسپلور رفتن پست ها

اینستاگرام از کجا می فهمد که یک پست چقدر مورد توجه مخاطبان قرار گرفته است؟ درسته که تعداد لایک و کامنت های پست نشان دهنده محبوب بودن آن است اما اصل قضیه چیز دیگریست که در ادامه توضیح می دهم.
برای اینستاگرام نرخ تعامل کاربران با پست خصوصا در دقایق ابتدایی از انتشار پست خیلی مهم است. اینکه چقدر از کاربرانی که پست را دیده اند آن را مجدد دیده اند، سیو کرده اند یا برای دوستان شان ارسال کرده اند. این موارد باعث می شود اینستاگرام متوجه ارزشمند بودن محتوا شود و آن را برای بیشتر دیده شدن وارد اکسپلور کند.
برای درک بهتر این موضوع به این مثال توجه کنید: زمانی که شما محتوایی را در پیج تان منتشر می کنید (مثلا یک ویدیو) در ابتدا اینستاگرام فقط به 20 درصد فالوورهای پیج تان آن را نشان می دهد تا ببیند چند نفر از فالوورهایتان با آن تعامل داشته اند. اگر تعداد لایک ها، کامنت ها، سیو و اشتراک گذاری های پست بالا باشد به باقی مانده از فالوورهای خودتان هم نشان می دهد. اگر در ساعات اولیه تعامل فالوورهای پیج تان با محتوا خوب باشد برای بیشتر دیده شدن وارد اکسپلور اینستاگرام می شود و دقیقا به کسانی نمایش داده می شود که مخاطبان هدف شما هستند.
چون همانطور که می دانید اکسپلور برای هر شخصی محتوای مرتبط به علاقه مندی هایش را نشان می دهد. اینجاست که سیل عظیمی از افراد به واسطه پستی که منتشر کرده اید وارد پیج تان می شوند و در نهایت شما را فالو می کنند. حالا چطور محتوایی تولید کنیم که وارد اکسپلور شود؟ در ادامه به شما آموزش می دهم چه مدل محتوایی درست کنید وارد اکسپلور می شود. پس در ادامه همراه اینبو باشید.

چگونه پست های خود را وارد اکسپلور اینستاگرام کنیم؟

چطور پست های خود را به اکسپلور ببریم؟

به طور کلی برای ورود به اکسپلور اینستاگرام باید محتوایی تولید که کاربران را درگیر کند. یعنی چند بار ببینند، برای دیگران بفرستند و انقدر خوب باشد که ذخیره اش کنند تا بعدا باز هم ببینند. اصلا ربطی به موضوع محتوا ندارد! فکر نکنید فقط محتواهای طنز قراره در اکسپلور دیده شوند. نه اصلا اینطور نیست! بسیاری از محتواهای آموزشی و تخصصی هم در اکسپلور دیده می شوند. فقط باید طوری باشد که برای مخاطب رد نشدنی باشد. دنبال چیزای عجیب و غریب نباشید! راز خاصی وجود ندارد فقط باید یکسری اصول و قواعد کلی را یاد بگیرید. که در ادامه اصول تولید محتوا برای ورود به اکسپلور را به شما خواهم گفت.

1.مخاطبان واقعی خود را به خوبی شناسایی کنید.

هدف اصلی همه ما تولید محتوا برای مخاطبان خودمان است. باید طوری محتوا تولید کنیم که برای مخاطبان مان جذابیت داشته باشد نه همه افراد! تلاش ما این است که آن ها را به کسب و کارمان علاقه مند کنیم و در نهایت کاری کنیم همیشه دنبال کننده ما بمانند.
برای شناخت بهتر مخاطبان خود بهتر است از ابزار اینسایت (Insight) اینستاگرام استفاده کنید. با بررسی این قسمت متوجه این می شوید که مخاطبان تان بیشتر چه زمان هایی آنلاین هستند، بیشتر در چه رده سنی قرار دارند، از کدام شهرها هستند، خانم هستند یا آقا، بیشتر از کدام پست های شما خوششان آمده است. با بدست آوردن این اطلاعات به راحتی می توانید محتوایی بسازید که مورد علاقه مخاطبان تان باشد.

2.محتوای رقبای خود را بررسی کنید.

یکی از کارهایی که باید در طول فعالیت خود همیشه انجام دهید بررسی رقبا است. یادتان باشد که مدام باید این کار را انجام دهید. با بررسی رقبا اطلاعات ارزشمندی بدست خواهید آورد. مثلا کدام پست های آن ها بیشتر لایک خورده است، کدام پست ها کامنت بیشتری دریافت کرده است. کدام ویدیوها بیشترین ویو را خورده اند. با دیدن این اطلاعات متوجه می شوید که این پست ها به اکسپلور رفته است و مخاطبان زیادی را جذب کرده اند. پس شما هم می توانید الگو برداری کنید و شبیه به این پست ها را با جذابیت بیشتر بسازید. یادتان باشد هیچوقت کپی نکنید فقط از آن ها الگو برداری کنید.

3.زمانی پست منتشر کنید که مخاطبان تان ببینند.

زمان بندی پست ها در انتشار

همانطور که می دانید یکی از اصلی ترین فاکتورهای امتیازدهی اینستاگرام به پست ها برای بردن آن ها به اکسپلور تعامل اولیه مخاطبان با محتواست. اگر در تایم هایی که مخاطبان تان در دسترس نیستند پست منتشر کنید مسلما تعامل کمتری دریافت خواهید کرد. اما زمانی که مطمئن باشید تایم خوبی برای پست گذاشتن است اقدام به این کار کنید بازخوردهای بیشتری دریافت خواهید کرد. برای اطلاع از این موضوع حتما از ابزار Insight اینستاگرام استفاده کنید.

4.حتما از تگ، لوکیشن و هشتگ استفاده کنید.

استفاده از تگ، هشتگ ها و لوکیشن در پست ها از اهمیت بالایی برخوردار است. به طور کلی باید کاری کنید که پست شما بیشتر دیده شود و استفاده از این ابزارها به شما کمک می کند تا افراد بیشتری محتوای شما را ببینند. سپس اگر محتوای شما خوب باشد و افراد بیشتری با آن تعامل داشته باشند وارد اکسپلور می شود. سعی کنید از تگ های کم اما هدفمند روی پست های خود استفاده کنید. لوکیشن هم فراموش نشود! چون اینستاگرام جدیدا پست های دارای لوکیشن را به افراد بیشتری نشان می دهد.

5.از یک کاور جذاب برای پست خود استفاده کنید.

استفاده از کاور جذاب برای پست ها

کاور پست ها در اینستاگرام همیشه برای مخاطبان مهم بوده است. اگر بتوانید جذابیت کاور پست خود را بالا ببرید شانس حضور پست تان در اکسپلور بیشتر خواهد شد. چون مخاطبان با دیدن پست تان ترغیب می شوند که آن را باز کنند و این اولین قدم برای جذب مخاطب است.
سعی کنید از نوشته های درشت با رنگ های روشن (زرد، سبز و بنفش) روی کاورتان استفاده کنید. همینطور از المان هایی استفاده کنید که هم مرتبط با موضوع پست تان باشد و هم جذابیت کاور را بیشتر کند. از یک قالب آماده و مشخص برای ساخت کاور پست هایتان استفاده کنید. این قالب باید منحصربه فرد و فقط مخصوص پیج شما باشد.

6.مخاطبان را وادار به تعامل کنید.

اینکه بتوانید مخاطبان را وادار کنید تا با شما در تعامل باشند عالی است. باید محتوایی بسازید که آن ها مجبور باشند تا با شما در تعامل باشند. مثلا برای اینکه کامنت های پست تان بالا برود، نباید مستقیما از آن ها بخواهید برای شما کامنت بگذارند. این ترفندها قدیمی شده است و دیگر جواب نمی دهد!
در کل باید یک نقص یا کمبودی در محتوای شما وجود داشته باشد. یا اینکه یک چیز عجیب و غیرمنتظره! مثلا ویدیو شما باید یک نکته نامفهوم داشته باشد، قراره 5 ترفند به مخاطبان خود بگویید فقط 4تاش رو بگویید، یک مورد را یه جوری بگید که کسی متوجه نشه، یا یک سوتی کوچیک لفظی در صحبت هایتان داشته باشید تا بیننده های شما را اقدام به گذاشتن کامنت کند.

7.محتوایی که مخاطب مجبور باشد آن را ذخیره کند.

این فوق العاده است که محتوای شما توسط هزاران مخاطب شما ذخیره شود. باید محتوایی تولید کنید که مخاطبان شما مجبور باشند آن را ذخیره کنند چون باید چندبار دیگر هم ببینند. حالا چطور محتوایی قابلیت ذخیره شدن دارد؟
مثلا یک ویدیوی آموزشی را در نظر بگیرید که سرعت آن بالاست، یعنی مراحل انجام کار را به سرعت انجام می دهد. در این صورت شما چند بار باید آن را ببینید چون ممکن است به دلیل سرعت بالایی که دارد یک سری از مراحل را یادتان برود. یا پستی را در نظر بگیرید که چک لیست است. معمولا چک لیست ها در حافظه مخاطبان نمی مانند. مثلا چک لیست لوازم ضروری قبل از سفر با هواپیما را نمی توانید حفظ کنید باید همیشه همراه تان باشد. در این صورت مخاطب مجبور است پست مورد نظر را ذخیره کند. به همین سادگی ایده هایی یاد گرفتید که می توانید با آن ها محتوای سیو شونده بسازید.

8.کپشن های جذاب و خواندنی بنویسید.

کپشن نویسی جذاب برای پست ها

شاید فکر کنید خیلی از افراد دیگر کپشن پست ها را نمی خوانند اما اصلا اینطور نیست! چیزی که در کپشن نوشته می شود از دید خیلی از افراد خواندنی است. اگر بتوانید کپشن های جذاب بنویسید که توسط مخاطبان خوانده شود این باعث توقف طولانی آن ها روی پست شما می شود و یکی از فاکتورهای مهم اینستاگرام برای ورود پست شما به اکسپلور است.
برای اینکه کپشن های شما خوانده شود و مخاطبان زیادی مجبور باشند روی شما متوقف شوند بهترین کار این است که همه چیز را مثلا در پست ویدیویی خود نگویید، یک سری چیزها را در کپشن بنویسید. مثلا 3 ترفند در ویدیو گفته شود و یکیش هم در کپشن توضیح داده شود. یا مثلا کاری کنید تا مخاطب مجبور باشد که کپشن را حتما بخواند. این پست های آموزشی آشپزی مثال خوبی برای این مورد است. مثلا توی آموزش های آشپزی همیشه گفته می شود مواد لازم توی کپشن نوشته شده است و کامل توضیح دادیم چه مقدار باید باشد. در این صورت مخاطب مجبور می شود تا کپشن را حتما بخواند.

9.در تولید محتوا تداوم داشته باشید

اگر واقعا قصد دارید روی اکسپلور اینستاگرام سرمایه گذاری کنید باید در تولید محتوا تداوم داشته باشید. فکر نکنید هر وقت پست منتشر کنید قرار است وارد اکسپلور شود و کلی فالوور جذب کنید. این اینطور نیست! به طور میانگین شما باید از هر 5 پستی که منتشر می کنید انتظار جذب مخاطب بالا از اکسپلور را داشته باشید. همه پست های شما قرار نیست وارد اکسپلور شود به همین دلیل باید در تولید محتوا استمرار داشته باشید.

10.محتوای درون اکسپلور اینستاگرام را بررسی کنید.

همه این کارها را اگر انجام دادید در نهایت برای اینکه مطمئن شوید چه محتواهایی درون اکسپلور می رود بهتر است اکسپلور اینستاگرام خود را باز کنید و سپس به پست های آن نگاه کنید. هیچ چیز بهتر از آنالیز محتوای فعلی درون اکسپلورتان به شما کمک نمی کنید تا محتوایی مخصوص اکسپلور تولید کنید. خیلی وقت ها با دیدن این پست ها ایده های فوق العاده برای تولید محتوا به ذهن تان خواهد رسید. خیلی از پست هایی که می بینید به اکسپلور می روند و کلی ویو می خورند از همین روش استفاده کرده اند. شما هم از این روش برای پیدا کردن ایده های جدید می توانید استفاده کنید.

سریع ترین روش ورود به اکسپلور اینستاگرام چیست؟

سریع ترین روش ورود قطعی به اکسپلور اینستاگرام

اکسپلور گنج پنهان اینستاگرام است و مطمئنم این را تا الان به خوبی متوجه شده اید. رفتن پست ها به اکسپلور اینستاگرام کار ساده ای نیست! چون اگر اینطور بود مطمئن باشید دیگر اکسپلور اینستاگرام برای کسی جذابیت نداشت. اکسپلور پر می شد از پست های بی کیفیت و تکراری! به خاطر همین باید بتوانید محتوای جذاب درست کنید. این هم کار هر کسی نیست. پس یعنی باید قید اکسپلور را بزنید؟ نه اصلا!
با خدمات اکسپلور اینستاگرام سایت اینبو در سریع ترین زمان ممکن پست های خود را وارد اکسپلور اینستاگرام کنید و هر چقدر دوست داشتید فالوور جذب کنید. بسته های ورود به اکسپلور سایت اینبو شامل لایک، کامنت، شیر، سیو، ریچ و ایمپرشن است و روی هر پستی که دوست داشته باشید وارد اکسپلور شود قابل اجراست.
اگر واقعا قصد دارید روی اکسپلور اینستاگرام سرمایه گذاری کنید بهترین و زود بازده ترین راه خرید اکسپلور اینستاگرام سایت اینبو است. بسته های اکسپلور سایت ما تضمینی و 100% واقعی هستند. فقط کافیست یکبار امتحان کنید تا مطمئن شوید سرویس های ما کیفیت بالایی دارند.

جمع بندی و پایان

اگر دوست دارید بدون یک ریال هزینه و به صورت کاملا رایگان محتوای خود را به هزاران نفر نشان دهید و آن ها را تبدیل به فالوورهای پیج تان کنید اکسپلور اینستاگرام بهترین گزینه برای شما خواهد بود. اگر بتوانید پست های خود را وارد اکسپلور اینستاگرام کنید فالوورهای پیج تان به صورت اتوماتیک در روز زیاد می شوند و چی از این بهتر که مخاطبانی را به کسب و کارتان جذب کنید که مرتبط و علاقه مند به شما هستند.
فراموش نکنید هرچقدر محتوای شما عالی باشد، هرچقدر محصولات و خدمات تان با کیفیت باشد تا زمانی که شما دیده نشوید هیچ فایده ای برای شما ندارد. امیدوارم از این مقاله که از سایت اینبو منتشر شده است نهایت استفاده را برده باشید. هرگونه سوالی در مورد ورود به اکسپلور اینستاگرام داشتید در قسمت کامنت ها از ما بپرسید.

پرسش و پاسخ

سوالتان را بپرسید و برای دریافت پاسخ، منتظر پیامک کارشناسان ما باشید!

دیدگاه شما را با چه تصویری در سایت نمایش دهیم؟
عضویت
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
جدیدترین
قدیمی ترین
Inline Feedbacks
نمایش همه کامنتها
شهریار بیاتی

میخواهم از اینستاگرام درآمد داشته باشم.ایا شما می‌توانید در این زمینه کمکم کنید و ضمانت درآمدزایی را اوکی کنید.

IMG_20231220_075304_166
0