نویسنده: javid
2024-07-04

چطور برای پیج های اینستاگرام حوزه زیبایی محتوا بسازیم؟

چطور برای پیج های اینستاگرام حوزه زیبایی محتوا بسازیم؟ اینستاگرام فضای فوق العاده ای را برای کسب و کارهای اینترنتی فراهم کرده است. هر فردی در حوزه ای که فعالیت دارد، فعالیت خود را به اینستاگرام هم منتقل کرده است تا بتوانید در کسب و کار اینترنتی هم روزنه ای برای درآمد ایجاد کند. اگر […]

به دنبال پیج فعال‌ و با نرخ تعامل بالا هستید؟

وارد کانال تلگرام شوید و لیست تمامی پیج‌ها همراه با آمار بازدیدکننده فعال را مشاهده نمایید!

ربات اینستاگرام اینبو

ربات اینستاگرام اینبو دستیار هوشمند، اختصاصی و خستگی ناپذیر شما در اینستاگرام است!

چطور برای پیج های اینستاگرام حوزه زیبایی محتوا بسازیم؟ اینستاگرام فضای فوق العاده ای را برای کسب و کارهای اینترنتی فراهم کرده است. هر فردی در حوزه ای که فعالیت دارد، فعالیت خود را به اینستاگرام هم منتقل کرده است تا بتوانید در کسب و کار اینترنتی هم روزنه ای برای درآمد ایجاد کند. اگر در زمینه زیبایی فعالیت دارید و می خواهید فعالیت اینستاگرامی خود را آغاز کنید باید ایده های جذابی برای تولید محتوا داشته باشید و بدانید که از کجا کارتان را شروع کنید. در این مطلب به بررسی این موضوع می‌پردازیم.

خرید فالوور اینستاگرام

ایده‌های جذاب برای تولید محتوا در حوزه زیبایی در اینستاگرام

همانطور که گفتیم شما باید ایده های جذابی برای تولید محتوا داشته باشید تا بتوانید با سبک های مختلف تولید محتوا مخاطبان هدف خود را جذب کنید. در ادامه برخی از این ایده ها را بررسی میکنیم.

درباره محصولات زیبایی نظرسنجی کنید

یکی از امکاناتی که اینستاگرام در اختیار شما قرار داده است، باکس نظرسنجی در استوری هاست. البته این باکس به کپشن هم اضافه شده است و شما می توانید در موارد مختلفی از مخاطبان خود نظرخواهی کنید. الگوریتم اینستاگرام بر پایه تعامل بنا شده است و هر چقدر تعامل با مخاطبان افزایش پیدا کند باعث پیشرفت می شود. بنابراین بهتر است اگر یک فروشگاه اینستاگرامی در حوزه زیبایی دارید از نظرسنجی ها راجع به محصولات مختلف غافل نشوید.

از پشت صحنه تولید محتوا کنید

یکی دیگر از ایده هایی که معمولا پیج های تولید محتوا در حوزه زیبایی از آن کمک می گیرند، استفاده از تصاویر مربوط به پشت صحنه است. حوزه زیبایی به دسته های مختلفی مانند فروشگاه های لوازم آرایشی، معرفی برندها و بهترین لوازم آرایشی، عمل جراحی زیبایی و… دسته بندی می شود. اگر در هر کدام از این زمینه ها فعالیت دارید بهتر است مخاطبان را در جریان پشت صحنه فعالیت خود بگذارید.

برای مناسبت ها تولید محتوا کنید

تولید محتوای مناسبتی در همه زمینه ها می تواند تاثیرگذار باشد. در هر حوزه ای که از بخش زیبایی تولید محتوا می کنید سعی کنید تولید محتوای مناسبتی داشته باشید. به عنوان مثال اگر فروشگاه اینستاگرامی در زمینه فروش لوازم آرایشی دارید می توانید به مناسبت روز زن تخفیفاتی را ارائه دهید.

از Before و After غافل نشوید.

انتشار محتوای قبل و بعد یا همان Before و After از مهمترین مدل های تولید محتوا در حوزه عمل های زیبایی یا آرایشی است. اگر در حوزه آرایش خانم ها و آقایان فعالیت دارید یا جراحی های زیبایی انجام می دهید و به طور کلی هر نوع محتوایی در حوزه زیبایی تولید محتوا می کنید از این نوع تولید محتوا دریغ نکنید.

تبادل پست و استوری با افراد مرتبط حوزه کاری

تبادل پست و استوری با افراد مرتبط در حوزه زیبایی و تولید محتوای مشترک با دیگران می تواند در رشد شما موثر باشد. بعنوان مثال اگر فروشگاه لوازم آرایشی دارید می توانید با بیوتی بلاگرها تبادل داشته باشید.

عکس محصولات و یا خدمات خود را درج کنید

انتشار تصاویر و ویدئوهای جذاب از محصولات خود قطعا می توانید بهترین مدل برای تولید محتوا در حوزه زیبایی باشد. البته علاوه بر محصولات باید سعی کنید نتیجه آنها را روی پوست و موی خود به نمایش بگذارید تا اعتماد مشتریان را جلب کنید.

ایده تولید محتوا اینستاگرام با پاسخ به سؤالات مشتریان

پاسخ دادن به سوالات مشتریان در استوری های پیج می تواند راه موثر دیگری در افزایش فالوور و بازدیدها باشد. در هر زمینه ای از زیبایی فعالیت داشته باشید قطعا سوالاتی از شما پرسیده می شود که گاهی این سوالات درباره کیفیت و گاهی هم درباره قیمت محصولات است. بهتر است از این سوالات برای تولید محتوای خود کمک بگیرید.

ایده تولید محتوا با استفاده از عکس‌ها و ویدیوهای رضایت مشتریان

احتمالا شما هم پیج های جراحی زیبایی بدن و صورت را دیده اید که از رضایت مشتریان پس از انجام عمل زیبایی خود ویدئویی منتشر می کنند. اگر در زمینه زیبایی و آرایشی هم فعالیت دارید می توانید از تصاویر و ویدئوی مشتریان استفاده کنید.

استفاده هوشمندانه از ویدیوهای سرگرم‌کننده

همیشه هم لازم نیست از پست های تخصصی استفاده کنید و گاهی می توانید از چالش های بامزه و ترند اینستاگرام کمک بگیرید. با این تکنیک ها می توانید ویدئوهای سرگرم کننده ای تولید و منتشر کنید.

تولید محتوای آموزشی برای اینستاگرام

قطعا تولید محتوای آموزشی همیشه طرفداران پر و پاقرص خود را داشته است. بیوتی بلاگرها از مهمترین بلاگرهای اینستاگرام هستند و با آموزش انواع آرایش های زیبایی توانسته اند کاربران زیادی را به خود جذب کنند. البته آرایشگران زیبایی آقایان هم آموزش های مختلفی را برای دیگر آرایشگران و کاربران معمولی منتشر می کنند که طرفداران زیادی دارند.

ایده تولید محتوا با نشان دادن محیط سالن و همکاران

سعی کنید با شروع روز جدید برای شروع تولید محتوای خودتان از استوری هایی استفاده کنید که محیط سالن را نشان می دهد و همکاران پرانرژی خود را در این نوع تولید محتوا شریک کنید.

حضور در همایش‌ها و مکان‌های مهم

اکثر فعالین حوزه زیبایی همایش های متعددی را برگزار می کنند و در این همایش ها یا سمینارها تجربه های خود را با همکاران و فعالان در حوزه مرتبط به اشتراک می گذارند. قطعا تولید محتوا درباره این سمینارها و همایش ها می تواند به برندسازی شما کمک کند و یکی از بهترین ایده ها برای تولید محتوای شما محسوب می شود.

عکس با افراد معروف حوزه کاری در تولید محتوا

اکثر کلینیک ها و سالن های زیبایی که به برند معتبری در حوزه خود تبدیل شده اند، میزبان سلبریتی ها و افراد شناخته شده هستند. مطمئنا مردم به مکان هایی که میزبان افراد شناخته شده هستند بیشتر اعتماد می کنند، به همین دلیل بهتر است از این افراد در تولید محتوای خود کمک بگیرید.

تولید محتوا برای اینستاگرام با لایو مشترک

برگزاری لایوهای مشترک می تواند مطالب آموزنده ای را برای مخاطبان شما به همراه داشته باشد. گاهی اوقات چند حوزه می توانند یکدیگر را تکمیل کنند. به عنوان مثال اگر شما متخصص کاشت ناخن هستید می توانید با کسی که متخصص کاشت مژه است لایو مشترکی را برگزار کنید و درباره این حوزه مطالب مفیدی را برای کاربران ارائه دهید.

لایو پاسخ به سوالات مشتریان

می توانید سوالات مشتریان و کاربران را در لایوهای کوتاه پاسخ دهید و لایوها را سیو کنید تا به این شکل یک ایده جذاب برای تولید محتوا داشته باشید. در این لایوها می توانید انواع و اقسام محصولات خودتان را معرفی کنید و از مزایا و معایب آنها بگویید.

برگزاری جشنواره تخفیفی

تخفیف همیشه یک اهرم برای جذب مشتری بوده است و هنگامی که تخفیف های فصلی را برای مشتریان خود در نظر می گیرید با افزایش فروش خود روبرو می شوید. سعی کنید با برگزاری جشنواره های تخفیفی افراد بیشتری را به برند خود جذب کنید.

معرفی برندها و متریال ها

معرفی انواع برندها و متریال های مورد استفاده توسط شما هم می تواند یک ایده جذاب برای تولید محتوا باشد. شاید بسیاری از کاربران و فالوورهای شما دوست داشته باشند که از کرم ها، پودرها و لوازمی که شما برای زیبایی استفاده می کنید، استفاده کنند. بنابراین از معرفی برندها و متریال های حوزه زیبایی غافل نشوید.

کلام آخر

چطور برای پیج های اینستاگرام حوزه زیبایی محتوا بسازیم؟ حوزه زیبایی از جذاب ترین و پولسازترین حوزه های کاری در اینستاگرام محسوب می شود. به همین دلیل هم افراد زیادی دوست دارند در این حوزه فعالیت داشته باشند و تولید محتوا کنند. اگر شما هم به این حوزه علاقه مند هستید و نمی دانید که از کجا شروع کنید این مطلب را مطالعه کنید و با ایده های جذاب برای تولید محتوای زیبایی در اینستاگرام آشنا شوید.

پنل شبکه های اجتماعی اینبو

پرسش و پاسخ

سوالتان را بپرسید و برای دریافت پاسخ، منتظر پیامک کارشناسان ما باشید!

دیدگاه شما را با چه تصویری در سایت نمایش دهیم؟
عضویت
اطلاع از
guest
0 کامنت
Inline Feedbacks
نمایش همه کامنتها
0

برای ورود قطعی به اکسپلور اینستاگرام کلیک کنید!