نویسنده: نادر عبدی
2024-10-08

افزایش بازدید ریلز اینستاگرام با 19 ترفند جدید در سال ۱۴۰۳

افزایش بازدید ریلز اینستاگرام می تواند منجر به افزایش بازدید کلی پیج و افزایش فالوورها شود. ریلزها از زمانی که به اینستاگرام اضافه شدند تاثیر زیادی در افزایش بازدید پیج ها داشته اند. مطمئنا بهترین راه برای افزایش بازدید ریلز اینستاگرام، ورود به اکسپلور است، پس باید با ترفندهای ورود به اکسپلور اینستاگرام آشنا شوید […]

به دنبال پیج فعال‌ و با نرخ تعامل بالا هستید؟

وارد کانال تلگرام شوید و لیست تمامی پیج‌ها همراه با آمار بازدیدکننده فعال را مشاهده نمایید!

ربات اینستاگرام اینبو

ربات اینستاگرام اینبو دستیار هوشمند، اختصاصی و خستگی ناپذیر شما در اینستاگرام است!

افزایش بازدید ریلز اینستاگرام می تواند منجر به افزایش بازدید کلی پیج و افزایش فالوورها شود. ریلزها از زمانی که به اینستاگرام اضافه شدند تاثیر زیادی در افزایش بازدید پیج ها داشته اند. مطمئنا بهترین راه برای افزایش بازدید ریلز اینستاگرام، ورود به اکسپلور است، پس باید با ترفندهای ورود به اکسپلور اینستاگرام آشنا شوید تا ریلزهای که منتشر می کنید به اکسپلور وارد شوند و از این طریق با افزایش بازدید مواجه شوید. در این مقاله قصد داریم 19 ترفند جدید برای افزایش بازدید ریلز اینستاگرام را بیان کنیم.

نحوه افزایش بازدید ریلز در اینستاگرام

در این روزها که اینستاگرام یک برنامه پرکاربرد در زندگی مردم ایران است و افراد زیادی از طریق این برنامه به کسب درآمد می پردازند، یادگیری ترفندهای کاربردی درباره آن می تواند تاثیر زیادی در افزایش درآمد از اینستاگرام هم داشته باشد. 

همانطور که گفتیم نحوه افزایش بازدید ریلز اینستاگرام با ورود ریلز به اکسپلور ارتباط مستقیمی دارد و هر چقدر سریعتر و بیشتر وارد اکسپلور شوید، احتمالا زودتر به موفقیت برسید. در ادامه ترفندهای کاربردی برای افزایش بازدید ریلز اینستا را می خوانید.

چطور بازدید ریلز اینستاگرام را افزایش دهیم؟

1.  روی محتوا تمرکز کنید

مهمترین نکته برای افزایش بازدید ریلز اینستاگرام، تمرکز روی محتوا است. هر چقدر محتوای خلاقانه تر و پربار تری تولید کنید و با این محتوا نیاز کاربران را برطرف کنید، مطمئنا اینستاگرام هم بهای بیشتری به شما خواهد داد و شما را به اکسپلور خواهد برد.

2.  کپشن‌ نویسی خلاقانه

کپشن نویسی در ریلزها هم اهمیت زیادی دارند. سعی کنید از ترفندهای جدیدی که مد شده استفاده کنید. به عنوان مثال با نوشتن “کپشن رو نخونید” حس کنجکاوی مخاطب را برانگیزید تا بیشتر ترغیب شود که کپشن را بخواند.

3. تولید ویدیوهایی حاوی زیرنویس 

 زیرنویس یا متن های درشت که همان گفتگوی فیلم را بر روی تصویر نشان می دهد تاثیر زیادی بر تمرکز مخاطبین روی ویدیوی شما دارد. ذهن مخاطب به این شکل به کلی با محتوای شما درگیر می شود و ارتباط بیشتری با ویدیوی شما برقرار می کند. 

تولید ویدیوهای دارای زیرنویس برای ریلز اینستاگرام

4. از قابلیت های ادیت اینستاگرام برای تولید ریلز جذاب استفاده کنید

اینستاگرام قابلیت های مختلف و متعددی را برای ویرایش ویدیو در اختیار کاربران قرار داده است. هنگامی که شما قصد انتشار ریلز را دارید می توانید با ابزارهای ادیت ویدیو یک کلیپ خلاقانه بسازید و به این شکل شانس ورود به اکسپلور را بیشتر کنید.

5. روی قدرت تبلیغات حساب کنید

استفاده از تبلیغات و یا تعامل با دیگر کاربران که در حوزه شما فعالیت دارند می تواند تاثیر زیادی در افزایش بازدید ریلز داشته باشد. اگر هزینه کافی برای تبلیغات را دارید، ریلز جذابی را بسازید و آن را در پیج های پرطرفدار تر منتشر کنید، اما اگر هزینه کافی برای تبلیغات را ندارید می توانید در ازای تبلیغ برای پیج دیگر از او بخواهید که پیج شما را تبلیغ کند.

6. محتوا را به طور خاص برای اینستاگرام ایجاد کنید

عده زیادی هستند که محتوایی را برای پلتفرم های دیگر به خصوص یوتیوب تولید می کنند و سپس آن را در اینستاگرام هم منتشر می کنند. این سبک را نمی توان به طور کلی منفی دانست، اما تجربه نشان داده که بهتر است محتوا به طور اختصاصی برای اینستاگرام تولید شود. البته افرادی که در یوتیوب فعالیت مستمری دارند، می توانند ریلز جداگانه ای مخصوص اینستا مانند یک تریلر از ویدیوی یوتیوب تولید کرده و در اینستاگرام منتشر کنند.

7. ریلزهای کوتاه و مفید بسازید

معمولا ویدیوهایی که در ریلزها منتشر می شوند کوتاه و خلاصه هستند. آنطور که مشخص است اینستاگرام متوجه شده که کاربران این پلتفرم چندان حوصله ای برای دیدن کامل یک ویدیو ندارند و ترجیح می دهد ویدیوهایی که در کوتاه ترین زمان ممکن، با ارزش ترین محتوا را ارائه می دهند را در اکسپلور نمایش دهد.

ریلزها مختصر و مفید باشند!

8. تعامل با مخاطبان خود را فراموش نکنید

هرچقدر بیشتر با مخاطبان تعامل داشته باشید، احتمال موفقیت شما هم بیشتر خواهد شد. برای تعامل بیشتر باید به تمام کامنت هایی که برای ریلز شما قرار داده می شود پاسخ دهید و حتی الامکان با فالوورهایی که در حوزه کاری شما فعالیت دارند، تعامل داشته باشید، پست های آنها را لایک کنید، کامنت بگذارید و به طور کلی تک بعدی نباشید و با دیگر پیج ها نیز دوستانه رفتار کنید.

9. از تگ لوکیشن استفاده کنید

تگ لوکیشن یکی دیگر از ابزارهایی است که به طور کلی در خصوص افزایش بازدید پست، ریلز و حتی استوری می تواند موثر باشد پس استفاده از آن را فراموش نکنید.

10. برای انتشار ریلزها برنامه منظم داشته باشید

تولید محتوای منظم کلید اصلی ورود به اکسپلور و موفقیت در اینستاگرام است. هر چقدر با نظم بیشتری ریلز های خود را منتشر کنید، ربات های گوگل هم بهتر از عملکرد شما مطلع می شوند. به طور کلی اینستاگرام به پیج هایی که حتی هیچ قاعده مشخصی از الگوریتم را رعایت نکنند، اما تولید محتوای مستمر و منظمی داشته باشند، اهمیت می دهد.

در تولید محتوا و انتشار ریلزها نظم داشته باشید!

به عنوان مثال اگر شما یک روز 5 ریلز را منتشر کردید و تا هفته بعد هیچ ریلز دیگری را انتشار ندادید مطمئن باشید که اینستاگرام اهمیت چندانی به شما نخواهد داد چون شما را در قبال تولید محتوای منظم آدم مسئولیت پذیری ندیده است. اما اگر به طور منظم این کار را انجام دهید، اینستاگرام هم متوجه جدی بودن شما در کار خواهد شد و به شما در افزایش بازدید کمک خواهد کرد.

11. ریلز ها را در استوری منتشر کنید

افراد زیادی در اینستاگرام هستند که فقط در طول روز استوری فالووینگ های خود را مشاهده می کنند و حتی احتمال اینکه به اکسپلور هم نگاه کنند کم است. بهتر است شما هر ریلزی که منتشر می کنید، آن را استوری کنید تا فالوورهایتان از انتشار ریلز جدید مطلع شوند. 

اولین افرادی که می توانند ریلز شما را مشاهده کنند و با تعاملی که با ریلز انجام می دهند باعث افزایش بازدید و در نتیجه ورود به اکسپلور شوند، فالوورهای شما هستند، پس باید در اولین فرصت آنها را از انتشار ریلز جدید مطلع کنید.

12. کاربران را بیشتر وادار به تعامل کنید

سعی کنید پست های شما به شکلی باشند که مخاطب را وادار به تعامل به خصوص کامنت گذاشتن یا به اشتراک گذاشتن کنند. اگر محتوا جنجالی و جذاب باشد، احتمال اینکه ریلز شما در استوری دیگر افراد هم به اشتراک گذاشته شود بسیار زیاد است. همچنین اگر نکته خاصی یا پرسشی از کاربران داشته باشید احتمال کامنت گذاشتن زیاد خواهد شد.

13. محتوای قابل اشتراک‌گذاری ایجاد کنید

معمولا استفاده از ریلز هایی با محتوای ترند می تواند موجب به اشتراک گذاری آنها شود. در هر حوزه ای که فعالیت دارید، حتما از قافله ترندها عقب نمانید و از آنها در برخی از پست های خود استفاده کنید و سعی کنید در این موضوع خلاقیت داشته باشید. پست های خلاقانه به سرعت به اشتراک گذاشته می شوند و افراد زیادی آنها را برای دوستان خود ارسال خواهند کرد.

محتوای خلاقانه و جذاب تولید کنید!

14. با افراد معروف حوزه کاری خود مصاحبه کنید

اگر تازه کار هستید و به عنوان مثال 10 هزار فالوور دارید، سعی کنید با فردی که 20 هزار فالوور دارد ارتباط بگیرید، لایو بگذارید و حتی الامکان یک ریلز مشترک با یکدیگر بسازید و منتشر کنید. این قاعده برای فالوورهای بیشتر هم به همین شکل است و باید همیشه سعی کنید با افرادی که در حوزه کاریتان کمی از شما موفق تر هستند پل های ارتباطی ایجاد کنید و پست های مشترک تولید کنید.

15. از هشتگ‌های محبوب اینستاگرام استفاده کنید

هشتگ گذاری در ریلزها هم مانند پست ها و استوری ها ممکن است و شما می توانید در قسمت کپشن هشتگ های محدودی را قرار دهید. سعی کنید از هشتگ های ترند و محبوب بیشتر استفاده کنید. همچنین دقت داشته باشید که هشتگ ها باید کاملا مرتبط با محتوای تولید شده و محتوای کلی پیج باشند.

16. در مورد موضوعات پرطرفدار محتوا تولید کنید

در هر کدام از موضوعاتی که تا به اینجا توضیح دادیم به تولید محتوای ترند هم اشاره داشتیم. این موضوع اهمیت زیادی دارد و شانس ورود شما به اکسپلور را بیشتر خواهد کرد. همانطور که می دانید در اینستاگرام موضوعاتی هستند که به یک باره ترند می شوند و البته شاید پس از یک ماه به طور کلی از بین بروند.

شما نباید تمام تمرکز خود را بر روی استفاده از محتوای ترند بگذارید و بیشتر سعی کنید محتوای تخصصی پیج خود را ادامه دهید، اما در کنار آنها بهتر است از موضوعات ترند هم استفاده کنید و از فرصت پیش آمده برای افزایش بازدید، بهره لازم را ببرید.

17. با اینفلوئنسرها همکاری کنید

همکاری با اینفلوئنسرها مطمئنا تاثیر زیادی بر افزایش بازدید ریلزها خواهد داشت، اما خب برای این کار به پول زیاد یا رفاقت با اینفلوئنسرها نیاز دارید. البته برخی از اینفلوئنسرها اگر محتوای خوبی داشته باشید با  شما همکاری خواهند کرد و پست های مشترکی تولید می کنند پس می توانید به دنبال تولید محتوای خلاقانه و جذاب باشید تا نظر اینفلوئنسرها را نیز جذب کنید.

18. از ویدیوهای دیگر شبکه های اجتماعی استفاده کنید

اگر به طور جدی در فضای مجازی و فضای وب فعالیت داشته باشید، احتمالا فعالیت شما به اینستاگرام محدود نخواهد شد. بهتر است اگر برای کسب و کار خود وب سایتی دارید از محتوای آن در ریلز استفاده کنید و یا اگر در پلتفرم های دیگر مانند تیک تاک یا یوتیوب فعالیت دارید، پست های مشترکی را در هر دو منتشر کنید.

19. از موسیقی های ترند استفاده کنید

استفاده از موسیقی ترند تاثیر فوق العاده زیادی در افزایش بازدید ریلزها دارد. دقت کرده باشید هر از چندگاهی موسیقی های خاصی ترند می شوند و روی اکثر ریلزها قرار می گیرند. سعی کنید در ریلزها از این موسیقی های ترند شده نهایت بهره را ببرید.

از موسیقی های ترند اینستاگرام در تولید ریلز استفاده کنید!

آیا با خرید فالوور میتوان بازدیدهای ریلز اینستاگرام را افزایش داد؟

در این مقاله 19 ترفند عالی برای افزایش بازدید ریلز اینستاگرام را شناختید، اما یک ترفند فوق العاده دیگر وجود دارد که علاوه بر ریلزها، به طور کلی باعث افزایش بازدید پیج شما در هر زمینه ای خواهد شد. 

هر چقدر میزان فالوور و میزان بازدید شما بیشتر باشد اینستاگرام هم اهمیت بیشتری به شما خواهد داد. اکثر راه هایی که تا به اینجا توضیح دادیم زمان بر هستند، اما شما می توانید با خرید فالوور یا خرید بسته ورود به اکسپلور خیلی سریعتر به نتیجه برسید. وب سایت اینبو انواع خدمات اینستاگرام از جمله افزایش بازدید و خرید فالوور را در اختیار شما قرار می دهد که با استفاده از آنها می توانید آمار بازدید خود را خیلی سریعتر ارتقا ببخشید.

سخن آخر

افزایش بازدید ریلز اینستاگرام مساوی است با افزایش بازدید کلی پیج و افزایش فالوور که در نتیجه همگی آنها باعث افزایش درآمد شما از اینستاگرام خواهند شد. اگر شما هم به طور جدی در فضای اینستاگرام فعالیت دارید می توانید این مقاله را مطالعه کنید و برای افزایش بازدید ریلز اینستاگرام 19 ترفند جدید و کاربردی را بیاموزید.

پرسش و پاسخ

سوالتان را بپرسید و برای دریافت پاسخ، منتظر پیامک کارشناسان ما باشید!

دیدگاه شما را با چه تصویری در سایت نمایش دهیم؟
عضویت
اطلاع از
guest
0 کامنت
Inline Feedbacks
نمایش همه کامنتها
0