اینستاگرام به عنوان محبوب ترین پلتفرم فضای مجازی در ایران شناخته می شود و مورد استفاده قرار می گیرد. راه های مختلفی از سوی الگوریتم اینستاگرام برای بیشتر دیده شدن عنوان شده است. شما برای افزایش فالوور و ویوی اینستاگرام، راه های مختلفی مانند اکسپلور، هشتگ ها، پروفایل، استوری ها و … را پیش روی خود دارید. افزایش پروفایل ویزیت یکی از راه هایی است که باعث افزایش فالوورهای شما خواهد شد. در واقع کاربرانی که شما را فالو نکرده باشند و پیج شما را مشاهده کنند، پروفایل ویزیت شما افزایش پیدا می کند. در این مقاله قصد داریم راه های افزایش پروفایل ویزیت را به شما ارائه دهیم.
بررسی الگوریتم اینستاگرام
همانطور که گفتیم اینستاگرام دارای یک الگوریتم مشخص است که باید طبق آن تولید محتوا انجام دهید تا بتوانید در اینستاگرام رشد کنید. الگوریتم اینستاگرام چندان پیچیده نیست و مهمترین رکن آن تولید محتوای جذاب و رفع نیاز کاربران است. البته در این مسیر باید برخی از ویژگی های الگوریتم اینستا را نیز رعایت کنید که در لیست زیر به برخی از آنها که در افزایش پروفایل ویزیت موثر هستند را مشاهده می کنید:
- عدم تاثیر نرخ تعامل بر روی Engagement در 30 دقیقه ابتدایی آپلود پست
- عدم خرید لایک و فالوور فیک برای پیج های اینستاگرام
- عدم تاثیر نوع و مدل پیج بر روی میزان پروفایل ویزیت اینستاگرام
- عدم تفاوت میان پست های ویدیویی و عکس ها
برای افزایش پروفایل ویزیت اینستاگرام چه کار کنیم؟
تا به اینجای کار با الگوریتم اینستاگرام آشنایی کافی داشتید، اما راهکارهای اصلی و عملی برای افزایش پروفایل ویزیت در اینستاگرام چیست؟ در ادامه برخی از موارد حائز اهمیت برای الگوریتم اینستاگرام را که باعث رشد شما خواهند شد نام برده و توضیح می دهیم.
تعامل مخاطبان با محتوا
همانطور که اشاره داشتیم رکن اصلی در الگوریتم اینستاگرام، تولید محتوای جذاب است که نیاز مخاطبان را رفع کند. هر پیجی که دارید باید محتوای مرتبط با خواسته های کاربران تولید کنید و سعی کنید مخاطب را وادار به تعامل با پست کنید. کامنت گذاشتن، لایک کردن، به اشتراک گذاشتن و ذخیره کردن از جمله کارهایی است که در مجموعه تعامل با پست قرار می گیرند.
زمان بندی مناسب در انتشار پست ها
یکی از مواردی که می تواند باعث بیشتر دیده شدن پست ها و افزایش پروفایل ویزیت شود، زمانبندی مناسب برای انتشار پست هاست. شما باید گلدن تایم یا همان زمان طلایی برای انتشار پست ها را از طریق آنالیز پیج با بخش Insight پیج بدست آورید. از این طریق می توانید در زمانی که بیشتر فالوورهای شما آنلاین هستند پست خود را به اشتراک بگذارید تا بیشتر دیده شود.
تولید محتوای مناسب با توجه به علاقه فالوور ها
تولید محتوا همیشه باید خلاقانه و جذاب باشد. در این روزها که مداوم محتواهای جدید و خلاقانه تری تولید می شود و هر روز پیج های بیشتری فعالیت خود را آغاز می کنند، بهتر است شما هم به رقابت بپردازید و از موضوعات ترند فضای اینستاگرام استفاده کنید.
بهینه سازی سئو پیج
علاوه بر پست ها و تولید محتوای مداوم و منظم، شما باید به سئوی پیج هم دقت داشته باشید. در واقع پیج شما مانند زیر ساخت اکانت شماست و اگر ایراد داشته باشد، هیچگاه پست های شما با ویوی خوبی روبرو نخواهند شد. از جمله مواردی که می توانند در سئوی پیج موثر باشند می توان موارد زیر را نام برد:
- استفاده از کلمات کلیدی مرتبط با محتوای پیج در بیو
- استفاده از پروفایل مناسب
- استفاده از کلمه مرتبط به محتوای پیج در بخش Name در پروفایل
- استفاده از قالب منظم و جذاب در چیدمان پست ها
تولید محتوا با استفاده از ریلز
ریلزها قابلیت نسبتا جدیدی هستند که به اینستاگرام اضافه شدند و در آخرین اخبار منتشر شده قرار است تایم آنها به 10 دقیقه هم افزایش پیدا کند. این موضوع نشان می دهد که اینستاگرام سرمایه گذاری زیادی بر روی ریلزها کرده و به این موضوع توجه بیشتری نسبت به دیگر پست ها دارد. بنابراین سعی کنید در تولید ریلزهای جذاب و متنوع هم فعالیت داشته باشید.
استفاده از موزیک های ترند اینستاگرام
یکی دیگر از مواردی که به تازگی مورد توجه اینستاگرام قرار می گیرد و می تواند باعث افزایش پروفایل ویزیت شما شود، استفاده از موزیک های ترند است. احتمالا شما هم در اکسپلور با ویدیوها و ریلزهای مختلفی مواجه شده اید که همگی از چند مورد موسیقی مشابه استفاده می کنند. این موزیک ها چه ایرانی و چه خارجی باشند، می توانند در افزایش پروفایل ویزیت به پیج شما کمک کنند.
استفاده از هشتگ های مناسب
هشتگ گذاری اصولی و مناسب یکی دیگر از کارهایی است که حتما باید به آن توجه داشته باشید. در واقع کلمات کلیدی مرتبط به محتوا را باید در قالب هشتگ زیر هر پست قرار دهید. اما تعداد هشتگ ها باید با میزان فالوور شما همخوانی داشته باشد. به عنوان مثال اگر زیر هزار فالوور دارید، بهتر است از هشتگ های زیادی استفاده کنید، اما اگر فالوورهای بالای ده هزار دارید، بهتر است کمتر از 10 هشتگ استفاده کنید. همچنین سعی کنید از هشتگ های ترند شده استفاده کنید که باعث افزایش ویوی محتوا شما می شوند.
انتشار استوری های جذاب
استوری ها بهترین راه برای بیشتر دیده شدن در بین فالوورها محسوب می شوند. معمولا افرادی که شما را فالو ندارند کمتر استوری های شما را خواهند دید، اما افرادی که شما را فالو کرده اند دوست دارند که هر روز برای چند بار محتوایی را به آنها ارائه دهید. بنابراین برای نگه داشتن فالوورها و ماندگاری پیج شما در ذهن آنها، باید استوری های تعامل برانگیز و جذاب منتشر کنید.
تعامل با پیج های مرتبط
برای افزایش پروفایل ویزیت پیج اینستاگرام باید سعی کنید با پیج های مرتبط با محتوایتان تعامل داشته باشید. با همکاران خود تعامل برقرار کنید و با کامنت گذاشتن زیر پست های آنها سعی کنید ارتباط نزدیکتری با جامعه هدفتان برقرار کنید. از این طریق افرادی که به دنبال محتوای مورد نظر شما هستند، ممکن است پیج شما را دنبال کنند.
پروفایل ویزیت برای پیج خریداری کنیم؟
تمام راهکارهایی که برای شما نام بردیم نیازمند زمان مشخصی هستند و بسته به تلاش و تولید محتوای شما ممکن است حتی چند ماه زمان نیاز باشد تا نتیجه مطلوب حاصل شود. راهکار سریع تری که می توانید برای افزایش پروفایل ویزیت به آن بپردازید، خرید پروفایل ویزیت اینستاگرام است. بهتر است به سراغ سایت های معتبر خرید پروفایل ویزیت بروید تا بتوانید افزایش فالوور و افزایش ویوی واقعی داشته باشید، در غیر اینصورت صدمات جبران ناپذیری به پیج شما وارد خواهد شد. سایت اینبو مطمئن ترین سایت برای خرید پروفایل ویزیت است.
سخن پایانی
در این مقاله سعی کردیم روش های جدید افزایش پروفایل ویزیت اینستاگرام را مطرح کنیم. الگوریتم اینستاگرام روز به روز آپدیت می شود و شما هم باید سعی کنید از جدیدترین قابلیت های اینستاگرام استفاده کنید. اگر قصد دارید در اینستاگرام و افزایش ویو و افزایش فالوور موفق باشید، این مطلب را تا انتها مطالعه کرده و به خوبی این راهکارها را انجام دهید.