نویسنده: javid
2024-06-18

نکاتی برای رشد پیج های آموزشی در اینستاگرام در سال 1403

برای رشد پیج های آموزشی در اینستاگرام چه نکاتی را رعایت کنیم؟ این روزها انواع و اقسام پیج ها را در اینستاگرام می بینیم که می توانند با تولید محتوای با کیفیت به درآمد برسند و مخاطب های زیادی را به خود جذب کنند. پیج های آموزشی اینستاگرام از جمله محبوب ترین پیج های این […]

به دنبال پیج فعال‌ و با نرخ تعامل بالا هستید؟

وارد کانال تلگرام شوید و لیست تمامی پیج‌ها همراه با آمار بازدیدکننده فعال را مشاهده نمایید!

ربات اینستاگرام اینبو

ربات اینستاگرام اینبو دستیار هوشمند، اختصاصی و خستگی ناپذیر شما در اینستاگرام است!

برای رشد پیج های آموزشی در اینستاگرام چه نکاتی را رعایت کنیم؟ این روزها انواع و اقسام پیج ها را در اینستاگرام می بینیم که می توانند با تولید محتوای با کیفیت به درآمد برسند و مخاطب های زیادی را به خود جذب کنند. پیج های آموزشی اینستاگرام از جمله محبوب ترین پیج های این پلتفرم هستند و مخاطبان زیادی را به خود جذب کرده اند. برای رشد در زمینه پیج های آموزشی و افزایش بازدید این نوع پیج ها، ترفندهای مختلفی وجود دارد که در این مقاله به بررسی این موارد می پردازیم.

خرید فالوور اینستاگرام

ترفندهای رشد پیج آموزشی اینستاگرام

همانطور که ترفندهای مختلفی برای افزایش فالوور و افزایش بازدید محتوای اینستاگرام وجود دارد، این ترفندها به پیج‌های آموزشی هم اختصاص پیدا می کند. البته برخی از ترفندها متفاوت هستند و شما می توانید با استفاده از آنها نسبت به رقبا بیشتر دیده شوید. در ادامه به بررسی برخی از این موارد می پردازیم.

1. بدون معرفی خودتان فقط تولید محتوا کنید

سعی کنید در شروع کار خودتان تمام تمرکز خود را برای تولید محتوای جذاب بگذارید. ابتدا هر فردی که به پیج شما وارد می‌شود نیازی به شناخت شما ندارد و این محتوای جذاب و آموزنده شماست که می تواند افراد را جذب کند و در پیج نگه دارد. با این اوصاف بهتر است در شروع کار خود به تولید محتوای آموزنده بپردازید و پس از شناخته شدن بیشتر به معرفی خود در استوری یا پست ها بپردازید.

2. تقویم محتوایی داشته باشید و با زمان بندی منظم محتوا منتشر کنید

نظم در تولید محتوا یکی از تاثیرگذارترین ترفندهایی است که می تواند باعث رشد پیج آموزشی اینستاگرام شود. تولید محتوای مستمر را می توان کلید اصلی ورود به اکسپلور و پیشرفت در اینستاگرام دانست، اما این استمرار در تولید محتوا باید با نظم و زمان بندی مشخص صورت گیرد. سعی کنید در تقویم محتوایی خود، موضوعات مختلفی را بگنجانید و درباره موضوعات مختلف در حیطه مهارت ها و دانش خود صحبت کنید.

3. پست‌های قدیمی خود را در استوری بازنشر کنید

یکی از ترفندها و راهکارهایی که این روزها مورد استفاده قرار میگیرد و واقعا هم موثر است، استفاده از پست های قدیمی و در واقع ارجاع دادن مخاطب به پست های گذشته پیج است. به طور کلی سعی کنید تولید محتوایتان به صورت یک زنجیره مرتبط به هم باشد. به این شکل شما در محتواهای جدید خودتان می توانید مخاطب را برای فهم بهتر موضوع به پست های گذشته پیج ارجاع دهید.

4. به جای مسائل ظاهری روی محتوای خود تمرکز کنید

اکثر افراد تصور می کنند که برای رشد پیج آموزشی یا هر نوع پیج دیگر باید به فکر ظاهر پیج خود باشند. اینستاگرام برای ارائه خدمات محتوایی بهتر به کاربران، در الگوریتم های جدید خود تمام تلاشش بر آن بوده است که به محتوا اهمیت بیشتری دهد. شاید برای جذابیت ظاهری پیج بهتر باشد که یک قالب کلی و کاورهای زیبا برای ویدیوها طراحی شود، اما با توجه به این موضوع که اکثر کاربران پیج های جدید را از طریق اکسپلور و ریلزها پیدا می کنند، کمتر کسی به ظاهر توجه دارد. کافیست روی هر ویدیو عنوان محتوای خود را نوشته باشید و بیشتر از اینکه درگیر ظاهر پیج شوید، به تولید محتوا بها دهید.

5. از ادیت و افکت ها به درستی استفاده کنید

اینستاگرام تمام تلاش خود را کرده است که شما را از اپلیکیشن های ادیت ویدیو و عکس بی نیاز کند. به همین دلیل هم انواع افکت های ویدئویی و تصویری در اینستاگرام در اختیار شما قرار گرفته است و حتی می توانید بر روی ریلزهای خود از کتابخانه اینستاگرام استفاده کنید و موزیک مورد نظرتان را به ویدیو اضافه کنید. اگر به درستی بتوانید از ابزارهای اینستاگرامی که در اختیارتان قرار گرفته است استفاده کنید، مطمئنا با رشد پیج آموزشی مواجه خواهید شد.

6. به نوع صحبت و کیفیت صدا توجه کنید

یکی از مسائلی که در تولید محتوای آموزشی می تواند اهمیت زیادی داشته باشد، نوع تکلم و صحبت شماست. هر چقدر بتوانید شیوا و آرامتر صحبت کنید و صدای شما واضح پخش شود، امکان جذب مخاطبتان هم بیشتر می شود. به همین دلیل هم بهتر است از ابزارهای تولید محتوای صوتی مانند میکروفن استفاده کنید و روی کیفیت صدا وسواس بیشتری داشته باشید.

7.  از هشتگ گذاری به درستی استفاده کنید

یکی از ابزارهایی که اینستاگرام در اختیار شما قرار داده است تا با کمک آن بتوانید بیشتر و راحت تر دیده شوید، هشتگ است. هشتگ گذاری اصولی در اینستاگرام از راهکارهایی است که چند سالی می شود در الگوریتم اینستاگرام جای گرفته و با استفاده از آن احتمال موفقیت شما افزایش پیدا می کند. سعی کنید با ابزارهای مختلفی که در دسترس است بهترین هشتگ های مرتبط با محتوای خود را پیدا و استفاده کنید.

8. از المان های تصویری استفاده کنید

با توجه به اینکه تولید محتوای آموزشی می کنید قطعا بهتر است از المان های تصویری مختلف استفاده کنید تا جذابیت محتوای شما هم افزایش پیدا کند. به عنوان مثال اگر آموزش تصویری در حوزه فتوشاپ انجام می‌دهید سعی کنید تمام مراحل آموزش را گام به گام توضیح دهید. همچنین استفاده از انواع موسیقی ها و افکت های تصویری می تواند به جذابیت محتوای شما کمک کند.

نتیجه گیری

در این مطلب سعی کردیم نکاتی برای رشد پیج های آموزشی در اینستاگرام را بیان کنیم. پیج های آموزشی بخش مهمی از تولید محتوا در پلتفرم اینستاگرام را به خود اختصاص داده اند و این پیج ها به آموزش محتوا در زمینه های مختلف می پردازند. از تولید محتوای آموزشی درباره مکانیکی خودرو گرفته تا مسائل تکنولوژی، ترفندهای اینستاگرام، مد و لباس و… در اینستاگرام وجود دارد. اگر شما هم قصد تولید محتوای آموزشی در اینستاگرام را دارید این مطلب را تا انتها مطالعه کنید.

پنل شبکه های اجتماعی اینبو

پرسش و پاسخ

سوالتان را بپرسید و برای دریافت پاسخ، منتظر پیامک کارشناسان ما باشید!

دیدگاه شما را با چه تصویری در سایت نمایش دهیم؟
عضویت
اطلاع از
guest
0 کامنت
Inline Feedbacks
نمایش همه کامنتها
0

برای ورود قطعی به اکسپلور اینستاگرام کلیک کنید!