نویسنده: javid
2024-06-15

با این ترفندها فروشت رو در دایرکت اینستاگرام 10 برابر کن!

پیج های فروشگاهی اینستاگرام این روزها توانسته اند تحول عظیمی را در حوزه فروشگاه های اینترنتی ایجاد کنند. درآمدزایی پیج های فروشگاهی اینستاگرام بالاتر از گذشته است و به همین دلیل هم افراد زیادی به این موضوع و کسب درآمد از اینستاگرام علاقه مند شده اند. البته برای موفقیت در این موضوع باید با موضوعات […]

به دنبال پیج فعال‌ و با نرخ تعامل بالا هستید؟

وارد کانال تلگرام شوید و لیست تمامی پیج‌ها همراه با آمار بازدیدکننده فعال را مشاهده نمایید!

ربات اینستاگرام اینبو

ربات اینستاگرام اینبو دستیار هوشمند، اختصاصی و خستگی ناپذیر شما در اینستاگرام است!

پیج های فروشگاهی اینستاگرام این روزها توانسته اند تحول عظیمی را در حوزه فروشگاه های اینترنتی ایجاد کنند. درآمدزایی پیج های فروشگاهی اینستاگرام بالاتر از گذشته است و به همین دلیل هم افراد زیادی به این موضوع و کسب درآمد از اینستاگرام علاقه مند شده اند. البته برای موفقیت در این موضوع باید با موضوعات مختلفی مانند ترفندهای افزایش فروش از طریق دایرکت اینستاگرام آشنا شوید. در این مطلب قصد داریم به بررسی این موضوع بپردازیم و ترفندهایی را به شما آموزش دهیم که فروش خود را فقط از طریق دایرکت اینستاگرام 10 برابر کنید.

خرید فالوور اینستاگرام

چطوری فروش دایرکت اینستاگرام را افزایش دهیم؟

همانطور که گفتیم شما می توانید از راه های مختلفی در اینستاگرام محصولات خود را به فروش برسانید. یکی از راه هایی که می تواند میزان فروش پیج فروشگاهی اینستاگرام را افزایش دهد، استفاده درست از دایرکت است. در ادامه ترفندهایی را برای این موضوع آموزش می دهیم.

اثبات شایستگی فروشگاه و مزایای پیج شما نسبت به رقبا

یکی از مهمترین عواملی که می تواند در جذب اعتماد و مشتریان شما تاثیر داشته باشد، اثبات شایستگی فروشگاهتان است. اگر در حوزه ای فعالیت می کنید که رقبای متعددی دارید، مطمئنا کار شما سخت تر خواهد بود و علاوه بر کیفیت بالا و قیمت پایین، باید امکانات و خدمات ویژه تری را نسبت به رقبا ارائه دهید. اما اگر حوزه فعالیت شما حوزه نیچ تر و خاص تری است می توانید با ارائه قیمت مناسب تر نسبت به رقبا، شایستگی خود را به مشتریانتان اثبات کنید.

سعی کنید در پاسخ دهی به دایرکت های کاربران سریعتر اقدام کنید و با احترامی که مشتری می گذارید، نظر او را جلب کنید.

جذب مشتری و دعوت جهت برقراری ارتباط در دایرکت اینستاگرام

هر چقدر که شما سعی کنید ارتباط خصوصی‌تر و نزدیک تری با کاربران در دایرکت داشته باشید می توانید در فروش بیشتر هم موفق شوید. در واقع هنگامی که شما قیمت یک محصول یا ویژگی های آن را فقط در دایرکت ذکر کنید، مشتریان هدف که احتمالا قصد خرید بالاتری نسبت به دیگران دارند را به دایرکت دعوت می کنید. در حال حاضر با وجود چت بات های اینستاگرام نیازی به ادمین برای پاسخ دهی در دایرکت هم ندارید و کافیست یک متن آماده داشته باشید. به این شکل که از کاربران بخواهید تا کلمه قیمت را برای شما کامنت کنند و به این شکل ربات اینستاگرام به صورت خودکار برای آنها متن آماده شده توسط شما را ارسال می کند.

اعتماد به نفس در فروش

هر چقدر اعتماد به نفس بیشتری در معرفی و فروش محصولات خود داشته باشید، احتمال خرید محصولات شما توسط کاربران هم بیشتر می شود. در واقع شما ابتدا باید به محصول خود اعتماد داشته باشید و کیفیت آن را باور کرده باشید تا به خوبی آن را به مشتریان هم معرفی کنید. کاربران خیلی خوب می توانند از لحن صحبت کردن شما در تولید محتوا این موضوع را متوجه شوند. هنگامی که یک کاربر به دایرکت اینستاگرام برای خرید محصول مراجعه می کند، باید خیلی راحت به گفتگو بپردازید و به سوالات مطرح شده توسط او درباره محصول پاسخ دهید.

از جمله نکاتی که می تواند اعتماد به نفس در فروش را افزایش دهد می توان موارد زیر را نام برد:

  • آشنایی کامل با محصول یا خدمات
  • تسلط بر مهارت‌های فروش
  • تجربه موفقیت‌های گذشته
  • اهمیت کسب مهارت در فروشندگی
  • تعهد به خدمات مشتریان
  • بازتاب بازخورد مثبت مشتریان  

در دایرکت جواب صریح و محترمانه بدهید

هنگامی که به مشتری در دایرکت اینستاگرام پاسخ می دهید، باید تلاش کنید که این حس که فقط می خواهید محصول را به هر قیمتی شده به او بفروشید انتقال پیدا نکند. بهترین راهکار برای این موضوع ارسال مشخصات و ویژگی های محصول به همراه قیمت محصول است. به عنوان مثال اگر فروشگاه آنلاین لباس دارید بهتر است سایز مشتری را بپرسید و یک مکالمه را شکل دهید و با ارسال جدول سایز لباس او را در خرید محصول راهنمایی کنید.

پاسخگویی سریع و با صبر و حوصله در دایرکت!

 قطعا هیچ کدام از ما از انتظار خوشمان نمی آید و دوست داریم در سریعترین زمان ممکن پاسخ سوال خود را دریافت کنیم. معمولا پیج هایی که فالوورهای زیادی دارند ادمین های متعددی را برای پاسخ دهی به کامنت ها استخدام می کنند که با این مسئله می توانند فروش خود را در دایرکت چند برابر کنند. اگر مشتری در همان ثانیه های ابتدایی پس از ارسال پیام در دایرکت، پاسخ خود را دریافت کند قطعا احتمال خرید هم افزایش پیدا می کند. همچنین باید ادمین های پیج حوصله و صبر کافی برای پاسخ دهی به سوالات متنوع و مختلف کاربران درباره محصول داشته باشند.

پاسخگویی همه روزه بدون تعطیلی

آنلاین شاپ ها نباید هیچ روز تعطیلی داشته باشند. همانطور که همه ما در روزهای تعطیل هم در اینستاگرام فعالیت داریم و پیج های مختلف را بررسی می کنیم، احتمال ثبت سفارش یک محصول در روز تعطیل هم وجود دارد. به همین دلیل باید در روزهای تعطیل هم آمادگی پاسخ دهی به دایرکت های اینستاگرام را داشته باشید. همچنین پاسخ دادن به دایرکت ها در طول شبانه روز، حتی در ساعات پایانی شب می تواند به فروش بیشتر شما کمک کند.

استفاده از مشتریان راضی پیج برای جلب اعتماد

جلب اعتماد در افزایش فروش از هر طریق می تواند تاثیر زیادی داشته باشد. تا هنگامی که یک کاربر به پیج شما اعتماد نداشته باشد، قطعا ثبت سفارش هم نخواهد کرد. شما می توانید رضایت مشتریان خود را که تا به حال از شما خرید داشته اند، استوری کنید و آن استوری ها را هایلت کنید. هنگامی که یک کاربر در دایرکت از شما سوالاتی درباره اعتماد مشتریان به پیج شما مطرح کرد، می توانید از این هایلایت ها هم استفاده نمایید.

همچنین می توانید پس از ارسال محصول برای مشتری، از او در بخش دایرکت بخواهید که نظر خود را در رابطه با محصول بیان کند و نظر مشتریان را استوری کنید. اگر مشتری بتواند محصول شما را استوری کند و نظر خود را بیان کند، مطمئنا تاثیر بیشتری خواهد داشت.

پشتیبانی پس از فروش محصول

یکی از مسائلی که طبق تجربه توانسته است کمک زیادی به افزایش فروش محصول از طریق دایرکت اینستاگرام داشته باشد، پشتیبانی پس از فروش محصولات است. اگر در نقطه شروع کار هستید سعی کنید پس از ارسال محصول برای مشتری، به او پیام دهید و نظر او را در رابطه با محصول جویا شوید. اگر مشکلی در رابطه با محصول یا روش ارسال آن وجود داشت، عذرخواهی کنید و مشکل را برطرف کنید. قطعا از این طریق مشتری اول، به مشتری دائمی شما تبدیل خواهد شد.

همچنین یکی دیگر از کارهایی که می تواند در پشتیبانی پس از فروش محصول موثر باشد، اطلاع رسانی به مشتری در رابطه با زمان ارسال و وضعیت کالا است. ارسال پیامک برای مشتری و یا کد رهگیری پستی برای مشتری می تواند در جلب اعتماد او تاثیر زیادی داشته باشد.

یکی دیگر از راهکارهایی که در این رابطه وجود دارد، اهدای کد تخفیف به مشتریانی است که محصول مورد نظر آنها دیرتر ارسال شده است. بهتر است برای عذرخواهی از مشتریانی که دیرتر محصول خود را دریافت کرده اند، برای سفارش بعدی آنها، کد تخفیفی را در نظر بگیرید.

کلام آخر

چطور فروش از طریق دایرکت را 10 برابر کنیم؟ این سوالیست که شاید هر آنلاین شاپی داشته باشد. در این مطلب سعی کردیم با 8 ترفند کاربردی و جدید به شما آموزش دهیم که چطور فروش پیج خود را در زمان کوتاهی 10 برابر کنید.

پنل شبکه های اجتماعی اینبو

پرسش و پاسخ

سوالتان را بپرسید و برای دریافت پاسخ، منتظر پیامک کارشناسان ما باشید!

دیدگاه شما را با چه تصویری در سایت نمایش دهیم؟
عضویت
اطلاع از
guest
0 کامنت
Inline Feedbacks
نمایش همه کامنتها
0