آموزش ساخت ربات اینستاگرام (آپدیت جدید)

آموزش ساخت ربات اینستاگرام

با خرید ربات اینستاگرام شما میتوانید برای پیج خود فالوور هدفمند و واقعی جذب کنید. اکثر کاربرانی که اشتراک ربات را خریداری کرده اند با مشکل ساخت ربات اینستاگرام روبرو هستند و با این وجود که پشتیبانی تیم اینبو فیلم های آموزشی متعددی را در زمینه ساخت ربات اینستاگرام برای کاربران عزیز آماده کرده باز هم مشکل اساسی در مورد نحوه ساخت و استفاده از آن وجود دارد.

ساخت ربات اینستاگرام به صورت صحیح بسیار مهم بوده برای مثال در نظر بگیرید وسیله ای مانند یک خودرو را خریداری کرده اید. اگر از نحوه استفاده آن اطلاع نداشته باشید قطعا نمیتوانید از آن به خوبی استفاده و نتیجه مطلوب را بگیرید. همین موضوع در رابطه با خرید ربات اینستاگرام نیز صدق کرده از این رو در این مقاله میخواهیم نحوه ساخت و استفاده صحیح از ربات اینستاگرام اینبو را برای شما آموزش بدهیم.

در ضمن برای داشتن یک ربات اینستاگرام مستقل که فعالیت های مد نظر شما را به صورت منظم و تنظیم شده در سرور خودتان توسط شما انجام دهد. کافی ایست اسکریپت ربات را در سرور خود پیاده سازی کنید. اسکریپت در واقع کد های آماده ربات بوده که آماده دریافت دستور های شما میباشد. ما در این مقاله قصد توضیح دادن ساخت ربات و طریقه خرید اسکریپت ربات راه اندازی آن را داریم پس با ما همراه باشید.

ثبت نام در پنل ربات اینستاگرام

اولین قدم برای استفاده از ربات، ثبت نام در پنل ربات و سپس ساخت آن میباشد. به همین منظور برای ثبت نام، وارد آدرس پنل ربات اینبو میشویم و سپس در صفحه باز شده نوشته آبی رنگ ثبت نام را لمس کرده تا وارد این قسمت شده باشیم.

ثبت نام در پنل ربات اینستاگرام

همانگونه که در تصویر زیر مشاهده میکنید این بخش دارای 5 کادر بوده که باید این کادر ها را به صورت صحیح پر کرده و سپس کادر آبی رنگ ثبت نام را در نهایت انتخاب کنید. در اولین کادر باید نام و نام خانوادگی خود را نوشته در کادر دوم ایمیل خود را وارد کرده که در این مورد نیز توصیه میشود حتما از ایمیل معتبر استفاده شود.

در کادر سوم شماره موبایل خود را وارد کنید تا در صورت فراموشی رمز عبور در آینده از طریق شماره موبایل و یا ایمیل ثبت شده اقدام به ریکاوری پسورد پنل خود کرده باشید. در کادر چهارم و پنچم باید برای پنل کاربری خود، پسورد ثبت و آن را تایید کنید.

ثبت نام در پنل ربات اینستاگرام

بعد از اتمام این موارد حال میتوانید ثبت نام خود را با کلیک و یا لمس کادر آبی رنگ ثبت نام، تکمیل کرده که با لمس این مورد به صورت مستقیم ثبت نام شما با موفقیت ثبت و به صورت پیش فرض به صفحه ورود هدایت میشوید. حال میتوانید با وارد کردن ایمیل در کادر اول و رمز در کادر دوم که لحظاتی پیش رمزی را برای پنل کاربری خود انتخاب کردید وارد پنل کاربری ربات خود در اینبو شوید.

نحوه ثبت پیج اینستاگرام داخل ربات

بعد از ورود به پنل کاربری مستقیما وارد صفحه داشبورد میشوید که برای ثبت پیج اینستاگرام باید از منوی سمت راست وارد قسمت مدیریت اکانت شوید. در واقع هدف ما از ورود به این صفحه این میباشد که پیج خود را که میخواهیم افزایش فالوور انجام دهیم را داخل ربات ثبت کرده و در ادامه، ربات را بر اساس علایق و نیاز های خودمان بسازیم.

ثبت اکانت اینستاگرام در ربات

در این صفحه برای ثبت اکانت اینستاگرام باید کادر آبی رنگ اضافه کردن اکانت یا آیکون + مانند در بالای صفحه را انتخاب کرده و سپس در کادر اول اسم پیج مربوطه را بنویسید و در کادر دوم پسورد پیج خود را وارد کرده و در قسمت سوم با انتخاب آیکون انتخاب پروکسی یکی از پروکسی های موجود را انتخاب کنید و در آخر اضافه کردن اکانت را انتخاب کرده و بعد منتظر ثبت پیج خود در داخل ربات باشید.

ثبت اکانت اینستاگرام در ربات

اما در این قسمت نیاز میبینیم به چند مورد مهم اشاره کنیم.

  • موارد مهم قبل از ثبت پیج: حتما قبل از اینکه اکانت خود را داخل پنل ثبت کنید. ایمیل و شماره موبایل معتبر و در دسترس خودتان را داخل پیج ثبت کرده و آن ها را confirm کنید.
  • خطا در ارتباط با نادرستی پسورد پیج: اکثر خطا هایی که هنگام ثبت اکانت در این قسمت برای کاربران رخ میدهد نادرستی اطلاعات پیج به خصوص پسورد آن میباشد. به همین منظور در صورت فراموشی رمز پیج، باید اقدام به ثبت پسورد جدید کرده و در آخر با ورود دوباره به قسمت مدیریت اکانت، اقدام به ثبت اکانت خود داخل پنل ربات کرده باشید.
  • درخواست کد امنیتی ربات: در مواردی اینستاگرام به دلیل این که یک سیستم دیگر در حال وصل شدن به اکانت شما میباشد. از طریق شماره یا ایمیل ثبت شده داخل پیج، درخواست احراز هویت میکند. به همین منظور برای شما از طرف اینستاگرام یک کد 6 رقمی به شماره یا ایمیل شما ارسال میشود که در این صورت باید این کد را در کارد تعیین شده وارد کنید.

با انجام این اقدامات در نهایت باید اکانت خود را داخل ربات ثبت کرده و پیام سبز رنگ “با موفقیت ثبت شد” را دریافت کنید. نا گفته نماند که در مواقع نادر بعد از چند روز برای برخی از اکانت ها در قسمت های مختلف پنل، با پیام “ورود مجدد” روبرو میشوند. که در اینصورت باید به مانند آموزشی که دادیم با ورود دوباره به صفحه مدیریت اکانت دوباره اقدام به ثبت پیج خود کنند.

ساخت ربات در صفحه فعالیت خودکار

برای ساخت ربات اینستاگرام بعد از اینکه پیج خود را داخل ربات ثبت کردید حال وقت آن رسیده که ربات خود را بر اساس علایق و نیاز های خودتان که میخواهید بر این اساس، فالوور جذب پیج شما شده باشد را بسازید. برای این کار باید از منوی سمت راست صفحه، گزینه اول یعنی اینستاگرام را انتخاب و سپس فعالیت خودکار را انتخاب کنید.

با ورود به صفحه فعالیت خودکار مشاهده خواهید کرد که در این صفحه، یک کادر جدید که حاوی عکس پروفایل و اسم پیج شما میباشد وجود داشته که در قسمت پایین این کادر گزینه تنظیمات وجود دارد که برای ساخت ربات اینستاگرام باید گزینه تنظیمات را انتخاب کنید.

تنظیمات ساخت ربات اینستاگرام

حال با موفقیت توانستیم وارد صفحه ساخت ربات شویم در واقع در این قسمت میباشد که شما ربات خود را ساخته و شروع فعالیت آن را تعیین میکنید. در ادامه، ابتدا به فعالیت هایی که ربات آن ها را در اینستاگرام انجام میدهد اشاره خواهیم کرد و سپس به نحوه تنظیم و ساخت ربات اینستاگرام اینبو خواهیم پرداخت.

ربات چه فعالیت هایی انجام میدهد:

یک ربات اینستاگرام تمامی فعالیت های اساسی اینستاگرام را از جمله لایک، کامنت، فالو، آنفالو و ارسال دایرکت را به صورت زمانبندی شده و هدفمند انجام میدهد. ربات اینستاگرام اینبو نیز از این قاعده مستثناء نبوده و نیز چندین قابلیت دیگر چون ارسال پست زمانبندی شده، تشخیص افراد آنلاین، هدف گذاری بر اساس لایک کننده های هشتگ و… را دارا میباشد. که تک تک تمامی این فعالیت ها را برایتان توضیح خواهیم داد.

نوع فعالیت ربات اینستاگرام

لایک

شما در یک ربات اینستاگرام میتوانید بخش لایک را فعال کرده تا ربات بر اساس هدف هایی که شما برای آن تعریف کرده اید. پست پیچ های هدف شما را به تعداد تنظیم شده به صورت روزانه، مورد فعالیت خود قرار دهد و در پی آن فعالیت لایک پیچ شما افزایش یابد.

کامنت

بعد از تنظیم بخش لایک حال میتوانید بخش کامنت را تنظیم کنید به این صورت که شما میتوانید داخل ربات متن های دلخواه خود را ثبت کرده و ربات به پست پیچ های هدف شما که خود شما تعریف کرده اید به مقدار معین شده کامنت های مربوطه را  ارسال و کامنت گذاری کند. چه بسا که متن های نوشته شده شما میتواند تبلیغ یک محصول و یا شامل پیام های تشکری باشد.

فالو

به صراحت میتوان گفت قدرت اصلی ربات اینستاگرام در انجام فعالیت فالو کردن میباشد. به این صورت که ربات از طرف پیج شما، پیج های هدف شما را فالو کرده که در این حالت فالووینگ های شما افزایش پیدا میکند و در صورت فالوبک دادن این افراد به پیج شما، فالوور های اکانت شما به صورت واقعی افزایش پیدا خواهد کرد.

آنفالو

خب حال در نظر داشته باشید با ساخت ربات اینستاگرام طی چند روز فعالیت بر روی اکانت شما، فالووینگ های شما را افزایش داده و به مقدار ۷۵۰۰ یعنی مقدار حداکثری فالووینگ رسانده است. حال باید چاره ای اندیشید که بخش دیگری از ربات های اینستاگرام یعنی بخش آنفالو این مشکل را برطرف میکند و صفحه هایی را که ربات از طرف پیچ شما آن ها را فالو کرده است را آنفالو خواهد کرد.

ارسال دایرکت

یکی از مهم ترین بخش هایی که برای پیج های بیزینسی یا همان فروشگاهی حائز اهمیت بوده بخش ارسال دایرکت میباشد. شما با استفاده از این امکان قادر به تنظیم ارسال پیام دایرکتی ( تبلیغاتی) خواهید بود. به اینصورت که شما متن دلخواه خود را که میتواند محصول شما را برای ادمین، پیج های مورد نظرتان شرح دهد را آماده کنید و پس از تنظیمات مربوطه ربات را برای انجام این فعالیت استفاده کرده باشید.

تکرار پست

این قابلیت چندان طرفدار ندارد اما در این مورد باید خدمت شما عرض کنیم که این ویژگی پست های انتشار یافته توسط پیج های هدف شما را به صورت اتفاقی انتخاب کرده و در پیج شما، آن محتوا را منتشر میدهد. اگر فردی هستید که زیاد داخل اکانت خود نمیشوید و وقت پست گذاری در اینستاگرام را ندارید میتوانید با روشن کردن این کلید پست گذاشتن را بر عهده ربات بگذارید.

مشاهده استوری

این قابلیت در ساخت ربات اینستاگرام که جدید داخل پنل ربات اضافه شده اقدام به مشاهده استوری پیج های هدف شما میکند. این نوع فعالیت بخاطر محدودیت کمی که دارد بیشتر مورد استفاده قرار میگرد که ما نیز توصیه میکنیم این مورد را داخل پنل ربات خود فعال کنید.

حذف فالوور فیک

بر اساس این قابلیت ربات، فالوور های فیک یا کم فعال اکانت شما را شناسایی و با استفاده از قابلیت جدید اینستاگرام برای حذف فالوور ها، فالوور های فیک شما را انتخاب و از لیست followers پیج شما پاک خواهد کرد.

خب حال شاید از خود بپرسید که با انجام این فعالیت ها توسط ربات چه اتفاقی برای اکانت ما خواهد افتاد؟ که ما به صراحت میگوییم که تنها راه جذب فالوور واقعی استفاده از چنین ربات هایی میباشد. به این دلیل که شما در این روش صفحه های مد نظر خود را به صورت مستقیم جذب صفحه خود نمیکنید.در واقع آن ها را ترغیب میکنید که با میل خودشان پیچ شما را فالو کنند.

عملی کردن این عمل به صورت وسیع تنها با بالا بردن فعالیت پیج خود امکانپذیر میباشد. و هدف کلی ربات های اینستاگرام نیز بالا بردن فعالیت پیج ها میباشد. البته ربات اینستاگرام اینبو نیز چندین قابلیت و ویژگی های دیگری همچون پست گذاری زمانبندی شده و بخش اعلانها را دارد و در تنظیمات ربات میتوان به بخش هایی چون فیلترینگ، بلاک لیست، لایک کننده های هشتگ و … را نام برد.

زمان بندی

برای استفاده از این گزینه در ساخت ربات اینستاگرام خودتان کافی ایست آیکون قرمز رنگ که در بغل آیکون شروع قرار دارد را لمس کنید. بعد از انتخاب این آیکون برای شما کادر باز میشود که در آن به صورت روز های هفته و ساعت های مختلف میتوانید برای ربات خود زمان های فعالیت را تعیین کرده باشید.

نحوه ساخت ربات اینستاگرام:

با توضیحات مختصر در مورد فعالیت هایی که توسط ربات انجام میشود به این نتیجه رسیدیم که اکثر فعالیت های اصلی ربات را که میتوانیم به صورت دستی انجام دهیم نیز ربات قادر به انجام آن ها میباشد. در واقع تفاوتی که ربات با فعالیت به صورت دستی دارد در این میباشد که ربات به صورت 24 ساعته و هدفمند این فعالیت ها را انجام میدهد.

از این رو باز هم تاکید میکنیم که اگر اشتراک ربات را تهیه کرده اید حتما در ساخت ربات اینستاگرام خود دقت و وقت لازم را به کار بگیرید و از آموزشی که در ادامه همین مقاله برای شما به صورت کامل ارائه خواهیم داد. نهایت استفاده را کرده تا نتیجه ایده آل خود را به مرور زمان گرفته باشید.

تنظیمات آماده

در آپدیت جدید ربات اینستاگرام رابط کاربری ساخت ربات بهبود یافته و شما میتوانید از تنظیمات آماده برای سریع تر آماده کردن ربات خودتان اقدام کنید. از این رو برای ساخت ربات کافی ایست وارد قسمت تنظیمات ربات پنل خود شده و در صفحه باز شده وارد تنظیمات پیج مربوطه شوید.

در ادامه با چنین صفحه ای روبرو میشوید و همانطور که گفتیم با قسمت تازه ای با عنوان “تنظیمات آماده” میتوانید ربات خود را تنظیم کرده باشید. برای استفاده از این قسمت باید یکی از سه گزینه موجود را انتخاب کنید.

تنظیمات آماده در ربات اینستاگرام

البته قبل از اینکه در مورد این سه گزینه و ویژگی آن ها توضیحاتی را بدهیم باید این مورد را هم گوشزد کنیم که تنظیمات آماده تمامی بخش های ربات را تنظیم و صرفا دو قسمت مهم و البته قسمت هایی که اکثر کاربران در تنظیمات آن ها دقت نمیکردند که شامل بخش هدف گذاری و فیلتر ها میباشد را آماده میکند.

از این رو توصیه میکنیم حتما برای ساخت یک ربات ایده آل با قسمت های مختلف ربات آشنایی کافی را پیدا کرده و بر ساختن ربات خودتان اقدام کرده باشیم. برای مثال اگر شما از تنظیمات آماده هم استفاده کنید برای استفاده از تمامی امکانات ربات مانند بخش کامنت و دایرکت و … باید به صورت جداگانه وقت گذاشته و تنظیم کرده باشید.

هدف قرار دادن افراد آنلاین

با انتخاب این گزینه تنها کاری که باید انجام بدهید این است که از منوی سمت راست وارد قسمت تگ ها شده و هشتگ های مد نظر و مربوط به موضوع پیج خود را وارد کنید. البته هنگام وارد کردن هشتگ ها باید هشتگ هایی را انتخاب کنید که بالای یک میلیون پست شده اند.

اضافه کردن هشتگ برای تنظیمات آماده

این مورد برای انتخاب تنظیمات آماده هدف قرار دادن افراد آنلاین مهم میباشد و حتما در انتخاب هشگ ها دقت لازم را به کار بگیرید. در کل هشتگ هایی را انتخاب کنید که هم مربوط به موضوع پیج بوده و هم این که بالای یک میلیون پست شده باشند.

بعد از وارد کردن هشتگ های مد نظر خود حال میتوانید برای فعال کردن بخش کامنت و دایرکت و بخش های دیگری چون مشاهده استوری از قسمت انتخاب نوع فعالیت کلید های آن ها روشن کرده و سپس اقدام به تنظیم آن ها کرده باشید.

 هدف قرار دادن کاربران واقعی پیج هدف

این گزینه نیز مربوط به فعالیت بر روی پیج های هدف میباشد. به این صورت که با انتخاب این گزینه باید به قسمت کاربران هدف از منوی سمت راست رفته و سپس پیج هایی که میخواهید ربات بر روی مخاطب های آن ها فعالیت کند را وارد بکنید.

اضافه کردن پیج هدف برای تنظیمات آماده

برای این مورد هم باید دقت داشته باشید که پیج هایی را وارد کنید که حداقل 5 هزار فالوور داشته و حتما قبل از وارد کردن این پیج ها در قسمت کاربران هدف، پیج آن ها را بررسی کنید و از واقعی بودن اکانت آن ها اطمینان حاصل کنید.

فعالیت بر اساس مکان

گرچه توصیه ما استفاده نکردن از این ویژگی میباشد اما اگر باز هم به هر دلیل اصرار به جذب فالوور های همشهری خودتان هستید و البته هر شهر به خصوص دیگری که مد نظر خودتان میباشد. کافی ایست بعد از انتخاب این تنظیم آماده وارد قسمت مکان ها شده و شهر و یا مناطق مد نظر خودتان را وارد این قسمت کنید.

اضافه کردن مکان برای تنظیمات آماده

در این تنظیم آماده برای فعالیت بر اساس مکان هم باید مکان هایی را وارد کنید که بالای 40 هزار پست داشته باشند. دلیل اعمال کردن این محدودیت هم برای این میباشد که ربات بر روی اکانت های واقعی تر و فعال تر فعالیت های خودش را انجام دهد.

هدف گذاری

یکی از مهم ترین قسمت های ساخت ربات اینستاگرام بخش هدف گذاری آن میباشد. زیرا شما در این قسمت هست که هدف کلی ربات را تعیین میکنید تا ربات بر چه اساس هایی فعالیت خودش را شروع کند. برای مثال اگر شما به مانند ما میخواهید شرکت ها، موسسات، مغازه داران و صاحبان کسب و کار های کوچک جذب پیج شما شوند.

هدف گذاری در ربات اینستاگرام

میتوانید هدف گذاری خود را بر اساس لایک کنندگان هشتگ انتخاب کرده و یا برای مثال در صورت خواهان جذب افراد علاقمند به یک محصول یا یک حرفه خاص، میتوانید هدف گذاری خود را بر اساس لایک کننده های هشتگ تنظیم کرده تا ربات، اکانت هایی که پست با هشتگ های مد نظر شما را لایک و پسند میکنند را یافته و آن ها را جذب پیج شما کند.

به جز هدفمند سازی بر اساس هشتگ ها شما میتوانید بر اساس منطقه جغرافیایی ربات خود را ساخته و یا اگر فالوور ها و مخاطب های یک پیج خاص در اینستاگرام مد نظر شماست. میتوانید با انتخاب 4 کادر آخر این قسمت، اقدام به هدف گذاری بر اساس پیج های هدف کرده باشید. در بخش های تعیین تگ ها، مکان ها و کاربران هدف که در ادامه وجود دارند بیشتر و دقیق تر به این موضوعات میپردازیم.

با توضیحات مختصر و مثال هایی که در مورد تعیین نوع هدف گذاری برای شما گفتیم. حال میخواهیم به گزینه های موجود در این قسمت بپردازیم. پس به صورت کلی ما میتوانیم داخل پنل ربات به سه صورت کلی ربات را بسازیم:

هدف گذاری ربات بر اساس هشتگ ها
  1. پست گذاران هشتگ: پیج هایی که اقدام به پست گذاری با هشتگ های تعیین کرده شما میکنند.
  2. لایک کننده های هشتگ: اکانت هایی که پست هایی با هشتگ های مد نظر شما را لایک میکنند.
  3. هر دو

هدف گذاری بر اساس منطقه جغرافیایی
  1. مکان: پیج هایی که پست های خود را با لوکیشن های مد نظر شما اقدام به انتشار کرده اند.

این مورد تنها یک نوع دارد که برای فعال کردن آن کافی ایست تیک آن را بزنید.


تعیین هدف بر اساس پیج های هدف

این نوع هدفمند کردن ربات دارای 4 بخش در قسمت هدف گذاری میباشد.

  1. فعالیت بر روی فالوور های اکانت هدف: پیج هایی که جز followers اکانت های هدف شما میباشد.
  2.  فعالیت بر اساس فالووینگ های اکانت هدف: پیج هایی که جز following اکانت های هدف شما میباشد.
  3. فعالیت بر اساس لایک کننده های پیج هدف: پیج هایی که پست های اکانت هدف شما را لایک میکنند.
  4. فعالیت بر روی کامنت گذاران اکانت هدف: اکانت هایی که اقدام به کامنت گذاری در پست های پیج های هدف شما کرده اند.

همه این موارد را میتوانید بر روی پیج خود و اکانت های دیگران و یا هر دو تعیین کنید. بر این اساس اگر میخواهید ربات بر روی فالوور های اکانت شما فعالیت کند از بخش فال,ورها گزینه “اکانت اینستاگرام من” را انتخاب و یا اگر میخواهید بر روی فالوور های اکانت های دیگر که در ادامه خودتان آن اکانت های را تعیین خواهید کرد فعالیت کرده گزینه “کاربران هدف” را انتخاب کنید. البته میتوانید با انتخاب گزینه “هر دو” تمامی موارد در این گزینه را انتخاب کرده باشید.

بخش هدف گذاری به قدری مهم میباشد که در صورت انتخاب نادرست آن و مرتبط ساخته نشدن تنظیمات دیگر ربات، با تنظیمات این قسمت قطعا نیتجه ایده عالی که مد نظر هر کاربری برای پیشرفت پیج خود با استفاده از ربات میباشد را دریافت نخواهد کرد.

سرعت

در این قسمت شما سرعت فعالیت ربات را انتخاب خواهید کرد که به همین منظور اگر پیج شما بار اول میباشد از ربات استفاده میکند و یا فالوور های کمی دارد. توصیه میکنیم در هفته اول از “سرعت کم” ربات استفاده کرده و در هفته های بعدی سرعت را افزایش دهید.

تعیین سرعت در ساخت ربات اینستاگرام

اما اگر بخواهید با سرعت بالا ساخت ربات اینستاگرام خود را انجام دهید باید کمی معتاد تر در این مورد تصمیم بگیرید و در ضمن توجه داشته باشید که باید حداقل فالوور های شما 5 هزار باشد تا مشکلی برای اکانت شما پیش نیاید.

پس بر این اساس این قسمت دارای سه گزینه کلی بوده که دارای تنظیمات پیش فرض میباشد.

  1. سرعت کم: اگر تازه از ربات استفاده میکنید بهتر است این گزینه را حداقل برای هفته اول انتخاب کنید.
  2. سرعت متوسط: اگر بالای 500 فالوور دارید مانعی برای استفاده از این مورد ندارید.
  3. سرعت زیاد: حداقل 5 هزار فالوور داشته و حساب اینستاگرام شما از قدیمی های اینستاگرام باشد.

البته در این قسمت میتوانید به صورت دستی، سرعت فعالیت های مختلف را تعیین کرده که ما توصیه نمیکنیم در این موارد دستکاری صورت بگیرد. از این رو سعی شود از سرعت های تعیین شده و پیش فرضی که ما انتخاب کرده ایم استفاده کرده باشید.

فیلتر ها

یکی دیگر از مهم ترین قسمت های ربات بخش فیلتر میباشد. این قسمت به حدی مهم و حیاتی بوده که در صورت نادرست تنظیم کردن آن، نیتجه خوب و ایده عالی از ربات نخواهید گرفت. توصیه میکنیم در این مورد حتما فیلم آموزشی این قسمت را مشاهده و بر اساس آن، این قسمت از ربات خود را بسازید.

تنظبیم فیلتر در ساخت ربات اینستاگرام

اما اگر بخواهیم توضیحاتی را در ارتباط با این قسمت برای شما بدهیم باید این مورد را بدانید که شما در این قسمت، ربات را سوق میدهید تا بر روی پیج های واقعی، فعال تر و پیج هایی که احتمال نشان دادن واکنش مانند فالوبک دادن به شما در آن ها زیاد باشد را انجام میدهید. از این رو به گزینه های مختلف این بخش میپردازیم.

زمان پست منتشر شده

ربات فعالیت خود را بر روی اکانت هایی انجام خواهد داد که آخرین پست منتشر شده آنها در بازه زمانی تعیین شده توسط شما در این گزینه باشد.

  • افراد آنلاین: پیج هایی که در همان لحظه انجام فعالیت ربات، آنلاین هستند.
  • جدیدترین: پیج هایی که از آخرین انتشار پست آن ها زمان کمی گذشته است.
  • 1 ساعت: آخرین پست اکانت در یک ساعت اخیر منتشر شده باشد.
  • 12 ساعت: پست حساب هایی که زیر 12 ساعت انتشار یافته اند.
  • 1 روز: حساب هایی که در یک روز اخیر اقدام به انتشار پست کرده اند.
  • 3 روز: پست های منتشر شده در سه روز اخیر
  • 1 هفته: پست های منتشر شده در یک هفته اخیر
  • 2 هفته: پست های منتشر شده در دو هفته اخیر
  • 1 ماه: پست های منتشر شده در یک ماه اخیر
  • هر کدام: با انتخاب این گزینه این مورد در بخش فیلتر ها غیر فعال شده و ربات اهمیتی به زمان پست منتشر شده پیج مربوطه نخواهد داد.

نوع رسانه پست

در این قسمت از ساخت ربات اینستاگرام اگر برای شما نوع رسانه پیج های هدف مهم بوده میتوانید از این مورد در بخش فیلتر ها استفاده کنید.

  1. عکس ها: با انتخاب این گزینه ربات بر روی پست هایی فعالیت خود را انجام میدهد که عکس باشد.
  2. فیلم ها: این گزینه نیز، فعالیت ربات را بر روی پست های ویدیویی سوق خواهد داد.
  3. هر کدام: با انتخاب این گزبنه که به صورت پیش فرض نیز فعال میباشد ربات اهمیتی بر روی نوع رسانه نخواهد داد.

حداقل تعداد لایک پست

با وارد کردن هر عددی در کادر این گزینه شما برای ربات تعیین خواهید کرد. فقط بر روی پست هایی فعالیت خود را انجام دهد که حداقل لایک موجود آن پست، از تعداد تعیین کرده شما کمتر نباشد.


حداکثر لایک پست

با وارد کردن عدد مد نظر در این گزینه نیز شما برای ربات تعیین میکنید. فعالیت خودش را بر روی پست هایی انجام دهد که حداکثر لایک آن پست، از تعداد تعیین شده شما بیشتر نباشد.


حداقل کامنت پست

کامنت های پست مربوطه کمتر از تعداد تعیین کرده شما نباشد. در غیر اینصورت ربات فعالیتی بر روی پست مربوطه انجام نخواهد داد.


حداکثر کامنت پست

کامنت های موجود در پست مربوطه بیشتر از تعداد تعیین شده شما نباشد.


فیلتر ارتباط کاربر

فعالیت ربات بر اساس رفتار های فالوور و فالووینگ های شما…


فیلتر پروفایل کاربر

در این بخش از قسمت فلیتر ها شما برای ربات تعیین خواهید کرد که بر اساس صفحه پروفایل کاربران انتخاب شده تصمیماتی برای فعالیت کردن بر روی آن ها بگیرد.

  1. کم: صرف نظر از فعالیت بر روی کاربرانی که عکس پروفایل و هیچ پستی داخل اکانت خود ندارند.
  2. متوسط: حذف کاربرانی که عکس پروفایل ندارد و کمتر از 10 پست داخل پیج خود داشته و نامی هم برای اکانت خود انتخاب نکرده اند.
  3. بالا: کاربرانی که عکس پروفایل، نام اینستاگرام و 10 پست نداشته و بیو اینستاگرام یرای پیج خود ننوشته اند.
  4. خاموش: با انتخاب این گزینه این ویژگی را در قسمت فیلتر ها غیر فعال میکنید.

حداقل فالوور

با تعیین مقدار در این گزینه ربات از فعالیت بر روی اکانت هایی که کمتر از تعداد معین شده توسط شما فالوور داشته باشند اجتناب خواهد کرد.


حداکثر فالوور

در صورت وارد کردن عدد در این مورد نیز ربات از فعالیت بر روی اکانت هایی که فالوور هایشان از تعداد تعیین کرده شما بیشتر باشد فعالیت نخواهد کرد.


حداقل فالووینگ ها

صرف نظر از فعالیت بر روی کاربرانی که کمتر از حد تعیین شده شما فالووینگ دارند.


حداکثر فالووینگ ها

صرف نظر از کاربرانی که بیشتر از حد تعیین شده شما فالووینگ دارند.


صرف نظر از بیزینس ها

با روشن کردن این گزینه، ربات از فعالیت بر روی پیج های تجاری یا همان بیزینس پروفایل خودداری خواهد کرد.

کامنت ها

با استفاده از این بخش شما قادر هستید متن های مد نظر خود را وارد ربات کرده که حال میتواند این متن ها تبلیغاتی بوده یا متن های تشکر مانندی باشند و… ربات این متن های آماده شده توسط شما را به صورت روزانه زیر پست های هدف شما کامنت کند.

تنظیمات کامنت در ساخت ربات

در این بخش یک قابلیت جدید با عنوان لایک کننده های کامنت اضافه شده که بر این اساس ربات در قسمت هایی که کامنت میگذارد، برخی از کامنت های موجود در آن پست را لایک خواهد کرد. به همین منظور بخش کامنت دارای گزینه های زیر میباشد.

  1. دو بار برای یک کاربر کامنت نگذار: اگر نمیخواهید ربات برای یک اکانت بیش از یک کامنت ارسال کند تا فعالیت اسپم صورت نگیرد تیک این گزینه را بزنید.
  2. لایک کامنت ها: طی بروز رسانی جدید اینستاگرام کاربران میتوانند نظرات زیر پست ها را لایک کنند و به نوعی بر آن نظر ارسال شده مهر تایید بزنند. برای لایک کردن کامنت ها توسط ربات، میتوانید تیک این مورد را بزنید.
  3. انتخاب کامنت های مد نظر: در این قسمت شما با انتخاب آیکون افزودن میتوانید در کادر باز شده متن های دلخواه خودتان را برای ارسال کامنت ها از طریق ربات را نوشته باشید تا ربات آن کامنت ها را ارسال کند.

البته در قسمت انتخاب کامنت ها به صورت پیش فرض چند مورد کامنت آماده برای ارسال وجود دارد. ما توصیه میکنیم این کامنت ها را از طریق آیکون پیکان مانند که در بغل آیکون افزودن میباشد را کلیک و حذف همه کامنت ها را انتخاب کنید.

سپس متن های مد نظر خود را از طریق آیکون افزدون در کادر باز شده وارد کنید. البته توجه داشته باشید که باید حداقل 10 متن مختلف در این قسمت وارد کرده تا این فعالیت بلاک نشود. در ضمن هنگام نوشتن متن مد نظر، میتوانید از شکلک ها با انتخاب آیکون شکلک مانند در کادر مربوطه استفاده کرده باشید.

پیام دایرکت

در ساخت ربات اینستاگرام این ویژگی به قدری از لحاظ تبلیغاتی در اینستاگرام مهم بوده که خود ما در این مورد، مشتری هایی داشته که فقط بخاطر استفاده از قابلیت ارسال پیام دایرکتی اشتراک ربات را خریداری و استفاده میکنند. این قسمت نیز به مانند بخش کامنت گذاری به این صورت میباشد. که شما میتوانید با نوشتن متن های مد نظر خودتان، آن ها را در اختیار ربات قرار داده و ربات روزانه این متن های را به پیج های هدف شما دایرکت کند.

تنظیمات دایرکت در ساخت ربات اینستاگرام

  1. ارسال پیام برای: این مورد دارای دو گزینه میباشد. اولین گزینه “فالوور های جدید” که بر اساس پیج هایی که اکانت شما را فالو میکنند پیام مربوطه شما دایرکت خواهد شد. دومین مورد برای “پیج های هدف” شما که در بخش هدف گذاری ها تعیین میکنید ارسال میشود.
  2. پیام دایرکت: در این قسمت نیز به مانند قسمت کامنت، شما هم میتوانید از متن های آماده شده استفاده کنید و هم از متن های دلخواه خودتان با استفاده از آیکون “افزودن” استفاده کرده باشید.

برای استفاده از قابلیت ارسال دایرکت توصیه میشود از گزینه هدف گذاری ها استفاده شده و همچنین اگر میخواهید متن های مد نظر شما از طریق ربات ارسال شود حداقل 4 مورد متن متفاوت وارد کنید. در ضمن در نوشتن متن دقت لازم را به کار گرفته و متنی بنویسید که کاربر را ترغیب به مشاهده پیج و محصولات شما کند. حتی اگر میتوانید از انواع راه های ارتباطی همچون شماره تماس نیز در متن های خود استفاده کنید.

فالو

همانگونه که از اسم این بخش معلوم بوده این قسمت تنظیمات عمومی برای فالو کردن پیج های هدف شما میباشد. از این رو این قسمت دارای گزینه های زیر خواهد بود.

تنظیمات فالو در ساخت ربات

  1. دوبار تلاش نکن برای فالو کردن: با فعال کردن این گزینه ربات از فالو کردن پیج هایی که قبلا آن را فالو کرده بود خودداری خواهد کرد.
  2. کاربران پرایویت را فالو نکن: ربات از فالو کردن پیج های پرایویت که نیاز به تایید ادمین آن پیج ها میباشد خودداری میکند.

اگر برای شما جذب افراد معمولی یا همان پیج های شخصی مهم بوده از تیک زدن گزینه “کاربران پرایویت را فالو نکن” اجتناب کنید. همچنین اگر میخواهید فعالیت اسپم انجام ندهید حتما تیک گزینه “دوبار تلاش نکن برای فالو کردن” را بزنید.

آنفالو

این قسمت نیز به مانند قسمت فالو تنظیمات ساده ای داشته که گزینه اول آن مربوط به آنفالو کردن کل فالووینگهای موجود در پیج و یا آنفالو کردن فالووینگ هایی که ربات آن ها را فالو کرده میباشد.

گزینه دوم زمانی اهمیت دارد که شما به صورت همزمان هم فعالیت فالو کردن و هم آنفالو کردن را روشن کرده باشید. در اینصورت بهتر است با استفاده از گزینه “آنفالو کاربر پس از چند روز” را برای 3 روز تنظیم کنید.

تنظیمات آنفالو در ساخت ربات

پس به همین منظور این قسمت نیز دارای گزینه های زیر میباشد.

  1. منبع آنفالو: اگر میخواهید ربات فقط فالوور هایی را آنفالو کند که خودش در طی چند روز اخیر فالو کرده، گزینه “منبع ربات ما” را انتخاب و اگر میخواهید تمام فالووینگ های شما آنفالو شوند گزینه”همه” را انتخاب کنید.
  2. آنفالو کاربر پس از (روز): اگر فعالیت فالو و آنفالو را همزمان فعال کرده اید. میتوانید در این قسمت آنفالو کردن را به تاخیر بیندازید تا تاثیر فالو کردن شما در طی روز های آینده خودش را نشان دهد.
  3. آنفالو نکن فالوور های من: اگر میخواهید اکانت هایی که شما را فالو کرده اند. آنفالو نشوند تیک این گزینه را بزنید.

توصیه ما این میباشد که به صورت همزمان فعالیت فالو و آنفالو را روشن نکنید. به این صورت که اگر فالووینگ های پیج شما زیر 1000 بوده، فعالیت فالو را روشن و آنفالو را خاموش و اگر فالووینگ های شما بالای 3000 بوده فعالیت فالو را خاموش و آنفالو را روشن کنید.

اگر به هر دلیلی میخواهید همزمان هر دو فعالیت گفته شده را فعال کنید بهتر است در قسمت آنفالو، آنفالو کاربر را پس از 3 روز گذاشته و از آنفالو فالوور های خود، خودداری کرده باشید.

تکرار پست

اگر بخواهیم به صورت خلاصه در مورد این ویژگی توضیح بدهیم باید بگوییم که این قابلیت، پست های دیگران را برداشته و بر روی پیج شما منتشر خواهد کرد. پس در صورت روشن کردن کلید تلکرار پست در قسمت انتخاب فعالیت، میتوانید در انتخاب پست هایی که قرار است بر روی پیج شما منتشر شوند.

تنظیم تکرار پست در ساخت ربات

تعیین کنید که بر چه هدف گذاری هایی این انتخاب ها صورت بگیرد و یا در قسمت کپشن برای پست های انتشار یافته از طریق این ویژگی، کپشن آماده کرده تا پست ها با کپشن مد نظر شما در پیج تان به انتشار برسند. در ادامه گزینه های این بخش را برای شما نشان میدهیم.

  1. منبع تکرار پست: اگر میخواهید تکرار پست از پیج هایی باشد که از طریق هدف گذاری تگ ها، انتخاب شده گزینه تگ ها را انتخاب و یا نه اگر میخواهید بر اساس مکان یا پیج های هدف مشخصی که شما در ادامه ساخت ربات اینستاگرام انتخاب خواهید کرد باشد، به ترتیب گزینه مکان ها و کاربران هدف را انتخاب کنید. البته در صورت انتخاب همه، ربات از کل هدف گذاری های شما برای تکرار پست انتخاب خواهد کرد.
  2. کپشن: با استفاده از این گزینه میتوانید برای پست های تکرار شده در پیج خود، کپشن انتخاب کرده که اگر میخواهید خود کپشن پست مربوطه منتشر شود. در کادر مربوطه این نوشته را {{caption}} وارد کنید. از موارد پیبشنهاد شده دیگر که در تصویر زیر نیز مشاهده میکنید میتوانید استفاده کنید.

ما توصیه نمیکنیم که از این قابلیت استفاده کنید. زیرا که باعث میشود پست هایی در پیج شما منتشر پیدا کنند که شما نظارتی بر آن ها ندارید و در واقع معیار ربات، انتخاب پیج هایی بوده که از هدف گذاری های شما پیدا کرده است.

این قسمت بیشتر برای افرادی به درد میخورد که اصلا حوصله وقت گذاشتن در اینستاگرام را ندارند. توصیه اصلی ما استفاده از قسمت کاملا مجزا “پست گذاری زمان بندی شده” است که در ادامه به این قسمت اشاره خواهیم کرد.

تگ ها

اگر یادتان باشد در قسمت هدف گذاری ها ما برای ربات تعیین میکردیم که بر چه اساسی فعالیت خود را انتخاب کند. اگر در قسمت هدف گذاری ها، شما ربات خود را بر اساس هشتگ، حال فرقی ندارد چه لایک کننده های هشتگ و چه پست گذاران هشتگ باشد. در آخر باید برای ربات هشتگ های مد نظر خود را ارائه دهید تا ربات با استفاده از پست هایی که از این هشتگ ها استفاده کرده اند فعالیت خود را شروع کند.

انتخاب هشتگ ها در ربات اینستاگرام

در این قسمت ما برای شما بصورت پیش فرض تگ هایی را انتخاب کرده ایم. اما شما برای این که نیتجه ایده آل خود را بگیرید باید همه این موارد را پاک کرده و سپس تگ های مد نظر و مربوط به موضوع پیج خود را وارد کنید.

به همین منظور با لمس و یا کلیک آیکون پیکان مانند، گزینه “حذف همه تگ ها” را انتخاب و سپس با انتخاب آیکون افزودن در کادر باز شده هشتگ مد نظر خود را نوشته و سپس کادر جستجو را بزنید.

حذف هشتگ ها در ربات اینستاگرام

با این کار ربات این هشتگ و هشتگ های نزدیک به آن را با تعداد مورد استفاده برای شما به نمایش میگذارد. که در ادامه شما با زدن تیک هشتگ های مد نظر، را انتخاب و بعد آیکون افزدون در پایین کادر را بزنید تا هشتگ های انتخاب شده توسط خودتان به لیست تگ های شما برای فعالیت ربات اضافه شوند.

مکان ها

در صورت تعیین کردن هدف گذاری خود بر اساس مکان ها شما باید در این قسمت منطقه و شهر های مد نظر خود را وارد کنید. برای مثال اگر شما دنبال جذب فالوور های تهرانی هستید میتوانید در این قسمت با وارد کردن نوشته تهران یا tehran، فالوور های تهرانی را جذب پیج خود کرده باشید.

البته میتوانید منطقه های خاصی از تهران را نیز بنویسید تا پست های منتشر شده با آن منطقه جغرافیایی را در هدف خود گرفته باشید. توصیه ما غیر فعال کردن فعالیت بر اساس منطقه جغرافیایی میباشد اما اگر جدی هستید میتوانید این ویژگی را فعال کنید.

کاربران هدف

در این بخش با وارد کردن پیج های هدفی که شما میخواهید ربات بر روی فالوور، فالووینگ ها، لایک کننده و کامنت گذاران این پیج ها فعالیت کند انتخاب میکنید. برای مثال اکانت رقیب کاری شما که میخواهید مخاطب های آن ها را جذب پیج خود کنید را وارد کرده تا ربات بر اساس پیج های هدف فعالیت خود را انجام دهد.

لیست سیاه

با استفاده از قسمت لیست سیاه قادر هستید برای ربات محدودیت هایی برای فعالیت بر اساس لیست سیاه تگ ها، کاربران هدف و لیست سیاه کلیدی تعیین کرده باشید. برای نمونه اگر در قسمت لیست سیاه تگ ها، کلمه ای مانند سیاست را انتخاب کنید. ربات هنگام انتخاب یک پست برای انجام فعالیت های خودش، درصورت داشتن تگ سیاست در آن پست، از فعالیت بر روی آن پیج و پست مربوطه خودداری خواهد کرد.

لیست سیاه در ساخت ربات اینستاگرام

لیست سیاه کاربران هدف نیز به همین صورت میباشد و شما میتوانید با وارد کردن یک اسم پیج در این قسمت برای ربات، محدودیت فعالیت بر روی آن پیج را صادر کرده باشید. در مورد لیست سیاه کلیدی باید خدمت شما عرض کنیم که در این قسمت شما میتوانید با وارد یک کلمه مانند اجتماع برای ربات تعیین کنید که در صورت وجود داشتن این کلمه در هر کجای پیج مربوطه، مانند بیو و کپشن از فعالیت بر روی آن پیج خودداری کند.

  1. لیست سیاه تگ ها: هشتگ هایی را وارد کنید که نمیخواهید ربات، فعالیتی بر روی پست هایی با این هشتگ ها فعالیت کند.
  2. لیست سیاه کاربران هدف: اسم پیج هایی را وارد کنید که نمی خواهید ربات بر روی آن اکانت ها فعالیتی انجام دهد.
  3. لیست سیاه کلیدی: کلماتی را وارد کنید که در صورت وجود داشتن در هر کجای پیج های هدف، ربات از فعالیت بر روی آن خودداری کند.

توصیه ما برای استفاده از این قسمت برای افرادی میباشد که احساس میکنند ربات احتمال دارد فعالیت های خود را خارج از خواسته های خودشان سوق دهد. برای مثال اگر میخواهید ربات از کار کردن بر روی پیج های رقبای شما خودداری کند. اسم اکانت آن را در بخش لیست سیاه کاربران هدف وارد کنید.

توقف خودکار

شما در این قسمت میتوانید برای ربات تعیین کنید که برای مثال اگر تعداد لایک کردن به 1000 تا رسید این فعالیت متوقف شود. یا میتوانید برای ربات زمان تعیین کنید که مثلا بعد از 20 ساعت فعالیت، کل فعالیت ها متوقف شده یا با فعال کردن قابلیت آخر در این قسمت، برای ربات تعیین میکنید که اگر در صورت اتمام هدف گذاری ها و وجود نداشتن فعالیت جدید، ربات را متوقف کند.

توقف خودکار فعالیت ربات

پس به همین منظور در ساخت ربات اینستاگرام در قسمت توقف خودکار به موارد زیر توجه کنید:

  1. شمارش فعالیت ها: همه فعالیت های موجود مانند لایک و کامنت و… در این قسمت دارای شمارش هستند. برای مثال اگر شما تعداد شمارش فالو کردن را 100 بگذارید. ربات بعد از انجام 100 فالو این فعالیت را متوقف خواهد کرد.
  2. تایمر: در این قسمت میتوانید برای متوقف کردن ربات مدت زمان فعالیت تعیین کنید به این صورت که اگر ما 02:00 را در این قسمت وارد کنیم ربات بعد از 2 ساعت تمام فعالیت های خود را متوقف خواهد کرد.
  3. توقف اگر فعالیتی وجود نداشت: اگر هدف گذاری برای فعالیت ربات وجود نداشت متوقف خواهد شد.

دریافت نمایندگی ربات اینستاگرام :

حال بعد از این توضیحات آموزش ساخت ربات اینستاگرام شاید شما هم علاقمند شده باشید که به صورت دائمی و مستقل صاحب چنین رباتی باشید. تا هم از آن به صورت مستقل استفاده و یا از آن درآمد زایی کنید برای خرید اسکریپت ربات اینستاگرام اینبو دو راه وجود دارد.

۱_ نمایندگی ربات اینستاگرام :

در این روش شما میتوانید برای ساخت ربات اینستاگرام بعد از هماهنگی با مدیران تیم اینبو سایتی همانند سایت اینبو برای خود سفارش دهید و برای خود سایت مستقلی تدارک ببنید تا از طریق آن برای اکانت های خود به مقدار دلخواه از ربات استفاده کنید و یا از طریق آن برای خود درآمدزایی کنید. که در این صورت با اضافه کردن هر اکانت به پنل سایت خود طبق تعرفه های پنل همکاران سایت اینبو با شما محاسبه خواهد شد.

۲_ اسکریپت ربات اینستاگرام :

با خرید اسکریپت ربات اینستاگرام شما قادر خواهید بود به صورت کاملا مستقل برای خود درآمدزایی کنید به این صورت که دیگر برای تیم اینبو نیز پورسانتی را پرداخت نخواهید کرد و بعد از خرید اسکریپت میتوانید به راحتی برای خود سایتی آماه کرده و سپس با خرید یک  سرور مورد نیاز برای پیاده سازی اسکریپت ربات ، کار خود را برای درآمدزایی شگفت انگیز آماده کنید. برای خرید اسکریپت ربات اینستاگرام میتوانید با شماره موبایل ۰۹۹۰۷۳۳۷۳۹۰ در تماس باشید و یا برای کسب اطلاعات بیشتر به صفحه نمایندگی ربات اینستاگرام مراجعه کنید.

جمع بندی:

استفاده از بهترین ربات اینستاگرام قطعا تاثیر بسیار زیادی برای پیج مربوطه خواهد داشت و تفاوت بسیار زیادی با خرید فالوور دارد. شما با استفاده از ربات اینستاگرام میتوانید فروش محصولات خود را در اینستاگرام چندین برابر کنید. برای استفاده و آموزش ساخت ربات اینستاگرام رایگان حتما توصیه میکنیم همین مقاله را به صورت کامل مطالعه و یا حداقل فیلم های اموزشی این قسمت را مطالعه کنید.

البته در نظر داشته باشید که بعد از ساخت ربات اینستاگرام خود اگر میخواهید نیتجه ایده آل در آینده بگیرید حداقل باید 3 روز یک بار به پنل ربات خود سر زده و در صورت نیاز تغییراتی را در تنظیمات ربات خود اعمال کنید. همچنین میتوانید برای دریافت نمایندگی ربات اینستاگرام از طریق صفحه تماس با ما در ارتباط باشید.
آموزش ساخت ربات اینستاگرام

, ,

3
دیدگاه بگذارید

avatar
2 Comment threads
1 Thread replies
0 دنبال کننده ها
 
Most reacted comment
Hottest comment thread
3 نویسنده نظر
aliنادر عبدیخرید ممبر تلگرام Recent comment authors
  عضویت  
جدیدترین قدیمی ترین بیشترین امتیاز
اطلاع از
ali
مهمان
ali

عالیه

خرید ممبر تلگرام
مهمان
خرید ممبر تلگرام

ممنون عالی بود