دنبال کردن هشتگ ها

دنبال کردن هشتگ ها

دنبال کردن هشتگ ها

 

 

 

توانایی پیروی از هشتگ ها
در انتهای سال گذشته (بله، درست است، چند هفته پیش) Instagram اعلام کرد که کاربران توانایی دنبال کردن هشتگ ها را در Instagram دارند.

 

 

 

 

 

در حال حاضر، کاربران مجبور نیستند به طور مرتب جستجوی هشتگ ها را پیدا کنند تا محتوای جدیدی را که مورد علاقه ی شان هستند را پیدا کنند.

 

 

 

 

 

آنها می توانند به جای هشتگ از محتوایی که به طور مرتب به آنها تحویل داده می شود، پیروی کنند.

 

 

 

 

درست همانطور که یک feed "مردم" وجود دارد، کاربران همچنین می توانند یک feed"هشتگ" ایجاد کنند و به مانند دنبال کردن صفحات مد نظر هشتگ های مد نظر را نیز دنبال کنند تا دسترسی سریع تری به این موارد داشته باشند.

 

 

 

 

این به دلیل چندین مزیت بزرگ برای مارک ها است.

 

 

با تحقیق بزرگ hashtag، می توانید احتمال بیشتری را در feed بیشتر مردم نشان دهید. و در عین حال، شما می توانید محتویاتی را که می خواهید ببینید .

 

 

 

شما همچنین می توانید کاربران را تشویق کنید تا هشتگ نام تجاری خود را آنها نیز دنبال کنند. این می تواند محتوای تولید شده توسط کاربر (UGC) را حتی بیشتر قدرتمند کند.

 

 

 

کاربران محتوای مربوط به نام تجاری، شما ایجاد شده توسط سایر مشتریان را مشاهده خواهند کرد، و آن را بی نهایت متقاعد کننده تر از آنچه که شما آن را تحویل به قسمت feed میدهید تاثیر گذارتر خواهد بود.

 

 

 

البته، برند ها می توانند از این ویژگی برای نظارت بر هشتگ خود استفاده کنند و به راحتی بهترین UGC را بررسی کنند، هر چند که باید این کار را هم انجام دهند. آنها همچنین می توانند از ویژگی ردیابی هشتگ برای تماشای روند صنعت و رقابت خود استفاده کنند.

 

 

 

پیشنهاد من:

 

 

 

آموزش کامل اینستاگرام

 

 

 

صفحه اصلی اینستاگرام

 

 

 

ربات اینستاگرام

 

نادر عبدی
بدون دیدگاه

ارسال دیدگاه

دیدگاه
نام
ایمیل
وبسایت