نویسنده: علی محمدی
2024-02-17

دیلیت اکانت اینستاگرام دائم و موقت + (حذف سریع با لینک مستقیم!)

لینک مستقیم دیلیت اکانت اینستاگرام را با آموزش کامل ویدیویی، تصویری و متنی کامل اینجا بخوانید. اگر هم به مشکلی برخوردید هم در نظرات بنویسید تا سریعا آن را حل کنیم.

به دنبال پیج فعال‌ و با نرخ تعامل بالا هستید؟

وارد کانال تلگرام شوید و لیست تمامی پیج‌ها همراه با آمار بازدیدکننده فعال را مشاهده نمایید!

ربات اینستاگرام اینبو

ربات اینستاگرام اینبو دستیار هوشمند، اختصاصی و خستگی ناپذیر شما در اینستاگرام است!

دیلیت اکانت اینستاگرام به معنای حذف اکانت اینستا به صورت دائمی است.
ما در این مطلب دیلیت اکانت اینستاگرام با گوشی و حذف اکانت اینستاگرام با کامپیوتر را هم به صورت متنی و هم در ویدیو مطابق آخرین آپدیت اینستا توضیح داده‌ایم. اگر در طول حذف اکانت خود دچار مشکلی شدید در کامنت‌ها بنویسید تا در کوتاه‌ترین زمان آن را بررسی کنیم.
همچنین به شما خواهیم گفت که در صورت انصراف از دیلیت اکانت اینستاگرام، چگونه می‌توانید حساب خود را بلافاصله بازگردانی کنید!

خرید فالوور اینستاگرام

راهنمای مطالعه

ویدیوی آموزش فوری دیلیت اکانت اینستا

آموزش حذف اکانت اینستاگرام یا دیلت اکانت اینستاگرام بصورت کامل و تفاوت آن با دی اکتیو کردن

هر آنچه در این ویدیو می‌بینید:

  • تفاوت حذف اکانت اینستا با دی‌اکتیو کردن
  • آموزش پاک کردن دائمی اکانت اینستاگرام از طریق سایت اینستاگرام
  • نکاتی که باید در رابطه با دیلیت اکانت اینستا بدانید!

نکته: قبل از هر چیزی، بهتر است بدانید برای حذف اکانت اینستاگرام، داشتن پسورد الزامی است! اگر رمز عبور خود را به یاد نمی‌آورید، می‌توانید با استفاده از ترفندهای تغییر پسورد اینستاگرام، در کمترین زمان، رمز عبور خود را بازیابی کنید!

تفاوت حذف اکانت اینستاگرام با دی اکتیو چیست؟

برخلاف دیلیت اکانت اینستاگرام، در دی اکتیو کردن شما برای مدتی حساب اینستاگرام خود را غیرفعال می‌کنید.
در‌حقیقت، بعد از دی اکتیو کردن، اکانت شما در اینستاگرام به طور موقت حذف می‌شود.
اما شما می‌توانید هر موقع که مایل بودید، به سادگی پیج خود را فعال کنید.
اما در پاک کردن دائمی اکانت اینستاگرام، امکان بازگردانی فقط برای یک ماه وجود دارد!

ولی چنانچه فقط می‌خواهید برای مدتی از اینستاگرام دور باشید و سپس فعالیت خود را از سر بگیرید، پیشنهاد می‌کنیم از روش دی اکتیو کردن اینستاگرام استفاده نمایید.

آموزش دیلیت اکانت اینستاگرام دائمی با گوشی

  1. برای دیلیت اکانت اینستاگرام دائمی با گوشی شروع لازم است وارد سایت اینستاگرام شوید. سپس از شما خواسته می‌شود برای ورود مشخصات حساب خود را وارد کنید.

تذکر: اگر قبلا از مرورگر در یکی از اکانت‌هایتان لاگین باشید، با صفحه‌ی ورود مشخصات روبرو نخواهید شد.

دقت داشته باشید که اگر مایل به حذف اکانت دیگری هستید، باید ابتدا از حسابی که وارد شده‌اید خارج‌شده و دوباره روی لینک زیر کلیک نمایید.

  1. برای ورود به صفحه‌ی اصلی دلت اکانت اینستا، نام کاربری و رمز عبور اکانتی را که مایل به پاک کردن دائمی آن هستید، وارد کنید.
ورود به پیج جهت دیلیت اکانت اینستاگرام
وارد کردن اطلاعات حساب جهت ورود
  1. بعد از واردکردن اطلاعات اکانت و لمس گزینه‌ی Log in، به صفحه‌ی اصلی حذف اکانت اینستا منتقل خواهید شد. در این صفحه کادر مربوط به دلایل حذف حساب را انتخاب نمایید.
آموزش انتخاب دلایل حذف اکانت اینستاگرام
انتخاب دلیل حذف اکانت اینستاگرام
  1. یکی از گزینه‌های کادر ” ?why are you deleting your account “را انتخاب کنید.
    در این مرحله، از شما دلیل دیلیت اکانت اینستاگرام پرسیده می‌شود.
    اگر می‌خواهید در ادامه‌ی حذف اکانت اینستا با هیچ صفحه‌ی اضافی مواجه نشوید، گزینه‌ی “Something else” را انتخاب کنید!
معنی دلایل حذف اکانت اینستاگرام
دلایل کاربران جهت دیلیت اکانت
  • در مرحله بعدی باید پسورد پیج خود را در کادر مشخص شده در تصویر، وارد کنید؛ سپس کادر مشخص شده در قسمت پایین و سمت چپ صفحه را لمس کنید.
وارد کردن رمز پیج برای بار دوم
وارد کردن مجدد پسورد
  1. در صورتی که نسبت به حذف اکانت اینستا مطمئن هستید، در صفحه‌ی باز شده گزینه‌ی قبول یا OK را انتخاب نمایید.
انتخاب Ok و تایید نهایی دیلیت اکانت اینستاگرام
تایید حذف اکانت اینستاگرام
  1. حالا کافیست تا مهلت مشخص شده وارد اکانت اینستاگرام خود نشوید تا اکانت شما برای همیشه پاک شود!

دیلیت اکانت اینستاگرام دائمی با کامپیوتر

  1. برای حذف اکانت اینستا، یکی از مرورگر های کامپیوتر خود را باز کنید و سپس بر روی لینک زیر کلیک کنید. دقت کنید گاهی برای ورود به این منو، استفاده از ابزار تغییر آی پی نیاز است!
  1. پس از کلیک روی لینک بالا، یوزرنیم و پسورد اکانت خود را وارد کنید.
وارد کردن اطلاعات حساب جهت Login شدن به پیج
  1. بعد از ورود اطلاعات موردنیاز، به صورت مستقیم به صفحه‌ی دیلیت اکانت اینستاگرام منتقل خواهید شد. قبل از طی مراحل بعدی حذف اکانت اینستاگرام، مطمئن شوید این همان اکانتی است که می‌خواهید حذف کنید!
  2. در ادامه از شما درخواست می‌شود که دلیل خود را برای حذف اکانت اینستا وارد کنید. اگر می‌خواهید در ادامه‌ی دلیت اکانت اینستاگرام با هیچ صفحه‌ی اضافه‌ای روبرو نشوید، گزینه‌ی Something else را انتخاب نمایید. اگر می‌خواهید بدانید در صورت انتخاب دیگر موارد چه اتفاقی می‌افتد، این قسمت را مطالعه کنید!
انتخاب کادر مربوط به دلایل حذف اکانت
  1. رمز عبور پیج خود را در کادر مربوطه وارد کنید.
  2. در آخر مطابق شکل زیر، گزینه‌ی Delete را بزنید.
وارد کردن پسورد و انتخاب گزینه Delete
  1. حال در نیم صفحه‌ی باز شده، گزینه ی ok را بزنید. این قدم آخرین مرحله‌ی دلت اکانت اینستاگرام است!
انتخاب گزینه Ok
  1. حالا پاک کردن اکانت اینستاگرام کامل شده است!

چند نکته در مورد دیلیت اکانت اینستاگرام دائمی

  1. اگر بعد از دیلیت اکانت اینستا، همچنان موقع جستجو اسم پیج شما قابل مشاهده است، نگران نباشید!
  2. پس از دلت اکانت اینستا، مدت کوتاهی طول می کشد تا اطلاعات پیج شما به طور کامل از اینستاگرام پاک شود. اما اگر بعد از یک روز همچنان با این مشکل مواجه می‌شوید، حافظه‌ی کش اینستاگرام را پاک کنید.
  1. اگر به دنبال برنامه و یا رباتی برای دیلیت اکانت اینستاگرام دائمی هستید، بهتر است بدانید چنین ابزاری وجود ندارد. ابزارهایی که در این زمینه معرفی می‌شوند به هیچ وجه قابل اعتماد نبوده و بهتر است از آن‌ها استفاده نکنید.
  1. مراحل حذف اکانت اینستاگرام در اینستاگرام فارسی، انگلیسی و نیز بیشتر نسخه‌های غیررسمی اینستاگرام دقیقا مشابه می‌باشند. همچنین فرآیند حذف اکانت اینستا از گوشی‌های آیفون و اندروید نیز تفاوتی ندارد.
  1. اینستاگرام اجازه نمی‌دهد هیچکس، حتی خود شما، پیج جدیدی با یوزرنیم پیج حذف شده ایجاد کند. پس اگر اسم پیج برای شما مهم است، حتما قبل از حذف دائمی اکانت اینستاگرام خود، نام کاربری اکانت مربوطه را تغییر دهید تا نام کاربری فعلی پیجتان آزاد شود.
  1. اینستاگرام معمولا اولین اکانت ثبت شده روی ایمیل را به عنوان اکانت اصلی مربوط به آن آدرس ایمیل می‌شناسد. اگر می‌خواهید با همان ایمیل ثبت شده روی پیج، اکانت دیگری بسازید، قبل از دلیت اکانت اینستاگرام، ایمیل خود را از پیج حذف کنید.

دلایل حذف اکانت اینستا

در فرآیند دیلیت اکانت اینستاگرام، دلیل شما برای حذف دائمی اکانت اینستا پرسیده می‌شود. ما در مورد تک تک این دلایل، توضیح مختصری خواهیم داد. این موارد عبارتند از:

  • Too busy/Too distracting: دلیل شما برای حذف دائمی اکانت اینستاگرام کمبود وقت و یا پرت شدن حواستان است. در این مورد اینستا پیشنهاد خواهد کرد به جای پاک کردن اکانت اینستاگرام برای همیشه، صرفا برنامه را حذف نمایید.
  • Trouble getting started: به سبب عدم آشنایی با برنامه اینستا اقدام به حذف حساب اینستا میکنید. با انتخاب این مورد، اینستاگرام پیشنهاد می‌کند به جای حذف اکانت اینستاگرام، مطالب مرتبط را بخوانید.
  • Created a second account: به سبب ایجاد حسابی جدید، اقدام به حذف اکانت اینستا کرده‌اید. در این گزینه، به شما گفته می‌شود مطمئن شوید اکانت درست را حذف می‌کنید.
  • Concerned about my data: به علت نگرانی از اطلاعات شخصی اقدام به دیلیت اکانت اینستاگرام دائمی میکنید!
  • Privacy concerns: دلیل شما برای دلت اکانت اینستاگرام مسائل حریم خصوصی است. در این حالت اینستاگرام پیشنهاد میکند به جای حذف اکانت اینستا از روش‌هایی مانند پرایویت کردن پیج استفاده کنید.
  • Can’t find people to follow: به این دلیل اقدام به حذف اکانت اینستا می‌کنید که نمی‌توانید افراد دیگر را فالو نمایید. در این گزینه، اینستاگرام پیشنهاد می‌کند بجای دلت اکانت اینستا، مطالب مرتبط را مطالعه کنید.
  • Too many ads: دلیلتان برای پاک کردن دائمی اکانت اینستا، وجود بیش از حد محتوای تبلیغاتی است.
  • Want to remove something: انگیزه شما برای دیلیت اکانت اینستاگرام دائمی پاک شدن بخشی از سوابق اکانتتان است. در این گزینه، اینستا پیشنهاد می‌کند به جای حذف حساب، سوابق مربوطه را پاک نمایید.
  • Something else: در صورتی که دلایل دیگری برای حذف اکانت اینستاگرام دارید، این گزینه را انتخاب نمایید.

بازگردانی پیج بعد از دلت اکانت!

فرآیند دیلیت اکانت اینستاگرام در جدیدترین آپدیت‌های اینستا (اواخر 2021) کمی تغییر یافته است.

در آپدیت جدید، پس از حذف اکانت اینستا، شما یک ماه فرصت دارید که پیج خود را بازیابی کنید.

اما نگران نباشید؛ در این مدت اکانت شما برای هیچ کاربری نشان داده نمی‌شود. در قسمت دایرکت‌ها نیز کسانی که قبلا با شما چت کرده‌اند، نام شما را با عنوان “Instagrammer” مشاهده خواهند نمود.

اگر پس از حذف اکانت اینستا، مایل بودید حساب خود را بازیابی کنید، کافیست مراحل زیر را دنبال کنید:

  1. طبق تصویر زیر با انتخاب گزینه‌ی Login موجود در بالای صفحه، مجددا اکانت خود را بازیابی کنید. (بازیابی اکانت را می‌توانید از داخل اپلیکیشن نیز انجام دهید.)
انتخاب گزینه Login
  1. سپس مجددا اطلاعات حساب را وارد کنید و گزینه Log in را انتخاب نمایید.
وارد کردن اطلاعات حساب
  1. در قدم بعدی برای نهایی کردن کار گزینه‌ی Keep Account را انتخاب کنید.
انتخاب گزینه Keep Account
  1. در صورتی که گزینه‌ی بازیابی اکانت خود را انتخاب کرده باشید، اکانت شما دوباره بازیابی می‌شود. بدین ترتیب به راحتی می‌توانید فعالیت خود در اینستاگرام را از سر بگیرید.

مشکلات متداول

بعد از دیلیت اکانت اینستاگرام چه میشود؟

✅ بعد از دیلیت اکانت اینستاگرام (تقریبا بعد از 2 روز) حساب شما به همراه تمامی سابقه‌اش (لایک‌ها، کامنت‌ها و …) حذف خواهد شد.

دیلیت اکانت اینستاگرام بدون پسورد ممکنه؟

✅ خیر. متأسفانه برخی وب سایت‌ها به اشتباه به حذف اکانت اینستاگرام بدون پسورد اشاره می‌کنند که عملا غیرممکن است. برای دلت اکانت اینستا داشتن پسورد کاملا الزامی است؛ با این حال شما می‌توانید با استفاده از ترفندهای ارائه شده در این مقاله، به سادگی رمزعبور خود را بازیابی کنید!

چرا موقع حذف اکانت اینستا با اینکه رمزم درسته بهم میگه پسورد اشتباهه؟

✅ اگر با چنین مشکلی روبرو شدید، با صفحه ی شخصی مرورگر وارد منوی دیلیت اکانت اینستاگرام شده و ادامه‌ی مراحل را انجام دهید. اگر همچنان با این مشکل روبرو شدید، یک بار رمز عبور اکانت خود را عوض کنید. لینک مستقیم این منو در این مقاله آورده شده است.

با پاک کردن حساب اینستا، دایرکت ها هم پاک میشن؟

✅ متاسفانه خیر! با حذف اکانت اینستاگرام پیام های دایرکت شما پاک نمی‌شوند، بلکه فقط نام کاربری حسابتان از روی چت حذف می‌شود. اگر با هدف حذف شدن پیام‌ها می‌خواهید حسابتان را حذف کنید، می‌توانید به جای این کار از ابزار رایگانی که در این مقاله معرفی شده است استفاده کنید!

چرا بعد از حذف اکانت بازم موقع جستجو اسم پیجم بالا میاد؟

✅ در حقیقت، این مسئله از این جهت روی می‌دهد که پس از پاک کردن حساب، اطلاعات پیج شما در حافظه‌ی گوشی باقی مانده است. ما در این مقاله، به طور کامل راه حل این مشکل بخصوص را آموزش داده ایم!

آیا بعد از دیلیت اکانت دائمی اینستاگرام، پیج قابل بازگردانی هست؟

✅ تا مدت خاصی بله! در جدیدترین آپدیت اینستاگرام در سال 2021، این امکان را فراهم شده است که تا مدت زمان خاصی بتوانید پیج خود را بازیابی کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر، این مطلب را مطالعه کنید!

دیلیت اکانت اینستاگرام در اندروید با آیفون فرق داره؟ در مورد اینستاگرام فارسی و انگلیسی چطور؟

✅ دیلیت اکانت اینستا هیچ ربطی به نوع و مدل گوشی ندارد و تمامی زبان ها دقیقا مشابه است. ما تنها راه پاک کردن دائمی حساب اینستاگرام را در این مقاله توضیح داده‌ایم.

آیا حذف اکانت اینستاگرام از طریق گوشی و برنامه اینستا ممکنه ؟ برنامه‌ی خاصی نیاز داره؟

✅ بله و خیر! حذف اکانت از طریق گوشی ممکن بوده و از طریق مرورگر گوشی صورت گیرد. ما در این مقاله لینک مستقیم سایت دیلیت اکانت اینستاگرام را آورده‌ایم. شما همین الان می‌توانید با کلیک بر روی این لینک و دنبال کردن آموزش‌های ما، اکانت اینستاگرام خود را در کمتر از یک دقیقه پاک کنید!

حذف اکانت فیک اینستاگرام تفاوتی با سایر اکانت‌ها دارد؟

✅ خیر، مراحل حذف اکانت اینستاگرام در هر دو کاملا مشابه هستند. حتی فرآیند دلت اکانت اینستاگرام در اینستاگرام رسمی و نسخه های غیر رسمی اینستاگرام مانند اینستا ایکس نیز یکسان است. ما ساده ترین راه دیلیت اکانت اینستاگرام و نیز لینک مستقیم منوی دلیت اکانت اینستاگرام را در این مطلب توضیح داده‌ایم!

آیا امکان پاک کردن اکانت اینستاگرام دیگران وجود داره؟

✅ برای این که بتوانید پیجی را حذف کنید، باید اطلاعات مربوط به آن را داشته باشید. البته اگر پیجی مغایر با قوانین اینستاگرام فعالیت کند و شما پیج مربوطه را ریپورت کنید، امکان حذف و یا مسدود شدن پیج مذکور توسط اینستاگرام وجود دارد.

جمع بندی؛ مشکلاتتان را با ما در میان بگذارید و جواب بگیرید!

با‌ این‌که دیلیت اکانت اینستاگرام کار ساده‌ای است، اما ممکن است بسیاری از کاربران را درگیر کند.
علاوه‌بر‌این، تفاوت بین حذف اکانت اینستا و حذف موقت اکانت اینستا را توضیح دادیم.
اگر در مورد حذف اکانت اینستاگرام با مشکلی روبرو شده‌اید، می‌توانید در پایین همین مقاله و در قسمت نظرات، با ما در میان بگذارید تا تیم پشتیبانی ما سریعاً اقدام به حل مشکل شما نمایند.
از‌این‌که این مطلب را برای مطالعه انتخاب نموده‌اید، سپاس‌گزاریم.

پنل شبکه های اجتماعی اینبو

پرسش و پاسخ

سوالتان را بپرسید و برای دریافت پاسخ، منتظر پیامک کارشناسان ما باشید!

دیدگاه شما را با چه تصویری در سایت نمایش دهیم؟
عضویت
اطلاع از
guest
1.4K کامنت
جدیدترین
قدیمی ترین
Inline Feedbacks
نمایش همه کامنتها
منصوررشیدی

سلام چرا حذف دیلیت اکانت نمیاره

SEVDA

سلام خسته نباشید من میخوام پیچ اینستا قبلیمو دلت اکانت بزنم میشه راهنمایی کنید ممنون میشم

آزاد قوی پنجه قصریک

سلام
برنامه منو انداخت بیرون از پیجم منم الان نه شماره پیشمه نه اون ایمیل که بتونم وارد بشم حالا نمیدونم باید چیکار کنم نه میتونم وارد بشم نه میتونم حذف کنم لطفا راهنماییم کنید.

میلاد

اینستا خودم هک شد دسته یکی هست میخام کل این جیمل برای اینستا پاک کنم که وارد حساب کاربری خودم نشن خاهشن راهنمایی کنید

‌‌

این سایتی که گذاشتید اصلا شبیه اون سایتی که تو ویدئوعه نیست:/// کلاااا فرق داره اصلا بعد از زدن آیدی و رمز اونو نمیاره

فاطمه

سلام خسته نباشید من‌ اکانت و رمز عبور رو میزنم ولی میگه اشتباهه فکر کنم اینستا منو محدود کرده لطفا بگین چکار کنم

Hasti

آقا بعد از وارد کردن ایمیل و پسورد میزنه سند ایمیل و بعدم می‌ره یجا زده ربات نیستم و همین
چیکار کنممم؟

فایزه

سلام من هرچی میزنم روی لینک میره تو صفحه ی اینستاگرام خودم و نمیدونم چجوری باید دلیت کنم

علی

سلام کد قراره واسم ارسال بشه ولی ارسال نمیشه داستان چیه لطفا ی عزیزی راهنمایی کنه؟

Sh

آیا با دلیت اکانت کردن شخصی که ما رو بلک کرده از بلاک در میاییم اگر پیج جدید ایجاد کنیم

نازی

من میخوام دیلیت اکانت کنم اما سایت اینستاگرام باز نمیشه که مراحل رو برم …. هم با گوشی تست کردم هم با کامپیوتر….میشه بگین چیکار باید بکنم؟

سارا

سلام من هر کاری میکنم نمیتونم پیج اینستاگرام خودمو حذف کنم اصلا رو گوشیم نصب نمیشه نصب نمیخوام فقط میخوام پیج قبلی خودمو حدف کنم

معصومه

من وارد سایت ک میشم یوز و پسورد رو میزنم و بعد ورود رو میزنم بازم صفحه وارد کردن یوز و پسورد رو تکرار میکنه برام.چکار باید کنم

مهدی

سلام من رمز پیجم و ندارم و از داخل پیجم اومدم بیرون میتونم مجددا برم داخل پیج؟؟

دخی

نمیشه هرچی میزنم رو لینک ک اکانتمو حظف کنم چرااا؟؟؟

احمدنوری

سلام اینستا من پاک شده چه جوری نصب کنم

بهار

سلام صفحه دلیت اکانت با گوشی میزنم برام بازنمیشه

پروین ارجممند

خسته نباشید. من سانیستا دارم شبیه اینستا هست، هرکاری کردم اسم پیج سانیستا تو دلیت اکانت نمیاد چیکار کنم

رامین کی شمس

حذف دلیل اکانت

حلما

چرا اصلا لینک دلیت اکانت برام باز نمیشه میگه ک اطلاعات در دسترس نیست

0

برای ورود قطعی به اکسپلور اینستاگرام کلیک کنید!