نویسنده: علی محمدی
2023-07-04

ترفندهای رفتن سریع پست به اکسپلور

اینجا ترفندهایی را یاد می‌گیرید که با استفاده از آن‌ها می‌توانید سریعتر از دیگران پست‌های خود را به اکسپلور برسانید.

به دنبال پیج فعال‌ و با نرخ تعامل بالا هستید؟

وارد کانال تلگرام شوید و لیست تمامی پیج‌ها همراه با آمار بازدیدکننده فعال را مشاهده نمایید!

ربات اینستاگرام اینبو

ربات اینستاگرام اینبو دستیار هوشمند، اختصاصی و خستگی ناپذیر شما در اینستاگرام است!

تا این قسمت از سری مقالات اکسپلور اینستاگرام با مواردی مثل تحلیل رفتار کاربران و سیستم پردازش محتوا آشنا شدیم. همچنین دانستیم که تعامل پست‌ها چگونه مورد محاسبه قرار می‌گیرند. حالا نوبت به ترفندهای رفتن به اکسپلور رسیده است!

6 ترفند فرستادن سریع پست به اکسپلور

آشنایی با الگوریتم اکسپلور زمانی برای پیشرفت در اینستاگرام کاربرد خواهد داشت که بتوانید از آن برای رفتن پست‌هایتان به اکسپلور استفاده کنید. حالا که با قواعد کلی الگوریتم اکسپلور آشنا شده‌اید، ایده‌هایی را یاد می‌گیرید که به شما کمک می‌کنند بیشترین بهره‌مندی را از قوانین الگوریتم اکسپلور داشته باشید.

1.استفاده از المان‌های تصویری مرتبط با زمینه فعالیت پیج

برای هماهنگی با سیستم پردازش تصویر باید در محتوای تصویری خود از عناصری استفاده کنید که به کسب و کار شما مربوط باشند. در این صورت پست شما در صفحۀ اکسپلور افرادی علاقه‌مند به زمینه شما قرار خواهد گرفت. برای مثال اگر صاحب پیجی هستید که در آن کافی شاپ خود را معرفی می‌کنید، بایستی در پست‌های خود از تصاویر وسایل مرتبط با این زمینه استفاده نمایید؛ مثلاً محیط داخلی کافی شاپ، انواع نوشیدنی‌ها، دسرها و …

2. استفاده از کلمات کلیدی کسب و کار در صوت ویدیو برای رفتن پست به اکسپلور

برای همگام کردن صوت ویدیوی خود با الگوریتم اکسپلور اینستاگرام باید از عبارت‌هایی استفاده کنید که برای کسب و کار شما کلیدی هستند. به عنوان مثال اگر در حوزه بازاریابی فعالیت می‌کنید، حتماً در صوت ویدیوی خود از کلماتی مثل مارکتینگ، استراتژی بازاریابی، بازار و مشتری استفاده نمایید.

3. استفاده از کلمات کلیدی کسب و کار در محتوای متنی

سیستم پردازش متن اینستاگرام هم مانند سیستم صوتی از کلمات کلیدی برای تشخیص موضوع محتوا بهره می‌برد. پس اگر بخواهیم با این الگوریتم سازگار شویم، باید از کلمات کلیدی کسب و کارمان استفاده کنیم. به عنوان مثال استفاده از کلماتی مانند دوربین، مدل، منظره و موارد مشابه در محتوای پیج‌های عکاسی برای هماهنگی با الگوریتم اکسپلور بهترین گزینه به شمار می‌رود.

4. بهینه‌سازی معماری صفحه اکسپلور خود

معماری اکسپلور به این معناست که وقتی به صفحه اکسپلور خودتان می‌روید، چه محتواهایی را مشاهده می‌کنید. اگر می‌خواهید محتواهایتان بازدهی ایده‌آلی از اکسپلور داشته باشند، باید معماری اکسپلور خودتان را هم بهینه کنید. وقتی در زمینه آشپزی تولید محتوا می‌کنید، نباید در اکسپلور خود پست‌هایی درباره لوازم آرایشی ببینید.

اگر در حال حاضر به صفحۀ اکسپلور می‌رویم و محتوایی نامرتبط به زمینۀ فعالیت خود می‌بینیم، با انجام کارهای زیر می‌توانیم معماری صفحه اکسپلور خود را بهینه کنیم:

  • فالو کردن پیج‌های همکار
  • فالو کردن هشتگ‌های مرتبط
  • تعامل با پست‌های مرتبط

5. استفاده از قابلیت ریلز (Reels)

چون اینستاگرام قابلیت Reels را با هدف رقابت با اپلیکیشن Tik Tok عرضه کرده است، از کاربرانی که از این قابلیت محتوایی استفاده می‌کنند، حمایت می‌کند و شانس بیشتری به پست‌های آن‌ها برای حضور در اکسپلور می‌دهد. پس اگر قصد دارید ویدیوهای کوتاه در پیجتان قرار دهید، ریلز را در اولویت قرار دهید!

6. تولید محتوای تعاملی برای رفتن پست به اکسپلور

در آپدیت‌های اخیر اینستاگرام تعاملات از نوع Save و Share بیشترین ارزش را برای الگوریتم اینستا دارند. محتواهایی که بتوانند کاربران را برای این نوع تعاملات قانع کنند، برگ برنده شما خواهند بود. لیست‌ها، محتواهای آموزشی، بایدها و نبایدها و موارد مشابه محتواهایی هستند که کاربران با آن‌ها تعامل زیادی دارند؛ پس از نظر اینستاگرام هم ارزشمند خواهند بود. اگر پتانسیل تولید محتوا با این ساختارها در زمینۀ فعالیتتان وجود دارد، حتما از این فرصت‌ها استفاده کنید.

دریافت ورودی از اکسپلور خیلی مهم‌تر است!!

با به کار گرفتن ترفندهای بالا و استفاده از قوانینی که در مقاله‌های قبلی گفته شده‌اند، به احتمال خیلی زیاد پست‌های شما به اکسپلور اینستاگرام راه پیدا خواهند کرد. اما اگر این پست‌ها هیچ ورودی از اکسپلور نداشته باشند، چه سودی برای شما خواهند داشت؟ یکی از مهم‌ترین عوامل در جذب کاربران اکسپلور و دریافت ورودی از این صفحه، داشتن یک کاور جذاب و فوق‌العاده است. در مقاله ساخت کاور برای پست اینستاگرام نحوه طراحی این گونه کاورها را یاد بگیرید!

سریع ترین راه رفتن پست به اکسپلور چیست؟

در این مقاله شما را با راه کارهای رفتن سریع پست ها به اکسپلور آشنا کردیم اما باید بدانید که گرفتن بازخورد مثبت از این راه کارها کمی زمان بر است و شما باید فعالیت تان در اینستاگرام به صورت مستمر باشد. در غیر این صورت نمی توانید پست های خود را به اکسپلور اینستاگرام برسانید! راه کاری که ما برای شما داریم تا سریع تر پست های خود را به اکسپلور برسانید یک روش میانبر است. ما در اینبو خدمات تضمینی ورود به اکسپلور اینستاگرام را به شما ارائه می کنیم. اگر دوست دارید سریع تر پست های خود را به اکسپلور برسانید حتما از خدمات اکسپلور ما استفاده کنید. برای اطلاعات بیشتر از قسمت خدمات ما روی خرید اکسپلور اینستاگرام کلیک کنید تا اطلاعات کامل تری از این خدمات دریافت کنید.

پرسش و پاسخ

سوالتان را بپرسید و برای دریافت پاسخ، منتظر پیامک کارشناسان ما باشید!

دیدگاه شما را با چه تصویری در سایت نمایش دهیم؟
عضویت
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
جدیدترین
قدیمی ترین
Inline Feedbacks
نمایش همه کامنتها
هادی

برای رفتن پست به اکسپلور چه کار کنیم ، و چقد زمان بر هست

0