چگونه ریلز مشترک بگذاریم؟ | جدیدترین روش انتشار ریلز اشتراکی در اینستاگرام

به دنبال پیج فعال‌ و با نرخ تعامل بالا هستید؟

وارد کانال تلگرام شوید و لیست تمامی پیج‌ها همراه با آمار بازدیدکننده فعال را مشاهده نمایید!

اینستاگرام بلدی؟ نه؟ خب چرا دانلود نمی‌کنی؟!

با اپلیکیشن آموزش اینستاگرام اینبو، دیگه لازم نیست از دوستات بپرسی “چجوری استوری بذارم؟” یا “چطوری فالور بگیرم؟” همه چی اینجاست: از آموزش‌های آسون تا ترفندهای باحال و درآمدزایی واقعی!

چگونه ریلز مشترک بگذاریم؟ گاهی ممکن است یک ویدیو جذاب با بهترین دوستتان گرفته باشید و هر دوی شما بخواهید آن را در اینستاگرام به اشتراک بگذارید و یا شاید به منظور همکاری با دیگر برندها قصد داشته باشید پستی مشترک با آنها منتشر کنید؛ در این شرایط، راه حل شما ریلز مشترک خواهد بود.

فعال سازی پست مشترک در اینستاگرام به شما این امکان را می‌دهد تا یک ریلز یکسان را در دو پیج مختلف منتشر کنید، به طوری که در تعاملات و بازدید نیز با یکدیگر مشترک باشند. قابلیت Collab در اینستاگرام برای پیج‌های کاری شبیه به چوب جادو عمل می‌کند و با آن می‌توان تعامل را به معنای واقعی، دو برابر کرد.

در این مطلب از سایت اینبو ابتدا درباره اینکه Instagram Collab چیست و چگونه می‌توان ریلز را همزمان در دو پیج منتشر کرد صحبت خواهیم کرد و سپس به نکات مهمی از جمله لایک و کامنت‌ها در پست مشترک خواهیم پرداخت. با ما همراه شوید تا از این فرصت طلایی برای افزایش بازدید ریلز جا نمانید.

ریلز مشترک در اینستاگرام چیست؟

اینستاگرام خود را آپدیت کنید تا با یکی از شگفتی‌های جدید در آن آشنا شوید! قبل از اینکه قابلیت Collab Reels به اینستاگرام اضافه شود اگر شخصی را در پست یا ریلز تگ می‌کردید آن پست فقط به بخشی از پروفایل فرد به نام “Tags” با آیکون آدمک منتقل می‌شد و در صفحه‌ای جدا از پست‌های او قرار می‌گرفت.

اکنون که ویژگی ساخت پست دو نفره در اینستاگرام وجود دارد، تحولی در تگ کردن افراد روی ریلز رخ داده است. زمانی که شما شخصی را در ریلز منشن می‌کنید یک درخواست برای او ارسال می‌شود که متن آن به صورت زیر است:

user invited you to be a collaborator on their post به معنی:( این کاربر از شما دعوت کرده است تا در پست او شریک باشید)

هرگاه آن فرد درخواست شما را بپذیرد، پستی که شما در صفحه خودتان به اشتراک گذاشته‌اید در صفحه‌ی او نیز منتظر خواهد شد. در این صورت فالوورهای پیجی که او را تگ کرده‌اید با صفحه‌ی شما آشنا خواهند شد و ممکن است بسیاری از آنها برای بازدید از پیجتان نیز ترغیب شوند.

در ادامه به آموزش گذاشتن پست مشترک در اینستاگرام، پاسخ به سوالاتی که ممکن است در این زمینه برایتان پیش بیاید و راه‌های استفاده از ریلز مشترک برای افزایش بازدید خواهیم پرداخت تا به طور کامل با این قابلیت آشنا شوید.

چگونه ریلز مشترک بگذاریم؟

چگونه در اینستاگرام پست مشترک بگذاریم؟ اینکه بتوانید یک پست را به طور همزمان در دو یا چند پیج منتشر کنید و از این طریق پست خود را برای افراد بیشتری به نمایش بگذارید بسیار جذاب است؛ این همان قابلتی است که اخیرا به اینستاگرام اضافه شده و مزایای زیادی برای افزایش تعامل دارد.

با استفاده از این ویژگی می‌توانید پستی مشترک با دوستتان داشته باشید، برای تبلیغات همکاری کنید و یا در معرفی برند از آن کمک بگیرید. در ادامه آموزش گذاشتن ریلز مشترک در اینستاگرام را به صورت مرحله به مرحله مشاهده خواهید کرد:

  • در ابتدا باید یک محتوا برای اشتراک گذاری آماده کرده باشید و سپس به صفحه‌ی ریلز در اینستاگرام بروید.
  • در این صفحه پستی را که می‌خواهید منتشر کنید را انتخاب کنید و ویرایش‌های لازم را روی آن اعمال کنید.
  • در مرحله آخر برای بارگذاری ریلز، قبل از آنکه گزینه انتشار را بزنید باید شخصی را که می‌خواهید با او پست مشترک بگذارید را منشن کنید.
  • نحوه منشن کردن در ریلز به این صورت است که باید گزینه ” Tag People” را انتخاب کنید و در نوار جستجو نام کاربری آن فردی که مد نظر دارید وارد کنید.
  • سپس روی پروفایل او ضربه بزنید تا انتخاب شود.
  • پایین محتوای شما دو گزینه نمایش داده خواهد شد که باید عبارت ” Invite Collaborator” را انتخاب کنید و پست را منتشر کنید.
  • در این صورت، متن درخواست برای ریلز مشترک به فردی که او را تگ کرده‌اید ارسال می‌شود.
  • اگر او درخواست را بپذیرد، شما یک پست اشتراکی در پیج‌های خود خواهید داشت که تعاملات آنها روی یکدیگر موثر هستند.

چگونه درخواست پست مشترک را قبول کنیم؟

اگر شما آن فردی هستید که برایتان درخواست ریلز مشترک آمده است و نمی‌دانید چطور باید همکاری کنید، این بخش از مطلب را از دست ندهید. در ادامه می‌توانید با توجه به آموزش قبول کردن درخواست ریلز مشترک، همکاری خود را با پیج میزبان تایید کنید.

  • در ابتدا باید بدانید که متن درخواست پست مشترک کجا ارسال می‌شود؛ این متن از سوی فردی که پست را به اشتراک گذاشته است در دایرکت برای شما فرستاده می‌شود.
  • وارد دایرکت شوید، روی پیامی که ارسال شده است ضربه بزنید تا به صفحه جدید منتقل شوید.
  • در این صفحه گزینه ” Review” را انتخاب کنید.
  • سپس روی گزینه ” Accept” ضربه بزنید تا درخواست پذیرفته شود.
  • اکنون پست مشترک هم در پیج شما و هم در پیج میزبان قابل مشاهده است.

راه های استفاده از پست مشترک برای افزایش فالوور

تا این بخش از مقاله با نحوه استفاده از قابلیت Collab در ریلز آشنا شدید، اکنون باید بدانید در چه مواردی می‌توان از این ویژگی استفاده کرد تا برای پیج مفید باشد. زمانی می‌توانید از آموزش گذاشتن پست مشترک در اینستاگرام با قابلیت Collabs در جهت افزایش بازدید استفاده کنید که با برنامه ریزی و از راه درست باشد، بنابراین لازم است با روش‌های مختلف آشنا باشید.

با گذاشتن پست مشترک مسابقه برگزار کنید

هدف از برگزاری مسابقات در اینستاگرام این است که افراد جدید به منظور شرکت در چالش، پیج شما را دنبال کنند و در نتیجه فالوورهای جدیدی دریافت کنید. این مسابقه‌ها باید طوری باشد که مخاطب را ترغیب کند تا اشخاصی را در کامنت‌ها تگ کند و یا پست را برای دیگران بفرستد.

زمانی که مسابقه در چندین پیج گسترش داده شود قطعا بازخورد بهتری خواهد داشت؛ بنابراین می‌توان از طریق دعوت به مشارکت در ریلز، آن را در صفحات مختلف منتشر کرد. اینگونه افراد بیشتری از چالش با خبر می‌شوند و به صفحه‌ی شما می‌پیوندند.

البته این روش تنها راهی نیست که برای افزایش فالوور پیش روی شما قرار دارد، بلکه راه‌های ساده‌تری همچون خرید فالوور اینستاگرام و تبلیغات در صفحات پربازدید نیز بسیار کارآمد هستند.

ایجاد ارتباط بین دو پیج کاری

برخی از افراد دارای دو یا چندین پیج در اینستاگرام هستند که هر کدام از آنها بازدیدکنندگان خود را دارند. با استفاده از پست مشترک می‌توان بین پیج‌ها ارتباطی موثر برقرار کرد تا به افزایش تعامل، رشد هر دو صفحه و افزایش اعتبار بینجامد.

زمانی که شما ریلز را به صورت Collab در پیجی که متعلق به خودتان است منتشر می‌کنید، مخاطبین هر صفحه از محتوای صفحه‌ی دیگر بازدید می‌کنند و لایک‌ها، کامنت‌ها و تعامل‌ها از هر دو پیج روی یک پست متمرکز می‌شوند.

تبلیغات اینستاگرام با ریلز اشتراکی

تبلیغات در اینستاگرام به اشخاصی سپرده می‌شود که ازفالوورهای زیادی برخوردار باشند تا افراد بیشتری با آن برند آشنا شوند. زمانی که یک اینفلوئنسر برای شما تبلیغ انجام می‌دهد و آن را در صفحه‌ی خود پست می‌کند، از او بخواهید تا شما را در ریلز خود تگ کند.

در این صورت شما می‌توانید یک پست اشتراکی با آن شخص در پیج خود داشته باشید تا فالوورهای او را به راحتی جذب کنید. همچنین با این کار، نرخ تعامل در صفحه‌ی شما نیز بسیار بالا خواهد رفت و اینستاگرام پیج شما را در اولویت‌های اکسپلور قرار خواهد داد.

درواقع نرخ تعامل به تعداد بازدید، لایک، کامنت، سیو و اشتراک گذاری بستگی دارد؛ به طوری که هرچقدر این گزینه‌ها بیشتر باشند، تعامل نیز بیشتر بوده و در اینستاگرام محبوب‌تر خواهید شد. علاوه بر راه‌های تبلیغاتی می‌توان نسبت به خرید بازدید اینستاگرام و همچنین پکیج‌های لایک و کامنت نیز اقدام کرد.

نتیجه گیری

قابلیت ریلز مشترک در اینستاگرام، یک ابزار قدرتمند برای افزایش تعامل، بازدید و جذب فالوور است. پست مشترک به شما این امکان را می‌دهد تا یک محتوا را در دو یا چند پیج مختلف به صورت همزمان منتشر کنید و برای همکاری با کسب و کارهای دیگر، برگزاری مسابقه و برقراری ارتباط بین دو صفحه استفاده کنید.

پرسش و پاسخ

سوالتان را بپرسید و برای دریافت پاسخ، منتظر پیامک کارشناسان ما باشید!

دیدگاه شما را با چه تصویری در سایت نمایش دهیم؟
عضویت
اطلاع از
guest
0 کامنت
Inline Feedbacks
نمایش همه کامنتها
0