تعداد بیزینسهای اینستاگرامی به سرعت در حال افزایش است. یکی از ضروریات پیشی گرفتن از این رقبا، استفاده از روشهای جدید تبلیغات جهت آشنایی افراد بیشتر با کسب و کارتان است. استفاده از روشهای تبلیغ رایج در کنار هزینههای زیاد، گاهی بازدهی مورد انتظار را هم ندارد. یکی از بهترین روشها برای تبلیغات، استفاده از ربات تبلیغات اینستاگرام است که به بهترین نحو ممکن، سایرین را با کسب و کار شما آشنا میکند. تا انتهای مقاله همراه ما باشید تا با ویژگیها و نحوه کار نرم افزار تبلیغات در اینستاگرام آشنا شوید!
راهنمای مطالعه
ربات تبلیغات اینستاگرام چیست؟
همانطور که میدانید، پیشرفت در اینستاگرام در کنار تولید محتوا نیازمند افزایش فالوور و افزایش تعامل پیج است. انجام تمامی کارهای لازم جهت افزایش فالوور و افزایش تعامل پیج بسیار زمانبر و خسته کننده است. دقیقا همین جاست که یک نرم افزار تبلیغات در اینستاگرام میتواند نقش مهم و کمک کنندهای را ایفا کند.
میتوان گفت ربات تبلیغات اینستاگرام مانند یک نرم افزار تبلیغاتی در این شبکه اجتماعی عمل میکند. به این ترتیب که شما میتوانید با انجام تنظیمات مربوطه به او بگویید که دقیقا چه کارهایی انجام دهد. این ربات باتوجه به قابلیتهایی که دارد میتواند در زمینههای فالو – آنفالو خودکار، لایک و کامنت اتوماتیک، پیام دایرکت انبوه و مواردی از این قبیل به شما کمک کند. یعنی شما میتوانید باتوجه به برنامه تبلیغ پیج اینستاگرام خود، تنظیمات مربوطه را در پنل کاربری ربات وارد کنید تا او بتواند براساس آنها فعالیت خود را شروع کند.
روش کار ربات تبلیغات
نرم افزار تبلیغات در اینستاگرام میتواند با روشهای زیر، پیج شما را به مخاطبین هدف معرفی کند:
1. تبلیغات با لایک خودکار ربات اینستاگرام
یکی از سادهترین قابلیتهایی که ربات تبلیغات اینستاگرام دارد، لایک خودکار است. به این معنی که ربات به صورت اتوماتیک پستهای پیجهای هدف یا هشتگهای هدف را لایک میکند. این کار با هدف جذب تعامل صورت میگیرد؛ به این شکل که ادمینهای پیجهای هدف وقتی ببینند پستهایشان توسط شما لایک شده اند، از پیجتان بازدید خواهند کرد و در صورتی که محتوای آن را بپسندند، آن را فالو خواهند کرد. این دقیقاً نتیجهای است که از تبلیغات انتظار میرود.
2. کامنت خودکار با نرم افزار تبلیغات در اینستاگرام
قابلیت دیگری که در ربات تبلیغات اینستاگرام وجود دارد و کمی پیشرفتهتر است، با عنوان کامنت خودکار شناخته میشود. در این روش هم مانند لایک خودکار، ربات به صورت اتوماتیک روی پیجهای هدف فعالیت میکند؛ یعنی پیجهایی را به عنوان جامعه مخاطب به ربات معرفی میکنید و ربات، متن (یا متنهای) آماده شما را در زیر پستهای آنها کامنت میکند. اگر بتوانید از این قابلیت ربات به خوبی استفاده کنید، دیگر نیازی نیست خودتان به صورت اختصاصی برای کامنت مارکتینگ وقت بگذارید.
3. فالو-آنفالو با ربات تبلیغات اینستاگرام
سومین آپشنی که میتوان برای نرم افزار تبلیغات در اینستاگرام برشمرد، قابلیت فالو و آنفالو کردن بسیاری از پیجها به صورت اتوماتیک است. این کار به منظور آشنایی پیجها با پیج شما به صورت انبوه صورت میگیرد. پیجهای زیادی از سمت شما فالو میشوند. وقتی که شما را فالوبک کردند و به فالوورهای دائمیتان تبدیل شدند، آنها را آنفالو میکنید. چون تعداد زیاد فالووینگ، اعتبار پیج را کاهش میدهد و باعث غیرحرفهای دیدن شدن آن میشود.
4. پیام دایرکت نرم افزار تبلیغات در اینستاگرام
آخرین قابلیتی که ربات اینستاگرام به منظور تبلیغات در اختیار کاربرانش قرار میدهد، ارسال پیام دایرکت انبوه است. یک پیام آماده به ربات معرفی میکنید تا به مخاطبان هدف شما ارسال کند. این کار باعث میشود تا هزاران نفر با پیج و کسب و کار شما آشنا شوند. در این پیام میتوانید به ربات تبلیغات اینستاگرام دستور دهید تا کسب و کار شما را معرفی کند، مزایای رقابتی آن را برای کاربران توضیح دهد و با یک دعوت به بازدید از پیج، آنها را به بازدیدکننده تبدیلکننده تبدیل کند. دقیقاً همان کاری که همه ابزارهای تبلیغاتی انجام میدهند.
ربات تبلیغات اینستاگرام یا ربات افزایش فالوور؟ مسئله این است!
شاید بهتر است به جای عبارت “ربات تبلیغات اینستاگرام” از اصطلاح “ربات افزایش فالوور” استفاده کنیم. البته اگر رباتمان قابلیت فعالیت هدفمند داشته باشد؛ یعنی بتوانیم تنظیم کنیم که چه کسانی را با استفاده از ربات هدف قرار میدهیم. فقط در این صورت خواهد بود که تبلیغاتمان هدفمند خواهد بود و خواهیم توانست بازدیدکنندهها را به فالوورهای دائمی تبدیل کنیم.
ربات اینستاگرام اینبو این قابلیت را دارد که با تنظیم پیجها و هشتگهای هدف دقیقاً روی پیجهایی فعالیت کند که شما میخواهید. پس همین الان تبلیغات هدفمند و افزایش فالوور را شروع کنید!
مزایای استفاده از ربات تبلیغات در اینستاگرام
استفاده از نرم افزار تبلیغات در اینستاگرام میتواند مزایای بسیاری برای شما داشته باشد. در ادامه به بررسی برخی از این مزایا میپردازیم:
صرفه جویی در هزینه
درصورتی که تحقیق کوچکی در مورد میزان هزینههای تبلیغات در اینستاگرام داشته باشید، حتما میدانید که سفارش تبلیغ به پیجهای دیگر بخصوص به اینفلوئنسرها چه هزینههای گزافی را میطلبد. این درصورتی است که شما از میزان بازدهی آن تبلیغات مطمئن نیستید و حتی نمیدانید که چه میزان از فالوورهای پیجی که تبلیغ را انجام میدهد جز مخاطبان هدف شما محسوب میشود. درحالیکه استفاده از ربات تبلیغات با هزینهای به مراتب کمتر، به شما این امکان را میدهد که تبلیغات خود را هدفمندسازی کنید و طوری برنامهریزی کنید که بیشتر از پیجهایی با مخاطبان هدف مشترک جذب داشته باشید.
استفاده از ربات پس از رشد پیج چندان توصیه نمیشود. با این حال میتوانید مقاله تبلیغات اینستاگرام اینبو را مطالعه کنید تا به بهترین شکل از این مرحله عبور کنید.
صرفه جویی در زمان با نرم افزار تبلیغات در اینستاگرام
همانطور که میدانید انجام کارهایی از قبیل لایک و کامنت در سایر پیجها و فالو – آنفالو آن هم بصورت روتین و روزانه علاوه بر اینکه کار بسیار خسته کنندهای است، میتواند زمان بسیار زیادی را در طول روز از شما بگیرد. این درحالیست که شما میتوانید تمامی این کارها را به ربات اینستاگرام بسپارید و وقت خود را صرف پاسخگویی به مشتریان و تهیه محتواهای مفید و جذاب کنید تا در کنار یکدیگر بتوانید باعث پیشرفت چشمگیر پیج شوید.
حذف فالوورهای فیک و غیرفعال
وجود فالوورهای فیک و غیرفعال در پیجهای اینستاگرامی تاثیرات مخرب بسیاری را به همراه خواهد داشت و منجر به کاهش تعامل و اعتبار پیج شما خواهد شد. ربات اینستاگرام اینبو با قابلیت ویژهای که دارد، علاوه بر جذب فالوورهای واقعی به پیج شما، فالوورهای فیک و غیرفعال قبلی را تشخیص داده و اقدام به حذف آنها از پیجتان میکند.
سخن پایانی
با تشکر از شما همراه گرامی که تا این قسمت درکنار ما بودید، در این مطلب به معرفی نرم افزار تبلیغات در اینستاگرام، ویژگیها و مزایای استفاده از آن پرداختیم. توجه داشته باشید که استفاده از رباتهایی تحت عنوان ربات تبلیغات اینستاگرام رایگان میتواند اثرات مخرب جبرانناپذیری روی پیج شما داشته باشد. چون این رباتها اکثرا طوری طراحی میشوند که با فعالیت بیرویه و کنترل نشده باعث میشوند اینستاگرام شما را بعنوان یک پیج اسپم شناخته و محدودتان کند.
ربات اینستاگرام اینبو با ویژگیهای خاصی که دارد میتواند به شما در مدیریت هوشمندانه و حرفهای پیچتان کمک بسیاری کند تا بتوانید در کوتاهترین زمان ممکن بهترین نتایج را بدست آورید.
آیا شما تابحال از نرم افزار تبلیغات در اینستاگرام برای تبلیغ پیج اینستاگرامی خود استفاده کردهاید؟
سلام وقتی یک کانال اینستاگرام به حدی میرسه که تبلیغات دریافت میکنه چطوری این تبلیغی که برای یک فرد دیگه انجام داده رو ، به عنوان یک سند نگه داره یا به عبارتی رسید دریافت کنه که بعدها فرد تبلیغ کننده مدعی نباشه که تبلیغات انجام نشده تشکر