اینستاگرام به عنوان یک فضای مجازی با بیش از 1 میلیارد کاربر فعال شناخته میشود. تعداد کاربران ایرانی اینستاگرام هم بیشتر از 30 میلیون، و همچنان درحال افزایش است. رشد توقف ناپذیر اینستاگرام باعث شده تا یک فضای فوق العاده برای تبلیغات هدفمند به وجود بیاید. تبلیغات اینستاگرام یک فرصت طلایی برای کسب و کارهاست تا سرعت رشدشان را بیشتر کنند اما آموزش تبلیغات هدفمند در اینستاگرام موضوعی است که کمتر به آن پرداخته شده است. ما در این مقاله قصد داریم تا تک تک موارد مهم در تبلیغات اینستاگرام را با شما بررسی کنیم. پس با ما همراه باشید تا با هم رازهای ساخت یک تبلیغ بینقص را کشف کنیم.
چرا اینستاگرام را برای تبلیغات انتخاب کنیم؟
اینستاگرام محبوبترین شبکه اجتماعی بین ایرانیان است. تعداد زیاد کاربران فعال ایرانی که زمان زیادی در این فضا میگذرانند از یک طرف، و پتانسیل بالای اینستاگرام برای تبلیغات متنوع و گسترده از طرفی دیگر، باعث میشود تا آموزش تبلیغات در اینستاگرام اهمیت بیشتری نسبت به بقیه فضاها داشته باشد. در ادامه به برخی مزیتهای اینستاگرام نسبت به رقیبانش میپردازیم که شاید قبلا از آنها بیاطلاع بودید. دانستن این مزیتها به شما در استفاده از بیشترین پتانسیل ممکن در تبلیغات اینستاگرام کمک میکند.
اما اگر قصد دارید پیجتان را به سطحی برسانید که بتوانید سفارش تبلیغ بگیرید پیشنهاد میکنیم این مطلب را بخوانید. البته راههای دیگری هم برای کسب درآمد از اینستاگرام وجود دارد.
هوشمندی اینستاگرام
اینستاگرام یک الگوریتم بسیار هوشمند و یک مکانیسم دقیق برای تحلیل دادهها دارد. داشتن یک پیج که محصولات شما را تبلیغ کند، احتمال جذب مشتری از رقیبانتان را افزایش میدهد. البته رقابت در این زمینه نیاز به استخدام ادمین دارد که هزینههای آن در ابتدای فعالیت پیج نسبتا زیاد است. داشتن یک جایگزین به صرفه و 24 ساعته برای ادمین میتواند به شما در صرفهجویی در هزینههایتان کمک زیادی کند.
نبود ابزار مقابله
اینستاگرام شاید بزرگترین فضای تبلیغاتی دنیا نباشد اما یک مزیت بسیار بزرگ نسبت به بیشتر رقیبانش دارد؛ اینستاگرام Ad Blocker ندارد. البته روشهایی برای کم کردن تبلیغات اینستاگرام وجود دارد اما به خوبی این ابزارها نیستند. (Ad blocker یک ابزار است که باعث میشود تبلیغات برای شما به نمایش درنیاید).
البته راههایی برای کم کردن تبلیغات رسمی اینستاگرام وجود دارد اما این روشها روی این سبک تبلیغاتی که ما در این مقاله توضیح میدهیم تاثیری ندارد.
مخفی بودن تبلیغات اینستاگرام
بیشتر ما هر روز بنرها و تابلوهای تبلیغاتی زیادی میبینیم. صدای جینگ جینگ پیامکهای تبلیغاتی را میشنویم و حتی شعارهای تبلیغاتی بامزه را پیش خودمان تکرار میکنیم. شاید بپرسید ایراد این کار چیست؟ این تبلیغاتها هرچقدرهم که حرفهای و صمیمانه باشند باز هم مصنوعی هستند. در مقابل اگر شما درست و اصولی آموزش ببینید و تمرین کنید، میتوانید به شکل یک مشاور به فروش محصولتان بپردازید. این کار به هم به فروش و هم به فرآیند برندینگ شما کمک میکند. این جاست که تبلیغات اینستاگرام تفاوتش را با بقیه فضاها نشان میدهد.
داشتن جامعه کاربری فعال
مطمئن باشید تعداد ایرانیهایی که ایمیل دارند بیشتر از کاربران ایرانی اینستاگرام است. اما چرا تبلیغات اینستاگرام بازده بیشتری دارد؟ علاوه بر زیرپوستی بودن تبلیغات اینستاگرام که در قسمت قبل به آن اشاره کردیم، فعال بودن کاربران هم تاثیر بسیار زیادی بر بازدهی تبلیغ دارد. شاید یادتان نیاید آخرین باری که ایمیلتان را چک کردید چه زمانی بوده اما حتما اینستاگرامتان را چند ساعت پیش دیدهاید.
داشتن زمینههای متنوع
یک اصل کلی در آموزش تبلیغات در اینستاگرام، و البته بقیه جاها این است که کار تبلیغات را در جایی انجام دهید که احتمال جذب مشتری زیاد باشد و کجا بهتر از یک پیج مکمل یا هم زمینه؟ فعالیتهای اینستاگرامی این روزها آنقدر گسترده شده که تقریبا غیرممکن است که نتوانید یک پیج برای تبلیغات اینستاگرام پیدا کنید. بهتر است به همین چند نکته اکتفا کنیم و شروع به بررسی فوت و فن ساخت یک تبلیغات اینستاگرام انفجاری کنیم.
چطور تبلیغات اینستاگرام را جذاب بسازیم؟
جذابیت یکی از شرطهای اصلی موفقیت در تمام کارهاییست که با مردم سر و کار دارد. تبلیغات اینستاگرام هم از این قاعده مستثنی نیست. اما جذابیت تبلیغات در چه مواردی معنی میشود و آیا اینها تمام مواردیست که باید به آن توجه کنیم؟ در این بخش از آموزش تبلیغات در اینستاگرام به موارد مهم در ساخت تبلیغ میپردازیم که رعایت کردن آنها بازدهی تبلیغتان را چند برابر میکند.
حتما بخوانید👇
ممکن است در مسائلی مانند تبلیغات در اینستاگرام تاثیر آموزشی محتوای متنی به اندازه کافی مطلوب نباشد. به همین دلیل ما در پکیج آموزش حرفهای اینستاگرام اینبو تمامی این موارد را به صورت ویدیویی برایتان آماده کردهایم. علاوه بر مبحث تبلیغات، مباحثی مثل تحلیل رفتار کاربران، آنالیز رقبا، تولید محتوا و … هم در این دوره آموزش دادهاند. در یک کلام، هر آنچه که برای پیشرفت در اینستاگرام به آنها نیاز دارید. برای پیشرفت پیجتان این فرصت را از دست ندهید!
اولین قدم آموزش تبلیغات اینستاگرام؛ جامعه هدف
شاید نوشتن یک متن تبلیغاتی که کلیشه نباشد به نظرتان سخت و یا حتی غیرممکن بیاید. اولین راه برای ساده کردن این کار تحلیل جامعه هدف است. مهم نیست شما یک نویسنده حرفهای هستید یا یک تازهکار. در آموزش تبلیغات اینستاگرام، تحلیل جامعه هدف همیشه کارتان را راحتتر میکند. اما چطور باید جامعه هدف را تحلیل کرد؟
بشناسید
هر تبلیغی روی هر فردی تاثیر نمیگذارد و باید این حقیقت را قبول کنید. درست است که اینستاگرام تبلیغات شما به افراد زیادی نشان خواهد داد اما شما باید یک گروه خاص را در نظر بگیرید و روی آن تمرکز کنید. این کار باعث جلوگیری از هدر رفتن انرژی شما و افزایش بازدهی تبلیغتان میشود.
درنظر بگیرید
همه ما میخواهیم که تبلیغاتمان بیشترین تاثیر را روی مخاطب بگذارد. برای این که تاثیر تبلیغاتتان را بیشتر کنید باید جنسیت، میانگین سن، منطقه زندگی و بعد از این موارد، درآمد و علایق جامعه هدفتان را در نظر بگیرید. از خودتان بپرسید که جامعه هدف من مدیران ارشد کارخانههای بزرگ هستند یا دانشآموزان و دانشجوها؟ محصول من برای خانمها طراحی شده یا آقایان؟ اگر با این سوالات تبلیغات اینستاگرام را هدفمند کنید، یک قدم به سوی جذب مشتری بیشتر برداشته اید.
ارتباط دهید
قسمت مهمی از آموزش تبلیغات در اینستاگرام این است که نشان دهید جامعه هدف شما چه ارتباطی با محصولتان دارند. آیا محصول شما کاربرد روزانه برایشان دارد یا چند ماه یکبار از آن استفاده خواهند کرد؟ این محصول نیاز به توضیح برای استفاده دارد یا استفاده از آن راحت است؟
با جواب دادن به این سوالات در تبلیغات اینستاگرام جای محصول را در ذهن مخاطب باز کنید و به آنها در ارتباط برقرار کردن با محصولتان کمک کنید.
مزیت را نشان دهید
به مشتری نشان دهید که با استفاده از محصول شما چه چیزی به دست میآورند. اگر رقیبان سرسختی در این زمینه دارید روی تفاوتها تمرکز کنید و این تفاوتها را مانند نقطه قوت نشان دهید. مطمئن باشید جایی مثل اینستاگرام برای این کار پیدا نخواهید کرد.
بازار را بسنجید
در نظر بگیرید که محصولتان جدید آماده عرضه است. شرایط فعلی شما میتواند بسیار تعیین کننده باشد. از خودتان بپرسید که مشتریها از قبل برند شما را میشناسند؟ آیا قصد دارید که مشتریان رقیبتان را جذب کنید یا یک راهکار برای مشکل بدون راه حل پیشنهاد میکنید؟
البته این کار را بدون توجه به قدرت رقیبانتان به هیچوجه انجام ندهید.
استراتژی بچینید
با برداشتن قدمهای اصولی، تبلیغات اینستاگرام شما تعداد زیادی مشتری احتمالی به سمت شما سرازیر خواهد کرد. مهم است که برای این وضعیت برنامهریزی کرده باشید. لازم نیست استراتژی شما زیاد پیچیده باشد. حتی شناساندن بقیه محصولات و آشنا کردن مردم با برندتان در برخی موارد مکمل خوبی برای فروش است.
قدم دوم آموزش تبلیغات اینستاگرام؛ نوشتن
کمی بالاتر گفتیم که نوشتن متنی که کلیشه نباشد کار چندان سختی نیست. برند شما با برندهای دیگر و محصولتان با محصولات رقیب تفاوتهایی دارد. در این قسمت راههای اصولی برای اشاره کردن به این تفاوتها را بررسی میکنیم تا متن شما کمترین کلیشه ممکن را داشته باشد.
کوتاه و ساده
این که تبلیغات طولانی چقدر نفرتانگیز است را همه ما میدانیم. مهم است که تبلیغات اینستاگرام شما این طور نباشد. جمله اصلی شما باید کمتر از 10 کلمه باشد. سادگی را فراموش نکنید؛ جملهتان را با صدای بلند بگویید و اگر احساس کردید بزرگ و نامأنوس است آن را عوض کنید. همچنین فراموش نکنید که ادعای بیش از حد در مورد محصول، آن را غیرواقعی جلوه میدهد. مثلا برای یک ادکلن 100 هزارتومانی، ادعای ماندگاری 3 روزه نکنید.
به یاد ماندنی
اگر تبلیغات شما در ذهن مخاطب بماند، بیشتر راه را رفتهاید. بعد از این اتفاق همه چیز متفاوت خواهد بود. برای مثال آلیس را در نظر بگیرید. این مثال به حدی به یادماندنی هست که دیگر نیازی به توضیح اضافی ندارد. شاید با چند ایده و راهکار بتوانید شاهکاری خلق کنید که دهان به دهان بچرخد.
ترغیب کننده
توجه کنید که منظورم اصلا قانع کننده بودن نیست. بیشتر مردم از این که قانع شوند بیزارند. کاری نکنید که مخاطب احساس کند مجبور است کاری را انجام دهد. برای ترغیب کننده بودن میتوانید از طنز استفاده کنید. همه به چیزهای بامزه جذب میشوند. البته استفاده از تخفیفهای کوتاه مدت هم تاثیر خوبی در ترغیب کنندگی دارد. شاید دیدن چند استراتژیهای معروف، به تحریک خلاقیت ذهن شما کمک کند:
- برخی شرکتها برای ترغیب کاربر به خرید، از ارسال رایگان استفاده میکنند.
- پیشنهاد یک محصول رایگان به همراه کالای خریداری شده میتواند درصد فروش شما را بیشتر کند.
- افزایش قیمت به جای تخفیف! گاهی دیدن افزایش قیمت باعث بیشتر شدن خریداران میشود.
- تخفیف. البته این مورد اگر زیاد باشد میتوان به جایگاه برند شما در ذهن مخاطب ضربه بزند و محصولات شما را بیکیفیت، ارزان یا بدون فروش جلوه دهد.
- پیشنهاد دادن محصولات مرتبط، در اکثر موارد فروش شما را افزایش میدهد.
- یکی از مدرن ترین روشهای ترغیب کاربر، استفاده از فروش نرم است. در این روش شما فقط نشان میدهید که روشهایی برای حل کردن مشکل کاربر دارید. جوابدهی این روش به شکل شگفت انگیزی زیاد است.
- صادق بودن در این دوران بسیار خاص و کمیاب است و مشتریان قدردان این صداقت خواهند بود.
- از بازخوردهای عملکردهای قبلی درس بگیرید و در تبلیغات جدید آنها را تکرار نکنید. با این استراتژی، بعد از 20 سال به جایگاه فعلی کوکاکولا یا BMW میرسید.
- مثل شرکت نایک، داستان محصولات را بفروشید. داستان ساخته شدن محصول یا حتی ایده پردازی آن، در بیشتر موارد باعث نزدیکتر شدن کاربر به محصول میشود.
- به کارهای عامالمنفعه خود اشاره کنید. مردم از احساس کمک کردن به همنوعان خود لذت میبرند.
- قبل از اقدام به فروش، کاربر را کاملا با محصولتان آشنا کنید.
- خدمات پس از فروش داشته باشید.
- به مشتری اطمینان بدهید که پشتیبانی قوی برای سوالات احتمالی آنها بعد از خرید دارید.
جامعه هدف
مهم است که شما ترجیحات جامعه هدف را اولویت قرار دهید. اگر سلایق و تیپ شخصیتی جامعه هدف را در نظر نگیرید، بهترین تبلیغات هم برایتان سودی نخواهند داشت. مثلا اگر محصولتان برای جوانان است، از طنز و موضوعات ترند استفاده کنید. طبیعی است که این نوع تبلیغات برای افراد بزرگسال چندان جذاب نخواهد بود. برای ترغیب این قشر هم میتوانید به کیفیت و ارزش محصول اشاره کنید.
ارتباط
بین نیاز مشتری و شاخصترین مزیت محصولتان یک ارتباط منطقی ایجاد کنید. آیا محصول شما نیاز مشتری را به رقیبان شما کمتر میکند؟ کار همیشگی را سریعتر انجام میدهد یا راه حل جدیدی برای یک مشکل است؟ اشاره به این موارد میتواند راه نجات شما از کلیشهنویسی باشد.
کامل بودن
مسیر مشتری از دیدن تبلیغات تا خرید را در نظر بگیرید. در این مسیر نباید چیزی ناقص باشد. از هیجان انگیز بودن و مرتبط بودن تا آخر مسیر که شامل دعوت از مخاطب (Call to action) و اطلاعات تماس (آدرس سایت، پیج یا شماره تماس و..) است.
نکته مهم: تبلیغتان را درست به پایان برسانید. همه چیز را کنار هم نچینید تا مخاطب با نگاه کردن به آن لذت ببرد و بدون خرید از صفحه شما خارج شود. در نظر داشته باشید که تبلیغ خوب، تبلیغی است که باعث زیاد شدن فروش شما شود. در طول مسیر ترغیب کننده و جذاب باشید. در آخر هم با یکی از ترفندها مثل “با زدن کد yalda15 از تخفیف ویژه 15 درصدی شب یلدا استفاده کنید”، فروشتان را کامل کنید. مهم است که در طول مسیر نگرانیهای مشتری را رفع کنید تا با دیدن نتیجه تبلیغتان، یک لبخند بزرگ روی صورتتان نقش ببندد.
قدم سوم آموزش تبلیغات اینستاگرام؛ طراحی
اگر شما به دنبال آموزش تبلیغات در اینستاگرام هستید، از قبل میدانید که دوره تبلیغات متنی دیگر سر آمده و بازده شگفت آوری ندارد. مهم است که اگر میخواهید به صورت متنی تبلیغ کنید به صورت عکس نوشته و پوستر باشد. البته ویدیو تاثیر بیشتری خواهد داشت. اما نکته مشترک تمام این موارد طراحی است. در این قسمت بررسی میکنیم که چه عواملی در طراحی میتواند شما را از بقیه متمایز کند و باعث شود کاربر، حداقل به خاطر زیبایی محتوا، جذب محصول شما شود.
کاور برجسته
تبلیغات شما اگر به صورت آلبوم عکس است، اولین عکس را با دقت و وسواس طراحی کنید. در طراحی ویدیو هم رنگبندی کاور را جوری انتخاب کنید که سرزنده و شاداب باشد. اول ویدیو را پر انرژی و جذاب بسازید. از رنگهای ملایم مثل آبی آسمانی استفاده کنید. بر اساس تحقیقات دکتر ماکس لوشر (استاد روانشناسی و مؤلف چند کتاب روانشناسی روانشناسی مثل روانشناسی رنگها)، رنگها میتوانند تاثیر زیادی روی جلب اعتماد افراد داشته باشند. استفاده از این نکات ریز روانشناختی میتواند به تاثیر تبلیغات هدفمند شما بیافزاید.
نقطه قوت
هر محصولی یک نقطه قوت نسبت به رقیبانش دارد. این هنر شماست که نقطه قوت خودتان را مهمتر نشان دهید. یک مقایسه تصویری (استفاده از نمودار، جدول یا اینفوگرافیک)، علاوه بر افزودن به زیباییهای تبلیغ، میتواند نظر مشتری را کاملا به سمت شما متمایل کند. این فرصت را از دست ندهید.
ابزار قدرتمند
از ابزارهای درست استفاده کنید تا تبلیغاتتان دافعه ایجاد نکند. معمولا کسی مجبور نیست تبلیغ ببیند. وقتی این موارد را میدانید، دلیلی ندارد که از بهترین ابزار برای طراحی تبلیغاتتان استفاده نکنید. برای طراحی ویدیوهای خود از After effect و برای طراحی عکسهای خود از Photoshop یا Illustrator استفاده کنید.
نکته: اگر به فکر ساخت ویدیو هستید، فراموش نکنید که تعداد بالایی از کاربران قرار است بدون صدا این ویدیو را تماشا کنند. آماده کردن محتوا بدون توجه به این مورد میتواند بازده تبلیغات را به شکل چشمگیری کاهش دهد.
قدم چهارم آموزش تبلیغات اینستاگرام؛ تست
اگر شما تا اینجا رسیدهاید تنها یک قدم با انتشار تبلیغ بینظیرتان فاصله دارید. بهتر است عجله نکنید و این مرحله را هم به خوبی پشت سربگذارید تا آخرین ایرادات کارتان قبل از عمومی شدن، مشخص شود. تست کردن معمولا 2 مرحله دارد:
تست آلفا
در این مرحله هنوز تبلیغات را منتشر نکردهاید، فقط آن را به نزدیکانی که جزو جامعه هدف هستند نشان دادهاید. هدف اصلی این مرحله، تشخیص ایرادات کلی و واضح است؛ نه دیدن تاثیر تبلیغات در اینستاگرام.
تست بتا
در این مرحله میتوانید به صورت رایگان یا با هزینه کم، تبلیغتان را به یک پیج معمولی و مرتبط بسپارید. اگر چند گزینه برای انتشار دارید میتوانید آنها را در چند پیج منتشر کنید و بازخوردها را تحلیل کنید. اگر نتایج راضی کننده بود میتوانید تبلیغ را در پیج مدنظرتان منتشر کنید. اما پیج اصلی را چطور انتخاب میکنید؟
کجا تبلیغ کنیم؟
با رد شدن از مرحله تست کار ما ارزیابی تاثیر تبلیغات در اینستاگرام تقریبا تمام شده است. راحتترین قسمت کار پیدا کردن یک پیج مناسب برای انتشار تبلیغ است. در ادامه چند فاکتور برای بررسی ارزش پیج به شما معرفی میکنیم تا با دید باز تری اقدام به انتخاب پیج کنید.
- در نظر داشته باشید که انتخاب پیج مثل یک فیلتر است که بینندگان تبلیغ شما را هدفمند میکند. همیشه پیجی را انتخاب کنید که بیشترین ارتباط را دارد تا نیاز به توضیح اضافی نداشته باشید. توضیحات اضافی همه را فراری میدهد.
- آمار پیج را بررسی کنید. پیجهایی که آمار فالووینگ بالایی دارند گزینه مناسبی برای تبلیغات نیستند. همچنین اگر میخواهید در استوری لینک قرار دهید باید تعداد فالوورهای پیج بالای 10k باشد.
- آمار پستها گویای همه چیز است. اگر پیج کمتر از 15 درصد Engagement داشت، لایکهایش کمتر از 10 درصد بود و یا کامنتهایش به 4 درصد نمیرسید، پیشنهاد نمیکنیم که تبلیغاتتان را به آنها بسپارید. (اگر پیج شما این مشکل را دارد این ترفند را امتحان کنید.)
- تبلیغات قبلی پیج را چک کنید.
- از بالا بودن آمار استوری مطمئن شوید.
- فالوورهای فیک پیج را چک کنید.
نکات تکمیلی آموزش تبلیغات اینستاگرام
این موارد در دستهبندیهای بالا قرار نمیگیرند تصمیم گرفتیم به خاطر اهمیت زیادشان در تبلیغات هدفمند، آنها را در یک دستهبندی جدا قرار دهیم.
- یکی از بهترین روشهای تبلیغات، تزریق غیرمستقیم تبلیغ به داخل محتواست. کمپانیهای بزرگ هم از این روش استفاده میکنند. تاثیر این مورد را وقتی میبینیم که در خرید یک محصول ناآشنا، ناخود آگاه به سراغ آن برند میرویم.
- در تبلیغاتتان روی حل مشکل تمرکز کنید. محصولتان باید قسمتی از راه حل باشد تا از آن استقبال شود.
- در مورد اهداف تبلیغات، منطقی و واضح باشید. این کار به شما در بررسی نتایج کمک زیادی میکند و باعث میشود که در دفعات بعدی بتوانید ایرادات قبلی را حل کنید و بهتر نتیجه بگیرید.
- از ابزارهای جدید و تخصصی مانند ربات برای تبلیغات استفاده کنید تا هر لحظه به آمار دقیق دسترسی داشته باشید و بتوانید جامعه هدف را به صورت تخصصی هدف قرار دهید.
سوالات متداول آموزش تبلیغات اینستاگرام
چطور اعتماد جامعه هدفم رو جلب کنم؟
✅ برای این کار میتوانید ویدیوهایی از مشتریان راضی تهیه کنید. البته مردم در تشخیص نظرات واقعی از ویدیوهای ساختگی مهارت زیادی دارند. هرچقدر که نظرات واقعی میتواند در اعتمادسازی موثر باشد، نظرات ساختگی هم باعث سلب اعتماد میشود.
چطور مطمئن شم که تبلیغاتم خوبه؟
✅ برای مطمئن شدن از تاثیر تبلیغات در اینستاگرام بهتر است یک بار آن را ببینید. آیا این تبلیغ شما را ترغیب به خرید محصول میکند یا نه. اگر جوابتان منفی است علت را برطرف کنید.
رعایت همه اینا یکم سخت نمیشه؟
✅ انجام تبلیغ به این روش شاید به نظر کمی سخت باشد اما همین سختی شما را از دیگران برتر نشان میدهد و باعث میشود تا تبلیغات شما بین بقیه مطالب دیده شود و کاربر برای آن وقت بگذارد.
جمع بندی آموزش تبلیغات اینستاگرام
ما در این مقاله تلاش کردیم تمام چیزی که برای یک تبلیغ موفق در اینستاگرام نیاز دارید را بررسی کنیم. البته فراموش نکنید که نوشتن یک تبلیغ چشمگیر نیازمند تجربه است. اگر در این زمینه فعالیت داشتهاید، تجربیات ارزشمندتان را در قسمت نظرات با بقیه به اشتراک بگذارید. در نظرات برایمان بنویسید که این مقاله برایتان مفید بود؟ نظر شخصی شما در مورد تبلیغات در اینستاگرام چیست؟
به نظرم تبلیغات میتونه خیلی خوب باشه. اما تبلیغات اینستاگرام خیلی کلاهبرداری شده. تبلیغ میگیرن، فالوور به درد نخور میزنن و پیج رو بدتر از قبل میکنن. اگه تبلیغ رو به یه پیج خوب ندی اصلا ارزشش رو نداره. دور ریختن پوله. بعضی ازین پیجای تبلیغ دزدن.