نویسنده: شیرین تابانی
2022-06-08

چگونه ادمین اینستاگرام شویم؟ (0 تا 100 ادمین اینستا)

ادمین اینستاگرام کیست؟چگونه ادمین اینستاگرام شویم؟در این مقاله اطلاعات جامعی درباره مزایا، معایب، وظایف، حقوق و درآمد و بازار کار ادمینی در اینستا ارائه می‌دهیم

به دنبال پیج فعال‌ و با نرخ تعامل بالا هستید؟

وارد کانال تلگرام شوید و لیست تمامی پیج‌ها همراه با آمار بازدیدکننده فعال را مشاهده نمایید!

ربات اینستاگرام اینبو

ربات اینستاگرام اینبو دستیار هوشمند، اختصاصی و خستگی ناپذیر شما در اینستاگرام است!

امروزه اینستاگرام به یک محل خوب برای کسب درآمد تبدیل شده است و کسانی که اطلاعات به روزی در زمینه تکنولوژی دارند، به راحتی می‌توانند از این روش کسب درآمد از اینستاگرام، استفاده کنند. همانطور که می‌دانید، بیشتر کسب و کارهای اینستاگرامی یا پیج‌های بلاگری به دنبال پیشرفت در اینستاگرام هستند ولی راه و روش آن را بلد نبوده و یا زمان کافی برای حضور در اینستاگرام ندارند. خب از آنجایی که مدیریت پیج اینستاگرامی یک کار تخصصی است، بنابراین اغلب کسب و کارها به دنبال یک متخصص در زمینه اینستاگرام هستند که عموما با اسم ادمین اینستاگرام شناخته می‌شود. امروزه بسیاری از افراد دوست دارند تا در این زمینه فعالیت کنند، بنابراین این سوال برایشان پیش می‌آید که چگونه ادمین اینستاگرام شویم؟

در ادامه در مورد انواع ادمین اینستاگرام، وظایف آن‌ها، مزایا و معایب شغل ادمینی و درآمد و حقوق ادمین، اطلاعات لازم را به شما ارائه می‌دهیم. همچنین مسیر ادمین شدن در اینستاگرام را به طور کامل به شما آموزش می‌دهیم. با اینبو همراه باشید.

ادمین اینستاگرام کیست؟

واژه ادمین حتما برای شما آشنا است و در مورد شغل ادمینی و درآمد آن چیزهای زیادی شنیده‌اید. اما ادمین به چه کسی گفته می‌شود؟ ادمین به کسی گفته می‌شود که مدیریت یک کانال، گروه و یا اکانت را به عهده می‌گیرد و به رشد و توسعه آن کمک می‌کند. خب با این حساب ادمین اینستاگرام، شخصی است که با انجام وظایف خاص مثل تدوین استراتژی، تولید محتوا و مدیریت پیج اینستاگرامی، منجر به پیشرفت کسب و کار آنلاین شاپ یا پیج بلاگری و … می‌شود.

این مقاله برای همه کسانی که قصد دارند ادمین اینستاگرام شوند یا کارفرمایانی که قصد استخدام ادمین را دارند، مناسب است و قصد داریم در ادامه بیشتر با شغل ادمین اینستاگرامی، وظایف و حقوق آن، آشنا شده و اطلاعات لازم را در اختیار شما قرار دهیم.

حتما بخوانید: ادمین چیست؛ معنی ادمین در اینستاگرام چیست؟

معرفی انواع ادمین اینستاگرام

اغلب افراد زمانی که برای اولین بار اسم ادمین اینستاگرام را می‌شنوند، واکنش جالبی نشان می‌دهند و باور اینکه کسب و کارها برای مدیریت پیج اینستاگرام خود شخصی را استخدام کرده‌اند، غیرمنطقی می‌دانند. در واقع همه افراد و کسب و کارها تا زمانی که در پروژه اینستاگرام خود شکست نخورند، توانایی‌های یک ادمین را باور نمی‌کنند. البته برخی از کارفرمایان هنوز هم با شغل ادمینی و مهارت‌های آن آشنایی چندانی نداشته و به همین دلیل خواسته‌های غیرمعقولی از یک ادمین دارند. در واقع اغلب افراد تصور می‌کنند که یک ادمین اینستاگرام باید همه مهارت‌های لازم برای اجرای صفر تا صد پروژه را داشته باشد.

خلاصه اینکه همه عوامل دست به دست هم دادند و باعث شدن تا بسیاری از افراد تجربه ناخوشایندی از انتخاب شغل ادمینی یا استخدام ادمین داشته باشند. البته بسیاری از افرادی که قصد ادمین شدن داشتند نیز بخاطر گسترده بودن وظایف ادمین اینستا، از شروع کردن آموزش منصرف شدند. به همین خاطر در این بخش قصد داریم با انواع ادمین اینستاگرام آشنا شویم تا دید بهتری نسبت به وظایف و مهارت‌های ادمین داشته باشیم.

1- ادمین بلاگر پیج اینستاگرام:

اغلب افراد تصور می‌کنند که بلاگری در اینستاگرام کار راحتی است و با این جمله که ” مگه چیه چنتا عکس و فیلم گرفتنه دیگههههه” از کنار آن رد می‌شوند. اما بلاگرهای موفق در اینستاگرام، از جمله افرادی هستند که با سلیقه بیشتر کاربران اینستاگرام آشنا هستند و مهارت عکاسی و فیلمبرداری مخصوص اینستاگرام را نیز دارند. همچنین بلاگرها در مواقع نیاز در جلوی دوربین ظاهر می‌شوند و می‌توانند ویدیوهای کاربردی برای مخاطبان خود تهیه کنند. خب با همه این توضیحات، برخی از کسب و کارها، به فردی با این خصوصیت برای مدیریت اینستاگرام خود نیاز دارند که زیر و بم کار با اینستا را بلد باشد. بنابراین اغلب کسب و کارهای فعال در حوزه مد، پوشاک، محصولات آرایشی بهداشتی و … ترجیح می‌دهند تا از یک بلاگر همه فن حریف برای مدیریت پیج آنلاین شاپ خود کمک بگیرند.

2- ادمین تبلیغات اینستاگرام:

اگر شما هم صاحب یک پیج فروشگاهی هستید و از تبلیغات بلاگری یا بنری و … در اینستاگرام استفاده کرده‌اید، حتما می‌دانید که هزینه کردن تبلیغات، بار سنگینی بر دوش کسب و کارهای نوپا و کوچک است. مخصوصا زمانی که با وجود هزینه کردن زیاد، تبلیغات نتیجه دلخواه را به شما نمی‌دهند و بودجه شما هدر می‌رود؛ ممکن است تصمیم بگیرید که دیگر به سراغ تبلیغات نروید. اما چرا برخی از کسب و کارها در تبلیغات خود موفق عمل می‌کنند و به راحتی چندین هزار فالوور با یک تبلیغ به دست می‌آورند؟

پاسخ به این سوال بسیار راحت است. اغلب پیج‌هایی که در تبلیغات خود حرفه‌ای عمل می‌کنند، در مجموعه خود، یک ادمین تبلیغات اینستاگرام دارند. ادمین اینستاگرام از نوع تبلیغات، با ترفندهای جذب فالوور اینستاگرام آشنا است و به راحتی می‌تواند یک کمپین اینستاگرامی را از طراحی تا ارائه نتایج، مدیریت کند.

3- ادمین تدوینگر اینستاگرام:

حتما متوجه شده‌اید که ویدیوهای اینستاگرامی در این چند وقت اخیر، رنگ و بوی جدیدی به خود گرفته‌اند. از آنجایی که بیشتر کاربران این پلتفرم، بیش از هر چیزی به دیدن ویدیوهای جذاب علاقه دارند؛ بنابراین تولید کنندگان محتوا در تلاش هستند تا ویدیوهای جنجالی و شگفت انگیز تولید کنند. البته این موضوع شامل حال کسب و کارهای هم می‌شود و کارفرمایان دوست دارند تا ادمین اینستاگرام آن‌ها ویدیوهای مخاطب پسند تولید کنند. اما در یک دست چند هندوانه می‌توان نگه داشت؟

از آنجایی که تولید و تدوین ویدیو یکی از کارهای تخصصی است و داشتن مهارت و خلاقیت در تولید پست ویدیویی، به تجربه نیاز دارد؛ بسیاری از پیج‌های اینستاگرامی، از ادمین تدوینگر کمک می‌گیرند. ادمین‌ تدوینگر اینستاگرام، کار با ابزارهای ادیت و تدوین ویدیو را به صورت حرفه‌ای بلد است و تجربه کافی در این زمینه دارد.

4- ادمین فروش در اینستاگرام:

یکی از مشکلات اصلی آنلاین شاپ‌های اینستاگرامی، حجم بالای مشتریان برای ثبت سفارش است. حتما شما هم تجربه خرید از فروشگاه‌های اینستاگرامی را داشته‌اید و می‌دانید که گاهی اوقات ممکن است ثبت سفارش از طریق دایرکت 2 یا 3 روز طول بکشد. از آنجایی که بسیاری از صاحبان آنلاین شاپ‌ها درگیر توسعه کسب و کار خود هستند، بنابراین به تنهایی قادر به پاسخگویی به مشتریان خود نیستند و به همین خاطر به دنبال شخصی برای مدیریت سفارش‌های آنلاین می‌گردند. مدیریت سفارش‌ها، از ارائه قیمت و مشاوره گرفته تا پشتیبانی بعد از فروش، کار یک ادمین فروش در اینستاگرام است و با سپردن این وظایف به یک ادمین اینستاگرامی، دغدغه‌های کارفرمایان از بابت نحوه فرآیند فروش کاهش خواهد یافت.

5- ادمین دایرکتر اینستاگرام:

دایرکت و کامنت، دو راه ارتباطی بین مشتری و برند در اینستاگرام است و اگر کمی از آن غافل شوید، ممکن است مشتریان خود را از دست بدهید. اگر شما هم صاحب یک پیج با فالوور بالا هستید، حتما می‌دانید که پاسخ‌دهی به همه کامنت‌ها و دایرکت‌ها، کار بسیار دشواری است و زمان زیادی از شما می‌گیرد. بنابراین بهترین راهکار، استخدام یک ادمین دایرکتر اینستاگرام است. ادمین دایرکتر، با فروتنی به مشتریان شما پاسخ می‌دهد و به تصمیم گیری بهتر آن‌ها برای خرید محصولات، کمک می‌کند. ادمین دایرکتر با برقراری تعامل با مشتریان و فالوورهای شما، آن‌ها را متقاعد کرده و اعتمادشان را جلب می‌کند و کسب و کار شما را به سمت پیشرفت بیشتر سوق می‌دهد.

6- ادمین گرافیست اینستاگرام:

تولید محتوا در اینستاگرام کار هر کسی نیست و یک مرد کهن هم به تنهایی از عهده آن بر نمی‌آید. همانطور که گفتیم، یک ادمین اینستاگرام باید مهارت‌های زیادی داشته باشد ولی اگر تنها در یک زمینه حرفه‌ای هستید، بازهم می‌توانید یک ادمین اینستاگرام شوید. یکی از ادمین‌های پرطرفدار اینستاگرام، ادمین گرافیست است. از آنجایی که اینستاگرام یک پلتفرم بصری است و کیفیت بالای پست‌ها از نظر رنگ و لعاب از اهمیت زیادی برخوردار می‌باشد؛ بنابراین داشتن یک گرافیست حرفه‌ای در مجموعه‌تان خالی از لطف نیست. ادمین گرافیست اینستاگرام، تصاویر مربوط به محصولات را ادیت کرده و پست‌های جذاب گرافیکی برای پیج شما درست می‌کند.

خب حالا که با انواع ادمین آشنا شدید؛ باید بگوییم که موارد ذکر شده تنها 6 مورد از انواع ادمین‌های اینستاگرام هستند و ادمینی تنها در این 6 عنوان خلاصه نشده است. در ادامه مسیر ادمین شدن برای افرادی که قصد فعالیت به عنوان ادمین اینستاگرام دارند را به طور کامل آموزش می‌دهیم.

چگونه ادمین اینستاگرام شویم؟

بسیاری از افراد به محض اینکه با مزایای شغل ادمینی در اینستاگرام آشنا می‌شوند، این سوال برایشان پیش می‌آید که خب حالا چگونه ادمین اینستاگرام شویم؟ قبل از هرچیزی باید این نکته را به شما بگوییم که هیچ رشته دانشگاهی برای ورود به این شغل وجود ندارد و صرف نظر از اینکه چه تحصیلاتی داشته‌اید، می‌توانید ادمین اینستاگرام شوید. اما آیا هر کسی می‌تواند ادمین اینستاگرام شود؟ مطمئنا خیر! ادمین شدن در اینستاگرام، تنها با آموزش دیدن و یادگیری تمام نکات مربوط به اینستاگرام و سپس کسب تجربه، ممکن می‌شود. بنابراین اگر شما هم دوست دارید تا ادمین اینستا شوید، باید ویژگی‌های زیر را داشته باشید:

  • آشنایی با قوانین و الگوریتم اینستاگرام
  • آشنایی تخصصی با نحوه کار کردن با بخش‌های مختلف اینستاگرام
  • توانایی تولید محتوا در اینستاگرام در قالب پست، استوری، IGTV و …
  • آشنایی با اصول هشتگ گذاری
  • توانایی آنالیز پیج با استفاده از ابزارهای مختلف و تحلیل داده‌های به دست آمده
  • آشنایی با اصول تبلیغات در اینستاگرام
  • آشنایی با روش‌های افزایش تعامل
  • آشنایی با اصول افزایش فالوور در اینستاگرام
  • و …

اگر شما قصد دارید تا مسیر ادمین شدن در اینستاگرام را در پیش بگیرید، باید در ابتدا در یک دوره آموزشی شرکت کنید تا ترفندها و تجربه‌های لازم برای شروع کار را از اساتید برجسته این حوزه یاد بگیرید. پس از یادگیری مفاهیم و ترفندهای اینستاگرامی، نوبت به کسب تجربه می‌رسد و به مرور زمان با آزمون و خطاها می‌توانید به یک ادمین حرفه‌ای در اینستاگرام تبدیل شوید. در مقاله زیر چند دوره معروف آموزش اینستاگرام را بررسی و مقایسه کرده‌ایم تا بتوانید به راحتی مناسب‌ترین دوره برای ادمین شدن را انتخاب کنید.

مقاله پیشنهادی: بهترین دوره آموزش اینستاگرام

وظایف ادمین اینستاگرام چیست؟

اگر بخواهیم خیلی صادقانه در مورد وظایف ادمین صحبت کنیم، می‌توانیم بگوییم که یک ادمین اینستاگرام خوب، صفر تا صد کارهای یک پیج را انجام می‌دهد. البته این مورد ممکن است درباره کسب و کارهای کوچک و مشاغل سنتی بیشتر صدق کند. اجازه دهید اینگونه توضیح دهیم، از آنجایی که امروزه بسیاری از کسب و کارهای محلی و سنتی، فعالیت پیج فروشگاهی خود در اینستاگرام را شروع کرده‌اند، به یک ادمین همه فن حریف برای اداره پیج اینستاگرام خود نیاز دارند. این دسته از کسب و کارها اکثرا از یک ادمین انتظار دارند تا همه کارهای پیج، از تولید محتوا گرفته تا جواب دادن به دایرکت را به تنهایی انجام دهد. اما در کسب و کارهای آنلاین و معروف، تا حدودی قضیه به این شکل پیش نمی‌روند و تنها با داشتن یک یا دو مهارت ویژه در زمینه اینستاگرام و حرفه‌ای بودن در آن زمینه، می‌توانید به عنوان یک ادمین اینستاگرامی کار کنید. اما وظایفی که یک ادمین حرفه‌ای و به قول بعضی از دوستان آچارفرانسه، در یک پروژه به عهده دارد عبارتند از:

  • توانایی تولید محتوا متنی، تصویری و ویدیویی
  • برنامه‌ریزی، تدوین و انتشار محتوا در اینستاگرام
  • داشتن تعامل با مخاطب‌ها
  • تدوین تقویم محتوایی
  • پاسخ دهی به دایرکت‌ها و ثبت سفارشات مشتریان
  • تدوین استراتژی برای افزایش فالوور پیج
  • طراحی کمپین‌های تبلیغاتی در اینستاگرام
  • آنالیز پیج اینستاگرام فروشگاه و تحلیل فعالیت‌های رقبا
  • تحلیل آمارهای به دست آمده از اینستاگرام
  • مدیریت کامنت‌ها و پاسخ دهی به آن‌ها
  • و …

خب شاید با دیدن این حجم از وظایف ادمینی، از ادمین شدن صرف نظر کنید؛ اما بهتر است دست نگهدارید. همانطور که می‌دانید، پیشرفت تکنولوژی با هدف آسان‌تر شدن کارهای مربوط به مشاغل صورت می‌گیرد و خوشبختانه ابزارهای زیادی برای راحت‌تر شدن کار ادمین اینستاگرام به وجود آمده‌اند. یکی از این ابزارها، ربات دستیار و ادمین اینبو است. ربات اینستاگرام اینبو، به عنوان بهترین ربات اینستاگرامی به ادمین‌ها کمک می‌کند تا وظایف خود را به نحو احسن اجرا کرده و در زمان خود صرفه‌جویی کنند.

ربات ادمین اینستاگرام اینبو

همه ادمین‌ها و کارفرمایان می‌دانند که مدیریت پیج اینستاگرام به تنهایی ممکن نیست. از این رو هر ادمین اینستاگرام، به یک دستیار همه‌کاره برای مدیریت پیج نیاز دارد. البته باید به این نکته توجه کنید که استفاده از ربات اینستاگرامی تاثیر مستقیمی بر روی خروجی کار شما خواهد داشت، بنابراین بایستی در انتخاب آن دقت کنید. ربات اینستاگرام اینبو توانسته است با ارائه بهترین کیفیت، اعتماد کارفرمایان و ادمین‌های اینستاگرامی را جلب کند. ربات اینبو دستیار هوشمند اینستاگرامی، امکانات زیر را در اختیار شما قرار می‌دهد:

  1. افزایش فالوور هدفمند
  2. تشخیص و حذف فالوور و فالووینگ فیک
  3. ارسال کامنت و دایرکت تبلیغاتی خودکار
  4. دانلود از اینستاگرام
  5. حذف تاریخچه تماس صوتی و تصویری اینستاگرام از صفحه چت دایرکت
  6. ارسال پست زمانبندی شده
  7. و …

یه ابزار که با هوش مصنوعی خودش میتونه مثل یه ادمین واست باشه! همین الان ثبت نام کن!

مزایای ادمین شدن در اینستاگرام

  • امکان کار کردن در خانه برای ادمین اینستاگرامی وجود دارد.
  • می‌توانید به صورت همزمان با چندین برند همکاری کنید.
  • برای شروع کار به سرمایه زیادی نیاز ندارید.
  • ابزار کار شما تنها یک گوشی موبایل است.
  • محدودیتی برای همکاری با پروژه‌های شهرهای دیگر وجود ندارد.

معایب شغل ادمینی:

  • برخی از ادمین‌ها ساعت کاری مشخصی ندارند.
  • ممکن است با قبول چند پروژه، بیشتر زمان خود را به کار کردن اختصاص دهید.
  • بیشتر ادمین‌هایی که در فضای کاری حضور ندارند، دچار درونگرایی می‌شوند.
  • برخی از ادمین‌‌های تازه کار ممکن است در پیدا کردن پروژه دلخواه خود موفق نباشند.
  • ممکن است برخی از اعضای خانواده شناخت کافی از فریلنسری نداشته باشند و شما را به خاطر شغلتان سرزنش کنند.
  • کار کردن در خانه ممکن است باعث عدم تمرکز و به وجود آمدن حواس پرتی در زمان کار باشد.
  • برای اینکه در شغل خود موفق شوید، بایستی دائما اطلاعات خود را به روز نگه داشته و توانایی‌های جدید کسب کنید.

درآمد و حقوق ادمین اینستاگرام چقدر است؟

درآمد و حقوق ادمین اینستاگرام چقدر است؟

حتما شما هم شنیده‌اید که ادمین اینستاگرام درآمد خوبی دارد و اغلب افراد نیز به دنبال کسب درآمد از بالا از اینستاگرام به واسطه ادمینی، به این شغل مشغول می‌شوند. اگر به دنبال این هستید که میزان حقوق دقیق یک ادمین را ببینید، بهتر است سری به سایت‌های کاریابی بزنید. اما یک قانون کلی برای تعیین حقوق ادمین‌‍‌های اینستاگرام وجود دارد و آن هم، حجم کاری و مهارت آن‌ها در انجام کارهای محوله است. به طور میانگین، حقوق ادمین‌های اینستاگرامی، از 3 میلیون تومان تا بیش از 10 میلیون تومان متغیر است. درآمد و حقوق ادمین های اینستاگرام به موارد زیر بستگی دارد:

  1. سابقه کاری درخشان و دستاوردهای مناسب در پروژه‌های کاری
  2. میزان وقتی که برای آموزش توسعه مهارت‌های خود صرف می‌کنند
  3. میزان مهارت‌های فرد در تبلیغات، تولید محتوا، طراحی پست و …
  4. حجم کاری مورد نظر کارفرما
  5. توانایی مالی مجموعه و اندازه آن

وضعیت بازار کار ادمینی در اینستاگرام

بازارهای دیجیتال و آنلاین شاپ‌ها از همان ابتدای ظهور اینترنت در بین ما حضور داشته و فعالیت می‌کردند، اما بسیاری از ما متوجه آن‌ها نبودیم. اما شیوع بیماری کرونا، اهمیت و کارایی این نوع کسب و کارها را به ما ثابت کرد. به همین خاطر امروزه اغلب افراد ترجیح می‌دهند تا خریدهای خود را به صورت آنلاین انجام دهند. همین افزایش تقاضا باعث شده است تا کسب و کارهای بسیاری در بستر اینستاگرام شکل بگیرند و برای جذب مشتری بیشتر با یکدیگر رقابت کنند. اما همانطور که می‌دانید، پیشرفت در اینستاگرام، نیازمند داشتن تخصص‌ها و دانش خاصی است و تنها یک ادمین اینستاگرام با آن آشنا است.

اما با این حال بسیاری از افراد از شروع کار ادمینی در اینستاگرام واهمه دارند و فکر می‌کنند که ممکن است شغل دلخواه خود را پیدا نکنند. اگر شما هم جزو این دسته افراد هستید، بهتر است به این واقعیت فکر کنید که میلیون‌ها کسب و کار در بستر اینستاگرام وجود دارند که به یک ادمین برای پیشرفت در اینستا نیاز دارند. نیاز بالای پیج‌های اینستاگرام به ادمین و کمبود نیروی کار در این زمینه باعث شده است تا بعضی از ادمین‌های اینستاگرامی، مدیریت چند پیج را به صورت همزمان انجام دهند و با چندین برند همکاری کنند.

نتیجه‌گیری

در این مقاله باهم مزایای ادمین شدن و وظایف یک ادمین اینستاگرام را بررسی کردیم و همچنین به این سوال که چگونه ادمین اینستاگرام شویم پاسخ دادیم. همانطور که می‌دانید، امروزه با حرکت کسب و کارها به سمت آنلاین شدن، نیاز به ادمین حرفه‌ای در بازار افزایش یافته است و افراد زیادی وارد این حرفه می‌شوند. به همین خاطر در این مقاله سعی کردیم تمامی اطلاعات لازم برای ادمین شدن و استخدام ادمین را به شما ارائه دهیم.

به نظر شما آیا ربات ادمین اینبو می‌تواند به تنهایی تمامی وظایف یک ادمین را انجام دهد؟ نظرات ارزشمند خود را در بخش دیدگاه‌ها برای ما بنویسید.

پرسش و پاسخ

سوالتان را بپرسید و برای دریافت پاسخ، منتظر پیامک کارشناسان ما باشید!

دیدگاه شما را با چه تصویری در سایت نمایش دهیم؟
عضویت
اطلاع از
guest
7 کامنت
جدیدترین
قدیمی ترین
Inline Feedbacks
نمایش همه کامنتها
Ar

چطوری کسی منو به ادمینی قبول کنه؟این سواله

معصوم

چجوری پیجمو ببرم بالا و بلاگر شم

صبا

چطور میتونم ی بلاگر حرفه ای بشم

مهدیس

ادمین دایرکتر اینستا گرام فقط اینجوری که جواب دایرکت هارو میده؟ کارش همینه دیگه

محدثه

بعد از دیدن دوره چه کسی به ما شغل میدهد ویا چطور کسبش کنیم؟

آرش

تو هر سایتی که میری اولش نوشته چطوری ادمین شویم
تا میای مطلب بخونی نوشته باید تو دوره شرکت کنی
اقا اینو ک خودمونم میدونیم
شما بیا بگو بدون دوره راه گرفتن پروژه چطوری
اگه بلدی بسم الله
اگه میخاستم تو دوره شرکت کنم که تو گوگل سرچ میکردم دوره ادمینی اینستاگرام

0