در این مقاله قصد داریم نحوه تنظیم ربات اینستاگرامی اینبو را آموزش دهیم. با استفاده از مطالب این مقاله میتوانید ربات اینبو را طبق سلیقه و با توجه به اهداف خود تنظیم نمایید. در صورت استفادهی حرفهای از ربات، ماهانه 2000 تا 5000 بازدیدکننده را به پیج خود جذب خواهید کرد. چنانچه محتوای پیج شما مناسب باشد، تعداد فالوورهای شما با سرعت قابل توجهی افزایش خواهد یافت و شاهد پیشرفت پیج خود خواهید بود.
تیم اینبو با ارائهی یک ربات اینستاگرامی سعی دارد استفاده از اینستاگرام را برای کاربران و مخصوصاً بیزینسها تسهیل کند. برای آشنایی با نحوه کارکرد این ربات، با ما همراه باشید.
فهرست
در این ویدیو مشاهده میکنید که:
ربات اینبو که به عنوان یکی از قدرتمندترین رباتهای اینستاگرامی در حال فعالیت است، قابلیتهای متنوعی دارد که هر کدام از این آپشنها بسیار مفید و کاربردی هستند. این قابلیتها عبارتند از:
پس از خرید ربات اینستاگرام اینبو، اولین گام برای استفاده از آن، ثبت نام در پنل است. برای ثبت نام در پنل کافی است اپلیکیشن اندرویدی ربات را دانلود کرده و از طریق آن اقدام نمایید.
لینک دانلود اپلیکیشن اندرویدی اینبو
⚠ هشدار: برای کار با اپلیکیشن ربات اینبو باید از دستگاههای با اندروید بالاتر از نسخه 5 استفاده کنید.
اگر تمایل دارید به راحتی و بدون تنظیم پسورد وارد ربات شوید، میتوانید از گزینهی ورود با حساب کاربری گوگل استفاده نمایید.برای انجام این کار کافیست روی گزینهی مربوطه بزنید. اگر برای ورود از این روش استفاده کردید، حتما نسبت به تنظیم رمزعبور اقدام کنید! بدین ترتیب خواهید توانست حتی در دستگاههایی که از خدمات گوگل پشتیبانی نمیکنند، بدون مشکل وارد حساب خود شوید.
⚠ نکته مهم: این نکته را به یاد داشته باشید که هنگام ورودهای بعدی به برنامه، باید از همان ایمیلی استفاده نمایید که هنگام خرید اشتراک از سایت و یا اپلیکیشن اینبو وارد کرده بودید.
💡 نکته: قابلیت بهینه سازی باتری در نسخههای اندروید 6 به بالا وجود دارد و در اندرویدهای 5 و 6 نیازی به این تنظیمات نیست.
پس از ورود به پنل از طریق اپلیکیشن، اکنون باید پیج اینستاگرامی خود را در داخل پنل ثبت کنید. این کار بسیار آسان بوده و با انجام مراحل زیر پیج شما در ربات ثبت خواهد شد:
چند لحظه صبر کنید. در صورتی که اطلاعات خود را به درستی وارد کرده باشید، با پیام زیر مواجه شده و با موفقیت وارد حساب کاربری خود خواهید شد.
پس از این که پیج اینستاگرامی خود را در پنل ثبت کردید، اینستاگرام از شما درخواست خواهد کرد که هویت خود را تایید کنید. برای این کار یکی از گزینههای شماره تلفن یا ایمیل را انتخاب کرده و از این طریق ثابت کنید که صاحب اصلی اکانت هستید.
پس از نصب اپلیکیشن اینبو، اگر تمایل داشته باشید که زبان اپلیکیشن را تغییر دهید، با انجام مراحل زیر میتوانید این کار را انجام دهید:
پس از این که پیج خود را در پنل ثبت کردید، هم اکنون میتوانید ربات را بر اساس نیازها و علایق خود تنظیم نمایید. در این صورت ربات به جای شما فعالیتهای پیج را انجام خواهد داد. بدین ترتیب شما وقت بیشتری برای تولید محتوای جذاب و مدیریت مشتریان خود خواهید داشت.
روی عکس پروفایل اکانتی که در اپلیکیشن ثبت کردهاید، کلیک کنید. در صفحهی بازشده، روی آیکون ⚙ کلیک کنید. در این بخش با فعال یا غیرفعال کردن گزینههای زیر میتوانید مشخص نمایید که ربات چه فعالیتهایی را باید انجام دهد:
توجه داشته باشید که ابتدا باید تنظیمات پیشرفته و هدف گذاریها را انجام دهید و سپس از طریق این بخش، آپشنهای مورد نظر خود را فعال نمایید. در ادامه به توضیح جزء به جزء هدف گذاریها خواهیم پرداخت.
توجه: این نکته را به یاد داشته باشید که در صورت فعال کردن قابلیت حذف فالوور فیک، دیگر آپشنها نمیتوانند فعالیت کنند.
پس از این که از طریق گزینههای بالا، تنظیمات کلی ربات را مشخص کردید، میتوانید جزئیات بیشتری را هم برای ربات تنظیم نمایید تا دقیقاً طبق دستورات شما عمل کند.
شخصی سازی تنظیمات ربات، شامل موضوعات زیر است:
هر کدام از قابلیتهای ربات، کاربردهای متفاوتی دارند و میتوانند با هدف خاصی انجام پذیرند. در ادامه به معرفی این قسمتها و نحوهی کار با آنها میپردازیم:
در بخش Targeting میتوانید جزئیات هدفگذاری ربات را طبق سلیقهی خود تنظیم نمایید. این قسمت به چند بخش تقسیم میشود که هر کدام میتوانند حالتهای متفاوتی داشته باشند. برای مثال تعیین میکنید که عملهای لایک، کامنت، فالو و آنفالو روی چه اکانتهایی انجام شوند.
تنظیمات این قسمت، به بخشهای زیر تقسیم میشود:
زمانی که تمایل دارید کاربران علاقهمند به یک موضوع خاص را به پیج خود جذب کنید، اما پیج مشخصی نمیشناسید که در این زمینه فعالیت کند، هدف گذاری روی هشتگها بهترین گزینه برای این کار است. برای مثال میخواهید علاقه مندان به یک مدل خاص از گوشیهای تلفن همراه را به خود جذب کنید، اما پیجی وجود ندارد که دقیقاً در این زمینه فعالیت داشته باشد؛ در این صورت میتوانید از هشتگ و یا هشتگهای مرتبط استفاده کنید.
برای این کار ابتدا باید موضوع مورد نظر خود را در قسمت هشتگها ثبت کنید. سپس از طریق هدفگذاری هشتگها مشخص نمایید که ربات چه عملکردی در این زمینه داشته باشد.
در این بخش تعیین میکنید که کدام اکانتها لایک، کامنت و … شوند.
میتوانید تعیین کنید کسانی که از این هشتگ در پستهای خود استفاده میکنند (پست گذاران هشتگ)، مورد هدف ربات قرار بگیرند. همچنین کسانی که این پستها را لایک میکنند (لایک کنندگان هشتگ)، میتوانند توسط ربات به عنوان هدف شناخته شوند.
اگر قصد دارید کاربران علاقهمند به یک زمینه مشخص را جذب کنید، میتوانید فالوورهای پیجهای فعال در این زمینه را مورد هدف ربات قرار دهید. چون کسانی که این پیجها را فالو میکنند، طبیعتاً موضوع پیج را میپسندند.
در این بخش تنظیم میکنید که فالوورهای چه پیجهایی مورد هدف ربات قرار بگیرند و توسط آن لایک، کامنت و … شوند.
برای مثال اگر در زمینهی فروش خودرو فعالیت دارید، میتوانید پیجهای با این موضوع را به عنوان کاربران هدف انتخاب کنید تا فالوورهای آنها توسط ربات فالو، لایک و کامنت شوند. در این صورت خواهید توانست کسانی را که به موضوع پیج شما علاقه مند هستند، جذب کنید. برای این کار کافی است پیجهای مربوطه را به لیست کاربران هدف اضافه کرده و در این بخش از تنظیمات هدف گزاری، فالوورهای کاربران هدف را انتخاب کنید.
همچنین اگر قصد دارید تعامل خود را با فالوورهای پیج خود افزایش دهید، میتوانید گزینه “اکانت اینستاگرام من” را انتخاب نمایید. در این صورت فقط فالوورهای پیج خود شما مورد هدف ربات قرار خواهند گرفت.
چنانچه تمایل دارید، فالووینگهای یک یا چند پیج مشخص را هدف قرار دهید، پس از مشخص کردن کاربران هدف، میتوانید از گزینهی “کاربران هدف” استفاده کنید. همچنین اگر بخواهید فالووینگهای اکانت خود را مورد هدف قرار دهید تا فالوبک بدهند یا تعامل خود را با شما افزایش دهند، میتوانید از گزینهی “اکانت اینستاگرام من” استفاده کنید.
در این بخش مشخص میکنید که فالووینگهای کدام پیجها مورد هدف ربات قرار بگیرند و توسط آن لایک، کامنت و … شوند.
فرض کنید یک واحد عمده فروشی در زمینهی لوازم آرایشی دارید و قصد دارید فروشگاههای فعال در این زمینه را با پیج خود آشنا نمایید. برای این کار باید چند پیج فروشگاهی لوازم آرایشی پیدا کرده و آنها را به عنوان کاربران هدف (Target Users) به ربات معرفی نمایید. سپس از بخش هدف گزاری فالووینگها، گزینهی کاربران هدف را انتخاب نمایید. در این صورت فالووینگهای کاربران هدف شما که خود آنها نیز معمولا پیجهای فروش لوازم آرایشی هستند، با شما آشنا شده و احتمالا به مشتریان شما تبدیل خواهند شد.
در این قسمت مشخص میکنید که لایک کنندگان کدام پستها مورد هدف ربات قرار بگیرند و توسط آن لایک، کامنت و … شوند.
این بخش کارکردی تقریباً مشابه با هدفگذاری فالوورها دارد. اگر میخواهید علاقهمندان به یک موضوع خاص را به پیج خود جذب کنید، باید پیجهایی را که در این زمینه فعالیت دارند، به عنوان کاربران هدف مشخص کرده و در این بخش، گزینه “پستهای کاربران هدف” را انتخاب نمایید. برای مثال اگر در حوزهی تورهای گردشگری فعالیت دارید، باید پیجهای با این موضوع را پیدا کرده و کسانی که پستهای آنها را لایک میکنند، هدف قرار دهید. چون کسانی که این پستها را لایک میکنند، به احتمال زیاد به این زمینه علاقه دارند. بنابر این خواهید توانست افراد علاقهمند به موضوع کاری خود را جذب نمایید.
چنانچه قصد دارید با کسانی که پستهای شما را لایک کردهاند تعامل متقابل ایجاد کنید، از گزینهی پستهای من استفاده کنید. با این روش میتوانید گفتگو و تعامل خود را با مخاطبانتان افزایش دهید.
کسانی که برای پستهای پیجهای هم زمینهی شما کامنت میگذارند، میتوانند برای افزایش نرخ تعامل شما بسیار مفید باشند. اگر میخواهید این افراد را به پیج خود جذب کنید، باید ابتدا پیجهای هم موضوع خود را به عنوان کاربران هدف تنظیم کرده و سپس گزینهی “پستهای کاربران هدف” را انتخاب نمایید. در این صورت افرادی که به زمینهی کاری شما علاقهمند هستند و حتی حاضرند در این مورد نظر بدهند، به پیج شما جذب خواهند شد.
اما چنانچه قصد دارید توجه کامنت گذاران زیر پستهای خود را بیشتر جلب کنید، گزینهی “پستهای من” را انتخاب نمایید.
با فعال کردن این گزینه، لوکیشنهای تنظیمشده توسط شما، هدف ربات قرار خواهند گرفت.
کاربران اینستاگرام میتوانند برای پستهای خود تگ لوکیشن تنظیم کنند. اگر تمایل دارید افراد یک منطقهی خاص را به پیج خود جذب کنید، بهتر است با استفاده از هدف گزاری مکانهای تفریحی، تاریخی، فرهنگی و … این کار را انجام دهید.
اگر میخواهید کاربران ساکن در یک شهر مشخص را به پیج خود جذب کنید، میتوانید مکانهای معروف آن شهر را به ربات اضافه نمایید. چون معمولا اکنون یک شهر به جای تگ کردن اسم شهر، مکانهای معروف آن را به عنوان لوکیشن پست قرار میدهند. برای مثال اگر ساکن تبریز هستید، میبایست به جای تبریز، اماکن دیدنی آن مثل بازار سرپوشیده تبریز، موزه قاجار و … را به عنوان لوکیشنهای هدف تنظیم نمایید. این مورد میتواند برای کسب و کارهایی مثل رستورانها نیز کاربرد داشته باشد.
✔ راهنمایی: برای جذب کاربران یک شهر خاص، میتوانید به جای استفاده از هدف گزاری لوکیشن، پیجهای مختص یک شهر را به عنوان کاربران هدف مشخص کرده و هدف گزاری ربات را روی فالوورهای این پیجها قرار دهید.
در این قسمت میتوانید سرعت عملکرد ربات در فعالیتهای مختلف را تنظیم کنید. برای تنظیم سرعت ربات میتوانید سرعت فعالیت را در حالتهای زیر قرار دهید:
در صورت انتخاب گزینهی “شخصی سازی” این امکان برای شما فراهم است که حداکثر سرعت فعالیتهای مختلف ربات را به صورت دستی تنظیم کنید.
در ارتباط با حذف فالوورهای فیک این نکته را به یاد داشته باشید که بررسی این فالوورها به صورت چند لیست از فالوورهای شما انجام میپذیرند. بدین ترتیب که ربات مثلا 100 نفر از فالوورهای شما را انتخاب و آنها را مورد بررسی قرار میدهد؛ چنانچه یک فالوور به عنوان فیک شناخته شود، توسط ربات حذف خواهد شد. بنابر این سرعت این فاکتور در واقع به آنالیز فالوورها مربوط میشود، نه حذف آنها.
از طریق این بخش میتوانید فعالیتهای ربات را بر اساس فاکتورها و معیارهای مختلف تغییر داده و به اصطلاح آنها را فیلتر کنید. این موارد عبارتند از:
⚠ هشدار: به دلیل حساس بودن قسمت فیلترها، سعی کنید فقط در مواقع ضروری از آن استفاده کنید. چنانچه قصد دارید از این قسمت استفاده نمایید، باید کاملاً حرفهای و هدفمند عمل کنید. به یاد داشته باشید بازههایی که تعیین میکنید، نباید بیش از محدود باشند. برای مثال اگر تمایل دارید که پیجهای هدف را بر اساس فالوور فیلتر کنید، یک بازهی طولانی (مثلا 1K تا 5K) انتخاب کنید.
از طریق فیلتر تاریخ میتوانید بازه زمانی پستهایی را که ربات روی آنها فعالیت انجام خواهد داد، مشخص کنید. برای مثال میتوانید پیجهایی را هدف قرار دهید که در طول 1 هفتهی اخیر پست منتشر کردهاند.
اگر میخواهید احتمال این که کاربرانی که مورد هدف قرار میدهید آنلاین باشند را افزایش دهید، بهتر است تاریخ انتشار پست را روی زمانهای کوتاه ثبت کنید.
این فیلتر میتواند نوع محتوا (عکس یا ویدیو) را مشخص کند و هردو یا یکی از آنها را مورد هدف ربات قرار دهد.
اگر قصد دارید کاربرانی را به پیج خود جذب کنید که به پستهای عکسدار علاقه دارند، میتوانید این فیلتر را روی عکس قرار دهید. این موضوع درباره ویدیو نیز کاربرد دارد.
تذکر: نباید این نکته را فراموش کنید که فیلتر نوع رسانه و کاربران هدف باید همخوانی داشته باشند. برای مثال اگر فیلتر نوع رسانه را روی ویدیو قرار دهید و کاربران هدف خود را پیجهای منتشرکنندهی توییت معرفی کنید، عملکرد ربات با افت مواجه خواهد شد. چون پیجهای منتشرکنندهی توییت به ندرت پستهای ویدیویی منتشر میکنند.
با استفاده از فیلترهای بعدی نیز میتوانید بازه خاصی را برای ربات تعریف کنید. برای مثال پستهایی را هدف قرار دهید که تعداد لایک و یا کامنت آنها بین 20 و 200 است. (حداقل: 20 و حداکثر: 200)
به این نکته توجه داشته باشید که اگر پیجهای با لایک و کامنت بسیار کم را مورد هدف قرار دهید، عملا سودی از آن نخواهید برد؛ چون به احتمال زیاد، اکانتهای هدف شما فیک خواهند بود. همچنین اگر مقدار این اعداد را بسیار زیاد تنظیم کنید، ممکن است به دلیل زیاد بودن لایکها و یا کامنتها، فعالیت شما توجه صاحب اکانت را جلب نکند. در این صورت فعالیت ربات بیفایده خواهد بود. بهترین کار این است که یک بازهی معقول تعریف کنید.
کاربرد فیلتر پروفایل برای تشخیص کاربران فیک، غیرفعال و روح است. اکانتهایی که عکس پروفایل، نام، بیو و لینک ندارند، به احتمال زیاد فیک هستند و یا برای مدتی طولانی بدون فعالیت بودهاند.
این فیلتر 4 حالت دارد:
این فیلتر، پروفایلها را بر اساس داشتن یا نداشتن عکس، نام، بیو، لینک و … مورد بررسی قرار میدهد.
همچنین اگر قصد دارید پیجهای بیزینسی و فروشگاهی را مورد هدف قرار دهید، میتوانید از گزینهی فیلتر زیاد استفاده کنید. چون پیجهای بیزینسی و فروشگاهی از پروفایل قوی برخوردار هستند و اغلب آنها لینک وب سایت خود را نیز در پروفایل پیج قرار دادهاند.
با استفاده از فیلتر ارتباط کاربر میتوانید کسانی را که فالوور یا فالووینگ شما هستند، مورد استثنا قرار دهید. در این صورت ربات در حین انجام فعالیتهای خود، هیچ عملیاتی را روی آنها اعمال نخواهد کرد. این بخش شامل 4 حالت میباشد:
اگر به حد کافی با فالوورها یا فالووینگهای خود تعامل دارید و نمیخواهید ربات در این زمینه فعالیت کند، میتوانید این فیلتر را فعال نمایید.
با فعال کردن این فیلتر، ربات پیجهای بیزینسی را مورد هدف قرار نخواهد داد. اگر تمایل ندارید که پیجهای بیزینسی به پیج شما جذب شوند، این گزینه را فعال کنید تا این دسته از پیجها مورد هدف ربات قرار نگیرند.
در این بخش میتوانید برخی هشتگها را به عنوان هشتگهای هدف وارد کنید تا ربات روی آنها فعالیت کند. برای این کار روی آیکون + بزنید و هشتگهای مورد نظر را جستجو کنید. پس از فعال کردن تیک مربوط به هشتگهای مورد نظر، روی آیکون + بزنید. با انجام این مراحل، هشتگهای مورد نظر شما به لیست هشتگهای هدف اضافه خواهند شد.
چنانچه قصد دارید کاربرانی را جذب کنید که به یک موضوع خاص علاقهمند هستند، اما پیجی با این موضوع نمیشناسید، میتوانید عبارتهای مربوط به این موضوع را به عنوان هشتگ در این بخش ثبت کنید.
در قسمت Locations میتوانید موقعیتهای مکانی دلخواه خود را اد کنید تا ربات پستهایی را که از این موقعیتهای مکانی استفاده کردهاند، هدف قرار دهد. برای این کار روی آیکون + بزنید و موقعیت مکانی مورد نظر را جستجو کنید. پس از فعال کردن تیک مربوط به لوکیشن مورد نظر، روی آیکون + بزنید.
در بخش کاربران هدف باید اکانتهایی را که میخواهید ربات آنها را هدف قرار دهد، مشخص کنید. کاربران هدف کاربردهای زیادی دارند. با تنظیم چند اکانت به عنوان کاربر هدف، میتوانید فالوورها، فالووینگها، لایککنندهها و کسانی را که در صفحهی آنها کامنت میگذارند، هدف قرار دهید.
برای مشخص کردن کاربران هدف، روی آیکون + بزنید و نام کاربری اکانت مورد نظر را جستجو کنید. پس از فعال کردن تیک مربوط به اکانت مورد نظر، روی آیکون + بزنید. با انجام این مراحل، اکانتهای مورد نظر شما به لیست کاربران هدف اضافه خواهند شد.
در این بخش میتوانید تعیین کنید که ربات پس انجام چه تعداد فعالیت به طور خودکار متوقف شود. برای این کار فاکتورهای مختلفی وجود دارند که میتوانید برای آنها اعداد دلخواه خود را تنظیم کنید.
همچنین گزینهای وجود دارد که میتوانید تعیین کنید ربات پس از چند روز عدم انجام فعالیت، به طور خودکار متوقف شود. مقدار این متغیر میتوانید از 1 ساعت تا 1 هفته را شامل شود.
نکته: بهتر است توقف خودکار را فعال نمایید تا ربات پس از مدتی فعالیت، برای زمان کمی متوقف شود. در این صورت فعالیت پیج شما عادی به نظر رسیده و امکان شناسایی شدن فعالیت ربات روی پیج شما بسیار کمتر خواهد بود.
در بخش کامنت میتوانید متنهایی را نوشته و به صورت آماده قرار دهید تا ربات زیر پستهای کاربران هدف، این متنها را به عنوان کامنت منتشر نماید. با فعال سازی گزینهی “فقط یک کامنت برای هر کاربر” نیز ربات برای هر کاربر بیشتر از یک کامنت نخواهد گذاشت.
اگر وقت کافی برای کامنت گذاشتن در پیجهای دیگر را ندارید، میتوانید متنهای مشخصی را تعیین کنید تا ربات به صورت خودکار در پستهای افراد مشخصی که شما تعیین میکنید، آنها را کامنت کند.
این نکته را حتما به یاد داشته باشید که باید متنهایی به عنوان کامنت آماده تنظیم نمایید که برای طیف گستردهای از محتواها مناسب باشد. برای مثال استفاده از ایموجی خنده بیشتر برای پیجهای فان مناسب است. البته اگر کمی حرفهای عمل کنید، میتوانید کامنتهای خود را با هشتگها و کاربران هدف هماهنگ کنید. در این صورت درصد اشتباه در جذب مخاطب از طریق کامنت به میزان قابل توجهی کاهش خواهد یافت.
این روزها که با افزایش روز افزون کاربران در شبکههای اجتماعی روبرو هستیم، بهتر است در نوشتن متن کامنت خلاقیت به خرج دهید تا بتوانید در میان محتواها و کامنتهای زیاد، نظر مخاطبین را جلب کنید.
در قسمت پیام دایرکت، میتوانید متن مشخصی را وارد نمایید تا به کاربران مشخصی که انتخاب میکنید، ارسال شود. برای مثال میتوانید متن زیر را تنظیم کرده و به کاربران دلخواه خود ارسال کنید:
“سلام! من این پیج رو تازه راه اندازی کردم و قراره کلی محتوای جالب باهاتون به اشتراک بذارم. خوشحال میشم با فالو کردن پیجم، از من حمایت کنین🙌❤”
تنظیمات ارسال پیام دایرکت خودکار به شکل زیر است:
از طریق گزینهی “ارسال پیام به” میتوانید مشخص کنید که پیام مورد نظر شما به چه کسانی ارسال شود. این بخش شامل گزینههای زیر است:
در پایین صفحه میتوانید متن مورد نظر خود را تایپ کرده و با کلیک روی آیکون + آن را ثبت نمایید تا جزو پیامهایی باشد که به کاربران مورد نظر ارسال میشود.
این بخش مخصوص تنظیمات فالو کردن میباشد.
با فعال سازی این گزینه، ربات فقط یک بار افراد را فالو خواهد کرد و پس از آنفالو، دوباره آنها را فالو نخواهد کرد.
در صورت فعال بودن این گزینه، ربات فقط پیجهای عمومی (Public) را فالو خواهد کرد و از پیجهای خصوصی (Private) صرف نظر خواهد کرد.
تنظیمات آنفالو ربات در این بخش قرار دارند. اگر میخواهید تعداد فالووینگهای شما به میزان بسیار زیاد افزایش نیابد، توصیه میکنیم از این بخش استفاده نمایید.
این بخش مشخص میکند که حین آنفالو، فقط کاربرانی که توسط ربات فالو شدهاند، آنفالو شوند یا همهی فالووینگها مورد هدف ربات جهت آنفالو قرار بگیرند.
اگر تمایل ندارید کسانی که خود شما بدون استفاده از ربات و به صورت دستی فالو کردهاید، آنفالو شوند، گزینهی “منبع ربات ما” را انتخاب نمایید.
این قسمت تعیین کنندهی این است که پس از چند روز فالو کردن پیجهای دیگر، ربات دوباره آنها را آنفالو کند.
در صورت فعال بودن این گزینه، کسانی که به شما فالوبک دادهاند، آنفالو نخواهند شد.
از طریق تنظیمات موجود در این قسمت، میتوانید نحوه عملکرد ربات در ارتباط با حذف فالوورهای فیک را مشخص کنید.
اگر تمایل دارید که بدانید ربات چه عملکردی داشته و از زمان فعال سازی تا کنون چه عملیاتهایی را انجام داده است، به راحتی میتوانید از طریق بخش آمار به این اطلاعات دسترسی پیدا کنید. برای این کار کافی است در نوار پایین صفحه، روی آیکون آمار کلیک کنید. در صفحهی بازشده، عملکرد ربات را به صورت رسمشده روی چند نمودار در بازههای زمانی مشخص مشاهده خواهید کرد.
نموداری که در تصویر قبلی مشاهده کردید، مربوط به عملکرد ربات برای تمامی پیجهای ثبت شده در پنل میباشد. چنانچه میخواهید آمار هر یک از پیجها را به صورت جداگانه مشاهده کنید، باید وارد پروفایل پیج مورد نظر شوید و سپس روی گزینهی آمار کلیک کنید. این بخش شامل قسمتهای زیر است:
چنانچه میخواهید مشخصات اکانت خود را در پنل تغییر دهید، کافی است مراحل زیر را اجرا نمایید:
چنانچه به علت تغییر رمز پنل و یا دلایل دیگر از اکانت ربات خود خارج شدید، با روش زیر میتوانید مجددا وارد حساب کاربری خود شوید:
چنانچه در عملکرد ربات مشکلی به وجود بیاید و یا در استفاده از آن نیاز به راهنمایی داشته باشید، میتوانید با پشتیبانی ربات در ارتباط باشید و مشکلات خود را حل کنید. برای این کار کافی است روی آیکون3 خط در بالای صفحه کلیک کنید و سپس گزینهی ارتباط با پشتیبانی را انتخاب نمایید. هم اکنون میتوانید در کادر موجود، مشکل خود را بنویسید تا همکاران ما در بخش پشتیبانی، در اسرع وقت پاسخگوی سوالات شما باشند.
اگر صاحب بیش از یک اکانت هستید و تمایل دارید چند اکانت خود را با استفاده از ربات اینبو مدیریت نمایید، با روش زیر به راحتی میتوانید اکانتهای دیگر خود را به ربات اضافه کنید.
اگر تمایل دارید تم اپلیکیشن را تغییر دهید و آن را در حالت تاریک (Dark Mode) قرار دهید، کافی است:
همچنین برای برگرداندن تم اپلیکیشن به حالت اولیه، کافی است از همین بخش، روی آیکون 🌙 لمس نمایید.
چنانچه تمایل دارید پیج اینستاگرامی خود را به دلیل افزودن یک اکانت دیگر یا به هر دلیلی حذف کنید، کافی است:
ممکن است پس از این که ربات مدتی در پیج شما فعالیت کرد، اکانت شما با مشکل چلنج اینستاگرام مواجه شود. در این صورت یک پیغام با متن Challenge required برای شما نمایش داده خواهد شد. بروز این خطا مشکل خاصی به وجود نمیآورد و حتی ممکن است برخی مواقع بدون استفاده از ربات هم با این ارور مواجه شوید. در مقالهی زیر، روشهای حل این مشکل را به صورت کامل آموزش دادهایم:
مقاله حل ارور Challenge required در اینستاگرام
سوالات متداول
✅ اپلیکیشن اندرویدی رو از سایت دانلود کنین و از طریق اون در پنل ثبت نام کنید. بعد وارد اکانتتون بشین.
✅ در صفحه اول برنامه روی آیکون + بزنید و یوزرنیم و پسورد اکانتتون رو وارد کنین.
✅ بله! برای فعالیت ربات روشن بودن اینترنت گوشی الزامیه
✅ خیر؛ اگه گوشی خاموش هم باشه، ربات در پس زمینه فعالیت میکنه.
✅ بله؛ برای اد کردن اکانت باید اپلیکیشن رو روی گوشی اندرویدی خودتون نصب کنین.
✅ در اپلیکیشن روی عکس پروفایلتون کلیک کنین، آیکون ⚙ رو لمس کنین و بعد وارد بخش تنظیمات هسته بشین. در این صفحه گزینههای مختلفی برای تنظیم ربات وجود داره.
✅ بله؛ برای کارکرد صحیح ربات حتما قندشکن خودتون رو خاموش کنین.
✅ کاربران هدف کسانی هستند که ربات فعالیتهاش رو روی آنها یا فالوور و فالووینگهای آنها انجام میده.
جمع بندی
چنانچه پس از خرید ربات اینستاگرامی اینبو، در استفاده از آن به راهنمایی نیاز داشتید، میتوانید با استفاده از مطالب گفتهشده در این مقاله مشکل خود را حل کنید. در این مطلب تمامی بخشهای اپلیکیشن اینبو معرفی شدهاند و پس از مطالعه خواهید توانست به راحتی از ربات استفاده کنید. در صورت داشتن هر گونه سوال، انتقاد و پیشنهاد، میتوانید از طریق بخش نظرات با ما در ارتباط باشید.
از همراهی شما سپاسگزاریم!
نمایش نظرات
از کجا میتونم با پشتیبانی تماس بگیرم؟
با سلام.
سوالات خودتون رو میتونین در بخش کامنتها مطرح کنید یا در صفحهی ربات اینستاگرام برای دوستان پشتیبانی بفرستید. شمارهی تماس پشتیبانی هم در قسمت هدر و فوتر سایت قرار داره.
ببخشید چرا مال من نمیشه از دو اکانت وارد ایبو شد مال من نمیاره
با سلام.
اگه پکیج شما بهتون امکان وصل کردن 2 اکانت رو میده، اما برنامه با مشکل مواجه شده با پشتیبانی تماس بگیرید.
مدت زمان از دست رفته ی شما دوباره شارژ میشه و میتونین بدون مشکل از ربات استفاده کنین.
عالی بود
خوشحالیم که تونستیم کمکتون کنیم!
دوست عزیز اگه زیاد تو اینستا فعالیت میکنین، میتونین اپلیکیشن آموزش اینستاگرام اینبو رو نصب کنین تا علاوه بر دسترسی به صدها مطلب آموزشی و کاربردی، مشکلات اینستاگرامیتون رو هم با ارسال اسکرین شات مطرح کنین تا به صورت تخصصی بررسیشون کنیم و در سریعترین زمان به سوالاتتون پاسخ بدیم. در ضمن دسترسی به همهی این مقالات و پاسخدهی به سوالات اینستاگرامی شما کاملاً رایگان انجام میشه.
با نت وای فای مخابرات به برنامه ورود نمیکنه
سلام!
احتمال داره به خاطر IP مودمتون باشه. یه بار مودم رو خاموش کنین و بعد از چند دقیقه دوباره روشنش کنین تا آیپیش تغییر کنه. به احتمال زیاد حل بشه مشکلش.
ایا بعد از خرید اشتراک هزینه ی دیگه ای توی پنل برای انجام هرکدوم از این کارها باید بدیم
سلام، خیر هزینهی جداگونهای در نظر گرفته نشده. بعد از خرید اشتراک شما میتونین تا پایان اعتبار اشتراکتون از همهی قابلیتهای ربات استفاده بفرمایید.
آیا وقتی یک اکانت رو بهش وصل میکنیم . امکان قطع کردن اتصال و استفاده از اکانت دیگری هست؟
بله میتونین اکانت قبلی رو خارج کنین و اطلاعات اکانت جدید رو ثبت کنین.
سلام چجوری باید از ربات استفاده کنم
سلام!
دوست عزیز بستگی داره بخواین برای افزایش فالوور استفاده کنین یا برای حذف فالوور فیک. از طریق آیکون چت موجود در پایین صفحه اصلی سایت به واحد پشتیبانی پیام بدین تا راهنماییتون کنند. همچنین میتونین با شماره 04191001330 تماس بگیرین.
سلام،تفاوت پکیج ها با هم در چی هست؟
کدوم پکیج برای خرید بهتره؟
سلام!
تفاوت پکیجها فقط در تعداد پیجهایی هست که میتونین به صورت همزمان ازشون استفاده کنین. پکیج پایه ظرفیت 1، پکیج استاندارد ظرفیت 2 و پکیج حرفهای ظرفیت 3 پیج رو دارن. البته این ویژگی برای استفاده همزمانه و میتونین چند تا پیج رو توی استاندارد پایه هم داشته باشین. اما در یک زمان فقط امکان استفاده از یک اکانت خواهد بود.
سلام
چطور میتونم سه روز تست رایگان رباتتونو دریافت کنم ؟
سلام!
از طریق آیکون آبی رنگ موجود در پایین صفحه اصلی سایت به واحد پشتیبانی پیام بدین تا راهنماییتون کنن.
موقع افزودن اکانت ارور میدهد هیچ پروکسی وجود ندارد
سلام دوست عزیز!
در حال حاضر پروکسیهای ربات در حال آپدیت هست، مشکل بعد از یکی دو روز حل میشه و برای جبران مشکل پیش اومده رباتتون مجددا شارژ میشه!
سلام دوستان از ربات استفاده کردین؟ راضی هستین ؟ پیشنهاد میدید بگیرم؟؟