افزایش فروش اینستاگرام با جدیدترین قابلیت ها در سال 2020

فروش در اینستاگرام

افزایش فروش اینستاگرام یکی از اولین مقوله هایی بود که برخی از کاربران این برنامه با آن درگیر بودند. به خصوص کسانی که هدفشان از ایجاد پیج گسترش شغل و فروش محصولات خود بود. در این راستا اینستاگرام نیز امکانات خاصی برای این افراد در آپدیت های خود جا داد مثل امکان فعال کردن بیزینس پروفایل اکانت ها که برای پیج های بیزینسی کاربرد موثری داشت. ویژگی های جدیدی چون قعالسازی تگ قیمت در اینستاگرام که کاربران بیزینسی با استفاده از این ویژگی میتوانند محصولات خود را دقیق تر و با توضیحات بیشتری برای مخاطب هایشان به نمایش بگذارند.

هدف ما از گفتن این موارد این میباشد که نشان دهیم خود مدیران اینستاگرام بر این موضع واقف هستند که افراد خاصی برای گسترش شغل خود در این برنامه اکانت باز کرده اند و به همین دلیل شرایط خوبی برای کاربران بیزینس کار فراهم کرده اند پس چرا شما برای خود کاری نمیکنید؟ از این رو امروز میخواهیم در مورد اینستاگرام مارکتینگ صحبت کرده و راه های افزایش فروش اینستاگرام را برای شما عزیزان به خصوص افراد بیزینس کار گوشزد کنیم. در این مقاله هم در مورد ویژگی های خود اینستاگرام که در بالا به برخی از این قابلیت ها پرداختیم، خواهیم گفت و هم در مورد روش هایی که بازدید کننده پیج شما را افزایش میدهند و هم بازدید کننده ها را به خریدار تبدیل میکنند.

استفاده از قابلیت های اینستاگرام برای پیج های فروشگاهی

قابلیت هایی که اینستاگرام برای کاربران بیزینس کار خود قرار داده کم نیست از جمله تبدیل پروفایل اینستاگرام به بیزینس پروفایل و یا فعال کردن تگ قیمت گذاری بر روی پست ها که به صورت خلاصه به این موارد خواهیم پرداخت.

پروفایل خود را به بیزینس پروفایل تغییر دهید

با تبدیل پروفایل پیج خود از عادی به بیزینس پروفایل، اینستاگرام برای شما آمارهای جالبی ارائه میدهد. از جمله آمارهایی چون رده سنی فالوورهایتان یا از لحاظ شهری و جنسی که فالوورهایتان بیشتر در کدام شهرها قرار دارند و یا چند درصد مرد و زن تشکیل داده اند و همچون آمارهایی که به صورت هفته ای برای شما نشان داده میشود که برای مثال این هفته چند درصد افزایش بازدید و فالوور داشته اید و آمارهایی دیگر که همه ی این موارد باعث افزایش فروش محصول می شوند. البته خود به تنهایی این کار را نمی کنند بلکه این شمایید که آنان را تحلیل می کنید و در جهت آنها عمل می کنید.

مقاله مرتبط: بیزینسی کردن اکانت اینستاگرام

یکی از قابلیت های دیگر تبدیل پروفایل عادی به بیزینس پروفایل این میباشد که اینستاگرام اجاره اضافه کردن راه های ارتباطی بیشتری در قسمت پروفایل پیج مروبطه ارائه میدهد. از جمله این راه های ارتباطی میتوان به ایمیل و شماره تماس اشاره کرد.

استفاده از تگ قیمت گذاری در اینستاگرام

یکی از ویژگی های جدید اینستاگرام در قسمت پست گذاری میباشد که در ابتدا برای پیج های محدودی فعال بود چون تا آن زمان مدیران این برنامه در حال تست این ویژگی بودند. حال میتوانید این ویژگی را بر روی پیج خود فعالسازی کنید. با فعال کردن تگ قیمت شما میتوانید بر روی پست های خود که صرفا محصولات فیزیکی و فروشی شما هستند، قیمت گذاری کرده تا هنگامی که یک بازدید کننده پست و محصول مربوطه را مشاهده میکند. بر روی پست کلیک کرده و سپس تگ قیمت را مشاهده و در صورت تمایل آن را انتحاب و از جزئیات محصول مربوطه اطلاعات بیشتری کسب کنید.

مقاله پیشنهادی: فعالسازی تگ قیمت در اینستاگرام

در واقع قابلیت تگ قیمت گذاری خرید از اینستاگرام را برای بازدید کننده و مخاطب های پیج شما را سهولت میبخشد و این امکان را به شما میدهد تا توضیحات بیشتری برای افزایش فروش اینستاگرام هر چه بیشتر محصولات خود ارائه دهید. پس اگر فعالیت شما در اینستاگرام برای گسترش شغل خود و فروش از اینستاگرام میباشد حتما این قابلیت را برای اکانت خود فعال کنید.

استفاده از ویژگی لینک گذاری در استوری اینستاگرام

امکان جا گذاری لینک در اینستاگرام ابتدا تنها در قسمت بیو اینستاگرام وجود داشت اما با آمدن استوری این قابلیت به آنجا هم منتقل شد. هم اکنون اکانت های بیزینسی در استوری های خود لینک های دلخواه خود را جاگذاری کرده و بازدید کننده ها را به لینک های مربوطه هدایت میکنند. شما با استفاده از این ویژگی میتوانید لینک خارجی لینک سایت و همچنین صفحه ای که به همان محصول مربوط میشود را جاگذاری کنید. هدف از لینک گذاری این است که مخاطب بعد از لمس لینک مربوطه وارد صفحه ای شود که توضیحات مفصل تر در مورد محصول مربوطه وجود دارد و در نهایت خرید نهایی خود را از این صفحه انجام دهد.

مقاله پیشنهادی: لینک گذاشتن در استوری اینستاگرام

زمانی که شما برای هر محصول لینک قرار میدهید، در واقع مشتریان بالقوه خود را به مشتریان بالفعل تبدیل می کنید. حتما می پرسید این سخن یعنی چه؟ خیلی ساده است. خیلی از مستریان هستند که در خرید یک محصول شک و تردید دارند. این افراد زمانی در معرض پست های تبلیغاتی قرار می گیرند اقدام به خرید می کنند. شما نیز می توانید با استفاده از پست تبلیغاتی بسیاری و همچنین با هدایت کاربران به صفحه ی خرید محصول آنان را ترغیب کنید که محصول نشان داده شده را خریداری کنند.

ساخت فروشگاه اینستاگرام

یکی از مهم ترین مواردی که از سایرین بسیار قدرتمندتر است، فروشگاه های اینستاگرام است که با استفاده از آن می توانید تمام محصولات خود را در معرض نمایش کاربران بگذارید تا در هر زمان که خواستند بتوانند محصولات مدنظر خود را سفارش دهند. این کار باعث می شود تا کاربران بسیاری از در معرض خرید محصل قرار بگیرند.

ببینید: ربات اینستاگرام و خرید پیج اینستاگرام

این قابلیت با استفاده از اکانت فیسبوک فعال خواهد شد. شما برای فعال کردن این قابلیت به اکانت فیسبوک نیاز دارید. داشتن یک اکانت فیسبوکی برای این که بتوانید پست های زمانبدی ارسال کنید نیز بسیار کارامد است.

جمع بندی

ما در این مقاله مواردی را نام بردیم که شما میتوانید با استفاده از آنها فروش در اینستاگرام خود را بالا ببرید. البته تمام این موارد برمیگردد به شما که چقدر برای اکانت خود وقت بگذارید و چگونه از این وقت خود به نحو احسن استفاده کرده باشید. بیشتر این موارد تنها برای پیج های بیزینسی نمایش داده می شد و شما نمی توانید از آنها برای اکانت های خصوصی خود بهره بگیرید.

امیدواریم که مقاله افزایش فروش اینستاگرام برای شما مفید بوده باشد. در صورتیکه سوالی داشتید می توانید آن را در قسمت کامنتها مطرح کنید تا دوستان ما در پشتیبانی شما را راهنمایی کنند.

,
عضویت
اطلاع از
guest
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments