بهینه سازی سایز تصویر در اینستاگرام و شبکه های اجتماعی دیگر

بهینه سازی سایز تصویر در اینستاگرام و شبکه های اجتماعی دیگر

امروزه شبکه های اجتماعی در زندگی و تجارت از اهمیت بالایی برخوردارند و با همه اثرات منفی و مثبت به جزئی جدایی ناپذیر از زندگی ما تبدیل شده اند. این مبحث جدایی ناپذیر در حال حاضر در همه مراحل زندگی ما وجود دارد! از کسب و کار گرفته تا زندگی شخصی، به صورتی که هر صاحب تجارتی دست به بازاریابی اینترنتی می زند و از این شبکه استفاده می کند. در این بین تولید محتوا در اینستاگرام از اهمیت بالایی برخوردار بوده از این رو میخواهیم امروز در مورد بهینه سازی سایز تصویر در اینستاگرام و شبکه های اجتماعی دیگر صحبت کنیم.

ظاهر پست‌هایی که در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک گذاشته می‌شوند عامل اصلی جذب مخاطب هستند. آیا شما هم در شبکه های اجتماعی فعالیت دارید؟ احتمالا شما هم متوجه این موضوع شده اید! که وقتی دو تصویری را در دوشبکه اجتماعی متفاوت به اشتراک می گذارید، اندازه و سایز تصویر در یکی از آن شبکه های اجتماعی به هم می ریزد. و به همین دلیل نتیجه آن چیزی نیست که شما انتظارش را دارید. دلیل بوجود آمدن چنین مشکلی این است که هر شبکه ی اجتماعی ابعاد و سایز های متفاوت و استانداردی برای نمایش عکس های خود در نظر گرفته اند.

اگر می خواهید صفحه ی پروفایلتان و تصویر پروفایل و همچنین تصاویری که به اشتراک می گذارید حرفه ای باشد باید بهینه سازی سایز تصاویرتان را در اولویت قرار دهید. دلیل آن به هم ریختگی این است که هر شبکه ی اجتماعی دارای استانداردهای مشخصی برای پشتیبانی اندازه تصاویر خود هستند.

در دنیای امروز بهینه سازی سایز تصویر در اینستاگرام و شبکه های اجتماعی دیگر مهم ترین عاملی است که در بازاریابی آنلاین باید رعایت شود. با خواندن این مقاله خواهید توانست بهترین تصاویر با بهترین اندازه و مناسب‌ترین کیفیت را در شبکه‌های اجتماعی خود استفاده کنید. شما می توانید بر اساس این سایزها تصاویر لوگو یا دیگر تصاویر را برای پروفایل یا بروزرسانی پست‌های خود در شبکه های اجتماعی مختلف بهینه سازی کنید.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

  • سایز عکس برای اینستاگرام
  • سایز عکس برای فیسبوک
  • سایز عکس برای توییتر
  • سایز عکس برای پینترست
  • سایز عکس برای گوگل پلاس
  • سایز عکس برای لینکدین
  • سایز عکس برای تلگرام

در سال 2019 بهینه سازی سایز تصاویر به چه صورت بود؟

بر اساس یکی از گزار‌ش‌های موجود در سال 2019 حدود 36% مدیران کسب و کار آنلاین شبکه‌های اجتماعی بیش از 1/3 بودجه خود را صرف بهینه‌سازی و افزایش کیفیت تصاویر کردند. بنابراین برای رقابت در سال 2020 باید با سایز تصاویر شبکه‌های اجتماعی برای بهینه‌سازی آن‌ها کاملا آشنا باشید تا بتوانید در شبکه های اجتماعی چون اینستاگرام به موفقیت برسید. که در این مقاله به بررسی آن می‌پردازیم.

بهینه سازی سایز تصاویر در اینستاگرام

بهینه سازی سایز تصاویر در اینستاگرام

اینستاگرام به عنوان ستاره ای درخشان در میان شبکه های اجتماعی، بسیار پرطرفدار است و می تواند تاثیر شگفت آوری را در گسترش کسب و کار شما بگذارد. اینستاگرام یکی از پرمخاطب‌ترین شبکه‌های اجتماعی دنیاست که در ایران هم مخاطبان بسیاری دارد. به همین جهت کسب و کارهای گوناگون تلاش می‌کنند تا قسمتی از استراتژی بازاریابی خودشان را در اینستاگرام اجرا کنند.

مقاله مرتبط: افزایش ترافیک سایت از طریق اینستاگرام

حتما می‌دانید که در اینستاگرام روی محتوای بصری تمرکز شده و عکس‌ها و ویدیوهای کوتاه در این شبکه اجتماعی به اشتراک گذاشته می شوند. بنابراین کیفیت تصاویری که در اینستاگرام منتشر می‌شوند و همچنین سایز آنها اهمیت زیادی برای مخاطبان دارد. چون این شبکه اجتماعی معمولا روی گوشی‌های موبایل مورد استفاده قرار می‌گیرد، در نتیجه بهینه سازی سایز تصاویر اینستاگرام با عکس‌هایی که در کامپیوتر یا دیگر دستگاه‌ها مشاهده می‌کنید متفاوت خواهد بود.

عکس پروفایل (صفحه شخصی) Profile Picture

اینستاگرام مبتنی بر تصاویر است، که نشان می دهد پیروی از دستورالعمل های سایز تصویر، چقدر دارای اهمیت است. همیشه اطمینان حاصل کنید که تصویر نمایه شما قابل تشخیص است، بنابراین کاربران می توانند شما را حتی از طریق جستجو راحت پیدا کنند.

  • سایز مناسب عکس پروفایل اینستاگرام: ۱۸۰×۱۸۰
  • این تصویر در پروفایل شما با اندازه ۱۱۰×۱۱۰ پیکسل نمایش داده خواهد شد.

همچنین خود اینستاگرام یک نسخه کوچک‌تر به اندازه ۴۰ در ۴۰ از عکس شما تهیه می‌کند و آن را در صفحه اصلی یا فید، نتایج جستجو و جاهای دیگر نمایش می‌دهد. بهتر است وقتی می‌خواهید عکس‌تان را به عنوان پروفایل آپلود کنید، خودتان آن را به ابعاد مربعی برش دهید.

توصیه می‌شود که صورت شما دقیقا در مرکز تصویر قرار داشته باشد و در گوشه‌های عکس، سوژه مهمی نداشته باشید. دلیلش هم این است که در اینستاگرام، عکس‌های پروفایل به‌ صورت دایره‌ای نمایش داده می‌شوند. یعنی گوشه‌های تصویر مربعی شما بریده خواهد شد.

عکس های بند انگشتی Photo Thumbnails

هنگامیکه شخصی به صفحه شما می رود، تمام تصاویر شما را که در ردیف های مرتب بصورت تصاویر بندانگشتی مرتب شده اند، مشاهده می‌کند. این نمایش های کوچک از تصاویر و فیلم های شما با کلیک بر روی آنها گسترش می یابد و مکانی برای اظهار نظر افراد را شامل می شود.

  • هر تصویر در داخل صفحه شخصی شما در قالب یک تصاویر ۱۶۱ در ۱۶۱ پیکسل نمایش داده می‌شوند.
  • در صورتی که اگر تصویر عرضی آپلود کنید، به شکل مربع نمایش داده خواهد شد.

بنابراین بهتر است تا نکات مهم تصویر خود را در حالت مرکزی در نظر بگیرید تا در نمایش بندانگشتی پروفایل شما چیزی از قلم نیفتد.

سایز عکس Photo Size

  • ابعاد مناسب پست‌های مربعی ۱:۱ اینستاگرام 1080*1080 پیکسل
  • ابعاد مناسب پست‌های پرتره (عمودی) ۴:۵ اینستاگرام 1080*1350 پیکسل
  • ابعاد مناسب پست‌های لندسکیپ (افقی) اینستاگرام 1080*566 پیکسل
  • اینستاگرام عکس ها را به اندازه 612*612 نشان خواهد داد.
  • در قسمت فید این تصاویر 510*510 نمایش داده می شود.
  • نسبت سایز تصاویر از مربعی به مستطیلی بین ۱ به ۱.۹۱ و ۴ به ۵ است.

سایز استوری اینستاگرام

استوری اینستاگرام محبوبیت زیادی بین کاربران به دست آورده است. کاربران از این قابلیت برای اشتراک‌گذاری لحظات هیجان انگیز زندگی خود در طول روز استفاده می‌کنند. برای آنکه استوری‌های جذاب‌تری بگذارید باید نسبت ابعاد تصاویر و ویدیوها در این بخش را بشناسید.

با بیش از ۳۰۰ میلیون کاربر روزانه، استوری های اینستاگرام منبع محبوب تصویری این برنامه هستند و امکان انتشار هر دو گزینه ویدیو و تصویر وجود دارد.

  • سایز مناسب تصویر استوری: 1080*1920 پیکسل
  • حداقل رزولوشن مناسب استوری: 600*1067 پیکسل
  • نسبت تصویر استوری ۹:۱۶ می باشد.
  • حداکثر سایز فایل ۴ گیگابایت می باشد.

نکته قابل توجه:

فقط باید حواستان باشد که عکس را به‌صورت عمودی بگیرید، چون استوری‌ها در حالت تمام‌صفحه نمایش داده می‌شوند. بیشترین حجم قابل نمایش فایل ۳۰ مگابایت می باشد. هر تصویر ۳ ثانیه نمایش داده می‌شود، پس تصاویر را به گونه ای تهیه کنید که در این بازه حداکثر تأثیرگذاری را داشته باشد.

برای اینکه استوری شما جذاب‌تر به ‌نظر برسد! می‌توانید از افکت‌های مختلف اینستاگرام استفاده کنید و مثلا می‌توانید یک متن توضیحی کوتاه بنویسید یا بخش خاصی از تصویر را که مد نظرتان است هایلایت کنید.

سایز ویدئوها و IGTV

  • سایز مناسب ویدئو‌های اینستاگرام: 600*600 مربع, 600*315 لندسکیپ (افقی)، ۷۵۰×۶۰۰ پرتره (عمودی)
  • سایز مناسب IGTV : 1080*1920
  • سایز مناسب کاور IGTV: اندازه 420*654
  • حداکثر زمان ویدئوهای اینستاگرام: ۶۰ ثانیه
  • حداقل اندازه تصاویر و ویدئوهای تبلیغاتی: ۵۰۰ پیکسل عریض

ویدیوهایی که برای استوری ضبط می‌‌کنید، بهتر است بصورت عمودی و تمام صفحه باشند. بنابراین باید نسبتی معادل با ۹ به ۱۶ (۹:۱۶) داشته باشد. لازم به ذکر است که حجم ویدیوها باید زیر ۶۵۰ مگابایت باشد.

سایز تصاویر تبلیغاتی

تصاویر تبلیغاتی که در چارچوب مربع هستند باید حداقل ۶۰۰ در ۶۰۰ پیکسل و حداکثر ۱۹۳۶ در ۱۹۳۶ پیکسل باشند. البته توجه داشته باشید که حداقل سایر تصاویر عرضی ۶۰۰ در ۳۱۵ پیکسل و حداکثر آن همان ۱۹۳۶ در ۱۹۳۶ پیکسل خواهد بود.

اینکه تصاویر تبلیغاتی عمودی یا اصطلاحاً پرتره باید ابعادی معادل ۶۰۰ در ۷۵۰ پیکسل در حالت پایه و ۱۹۳۶ در ۱۹۳۶ پیکسل در حالت حداکثر، داشته باشند.

بهینه سازی تصاویر برای فیسبوک

بهینه سازی تصاویر برای فیسبوک

با ۱.۱۸ میلیارد کاربر فعال در ماه، فیسبوک گسترده ترین شبکه اجتماعی جهان است. انتخاب یک عکس نامناسب می تواند تاثیر بدی در تعامل کاربران داشته باشد.

با وجود آن که استفاده از فیسبوک در ایران کمتر از شبکه‌های اجتماعی دیگر است، اما هنوز هم بزرگ‌ترین شبکه اجتماعی دنیا به شمار می‌رود. و رشد کاربران موبایل در این شبکه، روز به روز بیشتر می‌شود. بنابراین این شبکه اجتماعی هنوز هم تعداد زیادی از کاربران را دور هم جمع کرده است و برای بازاریابی کسب‌وکارتان نباید تصاویر یک محصول را به صورت مستقیم در صفحه خود منتشر کنید!

از طرف دیگر هدف شما باید انتشار محتوای ارزشمند برای کاربران باشد تا برای کاربران جذاب باشد. نکته ای که باید هنگام انتخاب عکس های خود به یاد داشته باشید این است که بین نحوه نمایش همه چیز در صفحه شخصی شما و نحوه نمایش همه چیز در فید روز کاربر تفاوت وجود دارد. اطمینان حاصل کنید که سایز را بر اساس مکانی که می خواهید اکثر بینندگان تصویر شما را انتخاب کنند، انتخاب می کنید. علاوه بر تصاویر واضح و اولیه مانند پروفایل (profile) و کاور (cover) تصاویر دیگری نیز مهم هستند. بهینه سازی سایز مناسب تصاویر فیسبوک عبارت است از:

تصویر پروفایل (صفحه شخصی) Profile Picture

  • سایز تصویر مناسب پروفایل ۱۸۰×۱۸۰
  • ابعاد تصویر پروفایل در صفحه دسکتاپ ۱۷۰×۱۷۰، در گوشی های هوشمند ۱۲۸×۱۲۸ و ۳۶×۳۶ در گوشی های دیگر نمایش داده می شود.
  • تصویر پروفایل در محل ۱۶ پیکسل از چپ و ۱۷۶ پیکسل از بالای عکس کاور در دسکتاپ قرار دارد.
  • تصویر پروفایل در محل ۲۴ پیکسل از چپ و ۲۴ پیکسل از پایین و ۱۹۶ پیکسل از بالای عکس کاور در گوشی هوشمند قرار دارد.
  • تصویر کوچک عکس در فیسبوک ۳۲×۳۲ پیکسل نمایش داده میشود.

تصویر پروفایل (صفحه کسب وکار – بیزینس) Business Page Profile Picture

  • سایزتصویر مناسب پروفایل ۱۸۰×۱۸۰
  • تصویر پروفایل در صفحه دسکتاپ ۱۷۰×۱۷۰، در گوشی های هوشمند 128*128 و 36*36 در گوشی های دیگر نمایش داده می شود.
  • تصویر پروفایل در محل ۱۶ پیکسل از چپ و ۱۷۶ پیکسل از بالای عکس کاور در دسکتاپ قرار دارد.
  • تصویر پروفایل در محل ۲۴ پیکسل از چپ و ۲۴ پیکسل از پایین و ۱۹۶ پیکسل از بالای عکس کاور در گوشی هوشمند قرار دارد.
  • تصویر کوچک عکس در فیسبوک 32*32 پیکسل نمایش داده میشود.
  • تصویر صفحه بیزینس به سایز مربع کراپ خواهد شد.

سایر سایزها:

  • سایز مناسب کاور: 315*851
  • سایز مناسب تصاویر لینک‌ها: 1200*628
  • سایز مناسب تصاویر مربوط به پست‌ها ۱۲۰۰ در ۹۰۰
  • سایز مناسب تصاویر هایلایت: 1200*717
  • سایز مناسب تصاویر مربوط به رویدادها: 1920*1080
  • سایز مناسب تصاویر مربوط به ویدئوها: 1280*720
  • حداکثر زمان ویدئوهای فیسبوک: ۲۴۰ دقیقه
  • سایز مناسب تصاویر تبلیغات در فیسبوک: 1280*628
  • سایز مناسب ویدئوی تبلیغات در فیسبوک: 1280*720
  • سایز مناسب استوری فیسبوک: 1080*1920
  • سایز مناسب تصاویر مربوط به پست‌ها 1200*900

بهینه سازی سایز تصویر در توئیتر

با اینکه محدودیت تعداد کاراکتر در شبکه اجتماعی توئیتر به ۲۸۰ کاراکتر ارتقا یافته، همچنان توییتر تا حد زیادی به المان های بصری (visual) متکی می باشد. تاثیری که یک تصویر مناسب می تواند روی خواننده بگذارد بیشتر از چند جمله و چندین هشتگ (hash-tag) خواهد بود. در توییتر، تعداد کاراکترهای هر متن یا پیسکل تصاویر محاسبه می شوند. سعی کنید تصاویرتان را به شکل مربع و با ابعاد 400*400 پیکسل انتخاب کنید.

سایز تصویر Header

این تصویر با اندازه ۱۵۰۰ x ۵۰۰ پیکسل، بزرگ‌ترین سایز را درروی توییتر به خود اختصاص داده است. بنابراین عکسی انتخاب کنید که رزولوشن بالایی داشته باشد. شما می‌توانید از فرمت‌های png، gif یا jpg استفاده کنید و سایز تصویرتان باید نهایتاً ۵ مگابایت باشد. همچنین، عکس پروفایل شما در صفحه‌ی اصلی و قسمتی که شما را برای فالو کردن به دیگران پیشنهاد می‌دهد نشان داده می‌شود. بنابراین یک عکس مناسب برای این قسمت انتخاب کنید.

تصاویر پست‌ها

سایز تصاویری که در قالب پست آپلود می‌شود باید حداقل 440*220 پیکسل و نسبت ابعاد آن ۲:۱ باشد. البته با توجه به اینکه با کلیک بر روی عکس ها می‌توان آن‌ها را در ابعاد بزرگ‌تر مشاهده کرد، مناسب‌ترین ابعاد ۱۰۲۴ در ۵۱۲ پیکسل است.

حجم تصاویر باید حداکثر ۵ مگابایت و درصورتی‌که از GIF استفاده می‌کنید حجم باید حداکثر ۳ مگابایت باشد.

به اشتراک گذاشتن لینک در توئیتر

زمانی که شما لینکی را در توییتر به اشتراک می‌گذارید، توئیتر اطلاعاتی مانند عنوان، تصویر و توضیحات آن را استخراج می‌کند. تصویری که در لینک استفاده شده باشد در توییتر به نمایش درمی‌آید بنابراین از تصاویری با ابعاد ۱۰۲۴ پیکسل در ۵۱۲ پیکسل (نسبت ۲ به ۱) استفاده کنید.

بهینه سازی سایز تصاویر در Pinterest

وب سایت pinterest بدون المان های بصری هیچ معنی و مفهومی ندارد، پس هیچ شکی نیست که برای تصاویر شبکه اجتماعی پینترست، سایزهای استانداردی وجود دارد. از تصاویر بندانگشتی کوچک و بزرگ گرفته تا تصاویر پروفایل، سایزهای زیر را در نظر داشته باشید.

سایز تصویر پروفایل

تصویر پروفایلی که در صفحه شخصی خود به‌کاربرده‌اید با ابعاد ۱۶۵ در ۱۶۵ پیکسل نمایش داده خواهد شد. اما در سایر قسمت‌ها این تصویر ۳۲ در ۳۲ پیکسل خواهد بود. بنابراین در نظر داشته باشید تصویرتان در سایز کوچک نمایی مناسب داشته باشد.

سایز تصاویر pin

  • این تصاویر باید ۶۰۰ در ۹۰۰ پیکسل بوده و نسبت ابعاد معادل با ۲:۳ داشته باشند.
  • حداقل عرض این تصاویر ۶۰۰ پیکسل است و حداکثر آن ۷۳۵ پیکسل
  • تصاویر pin در حالت پیش‌نمایش عرضی معادل ۲۳۶ پیکسل خواهند داشت.

تصاویری که به‌صورت عمودی pin می‌شوند، فضای بیشتری را اشغال کرده و درنتیجه بیشتر در معرض دید قرار دارند. بااین‌حال، اگر این تصاویر کشیدگی بیش‌ازحدی داشته باشند، ممکن است بریده شوند. (خصوصاً در هنگام نمایش روی صفحات موبایل)

سایز تصاویر تبلیغاتی

تصاویر pin شده منحصربه‌فرد ابعادی بالغ‌بر ۶۰۰ در ۹۰۰ پیکسل و در نسبت ۲:۳ یا ۱:۳/۵ دارند.

بهینه سازی سایز تصویر در لینکدین

شبکه لینکداین دارای چندین نوع مختلف از تصاویر است. دو نوع تصاویر برای پروفایل وجود دارد که یکی از آن‌ها برای کاربران با عضویت عادی و دیگری برای کاربرانی با عضویت پولی است.

بسته به اینکه نوع حساب کاربری شما تجاری (business) یا شخصی (personal) باشد، اندازه بهینه برای تصاویر لینکدین کمی متفاوت است. در حساب تجاری، تصویر پروفایل شما لوگوی شرکت شما خواهد بود و در کنار تمام پست ها نمایش داده خواهد شد.

چند محدودیت در تصاویر لینکدین وجود دارد. مثل اینکه حجم تصویر پروفایل شما نمی تواند بیشتر از 10 مگابایت باشد و فرمت تصویر پروفایل هم باید jpg یا png یا gif باشد.

سایز تصویر پروفایل

  • سایز ایده‌آل برای تصویر پروفایل، عکسی مربع در ابعاد ۴۰۰ در ۴۰۰ پیکسل است.
  • حجم تصویر نباید بیشتر از ۸ مگابایت باشد.
  • تصویر پروفایل باید عکس صورت شما باشد و لازم نیست از لوگو، منظره، حیوان و … استفاده کنید.

سایز تصویر پس‌زمینه

سایز پیشنهادی تصویر این بخش برابر است با 1536*768 پیکسل (توجه: ارتفاع این عکس ممکن است زمانی که در حالت دسکتاپ به پروفایل مراجعه می‌کنید در به ۲۲۰ پیکسل برش بخورد.) بنابراین بهتر است پیش از اقدام نهایی، نمایش پروفایل خود را بررسی نمایید تا به شکل دلخواه خود هم در حالت دسکتاپ و هم بر روی صفحات موبایل دست پیدا کنید.

حداکثر حجم این تصویر باید ۴ مگابایت باشد.

سایز تصویر صفحه مربوط به تجارت شما

لوگوی شرکت باید 300*300 پیکسل و تصویر بخش توضیحات باید 360*120 پیکسل باشد.

بهترین سایز کاور برای این صفحات ۱۵۳۶ در ۷۶۸ پیکسل است (می‌توانید حداقل ابعاد را ۱۱۹۲ در ۲۲۰ پیکسل در نظر بگیرید(

سایز تصاویر اشتراک‌گذاری شده

هر تصویری که شما در لینکدین ارسال نمایید به شکل خودکار با حداکثر عرض ۳۵۰ پیکسل نمایش داده خواهد شد. به‌هرحال سایز ایده آل 698*400 پیکسل است.

تصاویر Thumbnail نیز ابعادی حداکثر 180*110 پیکسل خواهند داشت.

سایز تصاویر تبلیغاتی

تبلیغات شرکتی: حداقل سایز لوگو 100*100 پیکسل است. اگر کوچک‌تر از این ابعاد باشد، نمای مناسبی نخواهد داشت. در صورتی هم که سایز بزرگ‌تری آپلود کنید، به‌صورت خودکار به همان 100*100 پیکسل تبدیل خواهد شد.

تبلیغات ویژه: سایز لوگو همانند سایز مذکور در تبلیغات شرکتی است. اما در اینجا می‌توانید تصویری را با ابعاد ۳۰۰ در ۲۵۰ پیکسل برای پس‌زمینه در نظر بگیرید.

محتوای حمایتی (اسپانسر): تصاویر باید عرضی بیشتر از ۲۰۰ پیکسل داشته باشند در غیر این صورت به شکل Thumbnail در سمت چپ پست نمایش داده خواهند شد. سایز پیشنهادی ۱۲۰۰ در ۶۲۷ پیکسل است که نسبت ابعاد آن ۱/۱۹:۱ خواهد بود.

بهینه سازی سایز تصاویر در تلگرام

در تلگرام سایز تصاویری که در پست‌های کانال نمایش داده می‌شوند اهمیت زیادی ندارد. در واقع از هر تصویری می‌توانید برای پست‌ها استفاده کنید؛ ولی بهتر است این عکس‌ها ابعاد مربعی داشته باشند. همچنین برای پروفایل تلگرام بهتر است از تصویری با سایز 512*512 پیکسل استفاده شود.

سخن پایانی

بهینه سازی سایز استاندارد تصاویر در شبکه‌های اجتماعی مختلف نه ‌تنها باعث می‌شود تا پیج شما ظاهر بهتری داشته باشد! بلکه روی دیدگاه مخاطبان درباره برند و کسب و کار شما نیز تاثیرگذار است. امیدواریم نکاتی که در این مقاله به آنها اشاره کردیم برای مدیریت بهتر شبکه‌های اجتماعی شما مفید بوده باشند.

همان‌طور که مشاهده کردید تصاویر در شبکه‌های اجتماعی مختلف با سایز متفاوت به نمایش در می‌آیند. امروزه ابزارهای ویرایشی زیادی وجود دارند که تصاویر شما را به ابعاد دلخواهتان تبدیل می‌کنند. پس از این به بعد قبل از اینکه تصویری را منتشر کنید بهتر است ابعاد آن را نیز متناسب با شبکه‌ی اجتماعی دلخواه خود تغییر دهید.

این موضوع در زیباسازی پروفایل و روند بازاریابی شبکه‌های اجتماعی کمک بسیار زیادی به شما می‌کنند. یک مدیر شبکه اجتماعی خوب باید بداند تصویری که در شبکه‌های اجتماعی منتشر می‌کند، به چه شکل به مخاطب نمایش داده می‌شود و بکوشد تا اندازه تصاویر را برای هر شبکه اجتماعی به خوبی بهینه سازی کند. مطمئناً این کار در دیده شدن بهتر برند تجاری شما موثر است.

عضویت
اطلاع از
guest
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments