نویسنده: علی محمدی
2017-11-14

برگرداندن پیج اینستا + بازگردانی پیج زیر 13 سال (رایگان)

چگونه پیج اینستاگرام دیسیبل شده‌ی خود را فعال کنیم؟ چرا اکانت اینستاگرام غیرفعال می‌شود؟ برای آشنایی با روش‌های برگرداندن پیج اینستاگرام دیسیبل‌شده کافی است ...

به دنبال پیج فعال‌ و با نرخ تعامل بالا هستید؟

وارد کانال تلگرام شوید و لیست تمامی پیج‌ها همراه با آمار بازدیدکننده فعال را مشاهده نمایید!

ربات اینستاگرام اینبو

ربات اینستاگرام اینبو دستیار هوشمند، اختصاصی و خستگی ناپذیر شما در اینستاگرام است!

اگر از کاربران ثابت اینستاگرام باشید، به احتمال زیاد شما هم در مورد دیسیبل شدن پیج‌ها و مشکلات زیادی که کاربران برای بازگردانی پیج خود با آن‌ها روبرو هستند، چیزهایی را شنیده‌اید. به دلیل زیاد شدن اکانت‌های فیک و سیاست‌های اینستاگرام برای مقابله با این پیج‌ها، مشکلات غیرفعال شدن پیج‌های کاربران در روزهای اخیر دوچندان شده است. در این مقاله قصد داریم 3 روش برای بازگردانی پیج‌های دیسیبل شده معرفی کنیم. با این روش‌ها می‌توانید احتمال برگرداندن پیج شخصی یا بیزینسی خود را به میزان قابل توجهی افزایش دهید.

خرید فالوور اینستاگرام

راهنمای مطالعه

خدمات بازگردانی پیج اینستاگرام

اگر پیج اینستاگرامتان به هر دلیلی از دسترس خارج شده است، به احتمال زیاد امکان بازگردانی آن وجود داشته باشد. از طریق صفحه بازگردانی پیج اینستاگرام، فرم درخواست بازیابی پیج را به صورت کاملاً رایگان پر کنید تا کارشناسان ما پس از بررسی شرایط پیجتان، در صورت امکان، برای بازگردانی آن اقدام کنند. توجه داشته باشید شما فقط در صورتی هزینه بازگردانی را پرداخت خواهید کرد که امکان بازگردانی پیج فراهم باشد و ارسال درخواست کاملاً رایگان می‌باشد!

روش‌های برگرداندن پیج اینستا

برای دسترسی مجدد به پیج‌های دیسیبل‌شده روش‌های مختلفی وجود دارد. هر یک از این روش‌ها بسته به نوع فعالیت شما در پیج خود، کاربرد دارند. در این بخش از مقاله به آموزش این روش‌های می‌پردازیم:

1. تأیید هویت با ارسال مدارک شناسایی به سایت بازگردانی پیج اینستاگرام

ممکن است شما از طرف اینستاگرام به عنوان پیجی با هویت جعلی شناخته شوید. برای مثال اگر تعداد زیادی از کاربران، اکانت شما را به عنوان پیج فیک ریپورت کنند، اینستاگرام به واقعی بودن هویت صاحب پیج شک خواهد کرد.

چنانچه اکانت شما به دلیل مشکوک به فیک بودن غیرفعال شود، استفاده از مدارک شناسایی مانند پاسپورت، بهترین گزینه برای برگرداندن پیج خواهد بود. برای این کار کافی است:

  1. ابزار تغییر IP (قندشکن) گوشی خود را روشن کنید.
  2. وارد سایت اینستاگرام شوید.
  3. در صفحه‌ی بازشده، تیک گزینه‌ی Yes را فعال نمایید.
  4. در کادرهای موجود به ترتیب نام کامل، نام کاربری، ایمیل، نام کشور را وارد کنید. (پیشنهاد می‌کنیم در کادر Country، نام کشوری را وارد نمایید که با استفاده از قندشکن به IP آن کشور وصل شده‌اید.)
  5. در بخش Choose Files هم تصویر مدرک شناسایی خود را آپلود کنید. (حتماً از عکس پاسپورت برای احراز هویت استفاده کنید.)
  6. در مرحله‌ی آخر روی گزینه‌ی Send کلیک نمایید.
بازگردانی پیج اینستاگرام با ارسال مدارک شناسایی
بازگردنی پیج اینستاگرام با ارسال مدارک شناسایی

پس از انجام مراحل بالا و در صورت صحیح بودن مدارک ارسالی، تقریباً تا 72 ساعت پیامی مبنی بر فعال شدن اکانت خود از اینستاگرام دریافت خواهید کرد.

مقاله پیشنهادی : نحوه تشخیص فالوور فیک اینستاگرام

2. ارسال مدارک کاری

اگر پیجی که در آن مشغول به فعالیت کاری بوده‌اید، غیرفعال شده است، ارسال مدارکی که نشان دهنده‌ی بیزینس شما باشد، گزینه‌ی مناسبی برای برگرداندن پیجتان خواهد بود. برای مثال، کپی کردن محتوای پیج‌های دیگر می‌تواند یکی از اصلی‌ترین دلایل دیسیبل شدن پیج‌های بیزینسی و مخصوصاً Creator باشد.

برای ارسال مدارک کاری به اینستاگرام و احراز هویت کافی است:

  1. ابزار تغییر IP (قندشکن) گوشی خود را روشن کنید.
  2. روی لینک سایت بازگردانی پیج اینستاگرام کلیک نمایید:

https://help.instagram.com/contact/1652567838289083

  1. تیک گزینه‌ی Yes را فعال نمایید.
  2. در کادرهای موجود به ترتیب نام کامل، نام کاربری، ایمیل، نام کشور و تصویر مدرک کاری خود را وارد کنید.
  3. در مرحله‌ی آخر روی گزینه‌ی Send کلیک نمایید.
بازگردانی پیج اینستاگرام با ارسال مدارک کاری
برگرداندن پیج اینستاگرام با ارسال مدارک کاری

در صورت موفقیت‌آمیز بودن احراز هویت، اکانت شما تا چند روز آینده در دسترستان قرار خواهد گرفت.

3. ارسال درخواست پشتیبانی

چنانچه در پیج خود مشغول به فعالیت بیزینسی نبوده‌اید و همچنین تصویری از خود نیز در پیج آپلود نکرده‌اید، بهتر است از این روش استفاده کنید. به این صورت که:

  1. ابزار تغییر IP (قندشکن) گوشی خود را روشن کنید.
  2. برای ورود به سایت بازگردانی پیج اینستاگرام کلیک کنید.
  3. در کادرهای موجود به ترتیب نام کامل، آدرس ایمیل، نام کاربری و شماره تلفن حساب کاربری خود را وارد نمایید.
  4. در کادر آخر، دلیل درخواست خود را برای اینستاگرام شرح دهید.
    برای مثال بی‌اطلاعی خود از قوانین اینستاگرام را دلیل نقض قوانین معرفی کنید و از اینستاگرام بخواهید اکانت شما را برگرداند.

متن برای بازگردانی پیج دیسیبل شده

Greetings;
I noticed that my Instagram account is disabled due to a violation of guidelines by making spam actions. I want to inform you that this violation was unintentional by all means as I wasn’t aware of Instagram’s terms of use. Taking this into consideration, I was hoping you could help me get back to my account. I can completely guarantee that no such violation of terms will happen in the future as I have read Instagram’s terms of use top to bottom. I would much appreciate it if you could help me as soon as possible.

ارسال درخواست پشتیبانی به اینستاگرام
ارسال درخواست پشتیبانی به اینستاگرام

نکات مهم

  1. در صورت دیسیبل شدن پیج، پس از یک بار ارسال درخواست نا امید نشوید و به برقراری ارتباط با پشتیبانی اینستاگرام ادامه دهید. چون هر بار به پشتیبان دیگری متصل خواهید شد و به همین دلیل امکان به نتیجه رسیدن درخواستتان وجود دارد.
  2. به هیچ وجه با IP ایران وارد لینک‌ها نشوید و قبل از کلیک روی لینک‌ها، ابزار تغییر IP (قندشکن) گوشی خود را روشن کنید.
  3. توصیه می‌کنیم در کادر (Country) نام کشوری را وارد کنید کا با استفاده از قندشکن به IP آن وصل شده‌اید. برای مثال اگر به IP کشور آلمان وصل شده‌اید، نام کشور را Germany وارد کنید.

حتما بخوانید: نصب اینستاگرام قبلی خودم

علت دیسیبل شدن پیج اینستاگرام

چرا پیج‌های اینستاگرامی دیسیبل می‌شوند؟ شاید این سوال برای شما هم پیش آمده باشد که چرا اکانت شما خود به خود از دسترستان خارج می‌شود. در حالت کلی علت دیسیبل شدن پیج‌های اینستاگرامی رعایت نکردن قوانینی است که برای فعالیت در اینستاگرام باید به آن‌ها پایبند باشید. برای مثال انتشار و ارسال متن یا تصاویری که حاوی مطالب نژادپرستی، خشونت‌آمیز، توهین‌آمیز و … در اینستاگرام ممنوع است. در صورتی که کاربران اینستاگرام چنین محتواهایی را در محیط این شبکه‌ی اجتماعی به اشتراک بگذارند، پیجشان توسط اینستاگرام دیسیبل خواهد شد.

دلیل دیگری که این روزها به رایج‌ترین علت دیسیبل شدن پیج‌ها تبدیل شده است، این است که اینستاگرام برخی پیج‌ها را به دلیل فعالیت بیش از حد به عنوان ربات شناسایی می‌کند. به همین دلیل این اکانت‌ها را دیسیبل می‌کند و برای دادن دسترسی مجدد، از آن‌ها می‌خواهد مجدداً هویت خود را در سایت اینستاگرام احراز کنند.

بازگردانی پیج زیر 13 سال اینستاگرام

طبق قوانین اینستاگرام فقط افرادی می‌توانند در این شبکه‌‌ی اجتماعی فعالیت کنند که بالای 13 سال سن داشته باشند. این قانون در حالت کلی به منظور حفظ سلامت روحی و روانی کودکان از طرف اینستاگرام وضع شده است. به همین دلیل اگر هنگام ثبت نام در اینستاگرام سن خود را کم‌تر از 13 وارد کنید، اجازه‌ی ساخت اکانت و ورود به حساب کاربری به شما داده نخواهد شد.

سن واردشده در اینستاگرام از طریق بخش Edit Profile قابل ویرایش است. برخی مواقع کاربران هنگام ویرایش سن خود، سال تولد خود را به اشتباه زیر 13 سال وارد می‌کنند و همین مسئله باعث مسدود شدن اکانت آن‌ها می‌شود. اگر زمان کنونی را سال 2021 در نظر بگیریم، نباید سال تولد خود را دیرتر از 2008 ثبت نمایید. برای مثال اگر سال تولد میلادی خود را 2010 وارد کنید، حساب کاربری شما از سمت اینستاگرام مسدود خواهد شد.

اگر هنگام ویرایش اطلاعات پروفایل، سن خود را به کم‌تر از 13 تغییر دادید، برای رفع محدودیت سنی اینستاگرام و بازگردانی پیج کافی است مراحل زیر را اجرا کنید:

  1. ابزار تغییر IP (قندشکن) گوشی خود را روشن کنید.
  2. وارد سایت اینستاگرام شوید. (حتماً موقع کلیک روی لینک ابزار تغییر IP یا همان قندشکن گوشی خود را روشن کنید.)

https://help.instagram.com/contact/730583250290732

  1. کادرهای موجود را به ترتیب زیر پر کنید:
  • Full name: نام کامل
  • Email address: آدرس ایمیل پیج
  • Instagram username: نام کاربری پیج اینستاگرام
  • Date of birth: تاریخ تولد (به میلادی)
  • Your ID: آپلود فایل مدرک شناسایی (ترجیحاً پاسپورت)
  • Any additional info: هر گونه اطلاعات اضافی که فکر می‌کنید می‌تواند برای بازگردانی پیج اینستاگرام شما کمک کند.
  1. پس از وارد کردن اطلاعات روی گزینه‌ی Send کلیک کنید.
بازگردانی پیج اینستاگرام زیر 13 سال
بازگردانی پیج زیر 13 سال اینستاگرام

نکات مهم در رفع محدودیت سنی اینستاگرام

  • موقع ورود به سایت اینستاگرام برای بازگردانی پیج زیر 13 سال، حتماً ابزار تغییر IP خود را روشن کنید تا IP شما به عنوان کشوری غیر از ایران شناخته شود. در اینصورت امکان پاسخگویی بیشتر است.
  • برای ارسال مدرک شناسایی حتماً از پاسپورت استفاده کنید. (چون معتبرترین مدرک بین‌المللی که مورد قبول اینستاگرام قرار می‌گیرد، همین مدرک می‌باشد.) مدارک شناسایی دیگر مثل کارت ملی، شناسنامه و … به ندرت توسط اینستاگرام تأیید می‌شوند.
  • از ارسال مدرک شناسایی خود نگران نباشید. مدرک ارسالی شما پس از کلیک روی گزینه‌ی Send، رمزنگاری شده و به جز پشتیبانی اینستاگرام هیچ شخص دیگری قادر به مشاهده‌ی آن نخواهد بود.
  • اگر پس از ارسال درخواست، پاسخی از طرف اینستاگرام دریافت نکردید، نا امید نشوید. چون احتمال دارد در دفعات بعدی به پشتیبان دیگری از اینستاگرام متصل شده و موفق به بازیابی پیجتان شوید.

سوالات شما

چگونه اکانت اینستاگرام را بازیابی کنیم؟

✅ برای برگرداندن پیج اینستا بسته به نوع پیج، روش‌های متفاوتی وجود داره که در مقاله به صورت کامل این موارد رو توضیح دادیم.

برای احراز هویت، چه مدرکی برای اینستا بفرستیم؟

✅ برای احراز هویت اینستاگرام حتماً از پاسپورت استفاده کنید.

چطوری پیج زیر 13 سال اینستاگرام رو برگردونیم؟

✅ برای بازگردانی پیج زیر 13 سال اینستاگرام باید برای اینستاگرام درخواستی را همراه با یک مدرک شناسایی معتبر ارسال کنید. ما در این مقاله این روش را به صورت کامل آموزش داده‌ایم.

پیج دیسیبل‌شده کی برمیگرده؟

✅ برای بازگردانی پیج‌ها زمان دقیقی مشخص نیست اما اگر اینستاگرام اطلاعات شما را تأیید کند، معمولاً تا یک هفته می‌توانید به پیج خود دسترسی داشته باشید.

نتیجه گیری

این روزها به دلیل قوانین سختگیرانه‌ی اینستاگرام برای مقابله با اکانت‌های فیک، پیج‌های زیادی دیسیبل می‌شوند و کاربران دیگر نمی‌توانند به پیج‌های خود دسترسی داشته باشند. به همین دلیل در این مقاله 3 روش برای برگرداندن پیج اینستاگرام معرفی کردیم که می‌توانید با استفاده از آن‌ها احتمال دسترسی مجدد به پیج خود را به میزان قابل توجهی افزایش دهید. همچنین کاربرانی که با مشکل محدودیت سنی اینستاگرام (13 سال) روبرو هستند، می‌توانند با استفاده از روش گفته‌شده این مشکل را رفع کنند.

منتظر نظرات شما هستیم!

امیدواریم که با مطالعه‌ی این مقاله توانسته باشید به پاسخ سوالات خود برسید. اما اگر سوال یا مشکل خاصی در رابطه با بازگردانی پیج اینستاگرام خود دارید، در بخش نظرات با ما در ارتباط باشید تا در سریع‌ترین زمان به سوالات شما پاسخ دهیم.

پنل شبکه های اجتماعی اینبو

پرسش و پاسخ

سوالتان را بپرسید و برای دریافت پاسخ، منتظر پیامک کارشناسان ما باشید!

دیدگاه شما را با چه تصویری در سایت نمایش دهیم؟
عضویت
اطلاع از
guest
919 کامنت
جدیدترین
قدیمی ترین
Inline Feedbacks
نمایش همه کامنتها
سما

من همین کارو کردم ولی صبر کردم نشد الان دوساله ک ندارم خیلی فالور داشتم بعد امکان مجدد یا راهی نیست برای دوباره برگردوندنش؟حتی یه راه

امیننت

با سلام اینساگرام من خود شرکت اینستاگرام بسته قسمت تجدید نظر که میرم گذینه یوزرنیم که وارد میشم میگه یافت نشد لطفا کمک‌کنید با تشکر

علیرضا

قبلا اینستا داشتم باز میخام نصبش کنم بلدنیستم واسم نصبش کنید

سلطانی

سلام یه کاربر اشتباهی حذف کردم چطوری باز یابیش کنم

گلی

سلام
من سه روز پیس اشتباها پیج اینستاگرام م ذا حذف کردم،لطفا برای برگردوندن کمکم کنید،مچکرم

رضانزل ابادی

سلام خسته نباشید ببخشید مزاحم وقتتون میشم من پیجموکه میزنم میگه باگوشی قبلی واردشویدمنم گوشیم افتادتواب سوخت الان بایدچیکارکردممنون میشم راهنمایی کنید

asl

سلام بعد از بازگردانی پیج دیسیبل لازمه ایمیلو عوض کنیم ؟
یا روی همون ایمیلی که بود اوکیه و مشکل و خطری نداره ؟

زهرامحمودی

سلام من اکانتم مینه اینستاکرام یوزر ن باشماره وارد میشه ن ایمیل همه چیم روازدست دادم لطفا کمکم کنید

shayan

سلام‌ببخشید‌من‌در‌اینستا‌عصبانی‌شدم‌تو‌کامنتا
فش‌دادم‌اینستاگرام‌نظرم‌را‌برداشت
هیات‌نظارت‌پیام‌داد‌که‌ممکن‌است‌در‌آینده‌ حسابتان‌را‌از‌دست‌بدهید‌چیکار‌کنم‌لطفا‌کمکم‌ کنید

الهام

سلام من چنتا اکانت اینستاگرام دارم که هر کدوم شماره و ایمیل جدا دارن
وارد پیج ک میشم میزنه پوشش بازخوانی نمیشه و به صفحه ربات ایمیل و شماره موبایل و در اخر عکس سلفی با کد هدایتم میکنه تمام مراحل انجام میدم میگه بعد از ۲۴ ساعت پیج برمیگرده یا کلا پاک میشه .
بعد از ۲۴ساعت پیجم برمیگرده اما بعد از چندساعت یا یک روز باز بی دلیل میپره .ممنون میشم بگید باید چیکار کنم که دیگه این مشکل پیش نیاد

asa

سلام این متن یعنی چی این برام اومده
We’re reviewing your info
It usually takes us around a day. We’ll notify you when the review is finished. If we can confirm your info, you’ll be able to use Instagram again. If we can’t, your account will be permanently disabled.

رامین

من دوتا پیج داشتم و هر کدوم به یه مدلی دی اکتیو شده بود، یه پیج به علت استفاده از اپلیکیشن های دانلودر و رعایت نکردن قانون کپی رایت کلا از دسترس خارج شده بود زمانی که از وب وارد میشدی یه پیغام میداد که گزارش بده وارد اون لینک که میشدی یه فرم هست پر کردم ایمیل اومد کد با عکس خودت بفرست فرستادم و دیگه جوابی نیومد اما این کار و هر روز یا یه روز در میون انجام میدادم وی بدون مثلا وی پی ان و کشور رو درست ایران میزدم و با ای پی ایران هم… مشاهده بیشتر »

asa

سلام پیج بنده رفته رو ربات مراحل انجام دادم بیشتر یک روز گذشته تو سایت تغیر شن هم عکس پاسپورت اپلود کردم چند بارم ایمل زدم اما اون سایتی که پاسپورت باید می‌فرستادم ارور میده هم سایتی که برای پشتیبانه چند درصد احتمال هست پیجم برگرده راهکار قطعی کسی امتحان کرده؟

amir

سلام من اکانت اینستا گرام قفل شده

رامین

سلام متاسفانه یه موضوع رو چند روزه داریم صحبت میکنم و هر بار هم یه ادمین پاسخگوهست مجدد از ابتدا باید توضیح داد واتساپ هم دوتا جواب دادن دیگه پاسخگو نیست کسی، اگه مشکل قابل حل هست خوب بگید اگه نه هم که باز بگید

رامین

متاسفانه پاسخگویی پشتیبانی ضعیف هست الان چند روزه یه بحث ساده به نتیجه نرسیده حتی واتساپ هم پاسخگو نیستید، هر روز هم یه ادمین جواب میده از ابتدا باید مشکل را مطرح کرد

رامین

سلام وقتتون بخیر، پیج اینستاگرام یهو گفت احتمال فیشینگ میدیم و برای تایید کد ارسالی به ایمیل رو وارد کن، حالا تو یاهومیل هرچی میرم و همه قسمت ها و اسپم و سطل اشغال و همه قسمت ها کد اینستاگرام نیومده برای اطمینان از ادرس ایمیل که به اینستا دادم هم از سایت اینستا به جای آیدی با ایمیل و پسورد وارد شدم دیدم درسته و رفت تو صفحه ایی که کد شش رقمی بزنم اما ایمیل از اینستا نمیاد تو یاهومیل، مشکل کجاهست و چطوری میشه ایمل و دریافت کنم حتی از ایمیل های دیگه هم ایمیل زدم ببینم… مشاهده بیشتر »

رامین

سلام وقتتون بخیر، پیج اینستاگرام یهو گفت احتمال فیشینگ میدیم و برای تایید کد ارسالی به ایمیل رو وارد کن، حالا تو یاهومیل هرچی میرم و همه قسمت ها و اسپم و سطل اشغال و همه قسمت ها کد اینستاگرام نیومده برای اطمینان از ادرس ایمیل که به اینستا دادم هم از سایت اینستا به جای آیدی با ایمیل و پسورد وارد شدم دیدم درسته و رفت تو صفحه ایی که کد شش رقمی بزنم اما ایمیل از اینستا نمیاد تو یاهومیل، مشکل کجاهست و چطوری میشه ایمل و دریافت کنم حتی از ایمیل های دیگه هم ایمیل زدم ببینم… مشاهده بیشتر »

عرفان جودتی

این روش هایی که گفتید را امتحان کردم ولی میزنه حساب پیدا نمیشه.باید چیکار کنم؟؟؟پیج آنلاین شاپ مغازس د اینکه چند ساله دارمش.لطفا راهنماییم کنید

Screenshot_۲۰۲۲۰۸۰۶-۱۱۰۴۰۶_Chrome.jpg
فاطمه بهرامی

این Ip رامن نمی دونم کجاست

0

برای ورود قطعی به اکسپلور اینستاگرام کلیک کنید!