نویسنده: علی محمدی
2017-11-13

گذاشتن آهنگ روی عکس برای پست و استوری اینستاگرام

آیا گذاشتن آهنگ روی عکس در اینستاگرام ممکن است؟ چگونه روی عکس، آهنگ اضافه کنیم؟ برای گذاشتن آهنگ روی عکس ثابت در استوری اینستاگرام ...

به دنبال پیج فعال‌ و با نرخ تعامل بالا هستید؟

وارد کانال تلگرام شوید و لیست تمامی پیج‌ها همراه با آمار بازدیدکننده فعال را مشاهده نمایید!

ربات اینستاگرام اینبو

ربات اینستاگرام اینبو دستیار هوشمند، اختصاصی و خستگی ناپذیر شما در اینستاگرام است!

چگونه روی عکس ثابت آهنگ بگذاریم؟ آیا برنامه ی گذاشتن آهنگ روی یک عکس ثابت وجود دارد؟ شاید این سوال‌ها، برای بسیاری از کاربران اینستاگرام بارها پیش آمده باشند. در این مقاله سعی می‌کنیم به این سوالات پاسخ دهیم و بهترین ابزارها برای گذاشتن آهنگ روی یک عکس ثابت در اینستاگرام را به شما عزیزان معرفی کنیم.

خرید فالوور اینستاگرام

اینستاگرام برای گذاشتن آهنگ روی عکس در قالب استوری، ابزارهایی را در اختیار کاربران قرار داده است که به طور مفصل به معرفی آن‌ها خواهیم پرداخت.

اگر با قابلیت استوری و قابلیت‌های آن آشنایی ندارید، مقاله‌ی آموزش استوری اینستاگرام در این زمینه به شما کمک خواهد کرد.

بر خلاف استوری‌ها، عدم وجود این گونه ابزارها در بخش پست‌ها احساس می‌شود؛ البته این بدین معنی نیست که نمی‌توانید بر روی عکس‌هایی که می‌خواهید در قالب پست منتشر نمایید، آهنگ اضافه کنید. پس راه چاره چیست؟ با ما همراه باشید تا به پاسخ سوال‌های خود بپرسید.

راهنمای مطالعه

ویدیوی آموزشی گذاشتن موزیک روی استوری

آموزش تصویری گذاشتن موزیک روی عکس در استوری اینستاگرام

در این ویدیو میبینیم که:

  • انتخاب عکس برای استوری
  • توضیح شرایط باز شدن استیکر موسیقی
  • توضیح استیکر موسیقی و انواع دسته بندی آن
  • تست استوری ای که روی آن موسیقی گذاشته شده

گذاشتن آهنگ روی عکس در پست و استوری اینستاگرام

پست و استوری دو قابلیت جداگانه‌ی اینستاگرام هستند که هر یک برای انتشار انواع خاصی از محتوا مناسب هستند؛ اما گذاشتن آهنگ روی عکس ، از آن دست مواردی است که در هر دو بخش کاربرد دارد. همانطور که گفته شد، در بخش پست بر خلاف استوری، ابزار بخصوصی از طرف اینستاگرام برای قرار دادن آهنگ روی عکس ارائه نشده است؛ به همین دلیل، برای گذاشتن آهنگ روی یک عکس ثابت در پست‌ها باید از برنامه‌های جانبی استفاده کنید که در ادامه به شما معرفی خواهیم کرد.

آموزش گذاشتن آهنگ روی عکس در اینستاگرام‌ با استفاده از برنامه‌های جانبی

در صورت گذاشتن آهنگ بر روی عکس، خروجی به صورت یک ویدیو خواهد بود؛ یعنی عکس موردنظر شما به ویدیو تبدیل خواهد شد. برای گذاشتن آهنگ روی یک عکس ثابت، باید از برنامه‌های ویرایش عکس و ویدیو یا همان ادیتورها استفاده کنید. چند مورد از کاربردهای ادیتورها این است که عکس‌ها را به ویدیو تبدیل کنند، زمان ویدیو را تعیین نمایند، فرمت ویدیو را تغییر دهند، روی ویدیو موسیقی قرار داده، بر روی ویدیو فیلتر اعمال کنند و … .

اگر در گوگل یا برنامه‌های دانلود اپلیکیشن به جست و جوی ادیتورها بپردازید، با تعداد زیادی ادیتور مواجه خواهید شد. طبیعتاً در این شرایط، یافتن یک ویرایشگر خوب مشکل خواهد بود. ما پس از ارزیابی تعداد زیادی از ادیتورها، اپلیکیشن‌های زیر را انتخاب کرده‌ایم که میتوان گفت به بهترین حالت ممکن طراحی شده و بیشترین کارایی را دارند.

5. FilmoraGo

یکی از برنامه های گذاشتن آهنگ روی یک عکس ثابت در اندروید و آی او اس ، FilmoraGo می‌باشد. این برنامه، چند موسیقی آماده برای گذاشتن آهنگ روی یک عکس ثابت آرشیو کرده است؛ اما علاوه بر آن‌ها، شما می‌توانید از آهنگ‌های دیگری که در حافظه‌ی دستگاه شما موجود است نیز استفاده کنید. رابط کاربری ساده، از ویژگی‌های اپلیکیشن FilmoraGo است؛ به طوری که حتی افراد مبتدی هم توانایی استفاده از آن را دارند. این ادیتور، علاوه بر ساختن استوری‌های موزیکال، ابزار لازم برای ساختن کلیپ‌های Tik Tok، افکت‌گذاری روی صداها، طراحی میم‌ها و … را در اختیار شما قرار می‌دهد.

دانلود FilmoraGo برای اندروید

دانلود FilmoraGo برای IOS

4. VideoShow

VideoShow یکی از ادیتورهای معروف، با قابلیت‌های بسیار کاربردی است. این اپلیکیشن یکی از محبوب‌ترین برنامه‌های گذاشتن آهنگ روی یک عکس ثابت در Google Play Store است که توانسته نمره‌ی 4.6 از 5 را به خود اختصاص دهد. برخی از قابلیت‌های نرم افزار VideoShow همچون امکان جداسازی موسیقی از فیلم و امکان آپلود چند فایل موسیقی، باعث تمایز این اپلیکیشن از رقبا و در نتیجه موفقیت آن شده است. کاربران این نرم افزار، علاوه بر امکان آپلود موسیقی از فضای ذخیره سازی دستگاه، می‌توانند از آرشیو خودِ برنامه هم موزیک‌های جذابی را به ویدیو اضافه کنند. یکی از معدود معایب این برنامه، رایگان نبودن تمام امکانات آن است که برای فعال‌سازی برخی از قابلیت‌های آن، باید نسخه‌ی کامل آن را خریداری نمایید. اما با وجود پولی بودن برخی امکانات، باز هم یکی از برنامه های پرطرفدار برای گذاشتن آهنگ روی یک عکس ثابت به شمار می‌رود.

دانلود VideoShow برای اندرید

دانلود VideoShow برای IOS

3. Pixgram

اپلیکیشن Pixgram یکی از برنامه‌های ادیتور محبوب نزد کاربران گوگی پلی استور می‌باشد که می‌تواند برای گذاشتن آهنگ روی یک عکس ثابت مورد استفاده قرار گیرد. امتیاز 4 از 5 این برنامه در مارکت اندرویدی گوگل، نشان از رضایت کاربران این اپلیکیشن دارد. لازم به ذکر است ویرایشگر ویدیو Pixgram فقط برای سیستم عامل اندروید در دسترس می‌باشد.

از امکانات این ادیتور می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • ساخت ویدیوهای جالب با وارد کردن ویدیو و آهنگ و میکس کردن آنها (گذاشتن آهنگ روی عکس)
  • جست و جو و اضافه کردن آنلاین آهنگ‌ها
  • سادگی استفاده و در عین حال قدرتمندی ادیتور
  • فیلترهای متنوع برای ویدیوها
  • قابلیت اشترک‌گذاری ویدیوهای تولیدشده
  • امکان ارائه ویدیو در کیفیت‌ها و سایزهای متنوع

دانلود Pixgram برای اندروید

2. VivaVideo 

یکی دیگر از برنامه هایی که برای گذاشتن آهنگ روی یک عکس ثابت به کار می‌رود، VivaVideo نام دارد. این اپلیکیشن نیز همچون برنامه‌های مشابه، امکان آپلود موسیقی‌های موجود در حافظه و آرشیو خود برنامه را فراهم کرده است. رابط کاربری این برنامه نسبتاً ساده بوده و برای افراد مبتدی قابل استفاده است. لازم به ذکر است VivaVideo ویدیوهای خروجی را با واترمارک تحویل می‌دهد و برای دریافت ویدیو بدون واترمارک، باید نسخه‌ی کامل آن را خریداری کنید. واترمارک همان لوگوی اپلیکیشن است که در صورت ساخت ویدیو از طریق این برنامه، بر روی آن‌ها نمایان خواهد شد.

دانلود VivaVideo برای اندروید

دانلود VivaVideo برای IOS

آموزش استفاده از VivaVideo برای گذاشتن آهنگ روی یک عکس ثابت در اینستاگرام

  1. بعد از دانلود و نصب، وارد اپلیکیشن شوید.
  2. در صفحه‌ی نخست، روی New Project کلیک کنید.
  1. به برنامه اجازه دهید تا به حافظه‌ی دستگاه شما دسترسی پیدا کند.
  1. مجوز دسترسی به حافظه را تأیید نمایید.
  1. تصویر و یا تصاویر مورد نظر خود را انتخاب کنید و سپس روی Next بزنید.
  1. بعد از انتخاب عکس، در نوار پایین صفحه روی Music کلیک کرده و Add music را انتخاب نمایید.
  1. در این صفحه آهنگ‌های زیادی در دسته‌بندی‌های مختلف قرار گرفته‌اند. برای مشاهده‌ی لیست آهنگ‌ها ژانر مورد نظر خود را انتخاب نمایید.
  1. روی آهنگ مورد نظر خود کلیک کرده و گزینه‌ی Use را انتخاب نمایید.
  1. پس از تنظیم آهنگ روی عکس‌ها، روی آیکون Back بزنید.
  1. بعد از انتخاب عکس، آهنگ و همچنین اعمال ادیت‌های دلخواه خود، با صفحه ای همانند عکس زیر روبرو خواهید شد. در این صفحه، پیش‌نمایش ویدیوی شما قابل مشاهده است. در صورت تأیید، روی گزینه‌ی Save (ذخیره‌سازی) کلیک کنید.

1. Inshot

در انتها می‌رسیم به اپلیکیشن Inshot. اگر به دنبال یک ادیتور حرفه‌ای با امکانات کامل و کاربردی هستید، این برنامه بهترین گزینه برای شما است. به جرئت می‌توان گفت Inshot محبوب‌ترین اپلیکیشن در دسته‌بندی خود بوده و با بیش از 100 میلیون دانلود در گوگل پلی استور و نمره 4.8، از محبوبیت بسیار بالایی برخوردار است. از امکانات این برنامه می‌توان به ویرایش ویدیو و صوت، فیلترها و افکت‌ها، ادیت متن و استیکر، کنترل سرعت ویدیو، تغییر فرمت ویدیو و … اشاره کرد. لازم به ذکر است امکانات این برنامه برای گذاشتن آهنگ روی یک عکس ثابت نیز بسیار مناسب است.

دانلود Inshot برای اندروید

دانلود Inshot برای IOS

آموزش استفاده از Inshot برای گذاشتن آهنگ روی یک عکس ثابت در اینستاگرام

  1. وارد اپلیکیشن Inshot شوید.
  2. روی آیکون Video کلیک کنید.
  1. در بالای صفحه روی گزینه‌ی Photo لمس کنید و عکس مورد نظر خود را انتخاب نمایید.
  1. بعد از انتخاب تصویر، روی آیکون Music بزنید.
  1. نوع صداگذاری را از بین گزینه‌های Tracks، Effects و Record انتخاب کنید.
  2. بعد از انتخاب آهنگ، روی Use بزنید تا آهنگ روی عکس قرار گیرد.
  1. پس از اعمال تغییرات دلخواه خود، روی Save بزنید.
  1. کیفیت ویدیوی خروجی خود را تعیین کنید تا ویدیو ذخیره شود.

پس از این که ویدیوی مورد نظر خود را با استفاده از اپلیکیشن‌های جانبی ساختید، با همان روش معمول می‌توانید پست خود را منتشر کنید. اگر با روش انتشار پست آشنایی ندارید، می‌توانید با مطالعه‌ی مطلب آموزش جامع گذاشتن پست در اینستاگرام با گوشی و کامپیوتر، صفر تا صد گذاشتن پست در اینستاگرام را یاد بگیرید.

نحوه‌ی گذاشتن آهنگ روی یک عکس ثابت برای استوری اینستاگرام

برای گذاشتن آهنگ روی عکس در استوری اینستاگرام دو روش وجود دارد:

  1. استفاده از برنامه‌های جانبی
  2. استفاده از استیکر Music

نحوه گذاشتن آهنگ روی عکس ثابت در استوری اینستاگرام با برنامه‌های جانبی

همانطور که گفته شد، یکی از راه‌های گذاشتن آهنگ روی عکس، استفاده از برنامه‌های جانبی است. اگر ‌می‌خواهید موسیقی با کیفیت زیادی پخش شود و در انتخاب آهنگ‌ها با محدودیت مواجه نشوید، به جای استیکر Music از برنامه‌های جانبی استفاده کنید. با وجود این که برای کار با برنامه‌های جانبی باید در این کار کمی مهارت داشته باشید، اما امکانات ویژه‌ی این اپلیکیشن‌ها قطعاً شما را ترغیب خواهند کرد تا از آن‌ها استفاده کنید. شما می‌توانید از اپلیکیشن‌هایی که در ابتدای این مقاله معرفی شده‌اند، برای گذاشتن آهنگ روی عکس استفاده نمایید.

بعد از این که آهنگ مورد علاقه‌ی خود را روی عکس مورد نظر قرار دادید، می‌توانید مثل دیگر استوری‌ها، این استوری را نیز منتشر کنید. چنانچه با نحوه‌ی استوری گذاشتن آشنا نیستید، پیشنهاد می‌شود با مطالعه‌ی مقاله‌ی آموزش کامل استوری اینستاگرام اطلاعات کافی را در این زمینه به دست آورید.

گذاشتن آهنگ روی عکس در استوری اینستاگرام با استیکر Music

قبلاً هیچ راهی نبود که کاربران بتوانند از طریق خود اپلیکیشن اینستاگرام بر روی عکس‌هایی که منتشر می‌کنند، آهنگ بگذارند. با ارائه‌ی قابلیت استیکر موزیک، گذاشتن آهنگ روی عکس در اینستاگرام ممکن شده است؛ اما بزرگترین ایراد این روش این است که این آپشن در کشورهای معدودی در دسترس است. ما در مقاله‌ی روش‌های فعال‌سازی استیکر موزیک اینستاگرام، 5 روش کاربردی معرفی کرده‌ایم که با استفاده از آن‌ها می‌توانید استیکر موزیک خود را فعال نمایید. همچنین گذاشتن آهنگ روی عکس با استفاده از این قابلیت نیز در این مقاله آموزش داده شده است.

مقاله پیشنهادی: دیلیت اکانت اینستاگرام

سوالات متداول

چگونه روی عکس آهنگ بزاریم در اینستاگرام؟

✅ برای آهنگ گذاشتن روی عکس ثابت در استوری و پست اینستاگرام ابزارهای مختلفی وجود دارند. برای آشنایی با این ابزارها و نحوه‌ی گذاشتن آهنگ روی عکس ثابت، متن مقاله را مطالعه فرمایید.

پیغام Instagram Music isn’t available in your region یعنی چه؟

✅ مشاهده‌ی این پیغام به این معناست که سرویس موسیقی اینستاگرام در کشور شما غیرفعال است. برای فعال کردن این امکان می‌توانید از مطالب موجود در این مقاله استفاده کنید.

Library اینستاگرام همه‌ی آهنگ‌ها رو داره؟

✅ خیر. مجموعه‌ی آهنگ‌های اینستاگرام کامل نیست. این مشکل برای آهنگ‌های ایرانی جدی‌تر است و درصد کمی از آهنگ‌های ایرانی در Library اینستاگرام موجود هستند.

چرا استیکر موسیقی اینستاگرام برای من فعال نیست؟

✅ فعال نبودن استیکر Music در اینستاگرام می‌تواند دو دلیل داشته باشد.
1. آپدیت نبودن اپلیکیشن اینستاگرام
2. غیرفعال بودن قابلیت موسیقی در کشور محل اقامت شما؛ برای مشاهده‌ی آموزش فعال سازی استیکر Music اینستاگرام به متن مقاله مراجعه نمایید.

موسیقی اینستاگرام در کدام کشورها فعال است؟

✅ آمریکا، انگلیس، کانادا، فرانسه، آلمان، سوئد، استرالیا، نیوزلند

تو ایران میشه موسیقی اینستاگرام رو فعال کرد؟

✅ بله. ما در این مقاله نحوه ی فعال سازی و استفاده از این استیکر را به شما آموزش داده ایم.

هر موسیقی که بخوایم رو میتونیم پست یا استوری کنیم؟

✅ خیر. انتشار آهنگ‌هایی که حق پخش انحصاری دارند، غیر مجاز است و پست یا استوری مربوطه ممکن است حذف شود.

برنامه‌های کامپیوتری برای گذاشتن آهنگ روی عکس؟

✅ Movavi Slideshow Maker
Photostage Slideshow
Proshow Gold

جمع بندی

گذاشتن آهنگ روی عکس ثابت در پست و استوری اینستاگرام یکی از مواردی است که طرفداران زیادی در این شبکه‌ی مجازی دارد. اینستاگرام، یکی از کامل‌ترین شبکه‌های مجازی از لحاظ امکانات است؛ اما نقص‌هایی هم دارد. همانطور که ذکر شد، هنگام پست گذاشتن، شما نمی‌توانید از داخل خود برنامه‌ی اینستاگرام بر روی عکس‌ها موسیقی قرار دهید. در این مقاله به معرفی اپلیکیشن‌هایی پرداختیم که با استفاده از آن‌ها می‌توانید به صورت مبتدی و حرفه‌ای، روی عکس‌های مورد علاقه‌ی خود، آهنگ قرار دهید. همچنین به آموزش گذاشتن آهنگ روی عکس ثابت در استوری با بروزترین روش‌ها پرداختیم. امیدواریم این مطلب برای شما همراهان همیشگی اینبو مفید واقع شده باشد. در صورت بروز هرگونه مشکل یا سوال، لطفا در بخش نظرات با ما در میان بگذارید تا همکاران ما در بخش پشتیبانی، به سؤالات شما پاسخ دهند.

از این که مقاله‌ی ما را برای مطالعه انتخاب کردید، متشکریم!

پنل شبکه های اجتماعی اینبو

پرسش و پاسخ

سوالتان را بپرسید و برای دریافت پاسخ، منتظر پیامک کارشناسان ما باشید!

دیدگاه شما را با چه تصویری در سایت نمایش دهیم؟
عضویت
اطلاع از
guest
31 کامنت
جدیدترین
قدیمی ترین
Inline Feedbacks
نمایش همه کامنتها
نیکا

عالیه واقعا

ناشناس

چجوری روی عکس ، موزیک بگذاریم ؟
مثلاً اون عکس دختر ، موزیک ک گذاشتیم رو بخونه خودش؟؟

سارا

چطور میتونیم ویدئویی بسازیم که روش ابزار موزیک باشه⏪◀⏩

انه

آهنگ رو فقط یک عکس

نسیم

اصلا من نمی تونم آهنگ رو عکس بذارم هر کاری کردم نشد

علی حسین پور

یک برنامه میخوام که روی یک عکس ثابت. آهنگ بذارم

نیما

برنامه ای میخام که کنار عکس یه عدد بزارم

نیما

برنامه ای میخام که کنار عکس یک عدد بزارم

سولماز

کلا آهنگ برا پست انیستا برا من نمیاره چیکارکنم

حجت

چگو آهنگ کامل روی عکس تک بزاریم

حمیدرضا

سلام.میخام روی چندتا عکس موزیک بزارم و پستش کنم اما متاسفانه تا ۱ دقیقه بیشتر نمیشه میخام سوال کنم چطوری میشه زنانشو زیادتر کرد مثال واسه یه موزیک ۵ دقیقه ای

میلاد

خیلی خوب عالی

Mahroo

سلام بعضیا آهنگ روی عکس میزارن ولی به جز اون دکمه ی پلی ، عقب و جلو کردن موزیک و …. رو هم روی عکس میزارن ، حالا نه اینکه استفاده بشه ولی خب میزارن ، چطوری میزارن ؟

Mona

برنامه ایکه فقط روی یک عکس بخوام اهنگ بزارم چی هست

Fatemeh

سلام ببخشید من یک پست گذاشتم و الان میخوام روش اهنگ بذارم چطور میتونم این کارو کنم؟ممنون میشم راهنمایی کنید

اصغر

سسسلام. دراپدیت جدید فکر کنم باشه.مرسی

امیر

ببین تو اینستا اصن برای من اون دکمه موزیک نداره

Nazi

ببخشید در مورد اول که گفتین رو میوزیک بزنیم میره تو آهنگا برای استوری برای من با اینکه آخرین ورژنه اینتاگرامه نداره اینو

0

برای ورود قطعی به اکسپلور اینستاگرام کلیک کنید!