نویسنده: علی محمدی
2018-08-14

تغییر عکس پروفایل اینستاگرام در کم‌تر از یک دقیقه

چگونه عکس پروفایل اینستاگرام را عوض کنیم؟ روش های گذاشتن عکس پروفایل کدامند؟ در این مقاله با گذاشتن عکس پروفایل اینستاگرام وعوض كردن پروفايل اينستاگرام آشنا ...

به دنبال پیج فعال‌ و با نرخ تعامل بالا هستید؟

وارد کانال تلگرام شوید و لیست تمامی پیج‌ها همراه با آمار بازدیدکننده فعال را مشاهده نمایید!

ربات اینستاگرام اینبو

ربات اینستاگرام اینبو دستیار هوشمند، اختصاصی و خستگی ناپذیر شما در اینستاگرام است!

احتمالاً می‌دانید که در تمامی شبکه‌های مجازی، قسمتی از پروفایل اکانت به عکس پروفایل اختصاص دارد. هر کاربری که از پروفایل شما بازدید می‌کند، نا خودآگاه اولین چیزی که متوجه آن می‌شود، عکس پیج شما است. در واقع عکس پروفایل شما، مانند ویترین یک فروشگاه است که می‌تواند مخاطب را جذب خود کند یا باعث از دست دادن آن شود. گذاشتن عکس پروفایل اینستاگرام کار چندان سختی نیست، اما در عین سادگی از اهمیت زیادی برخوردار است. در این مقاله سعی داریم نحوه گذاشتن عکس پروفایل اینستاگرام در اپلیکیشن و وب سایت اینستاگرام را به شما کاربران عزیز آموزش دهیم. همچنین به برخی مسائل پیرامون تغییر عکس پروفایل نیز خواهیم پرداخت. لطفاً با ما همراه باشید.

خرید فالوور اینستاگرام

راهنمای مطالعه

ویدیوی آموزش گذاشتن عکس پروفایل اینستاگرام و تغییر عکس پروفایل

آموزش تصویری گذاشتن عکس پروفایل و تغییر عکس پروفایل در اینستاگرام

در این ویدیو می‌بینیم که:

  • آموزش گذاشتن عکس پروفایل از گالری
  • آموزش تغییر عکس پروفایل اینستاگرام
  • آموزش حذف کردن عکس پروفایل اینستاگرام

آموزش نحوه گذاشتن عکس پروفایل اینستاگرام با اپلیکیشن

همان طور که گفته شد، گذاشتن عکس پروفایل در اینستاگرام کار بسیار آسانی است. برای آپلود عکس در پروفایل، کافی است مراحل زیر را دنبال کنید:

  1. وارد اپلیکیشن اینستاگرام شوید.
  2. با لمس آیکون پروفایل در نوار پایین صفحه، به صفحه‌ی پروفایل خود بروید.
  3. روی گزینه‌ی Edit Profile کلیک کنید.
ویرایش پروفایل
  1. گزینه‌ی Change Profile Photo را انتخاب نمایید.
تغییر عکس پروفایل
  1. برای گذاشتن عکس پروفایل جدید در اینستاگرام، در لیست بازشده روی گزینه‌ی New Profile Photo کلیک کنید.
انتخاب عکس پروفایل از گالری
  1. از گالری بازشده، عکس مورد نظر خود را انتخاب نمایید و روی گزینه‌ی Next بزنید.همچنین از نوار پایینی می‌توانید با انتخاب بخش Photo همین حالا عکس بگیرید و آن را در پروفایل خود قرار دهید. با کلیک روی گزینه‌ی Import from Facebook نیز می‌توانید با استفاده از عکس اکانت فیسبوک خود، برای اینستاگرام خود عکس پروفایل تنظیم کنید. البته نباید این نکته را فراموش کرد که برای این کار اتصال اکانت اینستاگرام و فیسبوک الزامی است.
انتخاب عکس برای پروفایل اینستا
  1. در این مرحله از گذاشتن عکس پروفایل اینستاگرام، می‌توانید در صورت تمایل عکس خود را ادیت کنید و یا روی آن، فیلتر دلخواه خود را اعمال نمایید.
  2. در انتها، روی Next بزنید تا عکس پروفایل شما تغییر کند.
اتمام گذاشتن عکس پروفایل اینستاگرام

💡نکته: نحوه گذاشتن عکس پروفایل در اینستاگرام فارسی مشابه نسخه‌ی رسمی اینستاگرام می‌باشد.

آموزش حذف عکس پیج اینستا با اپلیکیشن

پس از گذاشتن عکس پروفایل اینستاگرام، ممکن است بخواهید آن را از صفحه‌ی خود حذف کنید. برخی اوقات کاربران اینستاگرام تمایل دارند که هیچ عکسی به عنوان عکس پروفایل نداشته باشند. برای این منظور مراحل زیر را دنبال کنید:

  1. وارد اپلیکیشن اینستاگرام شوید.
  2. با لمس آیکون پروفایل در نوار پایین صفحه، به صفحه‌ی پروفایل خود بروید.
  3. روی گزینه‌ی Edit Profile کلیک کنید.
ویرایش پروفایل
  1. گزینه‌ی Change Profile Photo را انتخاب نمایید.
تغییر عکس پروفایل اینستاگرام
  1. در لیست بازشده، گزینه‌ی Remove Profile Photo را انتخاب کنید تا عکس پروفایل شما پاک شود.
پاک کردن عکس پروفایل فعلی

آموزش نحوه گذاشتن عکس پروفایل اینستاگرام از طریق وب سایت

علاوه بر گذاشتن عکس پروفایل اینستاگرام از طریق اپلیکیشن، این امکان برای شما فراهم است که عکس پروفایل خود را با استفاده از وب سایت اینستاگرام تغییر دهید. برای آپلود عکس پروفایل اینستاگرام از طریق وب سایت، به شیوه زیر عمل کنید:

  1. با وارد کردن نام کاربری و رمز عبور، از طریق وب سایت اینستاگرام وارد اکانت خود شوید.
  2. به صفحه‌ی پروفایل خود بروید. برای این کار، در بالای صفحه روی آیکون عکس پروفایل کلیک کرده و گزینه‌ی Profile را انتخاب نمایید.
  3. در صفحه‌ی پروفایل، روی گزینه‌ی Edit Profile لمس کنید.
گذاشتن عکس پروفایل اینستاگرام با نسخه وب
  1. در کنار آیکون عکس پروفایل، روی گزینه‌ی Change Profile Photo بزنید.
  2. برای گذاشتن عکس پروفایل مورد نظر خود، گزینه‌ی Upload Photo را انتخاب نمایید.
تغییر عکس پروفایل از طریق وب سایت اینستا
  1. فایل عکس مورد نظر خود را پیدا کرده و آن را انتخاب کنید. برای بارگذاری عکس، روی Open کلیک نمایید.
انتخاب عکس جدید برای پروفایل

آیا ابعاد عکس پروفایل مهم است؟

در هنگام گذاشتن عکس پروفایل اینستاگرام، باید به ابعاد عکس مورد نظر توجه نمایید. هر تصویری که به عنوان عکس پروفایل در نظر گرفته می‌شود، در بخش پروفایل قابل آپلود می‌باشد؛ اما مشکلی که کاربران اینستاگرام را در این موضوع با محدودیت مواجه می‌کند، نحوه‌ی نمایش عکس بعد از آپلود شدن آن است. به این معنی که اگر عکس‌هایی با طول و عرض نامناسب برای عکس پروفایل انتخاب شوند، امکان آپلود آن وجود دارد؛ اما مسئله این است که در این حالت، تمام عکس به خوبی نمایش داده نخواهد شد. به طور کلی هنگام گذاشتن عکس پروفایل اینستاگرام، در نظر داشته باشید که عکس انتخابی در حالت استاندارد باید به صورت مربع باشد.

ابزارهای تغییر ابعاد عکس پروفایل اینستاگرام

همانطور که گفته شد، برای نمایش عکس پروفایل در بهترین مقیاس و کیفیت، ضروری است اندازه‌ی طول و عرض تصویر باهم برابر باشند. اگر هنگام گذاشتن عکس پروفایل اینستاگرام، تصویری که به این منظور در نظر گرفته‌اید با این مقیاس همخوانی ندارد، می‌توانید اندازه‌ی آن را تغییر دهید یا به اصطلاح آن را Resize کنید. به این منظور، به معرفی یک ابزار ادیتور برای گوشی موبایل می‌پردازیم:

Inshot

یکی از بهترین برنامه‌ها برای ادیت عکس، جهت گذاشتن عکس پروفایل اینستاگرام، نرم افزار Inshot می‌باشد. این اپلیکیشن با رابط کاربری ساده و در عین حال بسیار کاربردی، این امکان را برای شما فراهم می‌کند تا تصاویر و ویدیوهای خود را ادیت کنید. در این برنامه، امکان تغییر ابعاد عکس نیز فراهم است. برای تغییر ابعاد تصویر با استفاده از این اپلیکیشن، مراحل زیر را طی کنید:

  1. وارد برنامه Inshot شوید.
  2. روی آیکون Photo کلیک کنید.
  1. عکس مورد نظر خود را انتخاب نمایید.
  2. در نوار ابزار موجود در پایین صفحه، روی CANVAS بزنید.
  1. نسبت 1:1 را برای ابعاد عکس خود انتخاب کرده و سپس، آیکون ✔ را لمس نمایید.
  2. برای ثبت نهایی و دریافت خروجی، روی گزینه‌ی Save در گوشه‌ی سمت راست و بالای صفحه کلیک کنید.

پس از اتمام این مراحل، می‌توانید عکس را در حافظه‌ی دستگاه خود سیو کنید و نسبت به گذاشتن عکس پروفایل جدید اقدام نمایید.

دانلود اپلیکیشن Inshot برای اندروید

دانلود اپلیکیشن Inshot برای IOS

چرا نمیتونم عکس پروفایل اینستا بزارم؟

بعضی مواقع، کاربران برای گذاشتن عکس پروفایل اینستاگرام خود با مشکل مواجه می‌شوند. برای مثال پیغام زیر برای آن‌ها نمایش داده می‌شود:

“.sorry, we couldn’t update your profile picture”

در این موارد معمولا مشکل از سرعت اتصال اینترنت می‌باشد. ابتدا از اتصال دستگاه خود به اینترنت مطمئن شوید. در صورتی که با این روش مشکل حل نشد، اپلیکیشن را حذف نصب کرده و دوباره آخرین نسخه‌ی آن را نصب کنید. همچنین، بعضی اوقات پاک کردن دیتای اینستاگرام از تنظیمات گوشی و یا استفاده از کامپیوتر برای گذاشتن عکس پروفایل اینستاگرام می‌تواند باعث رفع خطای به وجودآمده شود. در صورتی که هیچ یک از راه‌های گفته شده کارساز نبود، مراحل زیر را برای گذاشتن عکس پروفایل در اینستاگرام اجرا کنید:

  1. با استفاده از اپلیکیشن یا نسخه‌ی وب اینستاگرام، پسورد خود را تغییر دهید. برای آشنایی با روند تغییر رمز عبور می‌توانید مقاله‌ی تغییر پسورد اینستاگرام را مطالعه کنید.
  2. حساب ایمیلی را که در اینستاگرام خود ثبت کرده‌اید، چک کنید. ایمیلی حاوی درخواست تأیید هویت، برای شما ارسال شده است.
  3. روی عبارت Secure your account here کلیک نمایید.
  4. در صفحه‌ی بازشده، پسورد خود را دوباره عوض کنید.
  5. به صفحه‌ی پروفایل خود هدایت خواهید شد.

پس از انجام این مراحل می‌توانید نسبت به گذاشتن عکس پروفایل جدید اقدام نمایید.

مزیت‌های تغییر عکس پروفایل اینستاگرام

کاربری که برای اولین بار از پیج شما بازدید می‌کند، اولین چیزی که با آن مواجه می‌شود و توجه او را جلب می‌کند، پروفایل پیج شما است. پروفایل اکانت به این دلیل که می‌تواند باعث جذب مخاطب شود، بسیار حائز اهمیت است؛ پس باید آن را جدی گرفت و با گذاشتن عکس پروفایل مناسب در اینستاگرام، پیج خود را در مسیر پیشرفت قرار داد.

یکی از بخش‌های اصلی پروفایل، عکس پروفایل است که نقش ویژه‌ای در جذابیت پروفایل شما دارد. با بروز نگه داشتن این عکس، می‌توانید پیج خود را در مسیر درستی برای افزایش فالوور قرار دهید. البته این نکته نباید فراموش شود که اگر صاحب یک کسب و کار آنلاین هستید، تغییر مداوم و بیش از حد عکس پروفایل، می‌تواند به برندینگ شما ضربه بزند. بهتر است با یک برنامه‌ی منظم و متناسب با نیازهای پیج خود و در نظر گرفتن شرایط فضای مجازی نسبت به گذاشتن عکس پروفایل جدید در اینستاگرام اقدام نمایید.

در صورتی که این کار را به صورت حرفه‌ای و با برنامه انجام دهید، اینستاگرام شما را جزو ادمین‌های فعال و حرفه‌ای محسوب می‌کند. حتی ممکن است با قرار دادن پست‌های شما در صفحه‌ی Explorer، فرصت بسیار خوبی را برای افزایش مخاطب در اختیار شما قرار دهد.

مقاله پیشنهادی : سایت دانلود پروفایل اینستاگرام

سوالات متداول

⭐ چرا نمیتونم عکس پروفایل اینستا بزارم؟

✅ ممکن است به دلیل سرعت کم اینترنت، گذاشتن عکس پروفایل اینستاگرام با مشکل مواجه شود. اطلاعات تکمیلی در متن مقاله آمده است.

⭐ برای عکس پروفایل ابعاد تصویر مهمه؟

✅ بله. پیشنهاد می‌شود هنگام گذاشتن عکس پروفایل اینستاگرام، نسبت ابعاد عکس را روی 1:1 تنظیم کنید.

⭐ برای تغییر ابعاد عکس، کدام برنامه‌ها مناسبند؟

ابزارهای زیادی برای تغییر ابعاد تصویر وجود دارند. در این مقاله به نمونه‌ای از ادیتورها برای تغییر سایز عکس اشاره شده است.

⭐ چرا باید عکس پروفایل اینستا رو عوض کنیم؟

✅ 1. عکس پروفایل مناسب باعث جذابیت پیج شما می‌شود.
✅ 2. باعث جذب فالوور می‌شود.
✅ 3. اینستا شما را به عنوان یک ادمین فعال می‌شناسد.

⭐ عوض کردن زیاد عکس پروفایل خوبه؟

✅ خیر؛ با این که گذاشتن عکس پروفایل جدید برای جذابیت پیج مفید است، اما تغییر پی در پی آن می‌تواند باعث متضرر شدن برندینگ پیج‌های بیزینسی شود.

جمع بندی

عکس پروفایل خود را جذاب کنید تا مخاطبان بیشتری را به خود جذب کنید! در این مقاله سعی شد آموزش گذاشتن عکس پروفایل اینستاگرام، با ساده‌ترین روش‌ها در اختیار شما کاربران گرامی قرار گیرد. با استفاده از آموزش‌های این مطلب، می‌توانید عکس پروفایل خود را به راحتی حذف کنید، تغییر دهید، اندازه‌ی آن را تعیین نمایید و از مزیت‌های آن بهره‌مند شوید. امیدواریم مطالب این مقاله برای شما عزیزان مفید واقع شده باشد. لطفاً در صورت بروز هر گونه مشکل و یا داشتن سوال درباره نحوه گذاشتن عکس پروفایل، و یا پیشنهاد و انتقاد، لطفاً در بخش نظرات با ما در ارتباط باشید.

از همراهی شما صمیمانه سپاسگزاریم!

پنل شبکه های اجتماعی اینبو

پرسش و پاسخ

سوالتان را بپرسید و برای دریافت پاسخ، منتظر پیامک کارشناسان ما باشید!

دیدگاه شما را با چه تصویری در سایت نمایش دهیم؟
عضویت
اطلاع از
guest
55 کامنت
جدیدترین
قدیمی ترین
Inline Feedbacks
نمایش همه کامنتها
علی

سلام چجوری انیستام تو گوشی دیگم بوده رمزش دارم همرو از اون گوشی پاک کنم

Farah sadegih

سلام چرا عکس میزارم تو پروفایلم عکس ظاهر نمیشه؟

Taha.N

سلام وقت بخیر.
من با موفقیت میتونم پرفایل رو عوض کنم ولی کیفیت عکس به شدت میاد پایین در حالی که عکس اصلی خیلی هم با کیفیته چی کار باید انجام بدم؟!؟

خانم عزیزی

چجوری عکس حضف کنم بجایش گل بزارم

پری

عکس پروفایل اینستام آواتار،هر کاری میکنم ن پاک میشه ن میتونم عکس خودم رو بذارم

رضا

Now در کنار عکس پروفایل نشان چیه؟

مژگان

چیکار کنم که بتونم توی lnstagram lite عکس برا پیجم بزار م چون اصلا نمیشه
سوال دومم اینه
چرا تو lnastagram lite استوری ۱۵ ثانیه ای فقط میتونیم بزاریم

حسن عمدی

سلام. چرا من عکس پروفایل میزارم اما نمیاد؟ نشون داده نمیشه انگار خالیه

مهران

من نمیتونم websit و اسم پیجو عوض کنم ن ارور میده ن چیزی میزنم یکم لود میکنه بعد انگار ن انگار هر کاری ک فک بکنین کردم

ری

سلام
من پروفایل نمیتونم بزارم ارور میده

مهدی

سلام من پیج اینستاگرامم یهو کلا غیب شد اصلا رفت خودش چیکار باید کنم میشه دوباره برش گردونم؟؟

مهردادسیدی

سلام خیلی وقته حساب پیج اینستاگرام دارم ولی رمزفراموش کردم نمیتونم حساب انستابالابیارم چیکاربایدبکنم تارمزحساب قبلی انستابازیابی کنم

حمیدآهنگر

میگه حافظه کمه باید چیکار کنم؟

نوشین

سلام امکانی هست که بشه عکس پروفایل را تغییر داد ولی برای فالورا اعلام نشه که عکس تغییر کرد .

زهرا

چجوری پروفایل بزارم بقیه نتونن دانلود کنن؟؟

Ali

سلام مشکل این ک نمیشه پروفایل رو عوض کرد؟
لصفا هرکی تونست ب منم بگه ممنون میشم

.

سلام مال من میگه:
Sorry we couldent update your profile picture.please confirm you have internet connection and try again in the moment. a

sshojasoroush

سلام ببخشید نمیتونم برا اینستا گرمم پروفایل بزارم چرا

سعید

من هر کاری میکنم پروفایل اینستاگرامم عوض نمیشه. کسی حل شد حتما راهکارشو بگه

سارا

سلام من هر کاری میکنم پروفایل اینستاگرامم عوض نمیشه حطا میده میگه اینترنت وصل نیستید در حالی که من با وایفا وصلم و اینترنت دارم

0

برای ورود قطعی به اکسپلور اینستاگرام کلیک کنید!