ربات اینستاگرام » وبلاگ » اینستاگرام » بیزینس در اینستاگرام
بیزینس در اینستاگرام
کل رای 2 میانگین 4.5

بیزینس در اینستاگرام

بیزینس در اینستاگرام

 

بیزینس در اینستاگرام، اینستاگرام حدودا دو سال قبل یعنی در سال ۲۰۱۸ امکانی را برای برخی از اکانت های اینستاگرام فراهم کرد تا در پی آن این اکانت ها بتوانند پیج خود را بیزینسی کنند قطعا در این مورد اکثر اکانت های شرکت های معروف اقدام به استفاده از این ویژگی کردند زیرا با استفاده از این امکان میتوانمستند به راحتی تعداد بازدید کلی اکانت و پست های منتشر شده را دانسته و از همه مهمتر شناخت کلی از جامعه هدف فالوور ها خود به دست می آورند به این صورت که با فعال کردن بیزینس در اینستاگرام با دریافت اطلاعات آماری از این که چه تعداد از فالوور ها زن و یا مرد هستند و یا اینکه از کدام شهر و کشور بیشترین مخاطب ها را به خود اختصاص داده اند و اطلاعات اماری دیگر که امروز در این مقاله این موارد را گوشزد خواهیم کرد اما جای نگرانی برای اکانت های معموملی و یا بیزنس ها کوچک نیست چون امروزه همه ی اکانت های اینستاگرام میتوانند از ویژگی بیزینس در اینستاگرام استفاده کنند.

 

 

چگونه اکانت اینسناگرام مان را بیزینسی کنیم

برای شروع کافی ایست مراحل زیر را به ترتیب انجام دهید

 

۱_ وارد اکانت اینستناگرام خود شوید.

۲_ به صفحه پروفایل اینستاگرام تان رفته و آیکون سه خط در بالا قسمت راست صفحه را لمس و سپس در نیم صفحه باز شده در قسمت پایین آیکون چرخ دنده setting را انتخاب کنید تا وارد بخش تنظیمات اینستاگرام تان شده باشید.

۳_بعد از ورود به قسمت تنظیمات اینستاگرام به بخش account رفته و برای شروع فعال کردن بیزینس در اینستاگرام کافی ایست گزینه "switch to business account" را انتخاب کنید.

آیا به دنبال افزایش فالوور و بازدید اینستاگرام هستید؟

همین امروز کمپین تبلیغاتی خود را با تخفیف ویژه آغاز کنید و بازدید کننده کاملا واقعی برای پیجتون بیارید. ما برای شما بهترین و کارآمد ترین روش را پیشنهاد میکنیم با کمترین هزینه و بیشترین بازدهی

بیزینس در اینستاگرام

 

 

۴_ بعد از انتخاب این گزینه اینستاگرام چندی از ویژگی های بیزینس در اینستاگرام را برای تان به نمایش میگذارد که برای ادامه فعالسازی بیزینس در اینستاگرام کافی ایست کادر آبی رنگ continue را لمس و یا صفحه را به راست بکشید تا گزینه های بعدی قابل مشاهده شود.

۵_ بعد از گذشتن از این توضیحات کوتاه وارد صفحه ای با عنوان "choose categories for your business profile" در واقعه شما در این صفحه برای اکانت خود در رابطه با موضوع شغلی خودتان مجموعه انتخاب و سپس یک زیر مجموعه انتخاب میکنید.

۶_ بعد از انتخاب مجموعه و زیر مجموعه وارد مرحله بعدی یعنی صفحه تنظیمات گزینه های تماس میشویم که در این صفحه میتوانید راه های ارتباطی متنوعی را در صفحه پروفایل اینستاگرام خود ترتیب ببنید.

بیزینس در اینستاگرام

 

 

۷_ بعد از تعیین گزینه های تماس به مرحله آخر بیزینس در اینستاگرام یعنی ثبت اکانت فیسبوک به اکانت اینستاگرام در این مورد باید خدمتتان عرض کنیم که قبلا این مرحله باید انجام میشد یعنی برای بیزینسی کردن اینستاگرام تان باید به فیسبوک وصل میکردید اما جدیدا این مرحله نیز اختیاری شده اما نباید از ویژگی های پشت پرده وصل کردن اکانت فیسبوک به اکانت اینستاگرام چشم پوشی کرد از جمله این ویژگی ها میتوان به بازگردانی پیج هک شده و ثبت نام در اینستاگرام اشاره کرد که میتوانید با استفاده از اکانت فیسبوک خود اقدام به ثبت نام در اینستاگرام کنید.

 

 

 

 

بعد از بیزینسی کردن اینستاگرام چه اتفاقی میوفتدد!

خب حال میرسیم به ویژگی هایی که بعد از فعالسازی بیزینس در اینستاگرام برای اکانت شما خواهد افتاد و چگونه میتوانید از این ویژگی ها استفاده کنید

 

گزینه های تماس

مهم ترین ویژگی بیزینس در اینستاگرام اضافه شدن گزینه های تماس بیشتر به شکل کادر در صفحه پروفایل اینستاگرام تان میباشد همانطور که در تصویر زیر این سه کادر را مشاهده میکنید این سه کادر مربوط به مرحله "" میباشد که میتوانسیتد در آن مرحله از بیزینسی کردن اینستاگرام این سه کادر که متشکل از موقعیت مکانی، شماره موبایل، ایمیل تشکیل شده است استفاده کنید اما اگر در آن مرحله هر سه  گزینه تماس را فعال نکرده اید جای نگرانی وجود ندارد چون میتوانید با مراجعه به قسمت edit profile یا همان ویرایش نمایه و سپس انتخاب گزینه "" در این صفحه به راحتی گزینه های تماس خود را اضافه و یا تغییر دهید.

حال شاید این سوال برایتان پیش آمده که گزینه های تماس چه مزیتی برای بیزینس شما دارند؟ با اضافه شدن این سه کادر راه ارتباطی بین شما و مشتریان شما راحتر از قبل و بیشتر شده و مشتریان و فالوور هایتان به راحتی میتوانند از طریق شماره موبایل و ایمیل و موقعیت مکانی با شما در ارتباط باشند.

 

 

ارائه اطلاعات آماری insights

با بیزینسی کردن اکانت اینستاگرام تان با یک بخش جدید در اکانت خود روبرو خواهید شد بخش insights که با آیکون آمار مانندی نشان داده میشود و برای شما اطلاعاتی از این که چند درصد فالوور هایتان زن و یا مرد میباشد یا این که فالوور هایتان از کدام شهرذ و کشور ها میباشند اطلاعات آماری تعداد بازدید روزانه و هفته گی پیج و پست هایتان و اطلاعات دیگری که با فعالسازی بیزینس در اینستاگرام خود به راحتی میتوانید از این ویژگی ها لذت ببرید

 

 

 

 

فیلم آموزشی بیزینسی کردن اینستاگرام

 

 

 

 

جمع بندی

اگر اکانت اینستاگرام شما یک اکانت بیزینسی میباشد یعنی این که هدف شما از ایجاد و مدیریت اکانت تان فروش محصولاتتان و یا آشنا کردن محصولات خود میباشد حتما حتما اکانت خود را بیزینسی کنید تا هم راه های ارتباطی بیشتری با مشتری و مخاطبان خود داشته باشید و هم این که جامعه هدف فالوور هایتان را شناخته و بر این اساس هدف گذاری کرده باشید و مزیت های دیگری که در توضیحات بالا به آن ها پرداختیم اما با فعالسازی قابلیت بیزینس در اینستاگرام برخی از ویژگی های دیگر که در حالت معمولی میتوان آن را فعال کرد اما با بیزینسی کردن اکانت اینستاگرام تان نمتوانید پرایوت کردن اینستاگرام را فعال کنید یا به قولی دیگر امکان قفل و شخصی سازی پیج خود را ندارید.