نویسنده: پوریا امیرخزانی
2021-05-18

16+3 روش برای تبدیل بازدیدکننده به فالوور در اینستاگرام

چه کنیم تا بازدیدکنندگان موقع بازدید از پیج اینستاگرام ما آن را فالو کنند؟ برای آشنایی با روش های افزایش نرخ تبدیل بازدیدکننده به فالوور ...

به دنبال پیج فعال‌ و با نرخ تعامل بالا هستید؟

وارد کانال تلگرام شوید و لیست تمامی پیج‌ها همراه با آمار بازدیدکننده فعال را مشاهده نمایید!

ربات اینستاگرام اینبو

ربات اینستاگرام اینبو دستیار هوشمند، اختصاصی و خستگی ناپذیر شما در اینستاگرام است!

این روزها که کسب و کارهای آنلاین بیش از پیش مورد توجه افراد قرار می‌گیرند، جذب و افزایش مخاطب به یکی از دغدغه‌های صاحبان این کسب و کارها تبدیل شده است. اینستاگرام نیز از این قاعده مستثنی نیست و صاحبان پیج‌های بیزینسی به دنبال توسعه‌ی کسب و کار اینستاگرامی خود هستند. مشکلی که اغلب این افراد با آن روبرو هستند، این است که درصد کمی از بازدیدکنندگان، پیج آن‌ها را فالو می‌کنند و به عبارتی افراد کمی به مخاطبین دائمی پیج تبدیل می‌شوند. در صورت ثابت ماندن تعداد فالوورها درآمد این کسب و کارها با سرعت کمی افزایش خواهد یافت. پس چنانچه صاحب یک کسب و کار اینستاگرامی هستید، باید به دنبال راهی برای تبدیل بازدیدکننده به فالوور باشید.

خرید فالوور اینستاگرام

در این مقاله قصد داریم بهترین و موثرترین روش‌های تبدیل بازدیدکننده به فالوور را آموزش دهیم. با رعایت نکات و اصول گفته‌شده در این مطلب، خواهید توانست اکثر بازدیدکنندگان را به فالوورهای دائمی خود تبدیل کنید. به این منظور ابتدا به 16 روش موثر بر افزایش نرخ تبدیل بازدیدکننده به فالوور اشاره خواهیم کرد. سپس به 3 مورد از ترفندهایی خواهیم پرداخت که می‌توانند تاثیر بسیار بیشتری برای جذب فالوور نسبت به موارد دیگر داشته باشند.

اگه صرفاً میخواین تعداد بیشتری از بازدیدکننده‌هاتون رو به فالوور تبدیل کنین، این مقاله براتون کافیه؛ اما اگه اهداف بزرگتری دارین و میخواین علاوه بر افزایش مخاطب به درآمدزایی هم برسین، دوره آموزش حرفه‌ای اینستاگرام تو این راه بهتون کمک میکنه. با این پکیج آموزشی یاد میگیرین چطوری محتوا و برندتون رو تو اینستاگرام مشهور کنین و محصولاتتون رو بیشتر بفروشین!

ویدیوی آموزش تبدیل بازدیدکننده‌ی اینستاگرام به فالوور

آموزش تصویری تفسیر روش هایی برای تبدیل بازدیدکننده‌ی پیج به فالوور دائمی

مواردی که در این ویدیو مشاهده خواهید نمود:

  • آموزش روش‌هایی برای افزایش فالوور
  • روش‌ها و ترفند‌هایی برای افزایش نرخ تبدیل بازدید کننده به فالوور

برای تبدیل بازدیدکننده به فالوور باید چه کارهایی انجام دهیم؟

کسانی که از صفحه‌ی اینستاگرامی ما بازدید می‌کنند، در صورت پسندیدن محیط و محتوای پیج، آن را فالو خواهند کرد. تبدیل بازدیدکننده به فالوور همان چیزی است که ما به دنبال آن هستیم. در ادامه به ترفندهایی اشاره خواهیم کرد که بتوانید به راحتی رضایت بازدیدکنندگان را جلب کرده و نرخ تبدیل بازدیدکننده به فالوور را افزایش دهید.

1. از استوری های جذاب استفاده کنید

استوری‌های شما نقش بسیار زیادی در تبدیل بازدیدکننده به فالوور دارند. از آنجایی که استوری‌ها فقط 24 ساعت قابل نمایش هستند، با استوری‌های خوب می‌توانید به کاربران این حس را القا کنید که اگر شما را فالو نکنند، محتوای باارزشی را در آِینده از دست خواهند داد.

زمانی که محتوای شما به اکسپلور اینستاگرام می‌رود و یا تبلیغی انجام می‌دهید، اهمیت استوری‌های شما بسیار بیشتر نیز می‌شود. مشکل این است که کاربران هنگام دیدن محتوای تبلیغاتی و یا پست اکسپلوری شما، متوجه استوری‌هایتان نخواهند شد. پس چاره چیست؟

سعی کنید در پست‌هایتان به نوعی کاربر را به دیدن استوری تشویق کنید. برای منظور، می‌توانید بخشی از محتوای پست را در استوری منتشر کنید.

مثلا، تصور کنید یک پیج فروش ساعت‌های هوشمند دارید و یکی از پست!هایتان که در آن سه مدل معروف را با هم مقایسه کرده‌اید، به اکسپلور رفته است. در این حالت، اطلاعات ضروری مانند قیمت، اطلاعات پایه و بررسی فنی را در خود پست قرار داده‌اید؛ اما در اسلایدها اشاره کنید که ویدیوی معرفی هر مدل را در استوری نیز قرار خواهید داد. در این حالت کاربر استوری‌های شما را نیز بررسی کرده و به خاطر اینکه محتوای مشابه را در آینده از دست ندهد، پیجتان را فالو خواهد نمود.

در کنار تمامی موارد گفته شده، بایستی این موضوع را هم در نظر داشته باشید که ممکن است پست شما تا چند روز در اکسپلور اینستاگرام باقی بماند. اگر متوجه شدید که این اتفاق افتاده، بهتر است استوری‌های مربوط را هایلایت کنید. در این حالت کاربرانی که بعدا به پیجتان می‌آیند نیز آن استوری‌ها را از دست نخواهند داد.

2. برای تبدیل بازدیدکننده به فالوور همیشه فعال باشید و با برنامه جلو بروید!

سعی کنید محتوای خود را با برنامه منتشر کنید و هیچ وقت برای مدت طولانی بدون فعالیت نباشید. اگر بازدیدکنندگان ببینند که پست‌های شما قدیمی هستند، از فالو کردن پیج منصرف خواهند شد. آپلود استوری‌ به تعداد مناسب می‌تواند این حس را در بازدیدکنندگان ایجاد کند که فعالیت پیج شما زیاد و به صورت مداوم است.

3. تبلیغات هدفند داشته باشید

ساده است نه؟ برای تبدیل ساده‌تر بازدیدکننده به فالوور، از اول بازدیدکننده‌هایی را جذب کنید که به پیج شما علاقمند هستند! شاید در این مرحله با خودتان میگویید: مگه دست منه؟ بله؛ کاملا به خود شما بستگی دارد!

بیشتر بازدیدکنندگانی که پیجتان را فالو نکرده‌اند، از اکسپلور می‌آیند یا از طریق تبلیغات به پیجتان جذب می‌شوند. نیازی نیست نگران بخش اکسپلور اینستاگرام باشید؛ چون اگر پست‌هایتان به اکسپلور راه پیدا کنند، اینستاگرام ذاتا این پست‌ها را به کسانی نشان خواهد داد که قبلا تشخیص داده به زمینه شما علاقمند هستند. (البته اگر زمینه فعالیتتان را مدام تغییر ندهید!) خوب، در مورد تبلیغات چه؟

اکیدا توصیه می‌کنیم تا زمانی که کسب و کار شما کاملا شکوفا نشده است، از تبلیغات در پیج‌هایی با زمینه عمومی یا زمینه نامشخص خودداری کنید. شما بازدیدکننده‌ای میخواهید که بتوانید به پیج خود جذب کنید و یا به او محصول بفروشید؛ بنابراین هر بازدیدکننده‌ای ارزش سرمایه گذاری شما را ندارد! به جای این کار، می‌توانید از تبلیغات در پیج‌های هم‌زمینه و هم‌رده استفاده کنید.

در صورتی که نکات بالا را رعایت کنید، بازدیدکنندگانی که جذب می‌کنید از اول به موضوع شما علاقمند خواهند بود. تبدیل این بازدیدکننده‌ها به فالوور، به مراتب ساده‌تر از تبدیل یک بازدیدکننده عمومی به فالوور خواهد بود!

4. برای تبدیل بازدیدکننده به فالوور هنگام تبلیغات، پست‌های جذاب منتشر کنید

اگر می‌خواهید بازدیدکننده‌هایی که از طریق تبلیغات به پیجتان می‌آیند را به فالوور تبدیل کنید، باید بهترین نسخه خودتان را به آن‌ها نشان دهید! بنابراین، قبل از انتشار تبلیغات، حتما چند پست آخر را فوق العاده جدی بگیرید و تا حد ممکن محتوای جذاب منتشر کنید.

طبق بررسی‌های ما، در حدود 93% موارد کاربران بر اساس 3 پست آخر شما تصمیم میگیرند که آیا پیجتان ارزش فالو کردن دارد یا خیر. به همین خاطر، سعی کنید 3 پست آخر را به موضوعاتی و یا محصولاتی اختصاص بدهید که می‌دانید (و یا حداقل حدس می7زنید!) جذاب‌تر و جالب‌تر از موارد دیگر هستند.

حتما بخوانید: آموزش روش تبلیغات موفق در اینستاگرام

5. برای تبدیل بازدیدکننده به فالوور، پست‌های تبلیغاتی کمی در پیج خود منتشر کنید!

داشتن پست‌های تبلیغاتی زیاد در پیج شاید در وهله‌ی بتواند به درآمدزایی شما کمک کند، اما پس از مدتی باعث نارضایتی مخاطبان شما خواهد شد. بازدیدکنندگانی هم که از پیج شما دیدن می‌کنند، در صورت مشاهده‌ی تبلیغ بیش از حد، به دنبال یک پیج دیگر با تبلیغات کم‌تر خواهند بود.

6. موضوع فعالیت پیج را تغییر ندهید!

زمانی که تصمیم می‌گیرید در اینستاگرام شروع به فعالیت کنید، ابتدا باید زمینه‌ی فعالیت پیج خود را مشخص نمایید. تغییر موضوع محتوا پس از مدتی فعالیت در اینستا، می‌تواند برای پیج شما مهلک باشد. علاوه بر از دست دادن فالوورهای فعلی، بازدیدکنندگان بعدی نیز نگرش مثبتی نسبت به پیج شما نخواهند داشت. آن‌ها گمان خواهند کرد که صفحه‌ی شما در زمینه‌ی مورد علاقه‌ی آن‌ها به فعالیت خود ادامه نخواهد داد.

7. بازدیدکنندگان را از برنامه‌ی خود برای پست‌های جذاب در آینده مطلع سازید!

اگر بتوانید بازدیدکنندگان را متقاعد کنید که در آینده پست‌های بیشتری از موضوع مورد علاقه‌ی خود خواهند دید، گام بزرگی در تبدیل بازدیدکننده به فالوور برداشته‌اید. برای این کار می‌توانید برای پست‌هایی که قرار است در آینده منتشر کنید، یک تیزر کوتاه آماده کرده و در پیج قرار دهید. و یا از مراحل ساخت پست‌های ویدیویی استوری‌هایی را منتشر کنید.

8. اگر می‌خواهید بازدیدکنندگان را به فالوور تبدیل کنید، کال تو اکشن داشته باشید!

اگر می‌خواهید کاربر کاری برای شما انجام دهد، از او بخواهید! کاربران ممکن است خودشان پست شما را لایک کنند و یا کامنت بگذارند؛ اما اگر دقیقا چیزی که مدنظر شماست را از آن‌ها بخواهید، بازدهی بسیار بیشتری دریافت خواهید کرد.

دقت داشته باشید که کال تو اکشن به معنی اصرار به کاربر یا خواهش و تمنا نیست! شما باید به صورت کوتاه و واضح، بیان کنید که از کاربر چه درخواستی دارید. این درخواست میتواند لایک و یا کامنت برای پستتان باشد و یا دنبال کردن پیج شما.

باید بدانید که کال تو اکشن به معنی این نیست که کاربر حتما این کار را انجام خواهد داد، بلکه به این معنی است که به دلیل بیان واضح درخواست، احتمال بیشتری برای انجام آن از سمت کاربر وجود دارد.بازدیدکنندگان را تشویق کنید تا از پست‌های دیگر پیج هم بازدید کنند!

زمانی که پست‌های شما در اکسپلورر قرار گرفتند، بازدیدکنندگان آن‌ها به مراتب بیشتر از قبل خواهند شد. بنابر این فرصت بسیار مناسبی است که فالوورهای خود را از این طریق افزایش دهید. به این منظور باید بازدیدکنندگان خود را متقاعد کنید که در پیج، محتوای بیشتری وجود دارد که مورد علاقه‌ی آن‌ها می‌باشد.

8. مزیت رقابتی داشته باشید!

اگر می‌خواهید در بازدیدکننده‌ای را به یک فالوور وفادار تبدیل کنید، اول باید به یک سوال جواب بدهید: مزیت محتوای شما نسبت به محتوای رقبا چیست؟ بیشتر کاربرانی که به یک زمینه علاقمند هستند، حداقل یک پیج مرتبط در آن مورد را قبلا فالو کرده‌اند. بنابراین، باید ببینیم اصلا چرا باید کاربر مایل باشد در کنار آن پیج، شما را هم فالو کند؟ چه چیزی در پیجتان پیدا می‌کند که در پیج‌های رقیب پیدا نمی‌شود؟

در نظر داشته باشید که در این نقطه باید پاسخ درست به سوال را پیدا کنید. هر مزیتی، لزوما دلیل نمی‌شود که کاربر پیج شما را فالو کند! مثلا، قیمت کمتر پاسخ درستی برای این سوال نیست؛ چون قیمت کمتر دلیلی برای خرید از شماست، نه فالو کردن شما! اما مثلا محتوای بهتر، تنوع بیشتر و یا بینظیر بودن محصولات، می‌تواند کلید گمشده‌ای باشد که به دنبال آن هستید.

تا زمانی که مزیت رقابتی خاصی هم در زمینه محصولات و هم در زمینه محتوا نسبت به رقبایتان به وجود نیاورید، نه تنها احتمال تبدیل بازدیدکننده به فالوور، که احتمال خرید کاربر از شما نیز کمتر خواهد بود.

9. برای افزایش نرخ تبدیل بازدیدکننده به فالوور کپشن را جدی بگیرید!

کپشن خوب کپشنی است که در آن کمی اطلاعات اضافه یا یک نظر راجع به محتوایتان بنویسید، یک کال تو اکشن داشته باشید، در صورت نیاز نام برند و شعارتان را بنویسید و تمام!

اینستاگرام یک فضای تصویر محور است و کاربران بیشتر با تصویر ارتباط برقرار میکنند تا با متن. بنابراین، نوشتن کپشن طولانی به هیچ وجه توصیه نمی‌شود، بخصوص در تبلیغات ها!

با اینکه در کپشن اینستاگرام می‌توانید تا 2000 کاراکتر متن بنویسید، اما بسیار بعید است که کاربران وقت بگذارند و تا آخر متن را بخوانند. خلاصه بگوییم، یک کپشن کوتاه، ساده و کمی جذاب بنویسید خیلی بهتر است تا اینکه یک کپشن محشر بنویسید با دو هزار کاراکتر!

مقاله پیشنهادی: نوشتن کپشن جذاب برای اینستاگرام

10. محتوای کاربردی تولید کنید!

اگر پیج کاری دارید ولی در تبدیل بازدیدکننده به فالوور اصلا خوب عمل نمی‌کنید، شاید بهتر است به این نکته توجه کنید: قرار نیست تمامی پست‌هایتان مربوط به معرفی محصولاتتان باشند! یک نکته بسیار مهم که اکثر پیج‌های کاری در اینستاگرام به آن توجه نمی‌کنند، این است که اصلا اساس اینستاگرام بر پایه سرگرمی ساخته شده است! (شاید در این لحظه از خودتون میپرسین خوب که چه؟!😄)

برای درک بهتر قضیه، بیایید اصلا تصور کنیم یک پیج کاری دارید و فقط پست‌های معرفی محصول در پیجتان منتشر می‌کنید. در این حالت، حتی اگر کاربران پیج شما را فالو کنند، چه دلیلی دارد که مخاطب مدام به پیج شما سر بزند؟ چرا کاربر باید با محتوای شما ارتباط برقرار کند؟ در این شرایط، شما عملا کاربرانتان را به دو دسته تقسیم می‌کنید: کاربرانی که می‌خواهند از شما خرید کنند و کاربرانی که بی‌تفاوت از کنار پیج شما رد می‌شوند!

در نظر داشته باشید که بیشتر مشتریان شما، از نقطه اول مشتری نیستند. آن‌ها با پیج شما آشنا شده، با محتوایتان سرگرم می‌شوند و در یک نقطه ممکن است تصمیم بگیرند از شما خریدی انجام دهند. شما باید بتوانید جای خالی بین دو مرحله را پر کنید و بهترین گزینه، محتوای کاربردی است!

با انتشار محتوای کاربردی، حتی کاربرانی که از شما خریدی نیز نکنند، برای اینکه این محتوای رایگان و کاربردی را گم نکنند، شما را دنبال خواهند کرد.

11. برای افزایش تبدیل بازدیدکننده به فالوور، از محتواهای با فرمت متنوع استفاده نمایید!

لیست‌ها، ترفندها و اصطلاحات، از جمله مهمترین نوع محتواهایی هستند که باعث میشوند در چشم کاربر ارزشمند دیده شوید و پیجتان ارزش فالو کردن داشته باشد. این پست ها علاوه بر اینکه احتمال تبدیل بازدیدکننده به فالوور را بیشتر میکنند، آمار بالاتری هم نسبت به پست‌های دیگر دارند.

بهتر است بخوانید: پرطرفدارترین محتواهای اینستاگرام

12. عنوان‌های جذاب برای پست ها بنویسید!

با هر پستی که کاربر بررسی می‌کند، احتمال تبدیل کردن این بازدیدکننده به فالوور افزایش پیدا میکند. بنابراین، شما باید کاری کنید که مخاطبانتان تا حد امکان تعداد پست بیشتری از پیجتان را مشاهده کنند. به همین خاطر است که عنوان روی کاور پست‌ها و ریلزهایتان اهمیت بسیار زیادی دارد.

سعی کنید برای تمامی عنوان های پست ها و ریلزهایتان زمان صرف کنید و یک عنوان جذاب، کوتاه و پرمعنی بنویسید. در کنار همه اینها، باید کاری کنید که کاربر کنجکاو شود برای کسب اطلاعات بیشتر روی پست شما بزند.

13. برای تبدیل بازدیدکننده به فالوور هایلایت‌ها را فراموش نکنید!

استوری‌های هایلایت‌شده می‌توانند در تبدیل بازدیدکننده به فالوور کمک‌حال شما باشند. در این بخش می‌توانید موضوع فعالیت صفحه، هدف‌های پیج در آینده، محتواهای پر طرفدار پیج و … را با بازدیدکنندگان به اشتراک بگذارید تا به راحتی بتوانند تصمیم خود را برای فالو کردن شما بگیرند.

14. با فالوورهای خود در ارتباط باشید تا اعتماد بازدیدکنندگان را جلب کنید!

برای افزایش نرخ تبدیل بازدیدکننده به فالوور سعی کنید در کامنت‌ها با فالوورهای خود در ارتباط باشید. اگر بازدیدکنندگان پیج شاهد تعامل شما با فالوورها باشند، به این باور خواهند رسید که برای فالوورها و مخاطبین پیج ارزش قائل هستید. ایجاد حس اعتماد در مخاطبین می‌تواند کمک بزرگی به پیشرفت پیج شما کند.

15. برای معرفی موضوع پیج به بازدیدکنندگان از هشتگ‌ها استفاده کنید!

هشتگ‌ها نیز در افزایش نرخ تبدیل بازدیدکننده به فالوور نقش مهمی دارند. استفاده‌ی مناسب از هشتگ‌ها عملکرد شما را حرفه‌ای تر جلوه می‌دهد. همچنین باعث می‌شود کاربرانی که از طریق اکسپلور پست‌های شما را مشاهده می‌کنند، موضوع پیج شما را راحت‌تر بفهمند و در صورت علاقه‌مندی به آن، شما را فالو کنند.

16. اگر پیج فروشگاهی دارید، لینک وب سایت خود را در بیو قرار دهید!

داشتن یک وب سایت رسمی برای پیج‌های بیزینسی و فروشگاهی، مزیت و اعتبار بزرگی محسوب می‌شود. مطمئناً بازدیدکنندگانی که هنگام مشاهده‌ی پیج کاری شما بتوانند به وب سایت مرتبط با پیج هم دسترسی داشته باشند، با اطمینان خاطر بیشتری شما را فالو خواهند کرد.

3 ترفند ویژه برای تبدیل بازدیدکننده به فالوور

پس از مرور 16 روش برای ترغیب بازدیدکنندگان به فالو کردن پیج، هم اکنون قصد داریم 3 ترفند ویژه برای این کار معرفی کنیم. با رعایت این نکات، خواهید توانست نرخ تبدیل بازدیدکننده به فالوور را به صورت چشمگیری افزایش دهید.

1. تعدادی فالوور اولیه داشته باشید!

بیشتر کاربران ترجیح می‌دهند پیج‌هایی را فالو کنند که تعداد قابل توجهی فالوور دارند. به هر حال، این یک قانون نانوشته در اینستاگرام است که تعداد فالوور تا حد زیادی اعتبار یک پیج را نشان میدهد. بنابراین، اگر در مراحل اولیه راه اندازی پیج تعداد کمی از بازدیدکننده‌ها به فالوور تبدیل می‌شوند یا سرعت پیشرفت ناچیز است، نباید ناامید شوید!

شما می‌توانید با استفاده از تبلیغات و تبادل، مقدار خوبی فالوور اولیه جذب کنید و سپس به سرعت پیج خود را پیشرفت دهید. در تبلیغات اینستاگرامی سعی کنید از همان اول راه اندازی پیج به سراغ پیج‌های مرتبط بروید تا در آینده با مشکل کم شدن آمار پیجتان روبرو نشوید.

در مورد تبادل، در نظر داشته باشید که سعی کنید با پیج‌هایی تبادل کنید که موضوع مشابهی با پیج شما دارند و از نظر آمار نیز تقریبا با شما در یک سطح هستند.

اگر پیج خاصی برای تبادل ندارید و به دلیل هزینه‌های فوق العاده بالا نیز نمی‌توانید از تبلیغات اینستاگرامی استفاده کنید، توصیه ما خرید فالوور است. شما می‌توانید مقدار کمی فالوور خریداری کنید و این سرعت پیشرفت شما را به شدت افزایش خواهد داد.

2. برای پست‌های خود از 1 یا 3 استایل خاص استفاده کنید!

سعی کنید تمامی پست‌های خود را با یک تم و استایل خاص منتشر کنید. برای مثال، عکس نوشته‌ها را با یک رنگ پس زمینه و فونت یکسان انتشار دهید. و یا برای کاور پست‌های ویدیویی از یک تم خاص استفاده کنید. اما اگر به هر دلیلی می‌خواهید بیش از یک استایل را در پیج خود به کار ببرید، سعی کنید از 3 تم استفاده کنید. همچنین ترتیب انتشار پست‌ها را به نحوی تنظیم کنید که پست‌های دارای استایل یکسان، در یک ستون عمودی در صفحه شما قرار گیرند. این کار در جذابیت دیداری پیج شما بسیار موثر است. در صورتی که این نکات را رعایت نکنید، بازدیدکنندگان هنگام ورود به پیج شما با یک صفحه‌ی نامنظم روبرو خواهند شد. این مسئله می‌تواند احتمال خروج از پیج شما را افزایش دهد.

3. برای پیج خود عکس پروفایل و بیو جذاب تنظیم نمایید!

وقتی کاربران از صفحه‌ی شما بازدید می‌کنند، اولین چیزی که با آن مواجه می‌شوند، عکس پروفایل و بیو پیج است. قرار دادن یک عکس پروفایل جذاب، می‌تواند کاربران را تا حد زیادی به ادامه بازدید از پیج شما تشویق کند. البته علاوه بر جذابیت، عکس پروفایل باید به گونه‌ای باشد که موضوع فعالیت پیج شما را بازگو کند. همچنین نوشتن یک بیو خوب و جذاب، تاثیر بسیار زیادی بر فالو کردن پیج شما توسط بازدیدکنندگان دارد. سعی کنید در بیو، پیج خود را به گونه‌ای معرفی کنید تا کاربران دلیلی برای فالو کردن پیج شما داشته باشند.

مقاله پیشنهادی: نحوه نوشتن بیو اینستا

سوالات متداول

نرخ تبدیل بازدیدکننده به فالوور چیست؟

✅ به درصدی از بازدیدکنندگان یک پیج اینستاگرامی که آن را فالو می‌کنند، نرخ تبدیل بازدیدکننده به فالوور گفته می‌شود.

چرا افزایش نرخ تبدیل بازدیدکننده به فالوور اهمیت بسیار زیادی دارد؟

✅ به این دلیل که اگر بتوانید بازدیدکنندگان پیج خود را به مخاطبان دائمی تبدیل کنید، درآمد کسب و کار اینستاگرامی شما با سرعت بیشتری نسبت به حالت قبلی افزایش پیدا خواهد کرد.

راه‌های افزایش نرخ تبدیل بازدیدکننده به فالوور؟

✅ برای فالو کردن پیج توسط بازدیدکنندگان، باید پیج شما از نظر ظاهر و محتوا بهینه شده باشد. برای مشاهده روش‌های افزایش نرخ تبدیل بازدیدکننده به فالوور این مطلب را مطالعه فرمایید.

جمع بندی

پس از این که توانستید بازدیدکنندگانی را به پیج خود جذب کنید، باید با روش‌ها و ترفندهایی رضایت آن‌ها را جلب کنید تا پیج شما را فالو کرده و به مخاطبان دائمی شما تبدیل شوند. ما در این مقاله اصول و ترفندهایی را آموزش دادیم که می‌توانید با استفاده از آن‌ها نرخ تبدیل بازدیدکننده به فالوور را در پیج خود افزایش دهید. پس اگر قصد افزایش فالوور دارید، همین حالا با مطالعه‌ی دقیق روش‌های گفته شده در این مقاله درصد زیادی از بازدیدکنندگان را به مخاطب دائمی پیج خود تبدیل کنید.

امیدواریم که مطالب این مقاله برای شما همراهان همیشگی اینبو مفید واقع شده باشند. در صورت داشتن هر گونه سوال، پیشنهاد و انتقاد، لطفاً در بخش نظرات با ما در ارتباط باشید. از اینکه تا اینجای مطلب با تیم اینبو همراه بودید، سپاسگزاریم!

پنل شبکه های اجتماعی اینبو

پرسش و پاسخ

سوالتان را بپرسید و برای دریافت پاسخ، منتظر پیامک کارشناسان ما باشید!

دیدگاه شما را با چه تصویری در سایت نمایش دهیم؟
عضویت
اطلاع از
guest
0 کامنت
Inline Feedbacks
نمایش همه کامنتها
0

برای ورود قطعی به اکسپلور اینستاگرام کلیک کنید!