نویسنده: علی محمدی
2022-06-26

5 ابزار اینستاگرام برای مدیریت و آنالیز پیج

در این مقاله 5 ابزار کاربردی برای مدیریت و آنالیز پیج اینستاگرام به شما معرفی می‌کنیم. همچنین مزایا و معایب ابزارهای اینستاگرام را بررسی می‌کنیم.

به دنبال پیج فعال‌ وبا نرخ تعامل بالا هستید؟

وارد کانال تلگرام شوید و لیست تمامی پیج‌ها همراه با آمار بازدیدکننده فعال را مشاهده نمایید!

ربات اینستاگرام اینبو

ربات اینستاگرام اینبو دستیار هوشمند، اختصاصی و خستگی ناپذیر شما در اینستاگرام است!

چند سالی می‌شود که اینستاگرام به خانه کسب و کارهای کوچک و بزرگ تبدیل شده است. هر بیزینسی که که قصد توسعه یافتن در فضای آنلاین را دارد، معمولاً اینستاگرام را به عنوان گزینه اول انتخاب می‌کند. پیشرفت و کسب درآمد در این شبکه اجتماعی علاوه بر اینکه فعالیت اصولی و حرفه‌ای می‌طلبد، نیازمند استفاده از ابزارهای مخصوص است. ابزارهای اینستاگرام امکانات مختلف و متنوعی را در اختیار شما قرار می‌دهند تا فعالیتتان در این محیط آنلاین را هدفمندتر کنند. در این مقاله 8 ابزار اینستاگرام را معرفی می‌کنیم که با استفاده از آن‌ها می‌توانید اکانت خود را به صورت حرفه‌ای‌تر مدیریت کنید. تا انتهای این مطلب با اینبو همراه باشید!

بهترین ابزارهای اینستاگرام

ابزارهای زیادی برای مدیریت و آنالیز پیج اینستاگرام وجود دارند. هر کدام از این ابزارها ویژگی‌هایی دارند که باعث می‌شود در یک یا چند زمینه نسبت به سایر ابزارها برتری داشته باشند. در این لیست بهترین ابزارهای اینستاگرام را همراه با مزایا و معایب آن معرفی می‌کنیم تا بتوانید یکی از آن‌ها را برای کسب و کار اینستاگرامی خود انتخاب کرده و از آن استفاده نمایید.

1. ابزار اینستاگرامی Sprout Social

اگر در سطح جهانی به دنبال ابزارهای شبکه‌های اجتماعی باشید، شاید بتوان گفت Sprout Social بهترین گزینه برای شما خواهد بود. این ابزار اینستاگرامی امکانات متنوعی را در اختیارتان قرار می‌دهد تا با استفاده از آن‌ها بتوانید به بهترین شکل پیجتان را مدیریت کنید. این مجموعه خدمات خود را در قالب وب سایت و اپلیکیشن اندروید و iOS به کاربرانش ارائه می‌دهد. از مزایای بزرگ Sprout Social می‌توان به دوره تست رایگان 1 ماهه آن اشاره کرد. اگر در استفاده از این ابزار مردد هستید، می‌توانید با یک ماه استفاده رایگان، عملکرد آن را ارزیابی کنید.

مزایا:

  • داشبورد با رابط کاربری مناسب به شما امکان می‌دهد شبکه‌های اجتماعی خود را یکجا مدیریت کنید!
  • تجزیه و تحلیل‌ها و گزارش‌ها به شما کمک می کند تا میزان تعامل کاربران و نرخ بازگشت سرمایه (ROI) خود را مدیریت کنید!
  • امکان استفاده از ابزارهای زمانبندی محتوا را در اختیار شما قرار می‌دهد!
  • دوره آزمایشی 30 روزه رایگان!

معایب:

  • هزینه بالای دوره استاندارد!
  • محدودیت در اد کردن تعداد زیاد پروفایل‌های شبکه‌های اجتماعی!
  • دشواری خرید اشتراک در ایران!

2. ابزار مدیریت شبکه اجتماعی Hootsuite

ابزار Hootsuite هم مانند مورد قبلی یکی از معروف‌ترین ابزارهای مدیریت شبکه‌های اجتماعی در سطح جهانی بوده که کسب و کارهای آنلاین بسیار معتبری از آن برای مدیریت پروژه‌های خود استفاده می‌کنند. ویژگی بارز این ابزار ارائه گزارش‌های فوق‌العاده با آمارها و تجزیه و تحلیل‌های دقیق درباره جریان‌های رسانه‌ای برندها است. با این ابزار می‌توانید به دقیق‌ترین آمارها درباره زمینه کاری خود در فضای آنلاین دسترسی داشته باشید.

مزایا:

  • دوره حرفه‌ای با قیمت مناسب!
  • امکان اتصال همزمان به 20 اکانت مختلف شبکه اجتماعی!
  • دوره تستی 30 روزه رایگان!

معایب:

  • برخی از گزارش‌های تحلیلی هزینه اضافی دارند!
  • اگر پروفایل‌های اجتماعی زیادی داشته باشید، یا هر ماه مبلغ قابل توجهی را برای تبلیغات خرج کنید، باید هزینه اضافی پرداخت کنید!
  • طرح‌های تستی رایگان امکانات محدودی دارند!

3. ابزار همه کاره Zoho

ابزار Zoho یکی از پرکاربردترین ابزارها بین صاحبان کسب و کارهای آنلاین است. از این ابزار می‌توان به عنوان یک ابزار All in one نام برد. با زوهو می‌توانید ایمیل‌ها، پروژه‌ها، حساب‌های مالی و حتی وبینارهای خود را مدیریت کنید. در ادامه بیشتر به معرفی مزایا و معایب این ابزار مدیریت شبکه اجتماعی می‌پردازیم:

مزایا:

  • امکان مدیریت ایمیل‌ها، پروژه‌ها، حساب‌های مالی و وبینارها به صورت یکجا!
  • پکیج بندی متنوع و شروع قیمت‌ها از نرخ بسیار پایین
  • در دسترس بودن نسخه رایگان

معایب:

  • گرانی تعرفه برای سازمان‌ها!
  • برنامه‌ها برای افراد و کسب و کارها فقط شامل یک تا سه عضو تیم می‌شود و کاربران بیشتر نیاز به هزینه ماهانه اضافی دارند!
  • امکانات محدود نسخه رایگان!

آموزش کامل نحوه دانلود از اینستاگرام + ابزار رایگان

4. ابزار Loomly؛ برای همکاری‌های تیمی بزرگ

ابزار اینستاگرام Loomly به دلیل اینکه برای همکاری‌های تیمی بزرگ مناسب است، بیشتر توسط شرکت‌ها و سازمان‌های بزرگ خریداری می‌شود. از ویژگی‌های اصلی این ابزار می‌توان به هدف گیری مخاطب، پیش نمایش پست، انتشار زمانبندی شده محتوا، تجزیه و تحلیل و ارائه آمار اشاره کرد. اگر بخواهیم مزایا و معایب این ابزار را نام ببریم، موارد زیر جزو مهم‌ترین‌ها هستند:

مزایا:

  • دوره تست رایگان 15 روزه!
  • شروع برنامه پایه از 26 دلار!
  • امکان مدیریت پروفایل‌های اجتماعی به صورت یکجا!

معایب:

  • هزینه زیاد برای تیم‌های با تعداد نفرات زیاد
  • امکانات محدود طرح رایگان

5. افزایش فالوور با ربات اینستاگرام Inbo

ابزار اینستاگرام اینبو ابزاری است که وظایفی متفاوت با ابزارهای قبلی انجام می‌دهد. این ابزار کارهای تکراری را که شما برای افزایش فالوور نیاز دارید، به صورت اتوماتیک انجام می‌دهد؛ پس شما زمان و انرژی کافی برای تولید محتوای پیج و سایر کارهای کسب و کارتان را خواهید داشت. امکاناتی که ابزار اینستاگرامی اینبو در اختیار شما قرار می‌دهد، عبارتند از:

  • فالو و آنفالو خودکار
  • لایک و کامنت خودکار
  • ارسال پیام دایرکت انبوه
  • ارسال محتوای زمانبندی شده
  • حذف فالوور فیک
  • ابزارهای دانلود محتوا (پست، استوری، پروفایل)

نتیجه گیری

در این مقاله به معرفی 5 ابزار مدیریت پیج اینستاگرام پرداختیم. با این ابزارها می‌توانید اکانت اینستاگرامتان را آنالیز کنید، مخاطبانتان را افزایش دهید، تبلیغات انجام دهید و برندتان را در رسانه‌های اجتماعی مختلف ردیابی کنید. به نظر شما چه ابزارهای دیگری برای مدیریت پیج اینستاگرام مناسب هستند؟ شما استفاده از کدام یک از ابزارهای معرفی شده را ترجیح می‌دهید؟

instagram-tutorial-banner

پرسش و پاسخ

به جای گشتن کل اینترنت، همینجا بپرسید و در کوتاه‌ترین زمان از حرفه‌ای‌ها جواب بگیرید.

guest
0 کامنت
Inline Feedbacks
نمایش همه کامنتها