نویسنده: شیرین تابانی
2022-05-25

چگونه پیج اینستاگرام خود را حرفه ای کنیم؟

در این مقاله به شما آموزش می‌دهیم که چگونه پیج اینستاگرام حرفه ای بسازید و آن را مدیریت کنید. در ادامه ویژگی‌های یک پیج حرفه‌ای را به شما توضیح می‌دهیم.

به دنبال پیج فعال‌ و با نرخ تعامل بالا هستید؟

وارد کانال تلگرام شوید و لیست تمامی پیج‌ها همراه با آمار بازدیدکننده فعال را مشاهده نمایید!

ربات اینستاگرام اینبو

ربات اینستاگرام اینبو دستیار هوشمند، اختصاصی و خستگی ناپذیر شما در اینستاگرام است!

داشتن پیج اینستاگرام حرفه‌ ای آرزوی بسیاری از کاربران این پلتفرم است. اما سوال همه کاربران این است که چگونه یک پیج اینستاگرام حرفه‌ای بسازیم؟ یک پیج حرفه‌ای چه خصوصیاتی باید داشته باشد؟ خب اگر این سوال برای شما پیش آمده باشد، پس یعنی چند وقتی است در اینستاگرام حضور دارید و پیج کسب و کار خود را راه اندازی کرده‌اید. اغلب کسانی که به دنبال حرفه‌ای کردن پیج اینستاگرام خود هستند، افرادی‌اند که مدتهاست روش‌های مختلف پیشرفت کسب و کار در اینستاگرام را امتحان کرده و نتیجه دلخواه را کسب نکرده‌اند. در این مقاله قصد داریم صفر تا صد ساختن یک پیج کسب و کار حرفه‌ای را به شما آموزش دهیم. با اینبو همراه باشید.

راهنمای مطالعه

پیج اینستاگرام حرفه ای چیست؟

همانطور که می‌دانید اینستاگرام یک شبکه اجتماعی است که هدف اولیه آن تسهیل کردن راه‌های ارتباطی بین افراد بود. اما با گذر زمان، بسیاری از کسب و کارها از این فرصت برای تبلیغ خدمت یا کالای خود استفاده کردند و بعدها کسب و کارهای آنلاین در این فضا به وجود آمده و رشد کردند. همین گستردگی ارتباطات و توانایی پروموت کردن کسب و کار برای کارفرمایان کافی بود تا یک بخش از کسب و کار سنتی خود را در این فضا بسازند. اما آیا تنها با درست کردن یک پیج و پست کردن چند تصویر می‌توان یک پیج اینستاگرام حرفه‌ ای ساخت؟

خب مسلما اگر این روش کار ساز واقع می‌شد، دیگر نیازی به روی کار آمدن ادمین‌های اینستاگرام و ربات‌ها برای پیشرفت سریع در اینستاگرام بی‌معنی بود. خب داستان از آنجایی شروع شد که خیل عظیمی از کسب و کارها برای بیشتر دیده شدن و افزایش نرخ فروش خود، به اینستاگرام هجوم آوردند. این جریان ورود کسب و کارهای آنلاین باعث شد تا اینستاگرام در آپدیت‌های مختلفی، ویژگی‌های کاربردی به کاربران ارائه دهد و همچنین یک فضای رقابتی برای آن‌ها درست کند. اما چه کسی پیروز رقابت خواهد بود؟ تنها جواب ممکن این است که، کسانی که پیج اینستاگرام حرفه ای داشته باشند می‌توانند در این فضا رشد کنند. اما بهتر است خصوصیات یک پیج حرفه‌ای اینستاگرام را با هم بررسی کنیم.

چگونه پیج حرفه ای اینستاگرام بسازیم؟

تنها چیزی که برای ساختن یک پیج حرفه‌ای اینستاگرام نیاز دارید، یک شماره یا ایمیل برای باز کردن اکانت اینستاگرام است و تمام! اما اینکه چگونه یک اکانت ساده را به اکانت حرفه‌ای تبدیل کنیم، به تکنیک‌های خاصی نیاز دارد. حتما تا به حال متوجه شده‌اید که پیج‌های فعال و حرفه‌ای در اینستاگرام ممکن است همه قواعدی که در بالا گفته شد را رعایت نمی‌کنند. اما این پیج‌ها از چه تکنیک‌هایی استفاده می‌کنند؟

مدیریت پیج حرفه ای اینستاگرام با ربات:

تنها چیزی که برای تبدیل کردن پیج خود به یک اکانت حرفه ای نیاز دارید، یک دستیار هوشمند اینستاگرام است. اگر شما هم زمان کافی برای مدیریت پیج اینستاگرام خود ندارید و به همین خاطر نمی‌توانید در اینستاگرام پیشرفت کنید، بهتر است از یک ادمین یا ربات برای اینکار کمک بگیرید. از آنجایی که استخدام ادمین، هزینه زیادی برای کسب و کار دارد، بیشتر کارفرمایان ترجیح می‌دهند از ربات هوشمندی استفاده کنند که بهتر از ادمین بتواند پیج را مدیریت کرده و آن را توسعه دهد. ربات‌های اینستاگرامی، به جای شما فعالیت کرده و با کاربران دیگر تعامل برقرار می‌کنند؛ همچنین برخی از این ربات‌ها می‌توانند ترافیک و فالوور ارگانیک به پیج شما جذب کنند.

ربات اینبو یکی از ربات‌های اینستاگرام می‌باشد، که تاکنون عملکرد خوبی از خود ثبت کرده و توانسته است هر آن چیزی که برای ساخت یک پیج اینستاگرام حرفه ای نیاز دارید، در قالب یک اپلیکیشن به شما ارائه دهد. برخی امکانات ربات اینبو عبارتند از:

  1. فالو و آنفالو اتوماتیک
  2. لایک و کامنت خودکار
  3. دانلود پست و استوری و عکس پروفایل
  4. ارائه گزارش از عملکرد ربات
  5. سازگاری با رمز دومرحله‌ای اینستاگرام
  6. تقلید از رفتار کاربر و اسپم شناخته نشدن
  7. ارسال پست و استوری خودکار
  8. حذف تاریخچه پیام
  9. و …

ربات اینبو به شما کمک می‌کند تا فعالیت حرفه‌ای خود در اینستاگرام را شروع کنید برای فعالیت حرفه‌ای تر در اینستاگرام روی لینک زیر کلیک کنید و ربات را نصب کنید تا هر چه سریعتر به جمع حرفه‌ای ها بپیوندید:

ویژگی‌های پیج اینستاگرام حرفه‌ ای چیست؟

ویژگی های پیج اینستاگرام حرفه ای
ویژگی های پیج اینستاگرام حرفه ای

حالا که تا اینجا همراه ما بودید، بهتر است روش ساختن یک پیج اینستاگرام حرفه‌ای را با هم بررسی کنیم و در انتهای مقاله تکنیک‌های رشد سریع با پیج حرفه‌ای در اینستاگرام را به شما آموزش دهیم. نکته مهمی که قبل از ساختن یک پیج حرفه‌ای باید به آن دقت کنید، این است که هدف شما از ساختن پیج چیست و چه استفاده‌ای از این پیج حرفه‌ای خواهید کرد؟ بهتر است قبل از شروع این آموزش بدانید که یک پیج اینستاگرام حرفه‌ای زمانی به درستی ساخته می‌شود که تنها سلیقه خود را در آن به کار نبرید، مهم نیست که شما چه چیزی دوست دارید، مهم این است که کاربران و مشتریان احتمالی شما به دنبال چه چیزی هستند. برای ساخت یک اکانت و پیج حرفه‌ای در اینستاگرام مراحل زیر را دنبال کنید:

1- انتخاب نام کاربری و تصویر مناسب

اولین چیزی که کاربران زمان مشاهده پیج شما با آن مواجه می‌شوند، نام کاربری (آیدی پیج) و تصویر پروفایل شماست. بنابراین برای اینکه یک پروفایل حرفه‌ای بسازید، در مرحله اول بایستی یک نام کاربری حرفه‌ای انتخاب کنید. در انتخاب آیدی اینستاگرام حرفه‌ ای، می‌توانید از نام شرکت و زمینه فعالیت آن استفاده کنید؛ اما توجه داشته باشید که نام کاربری شما کوتاه و ساده باشد و با یکبار دیدن در خاطر کاربران بماند.

همچنین یکی از موضوعات مهم دیگر، انتخاب عکس پروفایل برای پیج حرفه‌ای اینستاگرام است. همانطور که می‌دانید، در انتخاب تصویر پروفایل، بهتر است از تصاویر ساده و جذابی استفاده کنید که منحصر به فرد برند شما است. بسیاری از مشاوران کسب و کار آنلاین توصیه می‌کنند که بهتر است از لوگو برند به عنوان عکس پروفایل استفاده کرده و از گذاشتن عکس‌های نامربوط و شخصی بر روی پروفایل خود، خودداری کنید.

2- بیزینسی کردن اکانت اینستاگرام

همانطور که پیشتر توضیح دادیم، زمانی که تعداد کسب و کارهای اینستاگرامی به یکباره افزایش یافت، اینستاگرام الگوریتم‌های خود را تغییر داده و قابلیت‌های دیگری به این پلتفرم اضافه کرد. یکی از این قابلیت‌ها، حساب کاربری تجاری یا همان Business Account است. در واقع اینستاگرام قصد داشته تا پیج‌های تجاری، شخصی و اینفلوئنسری را از یکدیگر تفکیک کرده و فعالیت‌های هر کدام را به صورت جداگانه آنالیز کند. همچنین اینستاگرام به کسب و کارهایی که اکانت خود را بیزینسی کرده‌اند، امکانات خاصی چون، آمارهای سنجش بازخورد مخاطبان و کلی قابلیت دیگر را ارائه می‌دهد. اکانت بیزینسی که بیشتر مبتدیان در اینستاگرام آن را به اسم پیج اینستاگرام حرفه‌ای می‌شناسند، می‌تواند کمک بزرگی به کسب و کار شما بکند. اگر می‌خواهید اکانت خود را بیزینسی کنید، همین الان بر روی لینک زیر کلیک کنید!

حتما بخوانید: آموزش کامل و سریع بیزینسی کردن پیج اینستاگرام

3- بیوگرافی پیج حرفه ای اینستاگرام

یکی دیگر از آیتم‌های قابل تامل در ساخت پیج حرفه‌ای اینستاگرام، بیوگرافی پیج کاری است. در این قسمت شما مجاز هستید با به کار بردن 150 کاراکتر، کسب و کار خود را به بازدیدکنندگان پیج خود معرفی کنید. بنابراین بایستی به صورت خلاصه و خیلی حرفه‌ای، اطلاعات تقریبا کاملی در مورد کسب و کار، سابقه فعالیت برند، دستاوردهای شرکت در طی فعالیت و خدمات یا محصول منحصر به فرد برندتان، به کاربران ارائه دهید. همانطور که می‌دانید دو سطر اول بیوگرافی، بیشترین تاثیر را بر روی مخاطبان می‌گذارد. پس قبل از نوشتن بیو پیج اینستاگرام حرفه ای، ابتدا به صورت خیلی دقیق اطلاعات شرکت خود را بررسی نمایید، تا بتوانید به بهترین نحو کسب و کار خود را معرفی کنید.

4- برقراری تعامل با کاربران دیگر

اینستاگرام یک شبکه اجتماعی محبوب است که پیشرفت کردن در آن به تعامل با دیگر کاربران بستگی دارد. بسیاری از افراد عقیده دارند که پیج‌های حرفه‌ای اینستاگرام باید پرستیژ کاری خود را حفظ کنند و پست دیگران را لایک نکرده یا کامنت نگذارند. برخی دیگر از کسب و کارهای سنتی که در اینستاگرام برای خود پیج تجاری ساخته‌اند نیز، بخاطر مشغله کاری زیاد نمی‌توانند زمان زیادی را به فعالیت در این پلتفرم اختصاص دهند و با کاربران در تعامل باشند. اگر شما هم جزو این دو دسته از افراد هستید، بهتر است قید ساختن یک پیج حرفه‌ای اینستاگرام را بزنید. بهتر است بدانید که موفقیت در اینستاگرام به چند فاکتور وابسته است که برقراری تعامل در صدر آن‌ها قرار دارد.

5- تولید محتوای یونیک برای پیج حرفه ای اینستاگرام

بعد از همه مراحلی که طی کردیم، به قسمت سخت ماجرا رسیدیم. تولید محتوای کاربردی و دست اول، مهم‌ترین کاری است که یک پیج حرفه‌ای اینستاگرام باید انجام دهد. محتوای یونیک، به هیچ وجه از پیج‌های دیگران کپی نشده و صفر تا صد آن توسط صاحب پیج ساخته می‌شود. کیفیت بالای پست‌ها و استوری‌ها، یک پیج حرفه‌ای را از بقیه متمایز می‌کند. محتوای تولید شده باید مخاطب پسند باشد و قبل از تولید محتوا بایستی استراتژی و برنامه‌ریزی خاصی برای آن داشته باشید، زیرا که تولید محتوا بدو داشتن استراتژی به زودی شکست خواهد خورد.

6- فعالیت مستمر و پست گذاری زمانبندی شده

الگوریتم‌های اینستاگرام روز به روز در حال پیشرفت هستند و فعالیت‌های هر پیج را آنالیز کرده و پیج‌های حرفه‌ای و آماتور را در دسته بندی جدا قرار می‌دهند. یکی از فاکتورهایی که یک پیج اینستاگرام حرفه‌ای باید داشته باشد، فعالیت مستمر و پست گذاری زمانبندی شده است. ممکن است این سوال برای شما پیش بیاید که کارفرمایان پر مشغله چگونه می‌توانند در این محیط حضور مداوم داشته باشند؟ باید به شما بگوییم که اگر به فکر پیشرفت در اینستاگرام هستید، حتما باید از قوانین آن پیروی کنید. فعالیت مستمر در اینستاگرام به این معنی نیست که به یکباره 10 پست در اینستاگرام منتشر کنیم و تا ماه هیچ فعالیت در آن نداشته باشیم. در انتهای مقاله تکنیک‌های خوبی برای این مشکل کارفرمایان به شما معرفی خواهیم کرد.

برای آموزش ارسال پست زمانبندی شده، می‌توانید مقاله زیر را مطالعه کنید!

مقاله ای که باید بخوانید: ارسال پست زمانبندی شده در اینستاگرام رایگان

نتیجه‌گیری:

به انتهای مقاله آموزش درست کردن پیج اینستاگرام حرفه ای رسیدیم. همانطور که می‌دانید، داشتن یک پیج حرفه‌ای در اینستاگرام، پیشرفت شما در این فضای آنلاین را تضمین می‌کند. بنابراین اگر قصد دارید که کسب و کار اینترنتی خود را گسترش دهید، نباید از این موضوع غافل شوید. اگر کسب و کار نوپا هستید یا به تازگی فعالیت خود را در اینستاگرام شروع کرده‌اید، بهتر است از گزینه قابل اعتمادتری برای پیشرفت پیج حرفه‌ای خود کمک بگیرید. این گزینه حرفه ای و پربازده ربات است که هزینه زیاد نیز برای شما در بر نخواهد داشت. به نظر شما، برای ساخت پیج حرفه‌ای بهتر است از ربات استفاده کنیم یا اینکه پیج‌های حرفه‌ای خریداری کنیم؟ نظرات خود را در قسمت کامنت‌ها برای ما بنویسید.

پرسش و پاسخ

سوالتان را بپرسید و برای دریافت پاسخ، منتظر پیامک کارشناسان ما باشید!

دیدگاه شما را با چه تصویری در سایت نمایش دهیم؟
عضویت
اطلاع از
guest
0 کامنت
Inline Feedbacks
نمایش همه کامنتها
0