افزایش فالوور یا بازدید کننده؟ آیا خرید ربات اینستاگرام بطور حتمی با افزایش فالوور برابر است؟ چرا برخی افراد پس از خرید ربات اینستاگرام از خرید خود ناراضی هستند؟ اصلا آیا خرید ربات اینستاگرام فایدهای دارد؟!
اگر در اینترنت در زمینهی رباتهای اینستاگرامی خوانده باشید، حتما دیدهاید که نظرها در مورد کارایی رباتهای اینستاگرام بصورت دوقطبی جلوه کرده است. عدهای کاملا راضی هستند و عدهی دیگری ابراز نارضایتی و شکایت میکنند؛ اما چرا؟
این مقاله به همین دلیل توسط تیم اینبو تهیه میشود تا به شما بگوید ربات اینستاگرام قرار است چه تاثیری روی پیج و کسب و کار شما داشته باشد. برای اینکه از یک زاویهی جدید با ربات اینستاگرام آشنا شوید، ما را در این مقاله همراهی نمایید!
افزایش فالوور یا افزایش بازدید کننده؛ سوال متقاضیان ربات!
سوالی که بیشتر متقاضیان ربات میپرسند یا موضوعی که بیشتر کاربران ربات اینستاگرام نسبت به آن ابزار شکایت میکنند این است؛ چرا ربات برای ما فالوور نمیاره!
شاید شنیدن این جمله از سمت تیم اینبو برای شما قدری تعجب آور باشد، ولی این اتفاق واقعا رخ میدهد؛ ربات برای کاربران بازدید کننده جذب میکند نه فالوور!
حتی بزرگ ترین برنامه نویسان دنیا هم جمع شوند، باز هم نمیتوانند رباتی طراحی کنند که بتواند کاربران اینستاگرام را متقاعد کند تا پیج شما را فالو نمایند. شاید بپرسید چطور ممکن است؟ خب پاسخ واضح است؛ چون شما و هر کاربر حقیقی دیگری که در اینستاگرام عضو است، قدرت اختیار و تصمیم گیری دارد. یک ربات که سهل است، یک انسان هم نمیتواند انسان دیگری را وادار به کاری کند، مگر اینکه فرد خودش تمایل به آن کار داشته باشد.
اکنون که در مورد موضوع افزایش فالوور شفاف سازی صورت گرفت، نوبت به سوال بعدی میرسد. اگر داشتن ربات اینستاگرام منجر به افزایش فالوور نمیشود، فایدهی آن در چیست؟ اصلا آیا ربات اینستاگرام فایدهای دارد؟
ربات اینستاگرام مفید است؛ اما برای جذب بازدیدکننده، نه فالوور! ساز و کاری که ربات اینستاگرام دارد، منجر میشود پیج شما برای مخاطبان بیشتری نمایش داده شود. آن هم نه مخاطبان معمولی، بلکه مخاطبان هدف شما!
مقاله پیشنهادی: معایب استفاده از ربات اینستاگرام
ربات اینستاگرام چگونه کار میکند؟
ربات اینستاگرام بصورت خودکار ولی هدفمند، پیج شما را به مخاطبان هدفتان نشان میدهد. اما چگونه؟
ربات اینستاگرام طوری طراحی شده است که امکان ایجاد فیلترهای مختلفی را برای جذب بازدیدکننده فراهم میآورد. شما با داشتن ربات اینستاگرام میتوانید تنظیماتی را روی آن اعمال کنید تا بتواند مخاطبان هدف شما را از روی هشتگها، شهرها یا استان مورد نظرتان، زن یا مرد بودن و … مورد هدف قرار دهد.
پس از تعیین هدف، نوبت تنظیم وظایف ربات است. میتوانید ربات اینستاگرام را تنظیم کنید تا مخاطبان هدفتان را فالو کند، پست آنها را لایک کند یا برایشان کامنتی با متن دلخواه شما بنویسد تا آنها با دیدن کامنت شما نسبت به بازدید از پیجتان ترغیب شوند!
ربات به دیده شدن پیج شما کمک میکند. ربات اینستاگرام پیج شما را از راههای فالو، لایک و کامنت به دیگران معرفی میکند؛ درست مثل کاری که ما انسانها هنگام معرفی یک فروشگاه یا کتاب به دوستانمان انجام میدهیم!
زمانی که شما میخواهید دوستتان را که اتفاقا قصد خرید کفش دارد راهنمایی کنید، فروشگاه یا برند خاصی را به او معرفی میکنید؛ شما نمیتوانید او را وادار به خرید از مغازهای کنید که پیشنهادش را دادهاید. ربات هم دقیقا همین کار را میکند!
رباتهای اینستاگرامی مخاطب محتوا یا متقاضی محصول شما را پیدا میکنند و پیج شما را به او پیشنهاد میدهند، درست مثل انسانها! رباتها شبیهساز انسانهای عادی هستند، نه یک روانکاو حرفهای که توانایی هیپنوتیزم کردن یک فرد را در زیر 5 ثانیه دارد!
چرا نظرات کاربران در مورد ربات اینستاگرام دوقطبی است؟
اکنون که با نحوهی کارکرد ربات اینستاگرام آشنا شدیم و فهمیدیم کار ربات های اینستاگرام جذب بازدیده کننده است و نه افزایش دهندهی فالوور، نوبت به سوال بعدی میرسد. چرا نظرات کاربران ربات اینستاگرام انقدر با هم تفاوت دارد؟
همانطور که قبلا هم گفتیم نظرات کاربران در مورد ربات اینستاگرام کاملا دوقطبی است و با توجه به مطالبی که از ابتدای مقاله تا به حال گفتیم، پاسخ این سوال احتمالا برایتان شفاف شده است. اما علت را بار دیگر بطور واضح مطرح میکنیم.
عمدهی کاربرانی که از بازدهی ربات ناراضی هستند، یا دچار فریب برخی سایتها شدهاند که برای داشتن سود کوتاه مدت، دست به دامان وعدههای دروغین شدهاند و یا دچار سو تفاهم بین واژههای افزایش فالوور و افزایش بازدید کننده شدهاند!
ربات اینستاگرام قطعا برای کاربران بازدیدکننده میآورد؛ اما اینکه بازدیدکننده تبدیل به فالوور شود یا نه، به میزان خلاقیت در تولید محتوا و توانایی بازاریابی کاربر دارد.
پس اگر میبینید نظرات کاربران ربات اینستاگرام در یک سو کاملا مثبت و حاکی از رضایت مشتری و در سمت دیگر منفی است، علت این موضوع به عواملی بستگی دارد که ذکر کردیم!
مقاله پیشنهادی: معرفی بهترین ربات اینستاگرام 2022 (رایگان و پولی)
کاربران موفق چگونه از ربات اینستاگرام استفاده میکنند؟
عدهای از کاربران ربات اینستاگرام هستند که نسبت به استفاده از ربات ابراز رضایت میکنند و مدعیاند که ربات توانسته است برای آنها مفید واقع شود. اما راز این کاربران چیست که ربات برایشان خوب کار میکند؟
حقیقت امر این است که ربات برای همهی کاربران به یک اندازه خدمات ارائه میدهد نه کمتر و نه بیشتر. دلیل موفقیت کاربرانی که از ربات راضی هستند، شیوهی استفاده از ربات است.
راز کاربرانی که از ربات اینستاگرام راضی هستند چیست؟
همانطور که ذکر کردیم دلیل موفقیت کاربرانی که از خرید ربات اینستاگرام ابراز رضایت میکنند، شیوهی صحیح استفاده از ربات است.
کاربران موفق انتظار معجزه از ربات را ندارند و دست روی دست نگذاشتهاند تا ربات برایشان فالوور جذب کند. آنها کار خود را به درستی انجام میدهند و به ربات زمان میدهند تا پیجشان را به مخاطبان هدف مورد نظرشان معرفی کند.
کاربران راضی برای پیج و محتوایی که در آن منتشر میکنند زمان اختصاص میدهند و پستها و استوریهای خود را با شیوههایی خلاقانه، تولید و منتشر میکنند. آنها به جذاب بودن محتوای پیجشان و سلیقهی مخاطبانشان اهمیت میدهند و در نتیجه زمانی که ربات پیج این افراد را به مخاطبان هدفشان نمایش میدهد، درصد زیادی از بازدیدکنندگان پیج، تبدیل به فالوور میشود!
آیا تولید محتوا به تنهایی کافیست؟
تولید محتوا قطعا یکی از مهم ترین گامهایی است که هر فردی برای رسیدن به موفقیت در اینستاگرام باید بردارد. اما برای بهبود سرعت رشد پیج، تولید محتوا به تنهایی کافی نیست و لازم است نظم را چاشنی کار کنیم!
البته لزومی ندارد در این خصوص نگران باشید؛ چون ربات این تکهی گم شدهی پازل موفقیت در اینستاگرام را هم برایتان پیدا میکند.
نکات زیر را رعایت کنید:
- اختصاص وقت برای فالو کردن مخاطبان هدف
- اختصاص وقت برای گذاشتن کامنت در زیر پستهای مخاطبان هدف
- اختصاص وقت برای لایک کردن پستهای مخاطبان هدف
- اختصاص وقت برای انتشار محتوا در مناسب ترین زمانهای پستگذاری در اینستاگرام
از آنجایی که کار تولید محتوای پیج و ایدهپردازی برای آن به اندازهی کافی وقت گیر و انرژی بر است، گذاشتن تایم مجزا برای معرفی پیج به مخاطبان جدید و آپلود پستها و استوریها در زمان مقرر سخت است؛ مخصوصا برای پیجهایی که در طول روز چندین بار پست و استوری منتشر میکنند.
شاید این سوال را بپرسید که با وجود چنین شرایطی، افرادی که حضور موفقیت آمیزی در اینستاگرام دارند، چگونه با وجود حجم کاری زیاد و مخاطبان گسترده این مشکل خود را حل میکنند؟
پاسخ ساده است؛ پیجهای بزرگ معمولا از استخدام ادمین برای حل این مسئله استفاده میکنند. اما نکتهای که اینجا وجود دارد این است که استخدام ادمین با وجود حل کردن عمدهی مسائل، هزینهی زیادی دارد. این در حالی است که ربات اینستاگرام با چند ده برابر کاهش هزینه، تمامی فاکتورهای تاثیرگذار در نظم را برای شما ایجاد و برقرار میکند.
همین الان میتونی اینبو رو محک بزنی! برای آشنایی بیشتر با مجموعه اینبو و دریافت مشاوره رایگان به صفحه ثبت نام ربات اینستاگرام اینبو مراجعه کنید! برای ورود به این صفحه میتونین روی دکمه زیر کلیک کنین یا تو گوگل سرچ کنید ربات اینستاگرام تا بهترین ربات اینستاگرام از نظر گوگل واستون تو لینک اول که اینبو هستش بیاره:
سخن پایانی
هدف ما از نوشتن این مقاله ایجاد یک آگاهی و شناخت درست در زمینهی سرویس دهی ربات اینستاگرام است. امیدواریم توانسته باشیم با ارائهی مطالب بالا راه تصمیم گیری و انتخاب در زمینهی خرید ربات و فعالیت در اینستاگرام را برایتان شفاف تر کنیم. از اینکه زمان خود را برای مطالعهی این مطلب و ارتقای آگاهی در زمینهی کسب و کارهای اینستاگرامی گذاشتید، سپاسگزاریم!
سلام
ایا میشه یه اکانت تجاری اینستاگرامو رو دوتا گوشی همزمان نصب کرد و استفاده کرد و تولید محتوا کرد ؟؟؟
چگونه فالورهای اضافی خودمو پاک کنم