24 ایده خلاقانه برای انتشار پست در اینستاگرام

24 ایده خلاقانه برای انتشار پست در اینستاگرام

پیدا کردن ایده خلاقانه تازه درباره محتوای شبکه‌های اجتماعی وقتی باید هر روز موضوعات مختلف را بنویسید، می‌تواند چالش برانگیز باشد. در هر حال آنچه اهمیت زیادی دارد، این است که اجازه دهید خلاقیت و نوآوری در پست های اینستاگرام در جریان باشد.

تقریبا همه میدانیم که اینستاگرام بخشی جدا ناپذیر از بیزنس ها و برندها است و آنها با حضور در این شبکه اجتماعی می توانند بازار بزرگتری را بدست آورند. شکی نیست که هم اکنون اینستاگرام پرچمدار شبکه های اجتماعی محبوب در کلا دنیا و به ویژه کشور ماست. با وجود فیلتر شدن تلگرام محبوبیت بیشتری نیز پیدا کرده است. به همین جهت شبکه اجتماعی که مخاطبان زیادی در آن فعالیت داشته باشند بهترین مکان برای تبلیغات، بازاریابی، برند سازی و در کل راه اندازی کسب وکار جدیدی است.

این روز ها اینستاگرام در ایران بیش از 20 میلیون کاربر دارد.

مخاطبان بعد از دیدن محتوای با کیفیت و ایده خلاقانه از شما، منتظر پست‌های اینستاگرام بعدی شما می‌مانند. این موضوع باعث می شود که آنها بیشتر با پست‌های شما تعامل داشته باشند و حتی ممکن است تبدیل به مشتری شوند.

این رسانه اجتماعی عمر زیادی ندارد و با سرعت باورنکردنی در حال رشد است. نرخ تعامل در اینستاگرام بالاتر از سایر رسانه های اجتماعی است. همین امر باعث شده است اینستاگرام برای بازاریابان بسیار جذاب تر باشد . آن ها تلاش می کنند از این رسانه اجتماعی برای ارتباط با مخاطبان خود استفاده کنند.

هر فردی که زمان خود را بر روی مدیریت اینستاگرام صرف می کند به خوبی می داند که تعامل در این شبکه اجتماعی به طور طبیعی افزایش نمی یابد. شما باید این تعامل را به دست آورید خوب حالا سوال اینجاست که چگونه می توان تعامل در اینستاگرام را افزایش داد؟ اگر ایده خلاقانه ای برای انتشار پست های اینستاگرامی به ذهنتان نمی رسد این مقاله را از دست ندهید.

انتشار پست های نظر سنجی در پیج

ایده خلاقانه برای انتشار پست نظرسنجی در اینستاگرام

مخاطبان دوست دارند نظر بدهند! این یک واقعیت است. با استفاده از شبکه‌های اجتماعی، این نظرسنجی‌ها برای شما ساده خواهد بود. طرح سوالات نظرسنجی در کپشن اینستاگرام می‌تواند سبب افزایش تعامل با مخاطبان شود. نظرسنجی و طرح سوالات ساده و خلاقانه علاوه بر تحت تاثیر قرار دادن احساسات مخاطب، تعامل برند با مخاطبان را نیز افزایش می‌دهد. طرح سوالات خاص با به چالش کشیدن مشتری می‌تواند ذهنیت مثبتی نسبت به برند در مشتری ایجاد کند.

انتشار محتوا هایی که نقل قول های دیگران را شرح میدهند

ایده خلاقانه برای انتشار پست نقل قول مانند در اینستاگرام

نقل قول‌ها یک راه فوق العاده برای برجسته کردن پست‌های اینستاگرامی شما است. این پست‌ها به خصوص در اینستاگرام و پینترست پرطرفدار هستند، اما می‌توانند در هر کسب و کار دیگری نیز تاثیرگذار باشند. در هر حوزه ای که در حال فعالیت باشید. افراد مشهور و سر شناسی وجود دارند. که شما میتوانید یک نقل قول و یا یک جمله از آنها به صورت عکس نوشته در صفحه اینستاگرام تان منتشر کنید. افراد بسیار زیادی از این کار شما استقبال خواهند کرد.

استفاده از جای خالی

میتوانید در صفحه تان عکس هایی را انتشار دهید که جای خالی دارد. سپس از مخاطبانتان بخواهید که جای خالی را با کلمات در ذهن شان کامل کنند و برای شما آن کلمه را کامنت بگذارند. جای خالی یک ایده خلاقانه برای پست اینستاگرام است که خیلی این روزها در پیج های مختلف استفاده می شود. بطور مثال عکس نوشته هایی منتشر کنید که دارای بیتی نصفه و نیمه از شاعران بزرگ باشد تا ادامه اش را مخاطب خودش پر کند.

پشت صحنه

اگر یک تیم یا یک شرکت هستید خیلی از کاربران تمایل دارند که پشت صحنه کار شما را ببینید. پس میتوانید یکی از جذابترین یا دشوارترین لحظات کارتان را با مخاطبانتان به اشتراک بگذارید. مردم همیشه درباره پشت صحنه کسب وکارها کنجکاو هستند. شبکه‌های اجتماعی مکانی عالی برای به اشتراک گذاری عکس‌ها و فیلم‌هایی از فعالیت‌های روزانه شماست.

پشت صحنه کسب‌وکار ایده خلاقانه ای برای تولید محتواست. این محتوا خلاقانه می‌تواند از یک روز کاری، یک جلسه، بازی و سرگرمی و یا مصاحبه با کارمندها باشد. هدف از نمایش پشت صحنه کسب‌ وکار افزایش اطمینان و اعتماد مخاطب و مشتریان شما می باشد.

به خرج دادن خلاقیت در روز های مناسبتی

ایده خلاقانه برای انتشار پست های مناسبتی مانند در اینستاگرام

باید تلاش کنید در مناسبت‌های شناخته‌ شده محتوای خلاقانه و مرتبط با آن را منتشر کنید و به کاربران خود تبریک یا تسلیت بگویید.

پست های مناسبتی حس های مثبتی در کاربران ایجاد می کنند به ویژه اگر در پست های مناسبتی خودتان ایده خلاقانه ای را بکارگیرید. برای این کار می توانید از تقویم محتوایی خود برای انتشار پست های مناسبتی استفاده کنید. همین الان تقویم خود را بردارید و ببینید در این فصل چه مناسبت هایی در پیش روی شما است. روی این مناسبت ها فکر کنید تا ببنید برای مناسبت های پیش رو چه محتواهایی رو میتوانید منتشر کنید.

منتشر کردن پست های چالشی و سوالی

منتشر کردن پست های چالشی و سوالی

سوالات ساده ای را در قالب یک پست در اینستاگرام تان منتشر کنید. سوال هایی که مربوط به حوزه کاری شماست را مطرح کنید. گاهی اوقات نیز سعی کنید سوالات چالش بر انگیز مطرح کنید . سوال پرسیدن در پست های اینستاگرام یکی از بهترین راهها برای تعامل است.

این دسته از محتواها را خیلی جدی بگیرید چرا که اهمیت تعامل مخاطبان با شما روز به روز در اینستاگرام اهمیت بیشتری پیدا می‌کند. به گونه ای که امروز هرچه مخاطبان شما با پست و استوری شما بیشتر تعامل داشته‌ باشند، آن پست و استوری بیشتر دیده خواهند شد.

با پیج های هم حوزه خود در تعامل باشید

یکی از موثرترین ایده خلاقانه ای که در صفحه اینستاگرامیتان می توانید انجام دهید تعامل و همکاری با پیج های هم حوزه خودتان است. اگر در اینستاگرام فعال باشید نیازی نیست بگردید تا هم حوزه ای های خود را پیدا کنید. به طور طبیعی با آن ها برخورد می کنید. فقط کافی است با آن ها رابطه برقرار کنید.

سعی کنید پیج های هم حوزه خود را فالو کنید و پیگیر فعالیت های آن ها در اینستاگرام باشید. از طریق دایرکت با آن ها در تماس باشید و سعی کنید هر از گاهی با آن ها تبادل داشته باشید. تبادل با پیج های هم حوزه خود باعث افزایش فالوور اینستاگرام شما می شود و همچنین هدفمندترین افراد را برای کسب و کار شما به ارمغان می آورد.

در حوزه فعالیت خود افراد زیادی وجود دارند شما میتوانید آنها را در پیج خودتان معرفی کنید. البته سعی کنید در این کار زیادروی نکنید چون ممکن است مخاطبین شما خیلی از آن افراد را نشناسند یا علاقه ای به آنها نداشته باشند.

عکس از محصولات ایده خلاقانه برای انتشار پست

عکس از محصولات ایده خلاقانه برای انتشار پست

خلاق باشید! اگر تمایل دارید از طریق اینستاگرام فروش داشته باشید پس باید مخاطبان شما از محصولات و خدمات شما آگاه باشند. پس میتوانید عکس محصولات یا خدمات تان را با ایده ای خلاقانه در پیج اینستاگرامی خود در معرض نمایش قرار دهید. مطمئن شوید که هر عکسی که به اشتراک می‌گذارید، با زیبایی شناختی برند شما به خصوص در پلتفرمی مثل اینستاگرام، یکپارچگی داشته باشد.

عکسهای آینده

قرار است در کسب و کار شما در شش ماه یا یک سال آتی چه اتفاقاتی بیافتد می توانید این خبر را با دیگران نیز به اشتراک بگذارید. مثلا می توانید کتابی را که قصد دارید به چاپ برسانید یا محصول و خدمات جدیدی را در آینده میخواهید ارائه کنید از آن عکس بگیرید و منتشر کنید.

عکس های بی ربط با حوزه کاری شما

عکس های بی ربط با حوزه کاری شما

اگر تمام صفحه تان یک موضوع داشته باشد ممکن است هم برای شما که مدیر پیج هستید کسالت آور باشد هم برای فالوور های شما! پس تنوع نیز جذاب است و باعث می شود که توجه مخاطبین زیادی را در اینستاگرام به سمت خودتان بکشانید.

عکس های چالشی

یکی از پر تعامل ترین پست ها در شبکه های اجتماعی خصوصاً در اینستاگرام انتشار پست های چالشی است. قطعا در هر کسب و کاری که باشید موضوعات چالشی وجود دارد. سعی کنید پست هایی منتشر کنید تا کاربران را وادار سازد تا با شما تعامل داشته باشند و در بحث ها شرکت کنند.

یکی از راه های تعامل با کاربران سوال پرسیدن از آن ها است.

مثلا پستی در اینستاگرام خود با عنوان دیجی کالا در روز چقدر درآمد دارد؟” منتشر کنید. این ایده خلاقانه می توانید به صورت عکس نوشته پست و انتشار پیدا کند. اطمینان داشته باشید مردم عاشق نظر دادن در موضوعات چالشی هستند. افراد زیادی در چالشی که مطرح کردید شرکت می کنند و ممکن است دوستان دیگر خود را نیز در پست شما منشن کنند. زمانی که پست شما هم دست به دست بچرخد مطمئن باشید مثل ویروس بین کاربران زیادی منتقل می شود و لایک بالایی دریافت می کند.

ویدیو

ویدیو تاثیر بسیار بالایی در جذب مخاطب و جذب فالوور دارد. در آمارها مشاهده می شود که کاربران بیشتر زمان شان را در اینستاگرام با مشاهده ویدیو سپری می کنند. برای تولید ویدیو راه های بسیاری وجود دارد که شما میتوانید این کار را انجام دهید.

با منتشر کردن ویدیو میتوانید خبرهای روز کسب و کار تان را منتشر کنید یا در یک دقیقه یکی از سوالات رایج در کسب و کار تان را پاسخ دهید. یکی از جدیدترین گرایش های اینستاگرام استفاده از موضوع خاص با یک محتواست. ویدیو راه پرطرفداری برای جرقه زدن بازدید محتوا در اینستاگرام می باشد.

معرفی کتاب در اینستاگرام به صورت پست

معرفی کتاب در اینستاگرام به صورت پست

موضوع تجارت شما هر چیزی باشد تفاوتی ندارد. به هر حال در هر ناحیه ای از جامعه قشر بی شماری علاقه مند به کتاب وجود دارد. همچنین اگر شما اندکی در اینترنت جستجو کنید یا به کتابخانه نزدیک تان بروید قطعا در آنجا کتاب هایی پرطرفدار در حوزه کاری خودتان پیدا خواهید کرد. کتاب های پرفروش و آنهایی را که باعث پیشرفت مخاطبانتان در کسب و کار میشود را بصورت یک پست در اینستاگرام تان معرفی کنید.

عکس های به اشتراک گذاشته شده توسط مخاطبانتان

اگر طرفدارانی دارید که از محصولات و خدمات شما برای ایجاد محتوای شبکه اجتماعی خود استفاده می‌کنند به آنها دسترسی پیدا کنید و محتوا را در صفحه خود مجددا پست کنید. با جست و جو هشتگ مرتبط به برند یا کسب و کارتان در اینستاگرام می توانید به دنبال پست هایی باشید که مشتریان یا فالو کنندگانتان به اشتراک گذاشته اند. قطعا عکس هایی که با هشتگ اختصاصی شما در اینستاگرام به اشتراک گذاشته شده است مربوط به تجارت شما است. آنها را پیدا کنید و در پیج خود با تگ کردن افراد منتشر کنید.

مروری بر برترین پست های قبلی

برترین پست های قبلی شما کدام ها بوده اند؟

کدام پست شما در چندین ماه اخیر بیشترین کامنت و مشارکت را از مخاطبانتان گرفته است؟

به پست های قبلی خود سر بزنید. حتما پستی دارید که جذاب تر بوده و لایک و کامنت بیشتری را گرفته باشد به سلیقه خودتان یکی از آنها را انتخاب کنید و اسکرین شاتی از آن بگیرید و دوباره آن را منتشر کنید. حتما در پست خود اعلام کنید که این پست جزء پست هایی بوده است که بیشترین استقبال و مشارکت را از طرف مخاطبان داشته است. به چنین پست هایی محتوای همیشه سبز گفته میشود.

بازخورد مشتری

حتما تاکنون در اینستاگرام عکس های مربوط به مشتریان خوشحال و راضی را همراه محصول مورد نظر در اینستاگرام دیده اید؟ شما هم میتوانید از این نوع عکس ها در کنار سایر عکس ها و پست های خود در اینستاگرام استفاده کنید. از مشتریان سابق خود بخواهید همراه با محصولی که از شما خریداری کرده اند یا محصولی که بدست شان رسیده است عکس بگیرند و برای شما ارسال کنند تا در صفحه تان منتشر کنید.

البته برای اینکه مشتریانتان راضی به انجام این کار شوند میتوانید هدایایی را برای مشتریانی که این کار را برای شما انجام میدهند و ارسال می کنند در نظر بگیرید. این کار فوق العاده تاثیر گذار خواهد بود و حتما نتیجه و بازخورد مثبتی را از این کار خواهید گرفت.

شما حتی می‌توانید به مشتریان خود کد تخفیف هم بدهید و از آنها بخواهید درباره شما در شبکه‌های اجتماعی خود صحبت کنند.

این یک راه کار عالی برای برجسته کردن تجربیات مثبت از تعامل با مشتری است.

پست گذاری برای برگزاری مسابقات اینستاگرامی

پست گذاری برای برگزاری مسابقات اینستاگرامی

برگزاری مسابقه اینستاگرام ایده خلاقانه ای است و یکی از بهترین روش های افزایش فالوور اینستاگرام است. که امروزه بسیاری از صفحه های معروف و همچنین صفحه های گمنام در اینستاگرام از این شیوه استفاده می کنند.

تلاش کنید در طراحی مسابقات خلاقیت به خرج دهید و از هدایای وسوسه کننده و نفیس برای برندگان مسابقه استفاده کنید. هرچه جوایز برندگان ارزشمند تر باشد مسلما افراد بیشتری ترغیب می شوند تا در مسابقه شما شرکت کنند.

مسابقات زیادی با موضوعات مختلف با در نظر گرفتن کسب و کار خود می توانید در اینستاگرام برگذار کنید. ولی چیزی که اهمیت دارد این است که تلاش کنید حتما شرکت کنندگان در مسابقه را ترغیب به انجام دادن کاری کنید. به طور مثال از شرکت کنندگان بخواهید 5 نفر از دوستانشان را به مسابقه دعوت کنند و دعوت شوندگان باید پیج را حتما فالو کنند تا در مسابقه شرکت داده شوید. قرعه کشی کنید، به برنده‌ها جایزه بدهید و در نهایت فالوورهای بیشتری جذب کنید.

پس حتما سعی کنید هر چند وقت یک بار مسابقاتی را در پیج اینستاگرام خود برگزار کنید. این پست‌ها همچنین راهی عالی برای تبلیغ محصولات و خدمات جدید هستند.

معرفی افراد موفق

در هر تجارت و کسب و کاری افراد موفق بسیاری هستند که می توانید آن ها را به مخاطبان خود معرفی کنید. این یک ایده خلاقانه برای صفحه اینستاگرامتان است. هر گاه ایده ای برای پست خود ندارید می توانید از این روش استفاده کنید. می توانید بیوگرافی خلاصه ای از این افراد، خدمات و محصولات آن ها را به همراه عکس شان پست کنید که جذابیت بیشتری برای مخاطبان داشته باشد.

با پست های خنده دار مخاطبانتان را بخندانید

اشتراک گذاری پست های خنده دار

بیشترین بازدید و لایک را در اینستاگرام پست های خنده دار از آن خود می کنند. می توانید با کمی تحقیق یا جست و جو در صفحه های مشابه خودتان ویدیو یا عکس هایی را در زمینه کاری خودتان پیدا کنید که خنده دار باشد. حال می توانید این پست طنز را با دیگران به اشتراک بگذارید و تاثیر این ایده خلاقانه را در صفحه تان مشاهده کنید.

مخاطبان خود را بخندانید تا از محتوای شما لذت ببرند و با استفاده از این روش می توانید از یکنواختی صفحه خود فاصله بگیرید. اینستاگرام محیطی برای تولید محتویات مثبت و طنز نیز می باشد. اگر چه الگوی رفتاری شما در صفحه تان در حوزه کاری خاصی باشد اما فضای خلاق اینستاگرام می تواند پذیرای این پست شما باشد.

این به برند شما شانس بزرگی برای نشان دادن چیزهای خنده دار می دهد. می دانیم که این برای همه برند ها و حرفه ها قابل استفاده نیست، اما راه هایی برای حس شوخ طبعی وجود دارد بدون اینکه وارد سطح وسیع بشویم.

استفاده از پست های خنده دار می تواند ایده ای باشد که روابط دوستانه تری را با مخاطبان شما ایجاد کند.

پاسخ به سوالات مخاطبان

هر کسب و کاری که در حال فعالیت در اینستاگرام باشد بدون شک سوالات زیادی وجود دارد که از طرف کاربرانتان در حوزه کاری شما مطرح می شود. برای مثال اگر یک پیج در اینستاگرام برای کلینیک پوست و زیبایی داشته باشید میتوانید به سوال رایج (چرا افراد صورت خود را بوتاکس می کنند) یا اینکه (هزینه بوتاکس چقدر است ) را در قالب یک پست در اینستاگرام پاسخ دهید.

معرفی رویدادها

انتشار پست های رویدادی در اینستاگرام

با معرفی رویدادهای مرتبط به کسب و کار تان می توانید توجه مخاطبان خود را در اینستاگرام بیشتر جلب کنید. این ایده خلاقانه برای پست اینستاگرام فوق العاده است. کافی است رویداد های به روز و فراگیر کسب و کار خود تان را پیدا کنید.

برخی از رویدادها مشخص و واضح است. به طور مثال وقتی که شما میزبان یک کارگاه آموزشی و یا گردهمایی هستید.

اما از ظرفیت‌های شبکه‌های اجتماعی مثل اینستاگرام استفاده کنید. مثلا می‌توانید یک دورهمی درباره معرفی محصول جدید و یا تبلیغ خدمات خود به واسطه مخاطبان اینستاگرام داشته باشید.

تبلیغاتی از طریق یک رویداد و گرد همایی به جای یک پست معمولی در شبکه‌های اجتماعی به این معنی است که هر کسی که علاقه‌مند است و یا برای شرکت ثبت نام کرده، هنگام شروع رویداد به او یادآوری خواهد شد.

انتشار پست های آموزش

اشتراک گذاری پست های آموزشی در اینستاگرام

اینستاگرام بستر بسیار جذابی برای آموزش است حتما در بین مخاطبین شما افرادی هستند که دوست دارند آموزشی از کسب و کار شما و حتی شیوه گرداندن صفحه شما بدانند. شما میتوانید محتواهای آموزشی درست کنید و دراینستاگرام تان به اشتراک بگذارید.

اخبار حوزه کاری

شما می توانید از پیوستن یک نیروی جدید خبر منتشر کنید یا اینکه مدیر مجموعه تان تغییر کرده است، این می تواند یک اخبار مهم برای دنبال کنندگان شما باشد.

جستجو کنید چه اطلاع رسانی های را میتوانید در خصوص کسب و کارتان انجام دهید. آن ها را بصورت یک پست در اینستاگرام تان با دیگران به اشتراک بگذارید.

استفاده از آمار و ارقام

با پیدا کردن آمار و ارقام در حوزه تجارت خودتان می توانید آن را به عنوان یک پست در اینستاگرام معرفی کنید این یک ایده خلاقانه برای پست اینستاگرام شما است.

به عنوان مثال: اگر در زمینه موفقیت فعالیت می کنید یک پست با مضمون ( فقط ۲۰ درصد از کارهایی که شما انجام داده اید باعث تولید ۸۰ درصد از سود و درآمدتان شده است) را منتشر کنید.

نتیجه گیری

در این مقاله ایده خلاقانه بسیار زیادی را برای جذاب کردن پست اینستاگرام تان مطرح کردیم شما می توانید 7 تا 9 عدد از این ایده ها را که مناسب کسب و کارتان است را انتخاب کنید و در تقویم محتوای اینستاگرام تان آن ها را قرار دهید. تلاش کنید برای انتشار پست های خود هر روز یکی از موضوعات بالا را انتخاب کنید و برای مخاطبان تان منتشر کنید. و همچنین سعی کنید محتوایی را که منتشر می کنید مرتب و منظم باشد.

به طورمثال هر روز در ساعت 9 شب یک پست جدید قرار دهید و این کار را به مدت سه ماه انجام دهید و از تاثیرات آن شگفت زده شوید. چون استمرار در یک کار همیشه جوابگو بوده است. شما با انتخاب یک ساعت خاص برای انتشار پست های خود، مخاطبان تان را شرطی می کنید و آنها در انتظار پست جدید شما خواهند بود. و این گونه لایک و کامنت و مشارکت بالایی را از کاربران خود دریافت خواهید کرد.

نظرات کاربران

4 دیدگاه ها

  1. محمد

    عالی و فراتر از ان

    پاسخ
    • فاطمه قنبری

      از این که به دردتون خورده خوشحال شدیم.
      اگر تونستید دوست داریم که نظرتون رو در مورد سایر قسمت های سایت بدونیم.

      پاسخ
  2. سروین

    خیلی عالی و کاربردی بود، خدا قوت

    پاسخ
    • فاطمه قنبری

      خوشحالم که به دردتون خورد.
      خوشحال میشم که نظرتون رو در مورد سایر مقالات بدونم.

      پاسخ

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

آموزش جامع گذاشتن پست در اینستاگرام با گوشی و کامپیوتر

آموزش جامع گذاشتن پست در اینستاگرام با گوشی و کامپیوتر

می‌توان گفت انتشار پست، اصلی‌ترین فعالیت هر فردی در اینستاگرام است. اگر می‌خواهید در اینستاگرام فعالیت داشته باشید، باید قبل از هرچیزی نحوه‌ی گذاشتن پست را یاد بگیرید. با این که انتشار پست فرآیند ساده‌ای است، اما ممکن است برای کاربرانی که به تازگی عضو اینستاگرام...

ادامه مطلب
جامع ترین روش های تشخیص فالوور فیک؛  مچ غیرفعال‌ها را بگیرید!

جامع ترین روش های تشخیص فالوور فیک؛ مچ غیرفعال‌ها را بگیرید!

اگر شما هم در بین فالوورهایتان در اینستاگرام با پیج هایی مواجه شده اید که نه نام مشخصی دارند، نه عکس پروفایلشان مشخص است و نه محتوای خاصی منتشر کرده اند، احتمالا با یک پیج فیک طرف هستید! بر اساس آخرین آمارها، تقریبا یکی از هر 20 اکانت موجود در اینستاگرام، فیک است. اما...

ادامه مطلب
فالوور فیک چیست و چرا می‌تواند تله ای برای کسب و کار شما باشد؟ (2020)

فالوور فیک چیست و چرا می‌تواند تله ای برای کسب و کار شما باشد؟ (2020)

فالوور فیک چیست؟ به طور خلاصه ، می‌توان گفت به حساب های کاربری که به صورت غیرواقعی در اینستاگرام وجود دارند و فاقد هویت هستند، فالوور فیک گفته می‌شود. همان طور که می دانید، برای حضور در اینستاگرام، اول باید برای خودتان حساب کاربری باز کنید. برای این کار لازم است نام...

ادامه مطلب