چگونه با پشتیبانی اینستاگرام ارتباط برقرار کنیم؟

پشتیبانی اینستاگرام

برای برقراری ارتباط با پشتیبانی اینستاگرام از چندین راه میتوانید اقدام کرده باشید. ما در این مقاله راه های ارتباط با پشتیبانی اینستاگرام و نحوه ارسال پیام برای رفع مشکلات مانند هک شدن پبج ابینستاگرام، دیسبیل شدن پیج، بلاک شدن اکانت در اینستاگرام و… خواهیم پرداخت.

البته این مورد مهم را از یاد نبریم که شما باید هر نوع درخواستی که از پشتیبانی اینستاگرام دارید باید برای آن دلیل منطقی داشته باشید. وگرنه ارسال کردن پیام اگر چه به صورت متعدد هم باشد گره ای از مشکل شما باز نخواهد کرد.

همچنین در نظر داشته باشید که فرصت ارسال مشکلات کاربران به پشتیبانی اینستاگرام در برخی اوقات با محدودیت های عجیبی روبرو بوده به خصوص برای ایرانی ها، البته ما راه هایی را برای شما میگوییم که با استفاده از آنها این محدویدت ها را دور بزنید.

اما به هر حال اگر چنین فرصتی کسب کردید که بتوانید از مشکل ایجاد شده برای خودتان با پشتیبانی ارتباط برقرار کنید از آن به نحو احسن استفاده کنید.

راه های تماس با پشتیبانی اینستاگرام

همانگونه که گفتیم چندین راه برای تماس و ارائه توضیحات مشکل خود برای اینستاگرام وجود دارد. ما از مهم ترین و تاثیر گذارترین راه ها تا کم تاثیر ترین که بیشتر به سوالات عمومی کاربران توسط پشتیبان های اینستاگرام پاسخ داده میشود را خواهیم گفت.

اقدام از طریق سایت پشتیبانی:

مهم ترین قسمت برای پیگیری مشکل خود در اینستاگرام اقدام از طریق پشتیبانی مرکز اینستاگرام میباشد. برای ورود به این قسمت بر روی پشتیبانی سایت اینستاگرام لمس کنید. تا ابتدا وارد این قسمت از سایت اینستاگرام شده و سپس به مانند توضیحات زیر اقدام کنید.

بعد از ورود به این صفحه گزینه Privacy and Safety Center را انتخاب کرده و سپس در گزینه های نمایش داده شده گزینه Report Something را کلیک کنید تا وارد قسمت مشکلات اینستاگرام شده باشید. در ادامه ما همه این موارد در این قسمت را برای شما توضیح میدهیم.

  • Hacked Accounts: اگر پیج شما هک شده است این گزینه را کلیک کنید.
  • Impersonation Accounts:  مشاهده پیج هایی که استفاده جعلی از هویت افراد دیگر میکنند.
  • Underage Children: اگر صاحب پیج فرد زیر 13 ساله مشاهده کردید.
  • Hate Accounts: مشاهده پست هایی که افکار نژاد پرستانه و نفرت انگیز تبلیغ میکند.
  • Intellectual Property: زیر پا گذاشتن حریم معنوی و رعایت نکردن حق کپی رایت…
  • Exposed Private Information: انتخاب در زمانی که پیجی در حال انتشار اطلاعات فردی دیگر میباشد.
  • Self-Injury: پست هایی که در آن فرد یا افرادی به خود آسیب میزنند.
  • Abuse and Spam: انتخاب در زمانی که میخواهید پست و فعالیت های اسپمی و اذیت کننده را گزارش دهید.
  • Exploitation: مشاهده اکانتی که در اینستاگرام در مورد قاچاق انسان پست منتشر میکند.
  • Other Types of Reports: در صورتی انتخاب کنید که موارد بالا شامل مشکل شما نمیشوند.

اقدام از طریق help برنامه اینستاگرام:

این قسمت را قبلا در قسمت های قبلی وبلاگ سایت اشاره کرده ایم اما در این پست جای توضیح دادن این بخش نیز لازم میباشد. برای اینکه وارد قسمت پشتیبانی اینستاگرام از طریق برنامه اینستاگرام شویم وارد پیج خود شده و بعد وارد صفحه پروفایل خود میشویم .

تماس با پشتیبانی اینستاگرام

در این صفحه با لمس آیکون سه خط در گوشه صفحه و سپس گزینه setting در پایین صفحه، وارد قسمت تنظیمات اینستاگرام شده و در صفحه باز شده گزینه help را انتخاب و در ادامه، گزینه report a problem را لمس کرده و در آخر در کادر باز شده همین گزینه را دوباره لمس میکنیم.

حال در صفحه باز شده میتوانید مشکل خود را در کادر مربوطه نوشته و البته در نظر داشته باشید که باید متن خود را به انگلیسی آماده کنید. در این مورد یکی از کاربران اعلام کرده بود که مشکل به وجود آمده برای خودش را به فارسی نوشته بود که واقعا جای تعجب داشت!!!

پشتیبانی اینستاگرام

به هر حال بعد از اینکه مشکل خود را به زبان انگلیسی نوشتید. میتوایند از مشکل به وجود آمده اسکرین شات یا عکسی را با لمس کادر موجود که در تصویر زیر مشاهده میکنید آپلود کرده و در نهایت با لمس نوشته آبی رنگ submit درخواست خود را برای پشتیبانی اینستاگرام ارسال کنید.

جمع بندی

سعی بر این شد که به صورت خلاصه دو راه عمده و مهم برای تماس با پشتیبانی اینستاگرام را برای شما نشنان دهیم البته چند راه دیگر دراین زمینه وجود دارد مانند اقدام از طریق قسمت get help sign که در پست های قبلی مانند بازگردانی پیج هک شده تضویح داده شده است.

نوشتن یک پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *