
برای برقراری ارتباط با پشتیبانی اینستاگرام از چندین راه میتوانید اقدام کنید. ما در این مقاله راههای ارتباط با اینستاگرام و نحوه ارسال پیام برای رفع مشکلات مانند هک شدن پبج ابینستاگرام، دیسبیل شدن پیج، بلاک شدن اکانت در اینستاگرام و… خواهیم گفت. البته این مورد مهم را از یاد نبریم که شما باید هر نوع درخواستی که از پشتیبانی اینستاگرام دارید باید برای آن دلیل منطقی داشته باشید. وگرنه ارسال کردن پیام اگر چه به صورت متعدد هم باشد گرهای از مشکل شما باز نخواهد کرد.
همچنین در نظر داشته باشید که فرصت ارسال مشکلات کاربران به پشتیبانی اینستاگرام در برخی اوقات با محدودیتهای عجیبی روبرو است به خصوص برای ایرانیها، البته ما راههایی را برای شما میگوییم که با استفاده از آنها این محدویدتها را دور بزنید. اما به هر حال اگر چنین فرصتی کسب کردید که بتوانید از مشکل ایجاد شده برای خودتان با پشتیبانی ارتباط برقرار کنید از آن به نحو احسن استفاده کنید.
فهرست
ویدیوی آموزشی نحوهی ارتباط با پشتیبانی اینستاگرام
در این ویدیو میبینیم که:
- چطور احتمال دارد نیاز داشته باشیم با پشتیبانی اینستاگرام ارتباط برقرار کنیم.
- نکات مهم در رابطه با پشتیبانی اینستاگرام
- ارتباط با پشتیبانی از طریق سایت اینستاگرام
- ارتباط با پشتیبانی از طریق برنامهی اینستاگرام
تماس با پشتیبانی اینستاگرام از زبان فارسی
مهم ترین قسمت برای پیگیری مشکل خود در اینستاگرام اقدام از طریق پشتیبانی مرکز اینستاگرام میباشد. برای ورود به این قسمت باید به سایت پشتیبانی اینستاگرام بروید.
بعد از رفتن به این آدرس، با صفحه ای مواجه می شوید. در سمت راست صفحه باید گزینه privacy and security را انتخاب کنید. در پشتیبانی فارسی گزینه ی مرکز حریم خصوصی و ایمنی را انتخاب کنید.

سپس در گزینه های نمایش داده شده گزینه Report Something یا مسدود کردن افراد را کلیک کنید تا وارد قسمت مشکلات اینستاگرام شوید. در ادامه ما همه این موارد در این قسمت را برای شما توضیح میدهیم.

Hacked Accounts: اگر پیج شما هک شده است این گزینه را کلیک کنید.

Impersonation Accounts: مشاهده پیج هایی که استفاده جعلی از هویت افراد دیگر میکنند.

Underage Children: اگر صاحب پیج فرد زیر 13 ساله مشاهده کردید.

Hate Accounts: مشاهده پست هایی که افکار نژاد پرستانه و نفرت انگیز تبلیغ میکند.

Intellectual Property: زیر پا گذاشتن حریم معنوی و رعایت نکردن حق کپی رایت…

Exposed Private Information: انتخاب در زمانی که پیجی در حال انتشار اطلاعات فردی دیگر میباشد.
Self-Injury: پست هایی که در آن فرد یا افرادی به خود آسیب میزنند.

Other Types of Reports: در صورتی انتخاب کنید که موارد بالا شامل مشکل شما نمیشوند.

اقدام از طریق help برنامه اینستاگرام
این قسمت را قبلا در قسمت های قبلی وبلاگ سایت اشاره کرده ایم اما در این پست جای توضیح دادن این بخش نیز لازم میباشد.
مقاله پیشنهادی: تنظیمات اینستاگرام
برای اینکه وارد قسمت پشتیبانی انلاین اینستاگرام از طریق برنامه اینستاگرام شویم وارد پیج خود شده و بعد وارد صفحه پروفایل خود میشویم .

در این صفحه با لمس آیکون سه خط در گوشه صفحه نیم پنجره ای برای شما باز می شود.

سپس گزینه setting در پایین صفحه را انتخاب کنید.

در صفحه باز شده گزینه help را انتخاب کنید.

در ادامه، گزینه report a problem را لمس کنید. در آخر در کادر باز شده همین گزینه را دوباره لمس میکنیم.

حال در صفحه باز شده میتوانید مشکل خود را در کادر مربوطه نوشته و البته در نظر داشته باشید که باید متن خود را به انگلیسی آماده کنید. در این مورد یکی از کاربران اعلام کرده بود که مشکل به وجود آمده برای خودش را به فارسی نوشته بود که واقعا جای تعجب داشت!!!

به هر حال بعد از اینکه مشکل خود را به زبان انگلیسی نوشتید. در نهایت با لمس نوشته آبی رنگ submit درخواست خود را برای ربات پشتیبانی اینستاگرام ارسال کنید.

اگر پیجتون دیسیبل شده، ریپورت شده، بلاک شده و … می تونید از مقاله های مربوط به همین موضوعات استفاده کنید و روش دقیق تر رو استفاده کنید.
مقاله مرتبط: بازگردانی پیج اینستاگرام
نکته ای که نیاز است به آن توجه کنید این است که پشتیبانی اینستاگرام از زبان فارسی وجود ندارد. همچنین هیچ امکانی برای تماس با پشتیبانی اینستاگرام در ایران وجود ندارد. تنها راه ان از طریق قسمت help ایست که مشاهده می کنید و به غیر از آن هیچ گونه شماره پشتیبانی اینستاگرام وجود ندارد.
جمع بندی
سعی بر این شد که به صورت خلاصه دو راه عمده و مهم برای تماس با پشتیبانی اینستاگرام را برای شما نشان دهیم؛ البته چند راه دیگر در این زمینه وجود دارد مانند اقدام از طریق قسمت get help sign که در پستهای قبلی مانند بازگردانی پیج هک شده توضیح داده شده است.