افزایش ترافیک سایت از طریق اینستاگرام

افزایش ترافیک سایت از طریق اینستاگرام

میتوان گفت تقریبا هر کسب و کار آنلاین نیازمند به اینستاگرام و فعالیت مستمر در آن است. بسیاری از افراد هستند که اینستاگرام را دست کم می گیرند و استفاده از این ابزار رایگان بازاریابی اینترنتی و آنلاین را بیهوده می پندارند. ولی باید بدانید فعالیت در اینستاگرام اصول و قوانینی دارد که هر شخص باید از آن ها آگاهی کامل داشته باشد تا بتواند در اینستاگرام موفق عمل کند و چه بسا بتواند از این روش هم کاربرانی را به سایت خود جذب کند.
این اولین خواسته و دغدغه هر صاحب کسب و کار آنلاینی است که بتواند با شیوه‌های گوناگون، بازدید وب‌ سایت خود را افزایش داده و در نهایت باعث افزایش رتبه سایت خود شود.
ما ابتدا به سراغ مبحث افزایش ترافیک سایت و افزایش رتبه سایت رفته و همه جوانب مربوط به این موارد را بررسی می‌کنیم. سپس به شما تمام روش‌ها و نکاتی که می‌توانید با آن‌ها بازدید و رتبه سایت خود را از طریق اینستاگرام و شبکه های اجتماعی چندین برابر کنید را آموزش می‌دهیم.

فهرست

کسب بازدید (ترافیک) وب‌سایت به چه معناست؟

در فضای وب، اصطلاح ترافیک (Traffic) به دو معنای مختلف به کار برده شده است. یکی از کاربردها، مفهومی است که شرکت‌های عرضه کننده خدمات اینترنت (ISP)‌ها و شرکت‌های تأمین‌کننده اتصال برای خود ISP)ها) به کار می‌برند.
در این کاربرد، وقتی از ترافیک اینترنت صحبت می‌کنیم منظورمان حجم اطلاعاتی است که از یک مسیر یا اصطلاحاً (Pipeline) عبور می‌کند. این حجم بر اساس واحدهای بایت و مگابایت و گیگابایت و ترابایت سنجیده می‌شود.
این همان چیزی است که مصرف‌کنندگان اینترنت خانگی هم آن را به خوبی می‌شناسند و معمولاً در قالب بسته‌های ترافیک از شرکت‌های عرضه‌کننده خدمات، خریداری می‌کنند.

کاربرد سئو در اینستاگرام:

اما کاربرد دوم، آن چیزی است که در سئو و استراتژی محتوا و طراحی و ارزیابی صفحه فرود مورد توجه قرار می‌گیرد. در اینجا منظور از ترافیک، تعداد بازدیدکنندگانی است که به وب‌سایت سر می‌زنند و از آن بازدید می‌کنند.
این بازدید ممکن است در قالب کل بازدیدهای سایت (Total visits) یا بازدیدکنندگان یک صفحه مشخص (Page visit) سنجیده و اعلام شود.
البته رایج است که ترافیک و بازدید را به دو دسته‌ی کل بازدید (Total visits) و بازدیدهای منحصر به فرد (Unique visits) هم تقسیم می‌کنند. وقتی از بازدیدهای منحصر به فرد صحبت می‌کنیم، بازدیدهای مکرر یک بازدیدکننده، صرفاً یک مرتبه در آمار محاسبات لحاظ می‌شود.
وقتی از الکسا یا سایر سرویس‌های سنجش و برآورد ترافیک استفاده می‌کنید، معمولاً پارامتری به نام Page View را هم به شما اعلام می‌کنند. اگر Page View برای یک سایت ۴ باشد به این معناست که هر بازدیدکننده به طور متوسط ۴ صفحه از وب‌سایت را می‌بیند. بنابراین، تعداد کل بازدید چهاربرابر تعداد بازدیدهای یونیک است
ترافیک وب سایت مهمترین عامل موفقیت یک وب سایت تلقی شده است، اما این اظهار نظر دارای شرایطی می باشد. اگرچه بازدید یک وب سایت یک شریان حیاتی وب سایت است، اما کیفیت ترافیک در مراتب با اهمیت تری از کمیت آن قرار دارد. مسلماً هر مقدار از ترافیک، بهتر از بدون ترافیک بودن است، اما اگر وب سایت شما ایده آل ترین سایت هم باشد ولی اگر بازدید کنندگان شما به محصولات شما و اطلاعات شما دسترسی کامل نداشته باشند، یقیناً درآینده نزدیک محکوم به شکست خواهید بود. همه ما از این واقعیت مطلع هستیم که بدون داشتن بازدید وب سایت در بازاریابی آنلاین، قادر به فروش بالا در فرصت های بدست آمده نخواهیم بود.

اثرگذاری ترافیک وب سایت در موفقیت وب سایت

این که ترافیک وب سایت شما از چند نفر در روز به چند صد نفر در روز افرایش پیدا کند شاید فوق العاده برای شما هیجان انگیز باشد و در نگاه اول همان چیزی باشد که شما برای وب سایتتان به دنبال آن بودید، اما اگر بازدید کنندگان شما به دنبال چیزی غیر از آنچه که شما ارائه می دهید باشند، جز اینکه ترافیک وبسایت خود را از دست دهید چیزی دیگری ندارد.
برای مثال استفاده از سایت های مانند پی سی رنک، سایت های کلیکی که بازدید کننده در ازای کلیک خود مقداری پول کسب می کند و … جهت افزایش بازدید و رنک سایت. اما به نظر میرسد این کارها جز از دست دادن ترافیک سایت چیز دیگری ندارد حتی از نظر رنک سایت.

تفاوت ترافیک هدفمند و بی هدف:

یک تفاوت فاحش بین ترافیک وب سایت به صورت هدفمند و ترافیک بی هدف وجود دارد و کلید موفقیت وب سایت شما و همچنین داشتن فروش بالای محصولات و خدمات، در گروی درک و فهم رابطه بین هر دو نوع ترافیک وب سایت و چگونگی تاثیر آن بر سود فروش محصولات و خدمات شما می باشد.
پی بردن به این موضوع برای داشتن دستاورد بهتر از تلاش های شما، بسیار مهم و حائزاهمیت می باشد. ترافیک هدفمند به عنوان یک زیر شاخه از ترافیک وب سایت نیست، چرا که آنها دو موجودیت جداگانه هستند. اگر شما برای بازاریابی اینترنتی وب سایت خود برنامه ریزی کرده اید و به نوع ترافیک اهمیت نمی دهید، شما خود را از ابتدا برای شکست آماده می کنید.

منظور از ترافیک هدفمند چیست؟

ترافیک هدفمند وب سایت مانند “فتح قله” برای صاحبان وب سایت می باشد. به طور قطع به یقین برای مدیرانی که می خواهند نتیجه ی خوبی از فروش محصولات و یا خدمات در وب سایت خود داشته باشند. این موضوع یک مفهوم کاملاً ساده دارد؛ شما برای وب سایت خود ترافیک می خواهید.
در غیر این صورت وب سایت شما در تاریکی فضای مجازی بدون بازدید کننده باقی خواهد ماند. باور داشته باشید یا نه، کاربران وقتی وارد وب سایت می شوند اگر نشانه ای از اطلاعاتی که به دنبال آن هستند نباشد در کمترین زمان ممکن وب سایت را ترک می کنند. (البته یک استثنا وجود دارد که آن هم طراحی قالب وب سایت می باشد که اگر عالی باشد و کوچکترین اطلاعات هم برای بازدید کننده نداشته باشد باعث ماندن بازید کننده در وب سایت می شود.) پس شیوه ی ارائه و مکان قرار گیری مطالب در وبسایت مهم است.
به همین دلیل است که بسیاری از وب سایت های موفق به باکس های قالب که در فوتر و یا سایدبار قرار می گیرند اهمیت میدهند، با این کار به معرفی بهتر سایت و یا معرفی بهتر خدمات به بازدید کننده کمک می کنند و این کار باعث هدفمند شدن ترافیک میشود.

کسب درآمد از طریق ترافیک سایت:

کسب درآمد از طریق ترافیک سایت

در توضیح خیلی ساده این مورد که هرکسی می‌تواند آن را بازگو کند، می‌توان گفت که کسب بازدید یا ترافیک سایت یعنی زمانی که بازدیدکنندگان و کاربران وارد سایت شما شوند. هر ورود برابر است با یک بازدید. اما هر ورود به منزله کسب یک بازدید بیشتر نیست.
معمولاً بازدیدها بر اساس IP کاربران شمرده می‌شوند و ملاک اصلی رتبه‌ بندی‌ها نیز بر اساس همین شمارش به صورت روزانه است.در ضمن، این فقط کاربران اینترنتی نیستند که ترافیک سایت شما را افزایش می‌دهند؛ بلکه ربات‌ها و ابزارهای آنلاین دیگری هم هستند که چنین بازدیدهایی رقم می‌زنند. این تعریف بسیار ساده با ظاهر فریبنده‌ای که دارد باعث شده تا اشتباهی بسیار رایج گریبان‌گیر وب‌مسترهای امروزی شود.
اغلب این افراد حتی افراد باتجربه‌تر، تمام تمرکز و انرژی خود را به منظور “کسب بازدید” می‌گذارند. اما همانطور که ما بارها و بارها گفتیم، در بحث بازاریابی آنلاین، هیچ‌وقت کمیت بر کیفیت اولویت نخواهد داشت. این طرز فکری که اکثر وب‌مسترها با آن درگیر هستند، فقط بحث جذب “بازدید” است نه “بازدیدکننده واقعی” و همین مسئله باعث می‌شود تا تلاش‌های مستمر این افراد آنطور که باید نتیجه نداشته باشد.
با این توضیحات باید گفت که تمرکز اصلی شما نباید فقط روی تعداد بازدیدهای کسب شده باشد، بلکه باید روی مسئله نرخ تبدیل تمرکز کنید. قطعاً هرچه بازدیدهای کسب شده بیشتر باشد، شانس افزایش نرخ تبدیل نیز بیشتر می‌شود. در موضوع بازاریابی اینترنتی و آنلاین، نرخ تبدیل یا Conversion Rate به نرخ تبدیل شدن کاربران و بازدیدکنندگان معمولی به مشتری گفته می‌شود.
درنتیجه تمام تمرکز شما باید روی این مسئله باشد. در غیر این صورت حتی اگر میلیون‌ها بازدید هم داشته باشید، سودی برای شما نخواهد داشت. مگر اینکه از کسب بازدید فقط به منظور دریافت سفارش تبلیغات نمایشی استفاده کنید.

نقش شبکه های اجتماعی در افزایش ترافیک سایت:

نقش شبکه های اجتماعی در افزایش ترافیک سایت

این روزها تقریباً تمام کاربران اینترنتی به نوبه خود با شبکه‌های اجتماعی سر و کار دارند. فیسبوک، توییتر، لینکداین و اینستاگرام از محبوب‌ترین و پرطرفدار‌ترین این شبکه‌ها به شمار می‌روند. اگرچه به خاطر مسائل مربوط به اینترنت ایران، دسترسی به فیسبوک و توئیتر کمی سخت است و همچنین این شبکه‌ها مخاطب کمتری نسبت به اینستاگرام در ایران دارند، اما به هرحال نباید از قید فواید فراوانی که آن‌ها ارائه کرده اند ساده بگذریم.
با این تفاسیر همچنان این شبکه‌ها در ایران طرفداران بی‌شماری دارند. توییتر به عنوان یکی از این شبکه‌های اجتماعی موفق، امکانات خوبی برای کسب وکار‌ها فراهم کرده است تا هر کسب‌وکاری بتواند از طریق توییتر بازدهی سایت خود را بیشتر کند.

نقش توییتر در ترافیک سایت:

نتایج نشان می‌دهند که توییت‌هایی منتشر شده حاوی لینک در توییتر بسیار زیاد بوده و آمار و ارقام تعداد کلیک‌های کاربران نیز قابل توجه است. بنابراین اگر بتوانید محتوای جذابی برای توییت کردن و ریتوییت شدن بنویسید و هشتگ‌های برند خود را در این شبکه معرفی کنید، شانس خیلی زیادی برای دیده شدن پیدا می‌کنید.

نقش فیسبوک در ترافیک سایت:

از سوی دیگر، فیسبوک به عنوان یکی از قدیمی‌ترین شبکه‌های اجتماعی و پرمخاطب‌ترین شبکه اجتماعی حال حاضر در کل دنیا، جایگاهی مناسب برای هرکسب وکار کوچک و بزرگی است تا به کمک آن بتوانند خود را به دنیا معرفی کنند. هرچند شرایط فعلی دسترسی به فیسبوک در ایران تعریف چندانی ندارد اما همچنان کاربران بسیار زیادی از ایران در آن فعالیت می‌کنند.
فیسبوک راهی بسیار عالی برای ارائه توضیحات خلاصه و اطلاعات مختصر از محصولات، سرویس‌ها و یا هرچیز دیگری است که شما بخواهید به دیگران عرضه کنید. خوشبختانه امکان قرار دادن لینک در این شبکه اجتماعی وجود دارد و شما می‌توانید لینک وب‌سایت خود را در پست‌های آن قرار داده و بازدید زیادی از طریق آن برای سایت خود کسب کنید.

نقش لینکدین در ترافیک سایت:

لینکدین نیز یکی از شبکه‌های اجتماعی پرطرفدار این روزها به حساب می‌آید. تفاوت اصلی لینکداین با دیگر شبکه‌های اجتماعی مخاطبین و کاربران آن است. معمولاً بیش از 90% مخاطبین این شبکه از افراد حرفه ای و دارای تخصص هستند. این شبکه به همین خاطر به یکی از بهترین مکان‌ها برای معرفی مشاغل و تخصص‌ها است.
برندهای تجاری معتبری در این شبکه فعالیت داشته و موضوعات مربوط به جذب نیروی انسانی متخصص خود را با کمک لینکداین اجرا می‌کنند. در مجموع می‌توان گفت که این شبکه می‌تواند جایگاهی مناسب برای معرفی کسب‌وکار شما به مخاطبین حرفه ای باشد. بنابراین استفاده از آن به منظور جذب بازدید کاربران خاص به شدت توصیه می‌گردد.

نقش اینستاگرام در ترافیک سایت:

اما باید در ایران اینستاگرام را برترین شبکه اجتماعی حال حاضر بدانیم و روی آن حساب ویژه ای باز کنیم. البته عدم امکان قرار دادن لینک در پست‌های اینستاگرام کار را کمی دشوار کرده است. ولی از طرف دیگر، قابلیت قرار دادن لینک در استوری‌ها فراهم شده است تا کاربران با کشیدن صفحه به سمت بالا در استوری‌ها، بتوانند وارد لینک مورد نظر شما شوند. قابل ذکر است که چنین ویژگی فقط برای صفحات تجاری و باز در اینستاگرام فعال می‌باشند و صفحات شخصی این ویژگی را دارا نیستند.
به هرحال، اینستاگرام به خاطر شهرت و محبوبیت بسیار بیشماری که طی چند سال اخیر کسب کرده، و به خاطر داشتن بیش از یک میلیارد کاربر فعال در سراسر دنیا، از پر رفت و آمدترین شبکه‌های اجتماعی است. معمولاً پست‌های اینستاگرامی تأثیر زیادی در بهبود روابط کاربر با برند دارند. به عنوان مثال خیلی از برندهای معتبر اقدام به انتشار عکس یا ویدئو از تیم کاری خود در صفحه اینستاگرام خودشان می‌کنند و غالباً این تصاویر را فقط در همین صفحه منتشر می‌کنند تا به نوعی به کاربران بگویند که اینجا مکانی برای ارتباط نزدیک‌تر و بی‌حاشیه است.
چنین حرکتی تأثیر فوق العاده ای در جلب توجه و اعتماد کاربران دارد. شما هم می‌توانید با ارسال چنین محتوایی در اینستاگرام خود و یا در جریان گذاشتن کاربران از رویدادهای اخیر کسب وکارتان از طریق استوری‌های روزانه، ارتباط خود را با آنان نزدیک‌تر کرده و از مزایت های آن بهره‌مند شوید.
شما می‌توانید با معرفی مطالب، محصول یا سرویس‌های خود به کاربران از طریق این کانال‌های ارتباطی و هدایت کاربران به بازدید از صفحات سایت شما، به مقدار قابل توجهی بازدید طبیعی و مناسب دریافت کنید. فراموش نکنید که در قسمت بیوگرافی این شبکه‌های اجتماعی، حتماً لینک وب‌سایت خود را قرار دهید.
البته از جایی که رقبای شما نیز معطل نمی‌مانند و در این شبکه‌ها فعالیت دارند، ممکن است کار شما کمی سخت تر شود. اما یک چیز را در ذهن داشته باشید که خیلی از کسب وکارهای دیگر دانش خاصی در زمینه رقابت‌های اصولی ندارند و همین مطلب یک امتیاز ویژه برای شمایی است که الآن درحال مطالعه این متن هستید. بنابراین با ترفندهایی که یاد می‌گیرید، مطمئن باشید که از هزاران کسب‌وکار دیگر جلوتر هستید.

چگونه با استفاده از اینستاگرام ترافیک بیشتری را به سایت خود جذب کنیم؟

چگونه با استفاده از اینستاگرام ترافیک بیشتری را به سایت خود جذب کنیم؟

امروزه اینستاگرام نه تنها یک بستر پرطرفدار برای سرگرمی افرادی از رده های سنی مختلف است، بلکه یک ابزار قدرتمند برای صاحبان کسب و کارها برای توسعه و ترویج محصولات و خدماتشان نیز محسوب میشود. این شبکه اجتماعی با داشتن بیش از یک میلیارد کاربر و همچنین تغییر رویکرد مردم به سمت توجه بیشتر به عناصر تصویری(عکس و فیلم)، به صاحبان وب سایت ها این امکان را می دهد که با داشتن استراتژی درست و دانستن چند نکته مفید بتوانند حجم زیادی از ترافیک برای وبسایت خود ایجاد کنند یا برند و محصولات خود را معرفی کنند.

۱)هویت سازی در اینستاگرام

پس از آن که تصمیم گرفتید که تجارت شما در محیط رسانه های اجتماعی چطور باید معرفی شود، ساخت هویتتان در اینستاگرام باید اولین گام شما باشد.مانند هر شبکه اجتماعی دیگری در اینستاگرام نیز شما قادر هستید یک صفحه بیوگرافی داشته باشید و یک نام کاربری، اما هویت برند شما از طریق کلماتی که در بیوگرافی خود قرار می دهید منتقل نخواهند شد، بلکه این کار از طریق تصاویری که بارگذاری می کنید انجام میشود. امیدوارم که درباره تصویری که برند شما قرار است ارائه دهد و صدایی که از شما منعکس خواهد کرد تصمیم گرفته باشید.

۲)استفاده از لینک در قسمت بیوگرافی

آسان ترین راه اینکه ترافیک را به سایت خود جذب کنید و در نهایت مشتریان احتمالی بیشتری داشته باشید این است از یک لینک در صفحه بیوگرافی خود استفاده کنید. شما نمی توانید مستقیما لینک را به توضیحات عکس و ویدئوی خود اضافه کنید، اما این نباید مانع نشان دادن راه رسیدن کاربران به وبسایتتان شود.

۳)استفاده از تصاویر جذاب

از تصاویر پیش پا افتاد استفاده نکنید. تنها دلیلی که مردم از اینستاگرام استفاده می کنند آپلود و دیدن عکس هاست. بازدید کنندگان کسانی را دنبال (follow) می کنند که تصاویر جذابی داشته باشند، بنابراین از تصاویر کسل کننده و قدیمی که هر کس دیگری می تواند استفاده کند، استفاده نکنید.

۴)از ویدئوهای خلاق استفاده کنید

استفاده از ویدئو ها هم به اندازه استفاده از تصاویر مهم است. شما می توانید ویدئو های جذابی بسازید که بازید را به سایت شما جلب کنند، مثل ویدئو های تبلیغاتی، پشت صحنه تولید محصولات، مصاحبه با مشتریان و … که با مخاطب ارتباط مناسبی برقرار کرده و به آنها توصیه کند که برای یافتن اطلاعات بیشتر وبسایت شما را بازدید کنند.

۵) استفاده از هشتگ

بدون شک هشتگ ها بهترین راه در معرض دید قرار دادن محتوای خود و ایجاد تعامل در اینستاگرام است. شما می توانید هشتگ های مرتبط با کسب و کار خود را با جستجوی کلمات کلیدی مرتبط در کادر جستجوی اینستاگرام بیابید.

۶) انگیزه بخش باشید

اگر شما واقعا می خواهید که کسب و کار خود را رشد دهید و طرفداران و کاربران خود را افزایش دهید، اینستاگرام دقیقا جایی است که باید اینکار را انجام دهید. اما به همان نسبت شما باید در مقابل مشتریان خود انگیزه بخش و فعال باشید. همچنین شما باید پست های افرادی که محتوای شما را به صورت پیوسته به اشتراک می گذارند را لایک کنید، به اشتراک بگذارید و یا با نظرات دلگرم کننده و مناسب تشویق کنید.

روش های جذب کاربران رسانه های اجتماعی به سایت:

روش های جذب کاربران رسانه های اجتماعی به سایت

خب ،اکنون پایه ریزی ها انجام شده است. زمان شروع تولید ترافیک و افزایش بازدید سایت است. هرچه بازید بیشتر، بهتر.

بیشتر پست کنید

کاربران در تغذیه یا فید خود پست های زیادی را از منابع مختلف دریافت می کنند. هرچه این پست ها بیشتر در مورد شما باشند، شانس شما برای گرفتن کلیک، بیشتر خواهد بود. حداقل چندین بار در هفته در صفحه خود پستی قرار دهید؛ حتی اگر می توانید چندین پست را در یک روز ارسال کنید.

از مدیا برای پستها استفاده کنید

چشمگیرتر خواهد بود اگر بتوانید محتوایی فراتر از متن و تصویر پست کنید. اکثر پلتفرم ها از بسیاری از فرمت های دیگر مانند ویدئو، نظرسنجی، نمایش اسلاید نیز پشتیبانی می کنند. حتی می توانید برای انواع معمول و “خسته کننده” محتوا نیز خلاقیت به خرج داده و آنها را به چیزی سرگرم کننده تر تبدیل کنید، مثل یک بازی.

اشتراک گذاری محتوای دیگران

با این کار، نه تنها نویسندگانِ این محتویات از کاری که شما انجام دادید، سپاسگذاری می کنند، بلکه اطلاعیه ای در صفحه شان دریافت می کنند و با نام برند شما آشنا می شوند.

محتوای خود را مجدد پست کنید

این کار به طرز فوق العاده ای جواب می دهد، چرا که اغلب کاربران در رسانه های اجتماعی برخی از پست ها را از دست می دهند. البته بهتر است که ریسک نکنید و محتوای مجدد خود را نسبت به قبل تغییر جزئی دهید، به طوری که کاربرانی که قبلاً از آن بازدید کرده اند، دلیلی برای کلیک دوباره بر روی آن داشته باشند.

از کاربران بخواهید تا با پست های شما ارتباط برقرار کنند

حتی چیزی به سادگی ” برای پست های بیشتر عضو شوید” نیز جواب می دهد، اما مطمئنا ضرری ندارد که کمی به آن فکر کنید.

در بحث ها شرکت کنید

هرچه افراد بیشتری در مورد آنچه که شما پست می کنید، صحبت کنند، بهتر است، و مطمئنا شما هم مجازید نظرات خود را بیان کنید. علاوه بر این، کاربران ممکن است سوالاتی داشته باشند که فقط شما می توانید به آن پاسخ دهید.

به کاربران سریع پاسخ دهید

پاسخ سریع نشانه ای از اهمیت دادن است. البته، شما نمی توانید شبانه روز فعال باشید تا به همه پاسخ دهید، به همین دلیل می توانید از یک چت بات استفاده کنید.

شبکه اجتماعی خود را گسترش دهید

در شبکه های اجتماعی، اینکه شما چه کسانی را می شناسید، به اندازه چیزی(دانش) که می دانید قابل اهمیت است. همیشه دوستان و فالوورهای جدید پیدا کنید و هرگز متوقف نشوید. شما می توانید آنها را در صفحات خود پیدا کنید، اما تعداد بیشمار دیگری نیز در سایر صفحات وجود دارد.

کاری انجام دهید که رقبای تان انجام می دهند

بلاخره کسی باید باشد که در رسانه های اجتماعی، تعامل بیشتری نسبت به شما دربافت کند. با اینکه تعامل بالا، عامل رتبه بندی نیست، اما اغلب با رتبه بندی بالا در گوگل همبستگی دارد.این کار به شما نشان می دهد که چه کسانی تعامل اجتماعی بیشتری نسبت به شما دریافت می کنند.
در این صورت می توانید صفحات آنها را چک کرده و نحوه کار آنها را مشاهده کنید. آیا این تعامل بخاطر آپدیت هایی است که پست می کنند؟ آیا بخاطر فواصل زمانی است که آنها را پست می کنند؟ یا شاید آنها نسبت به شما، شبکه بهتری از فالوورها و مخاطبین ساخته اند؟

پست های خود را به صورتی برنامه ریزی کنید که کلیک بیشتری جذب کنند.

کاربران پست های تصویری و متون کوتاه را دوست دارند، نه متن های درگیرکننده و توصیفی. کلمات قوی و تاثیرگذار، می توانند تفاوت بزرگی ایجاد کنند.
چیز دیگری که توجه کاربران را به خود جلب می کند، داشتن لایک و اشتراک گذاری هایی از قبل است که زیر هر بروز رسانی قرار می گیرد. آنها نشانه هایی از کیفیت هستند که به کاربران انگیزه ای برای دنبال کردن محتوا شما می دهند. سریعاً از دوستان و همکارانتان بخواهید که با پست های جدیدتان ارتباط برقرار کنند. اهمیت این لایک ها، مورد توجه دیگران قرار خواهد گرفت.

برای افزایش بازدید سایت در تبلیغات سرمایه گذاری کنید.

نمی توان از ذکر ads در زمینه تولید ترافیک شبکه های اجتماعی و افزایش ترافیک سایت اجتناب کرد. زمانی که تمام تلاشهای دیگر با شکست روبرو می شوند (و یا حتی اگر موفق شوند)، بودجه ای برای تبلیغات پرداختی اختصاص دهید.
هدف مهم شبکه های اجتماعی ارتباطات بین افراد در شرایطی برابر است. هیچ جای بهتری برای رسیدن به مخاطبان هدف تان وجود ندارد. هرچه کاربران بیشتر و ارتباط شما با آنها بهتر، ترافیک بیشتر.هدف اصلی شبکه های اجتماعی ارتباطات بین افراد در شرایطی برابر است. هیچ جای بهتری برای رسیدن به مخاطبان هدف تان وجود ندارد. هرچه کاربران بیشتر و ارتباط شما با آنها بهتر، بازدید بیشتر.
بنابراین همه چیز به برقراری ارتباط با افرادی خلاصه می شود که می خواهید به سایت خود دعوتشان کنید. با سایت خود، عنصری فعال در تجربه کاربران تان باشید – نه تنها از طریق محتوا، بلکه همچنین از طریق تعامل خوب انسانی

میتوانید برای افزایش ترافیک سایت خود از تبلیغات در اینستاگرام استفاده کرده و تعداد بازدید کننده های پیج خود را افزایش دهید تا افراد بیشتری به صورت غیر مستقیم با سایت و خدمات شما آشنا شوند.

نتیجه گیری:

ما در این مقاله به تحلیل افزایش ترافیک سایت از طریق اینستاگرام و کاربرد سئو اینستاگرام پرداختیم و روش های مختلف آن را برای شما بازگو کردیم تا با استفاده از موارد گفته شده بتوانید به راحتی هم ترافیک سایت و هم کیفیت صفحه خود را بالا ببرید. البته به خاطر داشته باشید که در بازایابی اینترنتی، تبلیغات مناسب شرط اول موفقیت است.

دیدگاه بگذارید

avatar
  عضویت  
اطلاع از