افزایش بازدید اینستاگرام

16 ترفند کاربردی برای افزایش بازدید اینستاگرام

علی محمدی
2020-10-07

به دنبال پیج فعال‌ و با نرخ تعامل بالا هستید؟

وارد کانال تلگرام شوید و لیست تمامی پیج‌ها همراه با آمار بازدیدکننده فعال را مشاهده نمایید!

ربات اینستاگرام اینبو

ربات اینستاگرام اینبو دستیار هوشمند، اختصاصی و خستگی ناپذیر شما در اینستاگرام است!

شاید چندین سال قبل داشتن یک رسانه‌ی قدرتمند برای شروع یک کسب و کار اینترنتی نیاز به هزینه‌ی زیادی داشت. اما الان با وجود اینستاگرام، شبکه‌ی اجتماعی که شما به کمک آن هم می‌توانید کسب درآمد کنید و هم به محبوبیت زیادی دست پیدا کنید، این کار خیلی راحت‌تر شده است. اولین کاری که شما برای بهتر شدن فعالیت خود در اینستاگرام انجام بدهید، افزایش بازدید اینستاگرام خودتان است. اما برای افزایش بازدید پیج خود چه کنیم؟

فهرست عناوین

افزایش بازدید اینستاگرام

همه کاربران اینستاگرام به دنبال افزایش بازدید پیج خود هستند. از آنجایی که افزایش بازدید اینستاگرام، تاثیر مستقیمی بر روی میزان فروش پیج‌های کاری می‌گذارد، بسیار از صاحبان کسب و کارها به دنبال روش‌های میانبر برای افزایش بازدید پیج خود هستند. مطمئنا همین الان که شما دارید این مقاله را می‌خوانید، افراد زیادی درحال کسب درآمد از پست‌هایشان هستند. در ادامه این پست قصد داریم روش‌های کاربردی و سریع افزایش بازدید پست و استوری اینستاگرام را به شما آموزش دهیم.

1. از قابلیت پست مشترک اینستاگرام استفاده کنید!

قابلیت Instagram Collabs یا همان پست مشترک اینستاگرام به شما اجازه می‌دهد تا یک پست را به صورت مشترک و همزمان با یک پیج دیگر منتشر کنید. در این صورت فالوورهای هر دو پیج می‌توانند پروفایل پیج دیگر را مشاهده کرده و از این طریق به محتوای آن صفحه دسترسی داشته باشند. این قابلیت که به منظور تعامل بیشتر بین پیج‌های همکار از سمت اینستاگرام عرضه شده است، می‌تواند تاثیر زیادی در افزایش بازدید اینستاگرام شما داشته باشد.

ما در مقاله گذاشتن پست مشترک اینستاگرام نحوه انجام این کار را آموزش داده‌ایم!

2. با ربات اینستاگرام بازدیدکننده‌های پیجتان را افزایش دهید!

استفاده از ربات اینستاگرام یک راه بسیار کاربردی برای بالا بردن تعداد بازدیدکنندگان واقعی و هدفمند است. ربات‌ها با قابلیت‌هایی که دارند می‌توانند به پیشرفت پیج اینستاگرامی شما کمک بسیار زیادی کنند. اگر کسانی که از پیج شما بازدید می‌کنند، به موضوع پیجتان علاقه‌مند باشند، هدفمندی بازدیدها بیشتر خواهد شد و درصد بالایی از آن‌ها پیج شما را فالو خواهند کرد. برخی از قابلیت‌های خودکار ربات‌های اینستاگرامی که به شما کمک می‌کنند بازدیدکنندگان هدفمند جذب کنید، عبارتند از:

  • فالو خودکار
  • لایک خودکار
  • کامنت خودکار
  • تعامل بر اساس هشتگ مرتبط با زمینه فعالیت شما
  • قابلیت هدف قرار دادن افراد نزدیک به لوکیشن محل زندگی شما
  • ارسال پیام دایرکت خودکار و هدفمند
  • و …
بازدید کننده‌ها منتظرتن همین حالا کلیک کن!

3. برای افزایش بازدید اینستاگرام فالوورهای فیک را حذف کنید!

فالوورهای فیک، معضلی که اخیرا دامن‌گیر پیج‌های اینستاگرامی شده است. فالوورهای فیک مثل مارهای خوش خط و خالی هستند که در ظاهر زیبا به نظر می‌آیند اما در باطن پیج شما را نابود می‌کنند.

چرا می‌گوییم فالوورهای فیک برای پیج مضر هستند؟ این فالوورها نرخ تعامل پیج شما را به شدت پایین می‌آورند. از طرفی اگر شما فالوور فیک داشته باشید، پست‌های شما وارد اکسپلور اینستاگرام نمی‌شوند.

اینستاگرام الگوریتمی دارد که در نیم ساعت اولی که شما پست را منتشر می‌کنید، پست شما را به ده درصد از فالوورهایتان نشان می‌دهد و اگر تعامل خوبی را از این ده درصد دریافت کردید، پست شما را به بقیه کاربران نشان می‌دهد. اگر ده درصدی که اینستاگرام پست شما را به آنها نشان می‌دهد، فالوورهای فیک شما باشند، نرخ تعامل شما صفر می‌شود.

مثال بالا فقط یک نمونه از معایب داشتن فالوور فیک در پیج است. اگر شک دارید که در لیست فالوورهایتان، فالوورهای فیک وجود دارند باید هرچه سریعتر آن‌ها را شناسایی کرده و حذفشان کنید. مقاله روش‌های حذف فالوور فیک را بخوانید تا هرچه سریعتر با روش‌های این کار آشنا شوید.

4. بهترین زمان پست گذاشتن را پیدا کنید!

اگر شما پست‌های خودتان را در بهترین زمان پست گذاشتن در اینستاگرام انتشار دهید، نرخ تعامل شما بالاتر خواهد رفت. چون وقتی شما پست‌های خودتان را در زمانی منتشر کنید که مخاطبان شما آنلاین هستند، افراد بیشتری پست‌های شما را می‌بینند و در نتیجه لایک و کامنت بیشتری می‌گیرید.

شما می‌توانید از طریق ابزار محاسبه اینگیجمنت و بررسی داده‌های این بخش، بهترین زمان پست گذاشتن را پیدا کنید. فقط کافیست تا آمار ساعت‌های مختلف مخاطبین خودتان را با یکدیگر مقایسه کنید و بر این اساس تصمیم بگیرید که پست خودتان را در چه زمانی منتشر کنید.

5. از محتوای ارسالی کاربران استفاده کنید!

استفاده از محتوایی که کاربران به شما ارسال می‌کنند، روشی بسیار جالب برای افزایش بازدید اینستاگرام است. اکثر افراد موفق اینستاگرام و همچنین اینفلوئنسرها از این روش برای افزایش بازدید استوری‌ها استفاده می‌کنند. پس چرا شما این ترفند را به کار نگیرید؟

شما هم می‌توانید پس از اینکه تعداد مخاطبین پیجتان کمی افزایش یافت، از دایرکت‌های جالب،اسکرین بگیرید و استوری بگذارید. این کار به شما کمک می‌کند تا علاوه بر تولید محتوای بیشتر و فعالتر، تعامل بیشتری از فالوورهای خود دریافت کنید. در ضمن می‌توانید راه ارتباطی در پیج خود قرار دهید تا کاربران بتوانند از طریق راه ارتباطی که قرار داده‌اید، محتوای مورد نظر شما را ارسال کنند.

6. برای افزایش بازدید در اینستاگرام تبلیغات را جدی بگیرید!

تبلیغات یکی از اصول پیشرفت در همه کسب و کارهاست. پیج‌های اینستاگرامی هم از این قاعده پیروی می‌کنند. اصلی‌ترین وظیفه تبلیغات در اینستاگرام افزایش بازدید است تا در ادامه محتوای جذاب شما بازدیدکنندگان را به فالوورهای دائمی تبدیل کند. تبلیغات اینستاگرامی برای این که بتوانند بازدیدکننده‌های زیادی را جذب پیج کنند، باید از یک سری اصول و قوانین خاص پیروی کنند.

در مقاله زیر با روش تبلیغات اینستاگرام، برای افزایش بازدیدکننده آشنا می‌شوید و یاد می‌گیرید چگونه بیشترین بازدهی را از تبلیغات دریافت کنید!

7. پروفایل خود را بهینه کنید!

پروفایل اینستاگرام مانند ویترین یک مغازه است. خود شما از کدام مغازه خرید می‌کنید؟ مغازه‌ای که ویترین زیباتری دارد یا مغازه‌ای که جنس بهتری دارد؟ اکثر افراد به ظاهر خیلی توجه می‌کنند و اگر ویترین پیج خود یعنی پروفایل خود را به خوبی تنظیم نکنید، فالوورهای زیادی نخواهید داشت!

اولین هدفی که شما باید در تنظیم پروفایل خود داشته باشید، جلب توجه کاربر است. پس بهتر است در پروفایل خود از جملات خلاقانه استفاده کنید.

مهم نیست که پیج شما بیزینسی است یا پیج کریتور دارید. داشتن خلاقیت در اینستاگرام یعنی موفقیت پیج و افزایش بازدید اینستاگرام شما. چرا؟ چون امروزه در اینستاگرام پیج‌های زیادی وجود دارند و اکثر این پیج‌ها استراتژی‌های دیگران را کپی می‌کنند و اگر شما روشی خلاقانه را ابداع کنید، مشخصا از دیگر پیج‌ها متمایز خواهید بود و به سرعت پیشرفت خواهید کرد.

عکس پروفایل در اینستاگرام:

اولین قدم شما برای تنظیم پروفایل خود باید انتخاب یک تصویر مناسب برای عکس پروفایل خودتان است. عکس پروفایل شما باید هدف پیج شما را به مخاطب منتقل کند. برای مثال اگر پیجی برای فست فودی خود دارید، نباید عکس خودتان را روی پیج بگذارید. بهترین عکس برای این نوع پیج‌ها، لوگوی فست فودی است. اگر هم لوگو ندارید، بهتر است از عکس یک همبرگر یا پیتزا استفاده کنید. اگر بودجه دارید هیچ وقت برای طراحی لوگو تعلل نکنید، چون لوگو باعث می‌شود اعتبار پیج شما بیشتر شود. دقت داشته باشید که بهترین اندازه برای عکس پروفایل 180 × 180 است.

نام و نام کاربری پیج اینستاگرامی:

اینستاگرام این امکان را برای شما قرار داده است که علاوه بر نام کاربری خود، یک نام هم برای پیج خود انتخاب کنید. این نام در بالای بیو و پایین نام کاربری اصلی نشان داده می‌شود. این نام چون از بیو بزرگتر است و همچنین بولد شده است بیشتر از بیو به چشم می‌آید.

در ضمن وقتی شما کلمه‌ای را در سرچ اینستاگرام جست و جو می‌کنید بر اساس نامی که بالاتر به آن اشاره کردیم، نتایج را به ما نشان می‌دهد. پس اگر این نام را به خوبی انتخاب کنید در سرچ اینستاگرام هم پیج شما را به کاربران نشان خواهد داد.

به عنوان مثال اگر شما فست فودی دارید در نام پیج خود از کلمه‌ی فست فود استفاده کنید.

در ضمن شاید در هنگام انتخاب نام کاربری، نام کاربری شما را فرد دیگری قبلا انتخاب کرده باشد. در این مواقع شما باید به آخر نامی که انتخاب کردید، عنوان شغلی را اضافه کنید.

بیو پیج اینستاگرام:

این بخش یکی از مهمترین بخش‌های پیج اینستاگرام شما به حساب می‌آید. اینستاگرام در این بخش به شما فرصت داده است تا در 150 کلمه به مخاطب خود بفهمانید که پیج شما به چه دردی می‌خورد و چرا باید شما را فالو کند. انتخاب بیو پیج شما باید با دقت زیادی انجام شود. حتما در بیو خود از جملات خلاقانه، هشتگ و ایموجی استفاده کنید.

دسته بندی فعالیت در پیج‌های کاری و روزمرگی:

این بخش به شما کمک می‌کند تا حوزه‌ی فعالیت پیج خود را مشخص کنید. برای انتخاب دسته‌ی فعالیت، شما اول باید پیج خود را بیزینسی کنید. بعد از اینکه پیج خود را بیزینسی کردید، دسته بندی شغلی خود را انتخاب کنید.

تاثیر دکمه تماس در بیو اینستاگرام:

اگر پیج شما بیزینسی هست، این امکان برای شما وجود دارد که از دکمه‌های تماس اینستاگرام استفاده کنید. این دکمه‌ها به کاربران این امکان را می‌دهند که به راحتی بتوانند با شما ارتباط برقرار کنند. شما با استفاده از این قابلیت، می‌توانید ایمیل، آدرس و شماره تلفن خود را در پیج اینستاگرام خود به صورت دکمه‌ای جداگانه قرار دهید.

8. برای پست خود عنوان خوب بنویسید!

فرض کنید کاربر در جستجوی هشتگ و یا در صفحه اکسپلور با پست شما روبرو شده است. با خودتان فکر کنید نکته‌ای که باعث تمایز شما از بقیه پست‌ها در این قسمت می‌شود، چیست؟ طبیعتا کاربر در نگاه اول خبر ندارد که در اسلایدهای بعدی یا ادامه ویدیو چه نکاتی ذکر کرده‌اید و یا اینکه محتوای شما به محتوای دیگران برتری دارد! در این نقطه، چیزی که باعث تمایز شما می‌شود کیفیت کاور و عنوانی است که برای پست خود نوشته‌اید.

برای نوشتن یک عنوان خوب برای پست اینستاگرام، چند مورد را باید در نظر داشته باشید. مورد اول، طول عنوان شماست. طول عنوان را باید طوری انتخاب کنید که زیاد طولانی نباشد، موضوع محتوا را بیان کرده و حس کنجکاوی کاربر را تحریک کند. انتخاب فونت و چینش مناسب نیز بسیار پراهمیت است، به طوری که کاربر باید بتواند بدون کلیک روی محتوای شما، به راحتی عنوان پستتان را بخواند. با رعایت این موارد، بازدیدهای اکسپلوری و هشتگی شما چندین برابر خواهد شد!

عنوانی بنویس که بازدیدکننده نتونه ردش کنه! نمیدونی چجوری؟ تو مقاله پیشنهادی که لینکش رو پایین گذاشتیم، تکنیک و روش‌های نوشتن عنوان برای افزایش بازدید اینستاگرام رو بهت آموزش می‌دیم.

9. کپشن خود را بهبود ببخشید!

اینستاگرام فرصت‌های چندانی برای ارتباط با مخاطب را برای شما قرار نداده است. پس بهتر است از تمامی فرصت‌های ارتباط با مخاطب، به خوبی استفاده کنید. یکی از این راه‌های ارتباطی، ارتباط با مخاطب از طریق کپشن است. شما به وسیله‌ی کپشن می‌توانید از مخاطب کامنت و سیو و لایک بگیرید و کاری کنید تا مخاطب شما را فالو کند.

تاثیر جمله‌ی اول کپشن درد افزایش بازدید:

جمله‌ی اول کپشن شما، باید به گونه‌ای باشد که توجه مخاطب را به راحتی جلب کند و مخاطب را مجاب کند تا بقیه‌ی کپشن شما را بخواند و پست شما را با دقت ببیند. پس برای جمله‌ی اول وقت بگذارید و جملاتی خلاقانه پیدا کنید تا در جمله‌ی اول استفاده کنید.به عنوان مثال می‌توانید از جمله‌ای مانند “ادمین عجب کپشنی نوشته” استفاده کنید.

ایموجی‌ها و افزایش بازدید اینستاگرام:

اگر می‌خواهید کپشن شما با احساسات مخاطب در ارتباط باشد، از ایموجی استفاده کنید. فرقی ندارد که موضوع پیج شما خبری است یا سرگرمی، ایموجی‌ها باعث می‌شوند شما تعامل بیشتری از طریق کپشن دریافت کنید. فقط حتما توجه داشته باشید که از ایموجی‌هایی استفاده کنید که با کپشن شما ارتباط داشته باشند.

اهمیت جمله‌ی آخر کپشن برای مخاطبان:

در آخر هم بهتر است از مخاطبان خود بخواهید که اگر از اکسپلور یا هشتگ وارد پست شما شده‌اند، شما را فالو کنند. در آخر هم پیج خودتان را منشن کنید و یک کال تو اکشن از مخاطبان خود داشته باشید.

10. از فرصت‌های تولید محتوا برای افزایش بازدید اینستاگرام استفاده کنید!

فرمت‌ها و قالب‌های محتوایی متنوعی در اینستاگرام وجود دارند. به طور کلی، قالب‌های محتوایی به پست، پست آلبومی، لایو، استوری و ریلز تقسیم می‌شوند. از طرف دیگر، فرمت‌های محتوایی نیز متنوع هستند؛ مانند لیست‌ها، محتوای تعاملی و مصاحبه‌ها. توصیه ما به شما این است که از انواع مختلف محتوایی در اینستاگرام استفاده کنید و پیج خود را محدود به تنها چند نوع نکنید.

به طور کلی، الگوریتم اینستاگرام به پیج‌هایی که از انواع مختلف محتوایی استفاده کنند، اعتبار بیشتری قائل می‌شود. از طرف دیگر، استفاده از سبک‌های مختلف محتوایی باعث می‌شود که حرفه‌ای‌تر دیده شوید. نکته مهم این است که بایستی سعی کنید که برای انتشار هر نوع محتوا، از قالب محتوایی مناسب استفاده کنید. مثلا برای انتشار ویدیوهای کوتاه استوری و برای انتشار ویدیوهای بلندتر، پست گزینه مناسبی به شمار می‌رود.

در کنار تمامی این‌ها، در مواردی مانند روزمرگی‌ها و مناسبت‌ها، بهتر است از استوری استفاده کنید. همچنین شما می‌توانید در مواقعی که نیاز است ارتباط نزدیکتری با مخاطبانتان داشته باشید، استفاده از لایو را نیز در برنامه خود قرار دهید. برای مواردی نیز که می‌خواهید با پیج دیگری همکاری کنید، پست مشترک و یا لایو دونفره نیز می‌تواند گزینه مناسبی به شمار برود. به طور کلی، به عنوان یک ادمین حرفه‌ای باید بدانید که هر سبک از محتوا را با استفاده از چه قالبی منتشر کنید!

اگه نمیدونی بهترین انواع قالب و فرمت های محتوایی تو اینستاگرام چیه، حتما مقاله پیشنهادی ما رو بخون!

11. هشتگ‌ها را فراموش نکنید!

امروزه با محبوب تر شدن شبکه‌های اجتماعی، همه‌ی ما با هشتگ‌ها آشنا شده‌ایم. هشتگ‌ها فقط یک کلمه نیستند و حتی می‌توانند آینده کسب و کار اینستاگرامی شما را تحت الشعاع قرار بدهند و باعث افزایش بازدید اینستاگرام شوند.

در کل هشتگ‌ها برای دسته بندی کلمات کلیدی در شبکه‌های اجتماعی کاربرد دارند. این قابلیت کاربردی اینستاگرام به شما کمک می‌کند تا بازدید پست‌های خود را افزایش دهید. اما شما برای گرفتن بهترین نتیجه از هشتگ‌ها باید نکاتی را رعایت کنید که پایین تر به آنها اشاره خواهیم کرد.

از کلمات منحصر به فرد استفاده کنید:

هر چقدر که کلمات شما منحصر به فردتر باشند، شما مخاطب‌های هدفمندتری را جذب خواهید کرد و در نتیجه پست شما بیشتر مورد توجه قرار خواهد گرفت. پس بهتر است در کنار دیگر هشتگ‌ها، از هشتگ‌هایی استفاده کنید که مختص کسب و کار شما هستند.

هشتگ‌های نامربوط را به کار نبرید:

استفاده از هشتگ‌های نامربوط در اینستاگرام باعث می‌شود که پست شما اسپم تشخیص داده شود. این موضوع در بلند مدت، باعث افت شدید پیج شما خواهد شد.

از هشتگ‌های تکراری استفاده نکنید:

ممکن است که شما از یک گروه هشتگ نتیجه‌ی خوبی بگیرید و بخواهید دوباره از همان گروه هشتگ در پستی دیگر استفاده کنید. انجام این کار ممکن است به پیج شما آسیب بزند. چون اینستاگرام الگوریتمی دارد که هشتگ‌های تکراری را شناسایی می‌کند و پست‌های پیج‌هایی که از هشتگ‌های تکراری استفاده می‌کنند را تاپ هشتگ نمی‌کند.

از هشتگ‌ها زیاد استفاده نکنید:

بهتر است در پست‌های خودتان تعداد زیادی هشتگ استفاده نکنید. طبق تحقیقات ما، شما می‌توانید با استفاده از 9 هشتگ نتیجه‌ی خوبی بگیرید.

پیشنهاد می‌کنیم که برای آشنایی بیشتر با هشتگ‌ها مقاله‌ی زیر را بخوانید:

12. برای افزایش بازدید اینستاگرام با فالوورهایتان ارتباط بگیرید!

یک فالوور راضی می‌تواند بهترین تبلیغ برای پیج شما باشد. شما می‌توانید با جواب دادن به کامنت‌ها و دایرکت‌ها، محبوبیت زیادی نزد فالوورهای خود پیدا کنید. با این کار، احتمال این که فالوورهای شما پیج شما را به دوستان و آشنایان خود معرفی کنند، بیشتر می‌شود. در نتیجه شما افزایش بازدید زیادتری خواهید داشت.

اگر فالوورهایتان زیاد است و وقت نمی‌کنید که به تمام آنها پاسخ بدهید، باید از سرویس پاسخ خودکار استفاده کنید. در مقاله‌ی زیر تمام مسائل مربوط به پاسخ خودکار اینستاگرام را بررسی کرده‌ایم:

13. با همکاران خود تعامل داشته باشید!

شما می‌توانید با شناسایی افراد فعال در حوزه خودتان و تعامل با این افراد، به راحتی فالوورهای خود را افزایش بدهید.

پست‌های همکاران خود را لایک کنید و برایشان کامنت بگذارید. مطمئن باشید که آنها هم همین کار را انجام خواهند داد و به این ترتیب شما لایک و کامنت بیشتری دریافت کنید.

یک روش دیگر برای افزایش فالوور تبادل با پیج‌های همکار است. شما می‌توانید با پیج‌های دیگر صحبت بکنید تا شما را تبلیغ کنند و شما نیز متقابلاً این کار را انجام دهید. با این روش بدون هیچ هزینه‌ای فالوور قابل توجهی جذب خواهید کرد.

14. از تگ لوکیشن استفاده کنید!

تگ لوکیشن به شما کمک می‌کند تا فالوورهای همشهری خود را جذب کنید.

به عنوان مثال اگر اهل تهران هستید و پیج اینستاگرامی دارید، با زدن تگ لوکیشن Tehran، پست شما در نتایج جستجوی تگ تهران به کاربران نمایش داده خواهد شد.

باور غلطی که امروزه در اینستاگرام رایج است، این است که ادمین‌های پیج‌ها فکر می‌کنند که اگر تگ لوکیشن خود را explore یا explore.org بگذارند، پستشان به اکسپلور می‌رود. اما اینطور نیست و رفتن پست‌های شما به اکسپلور به هیچ وجه ربطی به گذاشتن تگ explore در لوکیشن ندارد.

15. برگزاری مسابقه تاثیر زیادی در افزایش بازدید اینستاگرام دارد!

یکی از روش‌هایی که باعث افزایش تعامل شما با فالوورهایتان می‌شود، برگزاری مسابقات اینستاگرامی است.

برگزاری مسابقه در اینستاگرام قواعد و اصول خاصی دارد؛ اگر می‌خواهید مسابقه‌ی اینستاگرامی موفقی برگزار کنید و بازدیدکننده‌های زیادی را به پیج خود جذب کنید، باید این اصول و قواعد را رعایت کنید. ما در مقاله زیر تمامی مواردی را که در برگزاری مسابقه اینستاگرامی به آن نیاز دارید، آموزش داده‌ایم. همین حالا می‌توانید یک مسابقه را در پیج خود راه اندازی کنید.

16. خرید بازدید اینستاگرام

بازدید اینستاگرام همیشه یک فاکتور مهم و تاثیرگذار در ارزیابی پیج‌های اینستاگرامی است. بالا بودن نرخ بازدید یک پیج نشان دهنده‌ی رو به رشد بودن آن است. همین دلایل باعث شده است تا هر ادمینی تلاش کند تا بیشترین ویو را برای پست‌های خود بگیرد. این روش معمولا بسیار کاربردی هستند و بازدهی خوبی دارند اما گاهی این کارها برای بیشتر کردن بازدیدها کافی نیستند.

گاهی به علت تغییرات الگوریتم یا تست‌هایی که روی برخی اکانت‌ها انجام می‌شود، بازدید این اکانت‌ها در حد خاصی ثابت می‌ماند. در این شرایط خرید ویو اینستاگرام می‌تواند یک راه نجات موقتی و شروعی دوباره برای پیشرفت باشد.

سوالات متداول

چطوری بازدید پیجم رو بالا ببرم؟

✅ با روش‌هایی که در این مقاله به آنها اشاره کردیم، به راحتی بازدید پیج خود را بالا ببرید.

آیا پروفایل تو افزایش بازدید پیجم نقش داره؟

✅ بله پروفایل نقش مهمی را ادر افزایش بازدید اینستاگرام ایفا می‌کند.

چرا باید به فکر افزایش بازدید پیجم باشم؟

✅ افزایش بازدید اینستاگرام باعث می‌شود تا فالوورهای جدیدی را جذب کنید و پیشرفت قابل قبولی در اینستاگرام داشته باشید.

سخن آخر

به انتهای مقاله روش‌های افزایش بازدید اینستاگرام رسیدیم. امیدواریم توانسته باشیم این مقاله راهکارهای لازم را به شما آموزش دهیم. در این مقاله به طور کامل افزایش بازدید در اینستاگرام را بررسی کردیم. با هم فهمیدیم که چگونه می‌توانیم بازدید پیج خود را افزایش دهیم و تمام روش‌های بهبود پیج خود را یاد گرفتیم. در آخر از شما می‌خواهیم که سوالات خودتان را در بخش نظرات از ما بپرسید و اگر تجربه خاصی در این زمینه دارید، با ما در میان بگذارید.

نظرات و سوالات

پیام شما می‌تواند شروع یک مکالمۀ سازنده باشد.

guest
21 کامنت
بیشترین امتیاز
جدیدترین قدیمی ترین
Inline Feedbacks
View all comments