افزایش بازدید اینستاگرام

افزایش بازدید در اینستاگرام

دریافت بازدید بالا به صورت روزانه یعنی روانه شدن پول به صورت مداوم برای شما، برای مثال اگر شما مکانی داشته باشید که در آن مکان واقعی و چه به صورت مجازی بازدید کنندگان بالایی دریافت کنید قطعا شما میتوانید هر نوع محصولی را برای این بازدید کنندگان و مخاطب های خود معرفی کنید و در کنار این معرفی، محصولات خود را به فروش برسانید. در این بین فضای مجازی نقش بسیار مهمی در جذب بازدید آن هم به صورت هدفمند را بازی میکند اگر شما هم در اینستاگرام اکانت دارید پس با ما در ادامه مقاله باشید تا راه های افزایش بازدید در اینستاگرام را مورد بررسی قرار دهیم.

داشتن یک صفحه‌ی پربازدید و با لایک های زیاد اتفاقی نیست برای داشتن چنین صفحه ای یا باید مشهور بود یا خلاق، مشهور بودن کمی دور از دسترس هست اما خلاقیت، به ویژه در فضای مجازی می تواند کمک شایانی در محبوب بودن آن کاربر بیانجامد. اینستاگرام  هم از این قاعده مستثنی نبوده و نحوه کار با آن ساده و جذابیت خاص خودش را دارد با ورود به این اپلیکیشن پر طرفدار به راحتی قادر به پست گذاشتن خواهید بود اما چه ترفند هایی نیاز دارید که از دیگر کاربران اینستاگرام متفاوت باشید.

اهمیت افزایش بازدید در اینستاگرام :

اگر شما در اینستاگرام اکانتی را داشته باشید که روزانه بازدید بالایی را داشته باشد قطعا به مرور زمان شاهد افزایش فالوور و به خصوص افزایش ویو و لایک پست های اینستاگرامی خود خواهید بود. اما ما از چه راهایی میتوانیم برای افزایش بازدید پیج خود قدم برداریم؟ در ادامه مقاله این موارد را برای شما توضیح خواهیم داد اما قبل از آن میخواهیم مواردی را که با افزایش بازدید در اینستاگرام میتواند برای شما به همراه داشته باشد را میگوییم.

1_ افزایش فروش محصولات و تبلیغ آنها :

اگر میخواهید محصولات خود را پیشتر از قبل به فروش برسانید چاره ای جز این ندارید که بازدید کنندگان پست های خود را بالا ببرید. که نه تنها محصول های خود را تبلیغ کرده باشید بلکه برخی از این بازدید کنندگان تبدیل به خریدار شوند.

2_ افزایش ترافیک سایت :

یکی از قابلیت های مهم در اینستاگرام امکان جاگذاری لینک سایت و یا کانال های تلگرامی در بیو و قسمت استوری اینستاگرام میباشد. در واقعه با افزایش بازدید پیج، امکان اینکه لمس و کلیک خوردن لینک جاگذاری شده شما در قسمت بیو بالا برود زیاد میباشد و در پی آن باعث افزایش ترافیک سایت شما خواهد شد.

3_ برند سازی :

یکی از راه های موفقیت در بازاریابی در هر نوع بازاری، شناخت و رضایت مردم از یک محصول و از یک برند خاص میباشد. اگر بازاریابی به صورت معمولی و حرفه ای را شروع کرده باشید قطعا با بازاریابی دهان به دهان آشنا شده اید. در واقعه یکی از راه های موفقیت در فروش و شناخت عموم مردم تبلیغ شدن برند شما از طریق خود مردم یعنی به صورت تبلیغ فرد به فرد دیگر مییباشد.

خب یکی از پر اهمیت ترین عامل افزایش بازدید در اینستاگرام همین مورد میباشد که برند شما نسبت به برند های دیگر برجسته تر شود . در کل اهمیت برند سازی با شناخت مردم و رضایت آنها از محصولات ارائه شده آن برند ایجاد میشود و برای شناخته شدن هر چه بیشتر باید این دو اصل را رعایت کنیم.

افزایش بازدید اینستاگرام

راه های افزایش بازدید در اینستاگرام !!!

۱_ نام کاربری خود را انتخاب کنید:

با ورود به اینستاگرام می توانید دو نام برای خود انتخاب کنید یک نام کاربری که با آن آدرس صفحه ی شما مشخص می شود. و آن یکی، نام قابل تغییر که در بخش جستجو در کنار نام کاربری شما نمایش داده می‌شود. اینستاگرام با داشتن میلیون ها کاربر مختلف شما را در انتخاب یک نام کاربری منحصر به فرد با مشکل جدی روبرو می کند اما سعی کنید یک نام پیوسته و بدون استفاده از کاراکترهای پیچیده انتخاب کنید.

این مسئله خود به خود باعث می شود تا دیگر کاربران نام کاربری شما را به راحتی به یاد بیاورند و اگر خواستند در پست هایشان پیچ شما را برچسب بزنند به راحتی این کار را انجام دهند، نام دوم را نیز در ارتباط با نام اصلی خود انتخاب کنید تا پیدا کردن شما از طریق جستجو (People) راحت تر صورت بگیرد.

۲_  انتخاب تصویر مناسب برای پروفایل و نوشتن بیوگرافی خاص:

انتخاب یک تصویر پروفایل مربوط به صفحه می تواند کمک شایانی برای افزایش فالوور صفحه شما بینجامد. بدین صورت که برای صفحه های شخصی یک تصویر واضع از خود و یا چهره می تواند بهترین انتخاب باشد و یا برای صفحه های تجاری یا شرکت ها، عکس لوگو شرکت و یا عکس یکی از محصولات می تواند هویت صفحه را برای دیگر کاربران مشخص کند. به صورت کلی گذاشتن عکس پروفایل اینستاگرام مناسب یکی از واجبات هر پیچ با هر موضوعی میباشد.

بیوگرافی حداکثر میتواند شامل ۱۵۰ کاراکتر باشد پس تا می توانید از این تعداد به خوبی استفاده کنید چون تصویر ساده ای از شخصیت و هدف شما از ایجاد و مدیریت پیج را نشان داده و بخش اصلی پروفایل شما را شامل می شود. بسته به صفحه خود بیوگرافی بنوسید به این صورت که اگر می خواهید کالایی را بفروش برسانید در مورد آن کالا بنویسید تا مخاطب از موضوع و هدف پیچ شما مطلع شده باشد.

با نوشتن یک بیوگرافی مناسب که مربوط به موضوع صفحه باشد می توانید از هر کاراکتری استفاده کنید مانند ایموجی ها یا همان شکلک ها، در مورد شکلک ها نهایت خلاقیت خود را به کار گیرید چون یک تصویر بسیار قدرتمند تر از هزاران کلمه می باشد و می تواند هدف و منظور جمله را به مخاطب القا کند.

بخش بیوگرافی یک ویژگی بسیار عالی و منحصر به فرد خود را نیز داراست، در این بخش می توانید یک هایپر لینک به وب سایت های دیگر قرار داده تا دنبال کنندگان خود را به مکان دیگری غیر از صفحه خود منتقل کنید. این بخش به ویژه برای صفحه های تجاری بسیار عالی میباشد.

البته اگر پیچ با موضوع فروشگاهی دارید میتوانید پیچ خود را با وصل کردن به فیسبوک، بیزینسی کنید. با تبدیل پیچ خود به پیج فروشگاهی، اینستاگرام هر هفته برایتان آمار بازدید، جذب فالوور و… نشان خواهد داد تا شما بینش خوبی از پیچ خود پیدا کنید.

3_  موضوع پیج مناسب و پر مخاطبی را انتخاب کنید :

انتخاب موضوع پر طرفدار و محبوب میتواند شما را در داشتن یک پیج با بازدید بالا کمک شایانی بکند از این رو حتما موضوعات مختلفی را بررسی کنید. حتی به پیج رقیب های خود یا اکانت هایی که در حال تولید محتوا در راستای همان موضوعی میباشند که شما هم میخواهید بر اساس آن، پیج خود را مدیریت و تولید محتوا کنید را پیدا کرده و چندی از آنها را بررسی کنید.

در این بین سعی کنید موضوعی را برای پیج خود انتخاب کرده باشد که مخاطب های زیادی دارند و در بررسی های خود دیده اید که چنین موضوعاتی در اینستاگرام موفق شده اند و بازدید و لایک مناسبی را به همراه داشته اند. اگر از ما بپرسید ما موضوعات طنز و کمدی را برایتان معرفی میکنم یا موضوعاتی که کاربران را به چالش بکشد.

4_ اهمیت تولید محتوا در اینستاگرام :

مگر میشود تولید محتوا را دست کم گرفت همانطور که سئو کار ها برای اهمیت دار نشان دادن تولید محتوا میگوند محتوا پادشاه است. همین مورد نیز در اینستاگرام حرف اول را میگوید اگر شما محتوا هایی را تولید و در اکانت خود چه به صورت پست و یا استوری منتشر کنید بدون شک با مرور زمان هم فالوور و هم بازدید پیج تان آنقدری بالا خواهد رفت که روزانه سفارش تبلیغات در اینستاگرام خواهید داشت.

اما چگونه میتوان به تولید محتوا خوب در اینستاگرام پرداخت؟ این خود یک بحث جداگانه است اما اگر بخواهیم به صورت خلاصه اشاره کنیم حتما برای عکس و ویدیو هایی که قرار است در اینستاگرام استفاده کنید وقت بگذارید از برنامه های جانبی چون viva video در گوشی و camtasia در کامپیوتر خود استفاده کنید. از این طریق برای پست های خود یک قالب که لوگو پیج شما را هم در خود جای داده باشد استفاده کنید و در استوری های خود اندازه استاندارد مربوطه را رعایت کنید.

در ضمن یکی از مسائل مهم در پست گذاری و قسمت هایلایت اینستاگرام اگر محتوای شما ویدیو باشد این است که از کاور مناسبی برای تحریک مشاهده کاربران خود استفاده کنید تا با افزایش بازدید آن پست خود، احتمال رفتن پست مربوطه به قسمت اکسپلور اینستاگزام نیز زیاد شود.

5_ از کپشن اینستاگرام برای توضیحات بیشتر و هشتگ گذاری استفاده کنید :

از تولید محتوا گفتیم اما از قسمت مهم آن در پست گذاری یعنی قسمت کپشن در اینستاگرام که شما با استفاده از آن میتوانید توضیحات بیشتر پست را برای مخاظب های خود توضیح دهید و از همه مهم تر با استفاده از ویژگی هشتگ گذاری در اینستاگرام شما میتوانید از کلمات مرتبط برای هشتگ گذاری استفاده کنید تا مخاطب هایی که چنین کلماتی را در صفحه اکسپلور اینستاگرام جستجو کرده اند و یا از قابلیت جدید اینستاگرام یعنی فالوو کردن هشتگ ها را فالو کرده اند با پیج و پست های شما آشنا شوند.

6_ اهمیت زمان پست منتشر شده :

یکی از سوالاتی که برای برخی از کاربران اینستاگرام پیش می آید ارسال پست های خود در زمان خاص میباشد که در چه زمان هایی میتوانند نتیجه بهتری برای دریافت بازدید و لایک داشته باشند. این مسئله بیشتر مربوط به موضوع پیج شما میباشد. شاید افرادی که مخاطب های اصلی شما باشند شب ها بیشتر آنلاین بوده و یا برعکس آن، اما اگر در کل بخواهیم شلوغ ترین وقت های اینستاگرام را برای مخاطبان ایرانی مثال بزنیم از ساعت 9 شب تا 12 شب بهترین وقت برای ارسال پست و استوری ها میباشد.

اما اگر میخواهید نتیجه بهتری از این مسئله ببرید ارزیابی مخاطب های خودتان میباشد. سعی کنید در روز های ابتدایی پست های خود را در زمان های مختلف انتشار دهید و سپس با اطلاعاتی که از آمار های ” insights ” دریافت میکنید بهترین زمان را برای انتشار محتوا های خود را بیابید. البته برای دریافت آمار های ” insights ” باید پروفایل خود را به بیزینس پروفایل تبدیل کنید.

7_ استفاده از ربات اینستاگرام برای افزایش بازدید پیج خود استفاده کنید:

یکی از راه های بسیار کاربردی برای افزایش بازدید در اینستاگرام استفاده از ربات اینستاگرام میباشد. ربات های اینستاگرام با بالا بردن فعالیت پیج به صورت هدفمند باعث میشوند تا بازدید کننده های جدید و هدفمندی به پیج های شما سرازیر شوند تا هم بازدید کننده پست های شما بالا رفته و هم اینکه برخی از آنها به اکانت شما فالوبک داده و فالوور های شما در کنار بالا رفتن تعداد لایک ویوو پست هایتان افزایش پیدا کنند.

جمع بندی

با گذاشتن پست های با کیفیت صفحه خود را متمایز تر کنید. سعی کنید پست هایتان کیفیت تصویری و نمایشی بالاتری نسبت به صفحه های دیگر داشته باشد و اندازه پست های منتشر شده اندازه ای باشد که اینستاگرام از آن پشتیبانی می کند. از هشتگ ها در پست هایتان استفاده کنید، برای هر پست حداکثر سه هشتگ بزنید و از هشتگ های نامربوط به جد خودداری کنید.

در کنار تولید محتوا مناسب قوانین اینستاگرام را هم رعایت کنید تا احتمال منتشر شدن پست هایتان در بخش اکسپلور اینستاگرام افزایش یابد و در صورت منتشر شدن پست شما در این بخش بازدید صفحه اینستاگرام شما نیز چندین برابر خواهد شد.

افزایش بازدید اینستاگرام

, , ,

2
دیدگاه بگذارید

avatar
1 Comment threads
1 Thread replies
0 دنبال کننده ها
 
Most reacted comment
Hottest comment thread
2 نویسنده نظر
نادر عبدیفر لتو Recent comment authors
  عضویت  
جدیدترین قدیمی ترین بیشترین امتیاز
اطلاع از
فر لتو
مهمان
فر لتو

سلام
عالی بود