نویسنده: علی محمدی
2020-10-07

16 ترفند کاربردی برای افزایش بازدید اینستاگرام

اینجا حرفه‌ای‌ترین روش‌های افزایش بازدید اینستاگرام را یاد می‌گیرید تا با استفاده از آن‌ها بازدیدکنندگان، فالوورها و درآمد خود را افزایش دهید!

به دنبال پیج فعال‌ و با نرخ تعامل بالا هستید؟

وارد کانال تلگرام شوید و لیست تمامی پیج‌ها همراه با آمار بازدیدکننده فعال را مشاهده نمایید!

ربات اینستاگرام اینبو

ربات اینستاگرام اینبو دستیار هوشمند، اختصاصی و خستگی ناپذیر شما در اینستاگرام است!

افزایش بازدید اینستاگرام شاید برای کسانی که به تازگی فعالیت در این شبکه اجتماعی را شروع کرده‌اند، سخت به نظر برسد اما در واقع اینچنین نیست. اگر ترفندهای حرفه‌ای این کار را بلد باشید، به راحتی می‌توانید بازدیدکنندگان زیادی را جذب پیج خود کنید. در این مقاله با بهترین روش‌های افزایش بازدید پست اینستاگرام آشنا می‌شوید!

خرید فالوور اینستاگرام

راهنمای مطالعه

ویدیوی آموزش افزایش بازدید اینستاگرام

آموزش چند ترفند و روش کاربری برای افزایش بازدید اینستاگرام

در این ویدیو موارد زیر را مشاهده خواهید کرد:

  • آموزش چند ترفند برای افزایش بازدید اینستاگرام
  • معرفی ربات اینستاگرام

بهترین روش‌های افزایش بازدید اینستاگرام

همه کاربران اینستاگرام به دنبال افزایش بازدید پیج خود هستند. از آنجایی که افزایش بازدید اینستاگرام، تاثیر مستقیمی بر روی میزان فروش پیج‌های کاری می‌گذارد، بسیار از صاحبان کسب و کارها به دنبال روش‌های میانبر برای این کار هستند. مطمئنا همین الان که شما دارید این مقاله را می‌خوانید، افراد زیادی درحال کسب درآمد از پست‌هایشان هستند. در ادامه این پست قصد داریم روش‌های کاربردی و سریع افزایش بازدید پست و استوری اینستاگرام را به شما آموزش دهیم.

1. خرید بازدید اینستاگرام

سریعترین راه برای افزایش بازدید اینستاگرام، استفاده از سرویس‌های خرید بازدید اینستاگرام است. با این قابلیت خواهید توانست در عرض تنها چند ساعت، چندین هزار بازدید برای پست‌ها و استوری‌های پیجتان جذب کنید. در پنل شبکه‌های اجتماعی اینبو می‌توانید به بهترین، متنوع‌ترین و ارزانترین خدمات خرید بازدید اینستاگرام دسترسی پیدا کنید. کافی است پکیج‌های متنوع خرید بازدید اینستاگرام را مشاهده کرده و بسته دلخواهتان را انتخاب نمایید!

2. پست مشترک برای افزایش بازدید اینستاگرام

قابلیت Instagram Collabs یا همان پست مشترک اینستاگرام به شما اجازه می‌دهد تا یک پست را به صورت مشترک و همزمان با یک پیج دیگر منتشر کنید. در این صورت فالوورهای هر دو پیج می‌توانند پروفایل پیج دیگر را مشاهده کرده و از این طریق به محتوای آن صفحه دسترسی داشته باشند. این قابلیت که به منظور تعامل بیشتر بین پیج‌های همکار از سمت اینستاگرام عرضه شده است، می‌تواند تاثیر زیادی در افزایش بازدید پست اینستاگرام شما داشته باشد.

مقاله پیشنهادی: پست مشترک اینستاگرام

3. حذف فالوور فیک برای افزایش بازدید پست اینستاگرام

فالوورهای فیک، تله‌هایی هستند که اخیرا دامن‌گیر پیج‌های اینستاگرامی شده‌اند. فالوورهای فیک مثل مارهای خوش خط و خالی هستند که در ظاهر زیبا به نظر می‌آیند اما در باطن پیج شما را نابود می‌کنند.

چرا می‌گوییم فالوورهای فیک برای پیج مضر هستند؟ این فالوورها نرخ تعامل پیج شما را به شدت پایین می‌آورند. از طرفی اگر شما فالوور فیک داشته باشید، پست‌های شما وارد اکسپلور اینستاگرام نمی‌شوند.

طبق الگوریتم اینستاگرام در نیم ساعت اولی که پست را منتشر می‌کنید، پست شما را به ده درصد از فالوورهایتان نشان می‌دهد و اگر تعامل خوبی را از این ده درصد دریافت کردید، پست شما را به بقیه کاربران نشان می‌دهد. اگر ده درصدی که اینستاگرام پست شما را به آنها نشان می‌دهد، فالوورهای فیک شما باشند، نرخ تعامل آن صفر می‌شود و مانع افزایش بازدید پست اینستاگرام شما می‌شود.

مثال بالا فقط یک نمونه از معایب داشتن فالوور فیک در پیج است. اگر شک دارید که در لیست فالوورهایتان، فالوورهای فیک وجود دارند باید هرچه سریعتر آن‌ها را شناسایی کرده و حذفشان کنید. مقاله روش‌های حذف فالوور فیک را بخوانید تا هرچه سریعتر با روش‌های این کار آشنا شوید.

4. پیدا کردن بهترین زمان پست گذاشتن

اگر می‌خواهید بازدید پیجتان افزایش یابد، باید پست‌هایتان را زمانی منتشر کنید که درصد زیادی از فالوورهایتان آنلاین هستند. به عنوان مثال ساعت 9 شب، زمان بهتری نسبت به ساعت 5 صبح برای انتشار پست است.

شما می‌توانید از طریق ابزار Insights اینستاگرام، بدانید فالوورهایتان در چه ساعاتی از شبانه روز بیشتر آنلاین هستند و در همان ساعات محتواهایتان را منتشر کنید. کافی است در این ابزار به بخش Most Active Times مراجعه کنید.

5. محتوای UGC

استفاده از محتوایی که کاربران به شما ارسال می‌کنند، روشی بسیار جالب برای افزایش بازدید اینستاگرام است. اکثر افراد موفق اینستاگرام و همچنین اینفلوئنسرها از این روش برای افزایش بازدید استوری‌ها استفاده می‌کنند. پس چرا شما این ترفند را به کار نگیرید؟

شما هم می‌توانید پس از اینکه تعداد مخاطبین پیجتان کمی افزایش یافت، از دایرکت‌های جالب،اسکرین بگیرید و استوری بگذارید. این کار به شما کمک می‌کند تا علاوه بر تولید محتوای بیشتر و فعالتر، تعامل بیشتری از فالوورهای خود دریافت کنید. در ضمن می‌توانید راه ارتباطی در پیج خود قرار دهید تا کاربران بتوانند از طریق راه ارتباطی که قرار داده‌اید، محتوای مورد نظر شما را ارسال کنند.

6. تبلیغات موثر برای افزایش بازدید اینستاگرام

تبلیغات یکی از اصول پیشرفت در همه کسب و کارهاست. پیج‌های اینستاگرامی هم از این قاعده پیروی می‌کنند. اصلی‌ترین وظیفه تبلیغات در این فضا، افزایش بازدید پست اینستاگرام است تا در ادامه محتوای جذاب شما بازدیدکنندگان را به فالوورهای دائمی تبدیل کند. تبلیغات اینستاگرامی برای این که بتوانند بازدیدکننده‌های زیادی را جذب پیج کنند، باید از یک سری اصول و قوانین خاص پیروی کنند.

در مقاله مزایای تبلیغات در اینستاگرام یاد می‌گیرید چرا اینستاگرام بهترین گزینه برای تبلیغ کردن کسب و کارتان است!

7. بهینه‌سازی پروفایل

افزایش بازدید اینستاگرام با بهینه سازی پروفایل

اگر از خود بپرسیم چگونه بازدید پست اینستاگرام را بالا ببریم، قطعا یکی از بهترین گزینه‌ها بهینه‌سازی پروفایل خواهد بود. پروفایل اینستاگرام مانند ویترین یک مغازه است. خود شما از کدام مغازه خرید می‌کنید؟ مغازه‌ای که ویترین زیباتری دارد یا مغازه‌ای که جنس بهتری دارد؟ اکثر افراد به ظاهر خیلی توجه می‌کنند و اگر ویترین پیج خود یعنی پروفایل خود را به خوبی تنظیم نکنید، فالوورهای زیادی نخواهید داشت!

اولین هدفی که شما باید در تنظیم پروفایل خود داشته باشید، جلب توجه کاربر است. پس بهتر است در پروفایل خود از جملات خلاقانه استفاده کنید.

مهم نیست که پیج شما بیزینسی است یا پیج کریتور دارید. داشتن خلاقیت در اینستاگرام یعنی موفقیت پیج و افزایش بازدید اینستاگرام شما. چرا؟ چون امروزه در اینستاگرام پیج‌های زیادی وجود دارند و اکثر این پیج‌ها استراتژی‌های دیگران را کپی می‌کنند و اگر شما روشی خلاقانه را ابداع کنید، مشخصا از دیگر پیج‌ها متمایز خواهید بود و به سرعت پیشرفت خواهید کرد.

A. عکس پروفایل در اینستاگرام

اولین قدم شما برای تنظیم پروفایل خود باید انتخاب یک تصویر مناسب برای عکس پروفایل خودتان است. عکس پروفایل شما باید هدف پیج شما را به مخاطب منتقل کند. برای مثال اگر پیجی برای فست فودی خود دارید، نباید عکس خودتان را روی پیج بگذارید. بهترین عکس برای این نوع پیج‌ها، لوگوی فست فودی است. اگر هم لوگو ندارید، بهتر است از عکس یک همبرگر یا پیتزا استفاده کنید. اگر بودجه دارید هیچ وقت برای طراحی لوگو تعلل نکنید، چون لوگو باعث می‌شود اعتبار پیج شما بیشتر شود. دقت داشته باشید که بهترین اندازه برای عکس پروفایل 180 × 180 است.

مقاله پیشنهادی : دانلود عکس پروفایل اینستاگرام

B. نام و نام کاربری پیج اینستاگرامی

اینستاگرام این امکان را برای شما قرار داده است که علاوه بر نام کاربری خود، یک نام هم برای پیج خود انتخاب کنید. این نام در بالای بیو و پایین نام کاربری اصلی نشان داده می‌شود. این نام چون از بیو بزرگتر است و همچنین بولد شده است بیشتر از بیو به چشم می‌آید.

در ضمن وقتی شما کلمه‌ای را در سرچ اینستاگرام جست و جو می‌کنید بر اساس نام پیج، نتایج را به ما نشان می‌دهد. پس اگر این نام را به خوبی انتخاب کنید در سرچ اینستاگرام هم پیج شما را به کاربران نشان خواهد داد. با انتخاب یک نام خوب و مرتبط به زمینه فعالیت پیجتان می‌توانید شاهد افزایش بازدید اینستاگرام خود باشید.

به عنوان مثال اگر شما پیجی فعال در زمینه فست فود دارید، در نام پیج خود از کلمه‌ی Fast Food استفاده کنید تا با این روش باعث افزایش بازدید اینستاگرام خود شوید.

C. بیو پیج اینستاگرام

این بخش یکی از مهمترین بخش‌های پیج اینستاگرام شما به حساب می‌آید. اینستاگرام در این بخش به شما فرصت داده است تا در 150 کلمه به مخاطب خود بفهمانید که پیج شما به چه دردی می‌خورد و چرا باید شما را فالو کند. انتخاب بیو پیج شما باید با دقت زیادی انجام شود. حتما در بیو خود از جملات خلاقانه، هشتگ و ایموجی استفاده کنید.

D. دسته بندی فعالیت در پیج‌های کاری و روزمرگی

این بخش به شما کمک می‌کند تا حوزه‌ی فعالیت پیج خود را مشخص کنید. برای انتخاب دسته‌ی فعالیت، شما اول باید پیج خود را بیزینسی کنید. بعد از اینکه پیج خود را بیزینسی کردید، دسته بندی شغلی خود را انتخاب کنید.

F. تاثیر دکمه تماس در بیو اینستاگرام

اگر پیج شما بیزینسی هست، این امکان برای شما وجود دارد که از دکمه‌های تماس اینستاگرام استفاده کنید. این دکمه‌ها به کاربران این امکان را می‌دهند که به راحتی بتوانند با شما ارتباط برقرار کنند. شما با استفاده از این قابلیت، می‌توانید ایمیل، آدرس و شماره تلفن خود را در پیج اینستاگرام خود به صورت دکمه‌ای جداگانه قرار دهید.

8. تیتر مناسب برای پست‌ها

فرض کنید کاربر در جستجوی هشتگ و یا در صفحه اکسپلور با پست شما روبرو شده است. با خودتان فکر کنید نکته‌ای که باعث تمایز شما از بقیه پست‌ها در این قسمت می‌شود، چیست؟ طبیعتا کاربر در نگاه اول خبر ندارد که در اسلایدهای بعدی یا ادامه ویدیو چه نکاتی ذکر کرده‌اید و یا اینکه محتوای شما به محتوای دیگران برتری دارد! در این نقطه، چیزی که باعث تمایز شما می‌شود کیفیت کاور و عنوانی است که برای پست خود نوشته‌اید.

برای نوشتن یک عنوان خوب برای پست اینستاگرام، چند مورد را باید در نظر داشته باشید. مورد اول، طول عنوان شماست. طول عنوان را باید طوری انتخاب کنید که زیاد طولانی نباشد، موضوع محتوا را بیان کرده و حس کنجکاوی کاربر را تحریک کند. انتخاب فونت و چینش مناسب نیز بسیار پراهمیت است، به طوری که کاربر باید بتواند بدون کلیک روی محتوای شما، به راحتی عنوان پستتان را بخواند. با رعایت این موارد، بازدیدهای اکسپلوری و هشتگی شما چندین برابر خواهد شد!

عنوانی بنویس که بازدیدکننده نتونه ردش کنه! نمیدونی چجوری؟ تو مقاله پیشنهادی که لینکش رو پایین گذاشتیم، تکنیک و روش‌های نوشتن عنوان برای افزایش بازدید پست اینستاگرام رو بهت آموزش می‌دیم.

مقاله پیشنهادی: 6+40 فرمول برای عنوان نویسی را در مقاله نوشتن عنوان برای پست یاد بگیرید!

9. کپشن مناسب برای افزایش بازدید اینستاگرام

اینستاگرام فرصت‌های چندانی برای ارتباط با مخاطب را برای شما قرار نداده است. پس بهتر است از تمامی فرصت‌های ارتباط با مخاطب، به خوبی استفاده کنید. یکی از این راه‌های ارتباطی، ارتباط با مخاطب از طریق کپشن است. شما به وسیله‌ی کپشن می‌توانید از مخاطب کامنت، سیو و لایک بگیرید و کاری کنید تا مخاطب شما را فالو کند.

تاثیر جمله‌ی اول کپشن در افزایش بازدید پست اینستاگرام

جمله‌ی اول کپشن شما، باید به گونه‌ای باشد که توجه مخاطب را به راحتی جلب کند و مخاطب را مجاب کند تا بقیه‌ی کپشن شما را بخواند و پست شما را با دقت ببیند. پس برای جمله‌ی اول وقت بگذارید و جملاتی خلاقانه پیدا کنید تا در جمله‌ی اول استفاده کنید.به عنوان مثال می‌توانید از جمله‌ای مانند “ادمین عجب کپشنی نوشته” استفاده کنید.

ایموجی‌ها و افزایش بازدید اینستاگرام

اگر می‌خواهید کپشن شما با احساسات مخاطب در ارتباط باشد، از ایموجی استفاده کنید. فرقی ندارد که موضوع پیج شما خبری است یا سرگرمی، ایموجی‌ها باعث می‌شوند شما تعامل بیشتری از طریق کپشن دریافت کنید. فقط حتما توجه داشته باشید که از ایموجی‌هایی استفاده کنید که با کپشن شما ارتباط داشته باشند.

اهمیت جمله‌ی آخر کپشن برای مخاطبان

در آخر هم بهتر است از مخاطبان خود بخواهید که اگر از اکسپلور یا هشتگ وارد پست شما شده‌اند، شما را فالو کنند. در آخر هم پیج خودتان را منشن کنید و یک کال تو اکشن از مخاطبان خود داشته باشید. این موارد باعث ترغیب کاربر برای بازدید از پیج می‌شوند و در حالت کلی منجر به افزایش بازدید اینستاگرام می‌شوند.

10. تولید محتوا در قالب‌های متنوع

فرمت‌ها و قالب‌های محتوایی متنوعی در اینستاگرام وجود دارند. به طور کلی، قالب‌های محتوایی به پست تکی، پست اسلایدی، لایو، استوری و ریلز تقسیم می‌شوند. از طرف دیگر، فرمت‌های محتوایی نیز متنوع هستند؛ مانند لیست‌ها، محتوای تعاملی و مصاحبه‌ها. توصیه ما به شما این است که از انواع مختلف محتواها در اینستاگرام استفاده کنید و پیج خود را محدود به تنها چند نوع محتوا نکنید.

به طور کلی، الگوریتم اینستاگرام به پیج‌هایی که از انواع مختلف محتوا استفاده کنند، اعتبار بیشتری قائل می‌شود. از طرف دیگر، استفاده از سبک‌های مختلف محتوایی باعث می‌شود که حرفه‌ای‌تر دیده شوید. نکته مهم این است که بایستی سعی کنید که برای انتشار هر نوع محتوا، از قالب محتوایی مناسب استفاده کنید. مثلا برای انتشار ویدیوهای کوتاه استوری و برای انتشار ویدیوهای بلندتر، پست گزینه مناسبی به شمار می‌رود.

در کنار تمامی این‌ها، در مواردی مانند روزمرگی‌ها و مناسبت‌ها، بهتر است از استوری استفاده کنید. همچنین شما می‌توانید در مواقعی که نیاز است ارتباط نزدیکتری با مخاطبانتان داشته باشید، استفاده از لایو را نیز در برنامه خود قرار دهید. برای مواردی نیز که می‌خواهید با پیج دیگری همکاری کنید، پست مشترک و یا لایو دونفره نیز می‌تواند گزینه مناسبی به شمار برود. به طور کلی، به عنوان یک ادمین حرفه‌ای باید بدانید که هر سبک از محتوا را با استفاده از چه قالبی منتشر کنید!

11. استفاده از هشتگ‌ها برای افزایش بازدید اینستاگرام

امروزه با محبوب تر شدن شبکه‌های اجتماعی، همه‌ی ما با هشتگ‌ها آشنا شده‌ایم. هشتگ‌ها فقط یک کلمه نیستند، می‌توانند باعث افزایش بازدید شما اینستاگرام شوند و حتی آینده کسب و کار اینستاگرامی شما را تحت تاثیر قرار دهند. اگر از خودتان می‌پرسید چگونه بازدید پست اینستاگرام را بالا ببریم، استفاده از هشتگ‌ها پاسخ مناسبی برای سوالتان خواهد بود.

در کل هشتگ‌ها برای دسته‌بندی کلمات کلیدی در شبکه‌های اجتماعی کاربرد دارند. این قابلیت کاربردی اینستاگرام به شما کمک می‌کند تا بازدید پست‌های خود را افزایش دهید. اما شما برای گرفتن بهترین نتیجه از هشتگ‌ها باید نکاتی را رعایت کنید که پایین تر به آنها اشاره خواهیم کرد.

A. از کلمات منحصر به فرد استفاده کنید

هر چقدر که کلمات شما منحصر به فردتر باشند، شما مخاطب‌های هدفمندتری را جذب خواهید کرد و در نتیجه پست شما بیشتر مورد توجه قرار خواهد گرفت. پس بهتر است در کنار هشتگ‌های عمومی، از هشتگ‌هایی استفاده کنید که مختص کسب و کار شما هستند.

B. هشتگ‌های نامربوط را به کار نبرید

استفاده از هشتگ‌های نامربوط در اینستاگرام باعث می‌شود که پست شما اسپم تشخیص داده شود. این موضوع در بلند مدت، باعث افت شدید بازدید پیج شما خواهد شد.

C. از هشتگ‌های تکراری استفاده نکنید

ممکن است که شما از یک گروه هشتگ نتیجه‌ی خوبی بگیرید و بخواهید دوباره از همان گروه هشتگ در پستی دیگر استفاده کنید. انجام این کار ممکن است به پیج شما آسیب بزند. چون اینستاگرام الگوریتمی دارد که هشتگ‌های تکراری را شناسایی می‌کند و پست‌های پیج‌هایی که از هشتگ‌های تکراری استفاده می‌کنند را تاپ هشتگ نمی‌کند.

D. از هشتگ‌ها زیاد استفاده نکنید

بهتر است در پست‌های خودتان تعداد زیادی هشتگ استفاده نکنید. طبق تحقیقات ما، شما می‌توانید با استفاده از 9 هشتگ نتیجه‌ی خوبی بگیرید.

12. تعامل با فالوورها برای افزایش بازدید اینستاگرام

یک فالوور راضی می‌تواند بهترین تبلیغ برای پیج شما باشد. شما می‌توانید با جواب دادن به کامنت‌ها و دایرکت‌ها، محبوبیت زیادی نزد فالوورهای خود پیدا کنید. با این کار، احتمال این که فالوورهای شما پیج شما را به دوستان و آشنایان خود معرفی کنند، بیشتر می‌شود. در نتیجه شما افزایش بازدید زیادتری خواهید داشت.

اگر فالوورهایتان زیاد است و وقت نمی‌کنید که به تمام آنها پاسخ بدهید، باید از سرویس پاسخ خودکار استفاده کنید. در مقاله‌ی زیر تمام مسائل مربوط به پاسخ خودکار اینستاگرام را بررسی کرده‌ایم:

13. تعامل با پیج‌های هم زمینه

شما می‌توانید با شناسایی افراد فعال در حوزه خودتان و تعامل با این افراد، بازدیدها و فالوورهای خود را افزایش دهید.

پست‌های همکاران خود را لایک کنید و برایشان کامنت بگذارید. مطمئن باشید که آنها هم همین کار را انجام خواهند داد و به این ترتیب شما لایک و کامنت بیشتری دریافت می‌کنید.

یک روش دیگر برای افزایش بازدید اینستاگرام و فالوور، تبادل شات با پیج‌های همکار است. شما می‌توانید با پیج‌های دیگر صحبت بکنید تا شما را تبلیغ کنند و شما نیز متقابلاً این کار را انجام دهید. با این روش بدون هیچ هزینه‌ای فالوور قابل توجهی جذب خواهید کرد.

تعامل با همکاران جزو ساده‌ترین کارهایی است که می‌توان برای افزایش بازدید پست اینستاگرام انجام داد. برای این کار تنها کافیست شات کردن در اینستاگرام را بلد باشید!

14. از تگ لوکیشن استفاده کنید!

تگ لوکیشن به شما کمک می‌کند تا فالوورهای همشهری خود را جذب کنید.

به عنوان مثال اگر اهل تهران هستید و پیج اینستاگرامی دارید، با زدن تگ لوکیشن Tehran، پست شما در نتایج جستجوی تگ تهران به کاربران نمایش داده خواهد شد.

باور غلطی که امروزه در اینستاگرام رایج است، این است که ادمین‌های پیج‌ها فکر می‌کنند که اگر تگ لوکیشن خود را explore یا explore.org بگذارند، پستشان به اکسپلور می‌رود. اما اینطور نیست و رفتن پست‌های شما به اکسپلور به هیچ وجه ربطی به گذاشتن تگ explore در لوکیشن ندارد.

15. برگزاری مسابقه برای افزایش بازدید اینستاگرام

یکی از روش‌هایی که باعث افزایش تعامل شما با فالوورهایتان می‌شود، برگزاری مسابقات اینستاگرامی است.

برگزاری مسابقه در اینستاگرام قواعد و اصول خاصی دارد؛ اگر می‌خواهید مسابقه‌ی اینستاگرامی موفقی برگزار کنید و بازدیدکننده‌های زیادی را به پیج خود جذب کنید، باید این اصول و قواعد را رعایت کنید. ما در مقاله زیر تمامی مواردی را که در برگزاری مسابقه اینستاگرامی به آن نیاز دارید، آموزش داده‌ایم. همین حالا می‌توانید یک مسابقه را در پیج خود راه اندازی کنید.

سوالات متداول

چگونه بازدید پست اینستاگرام را بالا ببریم؟

✅ با پست مشترک اینستاگرام، محتوای UGC، استفاده از هشتگ‌ها و سایر ترفندهای حرفه‌ای که در مقاله آموزش داده‌اند!

آیا پروفایل در افزایش بازدید پیجم نقش داره؟

✅ بله بهینه سازی پروفایل نقش مهمی در ماندگاری کاربر در پیج و افزایش بازدید پست اینستاگرام ایفا می‌کند.

چرا باید به فکر افزایش بازدید پیجم باشم؟

✅ افزایش بازدید اینستاگرام باعث می‌شود فالوورهای جدید جذب کنید و درآمد بیشتری از این طریق به دست آورید.

نتیجه گیری

به انتهای مقاله روش‌های افزایش بازدید اینستاگرام رسیدیم. امیدواریم توانسته باشیم این مقاله راهکارهای لازم را به شما آموزش دهیم. در این مقاله به طور کامل افزایش بازدید در اینستاگرام را بررسی کردیم. با هم فهمیدیم که چگونه می‌توانیم بازدید پیج خود را افزایش دهیم و تمام روش‌های بهبود پیج خود را یاد گرفتیم. در آخر از شما می‌خواهیم که سوالات خودتان را در بخش نظرات از ما بپرسید و اگر تجربه خاصی در این زمینه دارید، با ما در میان بگذارید.

پنل شبکه های اجتماعی اینبو

پرسش و پاسخ

سوالتان را بپرسید و برای دریافت پاسخ، منتظر پیامک کارشناسان ما باشید!

دیدگاه شما را با چه تصویری در سایت نمایش دهیم؟
عضویت
اطلاع از
guest
24 کامنت
جدیدترین
قدیمی ترین
Inline Feedbacks
نمایش همه کامنتها
mohammed_kurd1387

لایک

majidmerdasi9130

بازدید استوریام کم شده

Masum

سریع ترین راه برای بیشتر کردن بازدید پیج چیه؟ میتونم تو 1 ماه بازدید ویدیوهامو به 10K برسونم؟

Masum

از بین این همه روش کدوم برای افزایش فالوور اینستاگرام بهتره؟

maryam

سلام من‌پبحم بستس۳۰تافالوردارم ولی وقتی پست میزارم ۸۰نفربازدیدداره هرروزهم زیادترمیشه چجوری اخه؟

نارویی

سلام من برنامه رو نصب کردم و بسته دوم رو خریداری کردم الان میگن پکیج ندارم
جریان چیه!!!

علیرضا

سلام خوبید تمام پست های من به اکسپلور میره ولی کم بازدید میخوره چرا؟

محمد

سلام تعداد فالوورم بالا هیچ کدوم فیک نیستند ولی بازدید هام کمه چیکار کنم

ابراهیم بهزادی

سلام
تعدادمخاطبهای گوشیم بالاست.اما فالوئرهام کم.چطور میتونم افزایش بدم تعدادشون رو؟ممنون

امیر

سلام روزتون بخیر من ۱۰۶۰تا فالور دارم موضوع پیجمم مذهبی ویو بالای ۵۰۰تا میخوره ولی نمیدونم چه ساعاتی بزارم که بیشتر بازتاب داشته باشه اگه میشه راهنمایی کنید دمتون گرم❤

bilalbasit

بازدید های اینستاگرام خیلی پاینه لطفاً کمکم کنید تا بازدید هام برند بالا تشکر میکنم

شنطوس

بسیار عالی بود . ممنون از راهنمایی های خوبتون

فر لتو

سلام
عالی بود

0

برای ورود قطعی به اکسپلور اینستاگرام کلیک کنید!