نویسنده: شیرین تابانی
2022-07-06

لیست بهترین پیج های اینستاگرام برای تبلیغ (2023)

بهترین پیج های اینستاگرام برای تبلیغ کدامند؟ کدام پیج برای تبلیغات مناسب است؟ لیست پیج های تبلیغاتی سرگرمی، آرایشی، لایف استایل را در ادامه ببینید.

به دنبال پیج فعال‌ و با نرخ تعامل بالا هستید؟

وارد کانال تلگرام شوید و لیست تمامی پیج‌ها همراه با آمار بازدیدکننده فعال را مشاهده نمایید!

ربات اینستاگرام اینبو

ربات اینستاگرام اینبو دستیار هوشمند، اختصاصی و خستگی ناپذیر شما در اینستاگرام است!

این روزها جذب فالوور در اینستاگرام، مشکل بسیاری از کسب و کارها و بلاگرها است. البته برخی از گروه‌های بازاریابی از راهکارهایی از جمله کمپین‌های تبلیغاتی با اهدای جایزه، برای افزایش فالوور استفاده می‌کنند. اما یک کمپین تبلیغاتی بدون استراتژی، مخاطب مدنظر کسب و کار را جذب نکرده و نتیجه دلخواه را حاصل نمی‌کند. همین دلیل کافیست تا تبلیغات اینستاگرامی، به کلاهبرداری متهم شود. اما با همه این توصیفات، هنوز هم تبلیغات با استراتژی درست، یک روش راحت و کاربردی برای افزایش فروش و تعداد فالوور است.

خرید فالوور اینستاگرام

در این مقاله قصد داریم نحوه تبلیغات در پیج‌های تبلیغاتی را به شما آموزش داده و در ادامه بهترین پیج های اینستاگرام برای تبلیغ را به شما معرفی کنیم.

ویژگی بهترین پیج های اینستاگرام برای تبلیغ

تبلیغات در اینستاگرام، یکی از کارهای پر چالش هر کسب و کار است. از آنجایی که امروزه پیج‌های تبلیغاتی در اینستاگرام روز به روز در حال افزایش می‌باشد، پیدا کردن یک پیج خوب برای منتشر کردن تبلیغ، سخت تر از گذشته شده است. اما بهترین پیج های اینستاگرام برای تبلیغ، چه ویژگی‌هایی دارند؟ کدام پیج برای تبلیغات مناسب است؟

1- فالوورهای واقعی و فعال

امروزه هر کاربری با خرید فالوور فیک می‌تواند فالوورهای خود را به چند میلیون برساند و پس از آن تبلیغات بگیرد. اما تبلیغ در یک پیج میلیونی اما با فالوور روح و فیک، چه ثمری برای شما خواهند داشت؟ هیچ! زیرا فالوورهای فیک و روح هیچ تعاملی با پیج تبلیغ دهنده ندارند و شما را فالو نکرده و خریدی نیز انجام نخواهند داد. بنابراین بهتر است قبل از این که تبلیغات کسب و کار خود را به این افراد بسپارید، از واقعی و فعال بودن فالوورهای آن اطمینان حاصل کنید.

2- نرخ تعامل بالای پیج

بیش از نیمی از فالوورهای پیج‌های بزرگ، هیچ تعاملی با پیج ندارند و فقط محتوای آن را تماشا می‌کنند. همانطور که می‌دانید، هرچقدر تعامل فالوورها در پیج‌های تبلیغاتی بیشتر باشد، محتوای تبلیغ شما نیز به افراد بیشتری نمایش داده خواهد شد. بنابراین برای انتخاب یک پیج خوب اینستاگرام برای تبلیغ، باید به این نکته توجه کنید که پیج تبلیغ گیرنده، درصد تعامل بالایی داشته باشد. برای اینکه از بازخورد پست‌های اینستاگرامی و تعامل کاربران با آن مطلع شوید، می‌توانید با توجه به میزان لایک و کامنت یا بازدید ویدیوها به این موضوع پی ببرید. البته ابزارهایی نیز برای این کار به وجود آمده‌اند که اطلاعات مربوط به نرخ تعامل را در یک چشم به هم زدن و به صورت رایگان به شما اعلام می‌کنند. چند ابزار برای بررسی نرخ تعامل بهترین پیج های اینستاگرام برای تبلیغ عبارتند از:

البته ابزارهای متنوعی برای این کار وجود دارند که در مقاله زیر به طور کامل به آن‌ها اشاره کرده‌ایم.

مقاله‌ای که بهتر است بخوانید: 5 ابزار اینستاگرام برای مدیریت و آنالیز پیج

3- هزینه تبلیغات مناسب و مقرون به صرفه

تعرفه تبلیغات در اینستاگرام، اغلب بر اساس تعداد فالوور و تعامل آن‌ها با پیج تبلیغ گیرنده تعیین می‌شود. اما چند وقتی است که هزینه تبلیغات به صورت به شدت افزایش یافته است و پیج‌های تبلیغاتی نیز قیمت معقول و به صرفه‌ای به کسب و کارها ارائه نمی‌دهند. از این رو بهتر است در زمان تبلیغ دادن در اینستاگرام، قبل از هر چیزی، تعداد فالوور و نرخ تعامل پیج تبلیغ گیرنده را با سایر پیج‌های مشابه مقایسه کرده و سپس تبلیغ خود را در پیجی که تعرفه مناسبی برای شما دارد، منتشر کنید.

هزینه همیشه یکی از مهم ترین عوامل تاثیر گذار در یک استراتژی تبلیغاتی بوده و هست؛ پس در انتخاب بهترین پیج های اینستاگرام ایرانی برای تبلیغ به این نکته توجه کنید.

4- تبلیغ در پیج تماما تبلیغاتی ممنوع!

حتما شما هم پیج‌های اینستاگرامی را مشاهده کرده‌‎اید که در عرض یک ساعت، چندین تبلیغ در قالب پست و استوری منتشر می‌کنند. تعرفه تبلیغات در اغلب این پیج‌ها، بسیار پایین‌تر از تبلیغات بلاگری و اینفلوئنسری است و از این رو اغلب کسب و کارهای نوپا، تبلیغات خود را به این پیج‌ها واگذار می‌کنند.

نکته قابل توجه در انتخاب پیج خوب برای تبلیغات این است که، اگر در پیج‌هایی که صرفا کار تبلیغات انجام می‌دهند، کسب و کار خود را تبلیغ کنید؛ مطمئنا نتیجه دلخواه شما حاصل نخواهد شد. از آنجایی که عمده پست و استوری‌های این پیج‌ها تبلیغاتی است، فالوورها به سادگی از کنار تبلیغات رد می‌شوند و توجهی به آن نمی‌کنند. بنابراین بهتر است به هنگام برگزاری یک کمپین تبلیغاتی، در انتخاب یک پیج مناسب برای تبلیغ، وسواس به خرج دهید.

5- محتوای تبلیغاتی با کیفیت

محتوای استوری یا پست‌های تبلیغاتی، به دو صورت تهیه می‌شود؛ در روش اول، فرد تبلیغ دهنده، بنر یا ویدیوی تبلیغاتی خود را به ادمین پیج تبلیغاتی ارسال می‌کند و در روش دیگر که اغلب اینفلوئنسرها از آن استفاده می‌کنند، تولید محتوای تبلیغاتی به عهده تبلیغ گیرنده است و اینفلوئنسر با داستان سرایی در رشته استوری، پیج شما را تبلیغ می‌کند. اما صرف نظر از همه این‌ها، محتوای تبلیغاتی شما باید باکیفیت و جذاب باشد تا در ذهن مخاطب ماندگار شود.

مقاله پیشنهادی: راهنمای تبلیغات اینستاگرام برای رسیدن به اکسپلور

6- هم‌زمینه بودن پیج تبلیغاتی و پیج شما

جامعه هدف تبلیغات، یکی از فاکتورهای مهم در تعیین بهترین پیج های اینستاگرام برای تبلیغ است. تبلیغات زمانی نتیجه مطلوب را به شما می‌دهند که به افرادی که به آن زمینه علاقه دارند نشان داده شوند. یکی از مزایا گسترش استفاده از تکنولوژی، امکان مشخص کردن جامعه هدف در تبلیغات است که این ویژگی در تبلیغات سنتی وجود ندارد؛ به همین خاطر تبلیغات در اینستاگرام، مزایای زیادی برای کسب و کارها دارد.

یکی از نکات قابل توجه در پیدا کردن بهترین پیج اینستاگرام برای تبلیغ کسب و کار، مشخص کردن مخاطبان هدف و علاقه‌مندی آن‌ها است. در قدم بعدی باید پیج‌هایی که در آن زمینه فعالیت کرده و محتوای به درد بخور تولید می‌کنند را پیدا کرده و سپس بنر یا ویدیوی تبلیغات خود را همسو با محتوای آن‌ها تولید کنید.

البته اثربخشی تبلیغات تنها به پیج‌های تبلیغاتی محدود نمی‌شود و فاکتورهای دیگری نیز در طراحی یک کمپین تبلیغاتی دخیل هستند. در مقاله زیر راهنمای طراحی کمپین در اینستاگرام را به شما آموزش داده‌ایم.

مقاله پیشنهادی ما برای شما: صفر تا صد تبلیغات در اینستاگرام

لیست بهترین پیج های تبلیغاتی اینستاگرام

بهترین پیج های اینستاگرام برای تبلیغ، برای هر کسب و کار و پیجی، مختلف است. همانطور که قبلا اشاره کردیم، بهتر است در یک کمپین تبلیغاتی از پیج‌هایی کمک بگیرید که در زمینه‌های مرتبط با کسب و کار شما فعالیت می‌کنند. از آنجایی که جامعه هدف کسب و کار شما این پیج‌های تبلیغاتی را دنبال می‌کنند، به احتمال زیاد با دیدن تبلیغ شما، به پیجتان سری بزنند و در صورتی که محتوای شما مورد پسند آن‌ها باشد، پیج شما را فالو کنند. در ادامه چند پیج جذاب برای تبلیغات اینستاگرام را به شما معرفی می‌کنیم.

1- بهترین پیج های سرگرمی در اینستاگرام

پیج‌های سرگرمی یا طنز، با ویدیوهای خنده‌دار، دابسمش و … شناخته شده‌اند. دسته اول از این پیج‌ها از انیمیشن‌های طنز در پست‌های خود استفاده می‌کنند و دسته دوم که به عنوان واینر شناخته می‌شوند، کلیپ‌های طنز و کمدی می‌سازند و خودشان در آن ایفای نقش می‌کنند. پیج‌های سرگرمی از جمله بهترین پیج های اینستاگرام برای تبلیغ هستند؛ زیرا پیج‌های سرگرمی از اینگیجمنت بالایی برخوردارند و نسبت به سایر سبک‌های تولید محتوا، فالوور بیشتری دارند. از جمله پیج‌های طنز و سرگرمی خوب برای تبلیغ ، عبارتند از:

تبلیغات در پیج milad_khahhh

milad_khahhh

میلاد قاسمی خواه، یکی از واینرها و کمدین‌های محبوب اینستاگرام و جزو بهترین پیج های اینستاگرام برای تبلیغ است. پیج اینستاگرامی milad_khahhh، بیش از 7 میلیون فالوور دارد و پست‌های تبلیغاتی را به صورت استوری یا ویدیوهای خلاقانه منتشر می‌کند. تبلیغات در این پیج، برای کسانی مناسب است که به دنبال جذب فالوور و افزایش فروش در کسب و کار خود هستند.

تبلیغات در پیج pooorblack

pooorblack

پریسا پورمشکی، معروف به پوربلک، یکی از چهره‌های معروف در زمینه طنزهای اینستاگرامی است. پوربلک با بیش از 4.6 میلیون فالوور توانسته است تا ارتباط خوبی با دنبال کنندگانش برقرار کرده و نرخ تعامل خوبی کسب کند. پیج پوربلک، از جمله پیج‌هایی است که برای تبلیغات همه کسب و کارها مناسب بوده و بازدهی خوبی برای آن‌ها دارد.

2- بهترین پیج های اینستاگرام برای تبلیغ بلاگری

بلاگری از نوع لایف استایل یا سبک زندگی، یکی از موضوعات جذاب برای مخاطبان است. بلاگرهای لایف استایل، روزمرگی‌های زندگی خود را در قالب پست و استوری منتشر می‌کنند و رابطه دوستانه‌ای با فالوورهای خود دارند. پیج‌های لایف استایل یک گزینه مناسب برای انواع تبلیغات و معرفی محصولات هستند و محدودیتی در زمینه تبلیغات ندارند. چند نمونه از پیج‌های خوب بلاگری برای تبلیغات، عبارتند از:

تبلیغات در پیج Sanam_samipoor

Sanam_samipoor

صنم سمیع پور و همسر هندی‌اش چیراگ، روزمرگی‌های شیرین زندگی مشترک خود را در پیج اینستاگرامی‌شان منتشر می‌کنند. این بلاگر ایرانی هزینه مناسبی برای تبلیغات خود دریافت می‌کند و بخاطر داشتن تعامل بالا با فالوورهایش، نتیجه مطلوبی به کسب و کارها ارائه می‌دهد.

تبلیغات در پیج guneshin_kizlari

guneshin_kizlari

گونش راغب با سه قلوهایش، یکی از معروف‌ترین بلاگرهای لایف استایل، شناخته می‌شود. این بلاگر تبریزی، از جمله بلاگرهایی است که در زمینه‌های مرتبط با کودک، لوازم خانگی، رستوران و … تبلیغ کرده و باعث پیشرفت کسب و کارهای مختلف می‌شود. پیج گونش و دخترهایش، در اغلب کمپین‌های تبلیغاتی مطرح، حضور فعال دارند و اغلب کسب و کارهایی که تبلیغات خود را به آن واگذار کرده‌اند، علاوه بر جذب فالوور، فروش خود را نیز افزایش داده‌اند. تبلیغ در این پیج برای کسانی مناسب است که بودجه خوبی برای تبلیغات خود در نظر گرفته‌اند.

3- پیج‌های تبلیغاتی مد و زیبایی

لوازم مراقبتی، بهداشتی و آرایشی، از جمله پرطرفدارترین موضوعات بین کاربران اینستاگرام است. از آنجایی که مصرف این محصولات در بین خانم‌ها و آقایان زیاد بوده و تنوع زیادی دارند، کسب و کارهای مختلفی در این زمینه در اینستاگرام به وجود آمده است. در گزارش‌های ارائه شده از آنلاین‌شاپ‌های اینستاگرامی در dmboard، تقریبا 42 هزار آنلاین شاپ در حوزه آرایشی و بهداشتی در اینستاگرام فعالیت می‌کنند.

در این میان، بهترین پیج های اینستاگرام برای تبلیغ لوازم آرایشی و بهداشتی، پیج‌های هم زمینه در این حوزه هستند. بلاگرهای آرایشی، بلاگرهای نقد کننده محصولات آرایشی بهداشتی، بهترین گزینه برای تبلیغات در این زمینه هستند. از جمله پیج‌های خوب برای تبلیغات محصولات آرایشی و بهداشتی، عبارتند از:

تبلیغات در پیج melinataj

melinataj

ملینا تاج، یکی از افراد معروف در حوزه آرایش است که اطلاعات خوبی درباره انواع محصولات بهداشتی و آرایشی به فالوورهای خود ارائه می‌دهد. با یک نگاه گذرا به پست‌های این بلاگر آرایشی، هر شخصی متوجه رابطه خوب و صمیمی بین فالوورها و پیج ملینا می‌شود. این پیج، از جمله پیج‌هایی است که هزینه بالایی برای تبلیغات خود دریافت می‌کند؛ اما تاثیر بی‌نظیر آن در پیشرفت کسب و کار قابل چشم پوشی نیست.

تبلیغات در پیج emelijad

emelijad

عنوان بیوتی بلاگر محبوب و خلاق اینستاگرامی، به امل ایجاد تعلق می‌گیرد. امل یکی از بلاگرهای آرایشی محبوب بین کاربران اینستاگرام است که ویدیوهای جالبی با تم آرایش و موزیک، منتشر می‌کند. اغلب ویدیوهای امل ایجاد شبیه به ویدیوهای تیک تاکی است و هیجان خاصی به بازدیدکنندگان القا می‌کند. این بلاگر محبوب، تنها با برندها و فروشگاه‌های لوازم آرایشی همکاری می‌کند و اغلب کسب و کارهایی که با او همکاری کرده‌اند، از نتیجه تبلیغات راضی هستند.

سخن آخر در مورد بهترین پیج های اینستاگرام برای تبلیغ

به انتهای معرفی بهترین پیج های اینستاگرام برای تبلیغ رسیدیم. در این مقاله ویژگی‌های یک پیج خوب برای تبلیغات را توضیح دادیم و چند پیج خوب برای تبلیغات در هر زمینه‌ای را به شما معرفی کردیم. به نظر شما تبلیغات گسترده و انبوه بنری برای کسب و کارها بهتر است یا تبلیغات بلاگری و اینفلوئنسری؟

پنل شبکه های اجتماعی اینبو

پرسش و پاسخ

سوالتان را بپرسید و برای دریافت پاسخ، منتظر پیامک کارشناسان ما باشید!

دیدگاه شما را با چه تصویری در سایت نمایش دهیم؟
عضویت
اطلاع از
guest
0 کامنت
Inline Feedbacks
نمایش همه کامنتها
0

برای ورود قطعی به اکسپلور اینستاگرام کلیک کنید!