نویسنده: علی محمدی
2021-12-20

تولید محتوا برای پیج فروشگاهی اینستا + 22 ایده طلایی!

در این مقاله رازهای نگفته تولید محتوا برای پیج فروشگاهی اینستاگرام رو یاد میگیرین! از اصول تولید محتوا برای پیج‌های فروشگاهی تا ایده‌های جذاب برای تولید محتوا ...

به دنبال پیج فعال‌ و با نرخ تعامل بالا هستید؟

وارد کانال تلگرام شوید و لیست تمامی پیج‌ها همراه با آمار بازدیدکننده فعال را مشاهده نمایید!

ربات اینستاگرام اینبو

ربات اینستاگرام اینبو دستیار هوشمند، اختصاصی و خستگی ناپذیر شما در اینستاگرام است!

تولید محتوا برای پیج فروشگاهی حرف اول را در موفقیت بیزینس‌های اینستاگرامی می‌زند؛ اما به شرطی که اصول آن را رعایت کنید! به عبارت دیگر، اگر نتوانید محتوای مناسب برای پیج فروشگاهی خود تولید کنید، عملاً هزینه و انرژی خود را هدر داده‌اید. بسیاری از فروشگاه های فعال در اینستاگرام تصور میکنند که تولیدمحتوای پیج فروشگاهی محدود به انتشار عکس‌های محصولات و ذکر قیمت های آنان است، اما بهتر است بدانید این تنها معرفی محصول است، نه تولید محتوا!

در این مطلب از تیم اینبو، با ما همراه باشید تا تکنیک‌های برتر تولیدمحتوا برای پیج‌های فروشگاهی را یاد بگیرید، محتوای ارزشمند برای پیج فروشگاهی خود تولید کنید، فالوورهایتان را افزایش دهید و فروش فوق العاده در اینستاگرام را تجربه کنید!

اصول تولید محتوای پیج فروشگاهی اینستاگرام

تولید محتوا در پیج‌های فروشگاهی اینستاگرام اصول و قواعد خاصی دارد. با رعایت این اصول خواهید توانست بازدهی محتوای پیج خود را افزایش دهید. همین افزایش بازدهی محتوا باعث درآمدزایی بیشتر شما خواهد شد. چنانچه می‌خواهید یک فروشگاه اینستاگرامی موفق داشته باشید، با این قواعد آشنا شوید و آن‌ها را به کار بگیرید:

1. استفاده مناسب از قالب‌های محتوایی مختلف

همانطور که می‌دانید اینستاگرام به کاربران خود اجازه می‌دهد تا محتوای خود را در قالب‌های مختلفی مثل پست، استوری و ریلز منتشر کنند. این که بدانید کدامیک از این فرمت‌ها برای کدام محتوای پیج شما مناسب هستند و از آن‌ها به بهترین نحو استفاده کنید، جزو مهم‌ترین اصول موفقیت در تولید محتوا برای پیج‌های فروشگاهی در اینستاگرام محسوب می‌شود.

اگر بخواهیم چند مورد برای استفاده مناسب از قالب‌های محتوایی مختلف مثال بزنیم، می‌توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

  • پست: ویدیوی آموزش استفاده از محصول، آنباکسینگ محصولات و …
  • استوری: ارائه کدهای تخفیف، ترغیب کاربران برای دیدن پست‌ها و …
  • ریلز: تیزرهای ویدیویی برای معرفی محصولات، ویدیوهای ارسالی کاربران و …

حتما بخوانید: پرطرفدارترین محتوای اینستاگرام

2. استفاده از کپشن جذاب و مناسب

استفاده از کپشن جذاب در تولید محتوای پیج فروشگاهی

کپشن پست نقش مهمی در ترغیب فالوورها به تعامل در پیج و خرید محصولات دارد. نوشتن کپشن برای پست‌های پیج‌های فروشگاهی قوانین خاص خود را دارد. اگر می‌خواهید بهترین نتیجه را از تولید محتوای خود به دست بیاورید، یکی از شرط‌های آن نوشتن کپشنی است که بتواند مخاطبان را جذب کند. از اصول نوشتن یک کپشن مناسب برای محتوای پیج فروشگاهی در اینستاگرام میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

  • کپشن نباید خیلی کوتاه یا خیلی طولانی باشد.
  • در پست‌های معرفی محصول باید همه جزئیات محصول را شامل شود.
  • نحوه خرید محصول در آن نوشته شود.
  • شامل قیمت محصول مربوطه باشد.
  • بهتر است با لحن صمیمی نوشته شود. البته لحن کپشن به موضوع فعالیت پیج هم بستگی دارد.
  • با ارائه دلیل قانع‌کننده کاربران را به خرید محصول ترغیب کند.
  • شامل هشتگ‌های مناسب کسب و کار شما باشد.

3. شناسایی و استفاده از هشتگ‌ها

هشتگ‌های اینستاگرامی ابزارهایی هستند که باعث می‌شوند بازدیدکنندگان پیج شما افزایش پیدا کنند. در واقع استفاده از هشتگ‌ها به عنوان میانبری کاربرد دارد که می‌توانید با استفاده از آن، افراد علاقه‌مند به محصولات خود را به سمت پیج خود جذب کنید. اگر محتوای پیجتان از کیفیت لازم برخوردار باشد، این بازدیدکنندگان به مشتریان دائمی شما بدیل خواهند شد. اما چگونه از هشتگ‌ها استفاده کنیم؟

A. هشتگ‌های مناسب بیزینس خود را شناسایی کنید!

برای شناسایی هشتگ‌های مناسب پیج‌های رقیب و هم موضوع را آنالیز کنید و ببینید از چه هشتگ‌هایی استفاده می‌کنند.

B. گستردگی هشتگ‌ها را در نظر بگیرید!

هشتگ‌های انتخابی شما نباید همگی خیلی گسترده یا خیلی محدود باشند. چون در صورت استفاده از هشتگ‌هایی که گستردگی بسیار زیادی دارند، پست شما در صفحه‌ی جستجوی هشتگ‌ها زیاد جلب توجه نخواهد کرد. برای مثال اگر از هشتگی استفاده کنید که 5 میلیون پست برای آن وجود دارد، پست شما در بین این تعداد از محتواها بازدهی لازم را نخواهد داشت.

از طرفی هشتگ‌های بسیار محدود که طرفداران و بازدیدکنندگان کمی دارند، مخاطبان زیادی را جذب پیج شما نخواهند کرد. برای مثال اگر پست خود را با هشتگی منتشر کنید که 100 پست برای آن ثبت شده است، به این معنی است که این هشتگ طرفداران زیادی ندارد. بنابر این نخواهد توانست بازدیدکنندگان جالب توجهی را به سمت پیج شما روانه کند.

برای اینکه بهترین نتیجه را از به کار بردن هشتگ‌ها به دست بیاورید، توصیه می‌کنیم تعداد محدودی هشتگ گسترده به همراه تعدادی از هشتگ‌هایی که سرچ متوسطی دارند، انتخاب کرده و از آن‌ها به صورت نوبتی در پست‌های خود استفاده کنید. در این صورت هشتگ‌های شما تکراری هم نخواهند بود و به عنوان پیج اسپم شناسایی نخواهید شد.

کسب درآمد از فروشگاه اینستاگرام

افراد زیادی هستند که محصولات باکیفیتی برای فروش دارند، اما چون فالوورهای زیادی در پیج فروشگاهی خود ندارند، نمی‌توانند از این طریق کسب درآمد کنند. اگر شما هم جزو این افراد هستید و می‌خواهید از طریق فروش محصولات خود به درآمد خوبی برسید، روش‌های آن را در مقاله زیر یاد بگیرید!

حتما بخوانید: ساخت فروشگاه در اینستاگرام

22 ایده تولید محتوا برای پیج فروشگاهی اینستاگرام

بعد از این که با اصول تولید محتوای پیج‌های فروشگاهی آشنا شدید، باید برای تولید و انتشار محتوا ایده‌های جذاب خلق کنید تا بتوانید با افزایش تعداد مشتریان پیج، درآمد خود را بیشتر کنید.

پیج‌های فروشگاهی موفق معمولاً از تکنیک‌های خاصی برای تولید محتوا استفاده می‌کنند که در ادامه معرفی می‌کنیم؛ البته معرفی ایده‌های تولید محتوا به معنی تضمین پیشرفت پیج شما نیست. باید خلاقیت خود را به کار ببرید و نسبت به کسب و کار خود، ایده‌های جدیدی را خلق کنید.

1. تولید محتوای پیج فروشگاهی با پست معرفی محصول

پست معرفی محصول

اصلی‌ترین محتوایی که باید در پیج فروشگاهی خود آپلود کنید، پست معرفی محصولاتی است که به فروش می‌رسانید. مسلماً مشتریان شما باید با محصولات و خدماتی که ارائه می‌دهید، به طور کامل آشنا باشند. در صورت عدم آشنایی کامل مخاطبان با خدمات و محصولات پیج، طبیعتاً تمایلی به خرید آن‌ها نخواهند داشت. استفاده از ویدیوهای تیزری حرفه‌ای برای معرفی محصولات جذابیت محصول شما را بیشتر از همیشه به نمایش خواهد گذاشت.

2. تولید محتوا برای کنجکاوسازی و ترغیب مخاطبان پیج

قبل از این که پست‌های معرفی محصولات خود را در پیج قرار دهید، می‌توانید با کمی خلاقیت کاربران بیشتری نسبت به استفاده از آن‌ها ترغیب کنید. پست‌ها و استوری‌هایی که بتوانند حس کنجکاوی مخاطبان پیج را برانگیزند، خرید محصولات و خدمات توسط کاربران را به میزان قابل توجهی افزایش خواهند داد. برای مثال قبل از پست کردن محتوای معرفی محصول، استوری‌هایی منتشر کنید و در آن‌ها از متن‌ها و عکس‌های جذاب استفاده کنید:

  • منتظر بمب آخر هفته باشین!
  • فکر میکنین محصول جدیدمون چی باشه؟
  • سورپرایز فردا رو به هیچ وجه از دست ندین!
  • و …

3. پست و استوری آنباکسینگ محصولات

ویدیوهای آنباکسینگ به ویدیوهایی گفته می‌شوند که در آن‌ها محصولات جدید را از داخل جعبه خارج کرده و ویدیوی آن‌ها را ضبط می‌کنند. معمولاً این ویدیوها را با آهنگ‌های خاصی ضبط می‌کنند تا به جذابیت آن‌ها اضافه شود.

4. تولید محتوای پیج فروشگاهی با پست آموزشی استفاده از محصول

تولید محتوای پیج فروشگاهی با پست آموزشی استفاده از محصول

فالوورهای پیج تا زمانی که با نحوه‌ی استفاده از محصولات شما آشنا نباشند، به ندرت نسبت به خرید آن اقدام خواهند کرد. اگر محصولی به فروش می‌رسانید که احتمال می‌دهید برخی از کاربران با طرز استفاده‌ی آن آشنا نباشند، حتماً در پست‌هایی مجزا نحوه‌ی کار با آن را آموزش دهید. این نوع محتواها کاربران را متقاعد می‌کنند که استفاده از محصولات شما آسان است. همین مسئله باعث افزایش فروش محصولات و خدمات شما خواهد شد.

5. طراحی کاور جذاب برای ویدیوهای معرفی محصولات

زمانی که کاربران مشغول مشاهده‌ی نمای کلی پیج شما هستند و هنوز پستی را باز نکرده‌اند، تصاویری که به عنوان کاورهای پست‌های ویدیویی به کار گرفته شده‌اند، نقش بزرگی در جذاب نشان دادن پست‌های شما دارند. به همین دلیل جذابیت کاورها از اهمیت ویژه‌ای در تولید محتوای پیج‌های فروشگاهی اینستاگرام برخوردار است.

در طراحی تصاویر کاور سعی کنید از رنگ‌ها و فونت‌هایی استفاده کنید که باعث جذب هرچه بیشتر مخاطبان می‌شوند. برای طراحی کاور با گوشی همراه خود می‌توانید از اپلیکیشن‌های زیر استفاده کنید:

  1. Picsart
  2. Canva

یک عنوان خوب، میتواند باعث افزایش انفجاری آمار بازدید پست هایتان شود! مقاله رازهای نگفته نوشتن عنوان جذاب برای پست اینستاگرام را بخوانید و با عنوان های شگفت انگیز، بازدید پست هایتان را چند برابر کنید!

6. گذاشتن پست و استوری از پشت صحنه کسب و کار خود

یکی از انواع محتواهایی که می‌تواند برای کاربران پیج جالب و فان باشد، ویدیوهایی است که از پشت صحنه‌ی بیزینس خود منتشر می‌کنید. حتی فالوورهای پیج‌های فروشگاهی هم گاهی به محتوای طنز نیاز دارند و از آن استقبال می‌کنند. ویدیوهای پشت صحنه می‌توانند سوژه‌ی خوبی برای محتوای طنز در پیج‌های فروشگاهی باشند.

7. تولید محتوا برای پیج فروشگاهی اینستاگرام توسط فالوورها

تولید محتوا برای پیج فروشگاهی توسط کاربران

لازم نیست همیشه محتوای پیج فروشگاهی اینستاگرامیتان را خودتان تولید کنید!
یکی از انواع محتواهایی که مورد پسند کاربران قرار می‌گیرد و آن‌ها را به تعامل در پیج تشویق می‌کند، انتشار محتواهای تولیدشده توسط کاربران است. User Generated Content به محتوایی گفته می‌شود که کاربران در زمینه‌ی پیج شما تولید کرده و آن را برای شما می‌فرستند. می‌توانید این محتواها را بررسی کنید و بهترین آن‌ها را در پیج قرار دهید. این کار باعث ترغیب سایر کاربران به تولید محتوا برای شما و خرید محصولات پیج خواهد شد.

8. ارائه کد تخفیف در مناسبت‌های تقویمی

فروش محصولات با تخفیف حتی با درصد کم، همیشه برای کاربران جذاب بوده آن‌ها را به خرید محصولات و خدمات ترغیب می‌کند. تأثیر این تخفیف‌ها و جشنواره‌ها بر میزان فروش در مناسبت‌ها بیشتر شده و کاربران بیشتری از آن‌ها استقبال می‌کنند. سعی کنید در مناسبت‌های مختلف با ارائه‌ی کدهای تخفیف در پست‌ها و استوری‌ها کاربران را به خرید محصولات یا استفاده از خدمات خود ترغیب کنید.

با کمی خلاقیت می‌توانید کاربران را بیشتر و سریع‌تر به سمت خرید محصولات خود سوق دهید. برای مثال زمانی که چند کد تخفیف در استوری یا پست پیج خود قرار می‌دهید، از جملات زیر استفاده کنید:

  • کدهای تخفیف فقط برای 3 روز فعال هستند!
  • 100 نفر اولی که از این کدهای تخفیف استفاده کنند، نسبت به سایر خریداران از 10% تخفیف بیشتر برخوردار خواهند بود!
  • و …

9. برگزاری لایو در پیج فروشگاهی اینستاگرام

از رفتن جلوی دوربین و ارتباط مستقیم با مخاطبان خود نترسید!
ارتباط تصویری فالوورهای پیج با شما باعث ایجاد حس اعتماد در آن‌ها می‌شود. در این صورت با اطمینان خاطر بیشتری از محصولات و خدمات شما استفاده می‌کنند. همچنین در صورت وجود اعتماد بین شما و مخاطبان، تعامل آن‌ها در پیج نیز افزایش پیدا خواهد کرد که این مسئله مستقیماً باعث پیشرفت کسب و کار اینستاگرامی شما می‌شود.

10. ارائه آمار از تعداد محصولات و میزان رضایت مشتریان

این که کاربران از تعداد و تنوع محصولات و خدمات شما مطلع باشند، نتیجه‌ی خوبی برای شما به همراه خواهد داشت. این مسئله باعث می‌شود آن‌ها شما را به عنوان یک فروشگاه اینستاگرامی کامل و بی‌نقص بشناسند. ارائه‌ی آمار دقیق و منطقی از محصولات و میزان رضایتمندی کاربران از آن‌ها فروش شما را تحت تأثیر قرار خواهد داد و مسلماً باعث افزایش آن خواهد شد.

11. تولید محتوا برای پیج فروشگاهی با هایلایت معرفی فروشگاه

 تولید محتوا برای پیج فروشگاهی با هایلایت معرفی فروشگاه

اگر برای بیزینس اینستاگرامی خود، فروشگاه هم دارید که کاربران می‌توانند به صورت حضوری به آن مراجعه کنند، حتماً در یک هایلایت مجزا با گذاشتن یک ویدیو آن را معرفی کنید. معرفی فروشگاه حضوری اعتبار شما را به میزان قابل توجهی افزایش می‌دهد و کسب و کار شما را به یک بیزینس آنلاین قابل اعتماد تبدیل می‌کند. همین مسئله به صورت مستقیم بر افزایش فروش محصولات و یا خدمات شما تأثیر می‌گذارد.

12. هایلایت رضایت‌مندی کاربران از پیج فروشگاهی شما

باید این واقعیت را بپذیرید که تبلیغ کیفیت کالا توسط فروشنده‌ی آن به میزان تبلیغ آن توسط مشتری‌ها موثر نخواهد بود. فرض کنید برای خرید یک لباس از یک برند خاص به مرکز خرید شهر خود مراجعه کرده‌اید. تعریف فروشنده از محصولات خود بر خرید شما تأثیر مثبتی خواهد داشت یا این که یکی از مشتریان دائمی آن‌ها کیفیت محصولات آن برند را تضمین کند. مسلماً مورد دوم اعتماد شما را بیشتر بیشتر جلب خواهد کرد.

گذاشتن استوری هایلایت از پیام‌ها و تصاویر رضایت‌مندی کاربران، اعتماد سایر مخاطبان پیج را جلب خواهد کرد و باعث افزایش میزان فروش کالاها و یا خدمات شما خواهد شد.

13. تولید محتوا برای پیج فروشگاهی با هایلایت پرفروش‌ترین محصولات

تقریباً در همه‌ی بیزینس‌ها کالاها و یا خدماتی وجود دارند که بیشتر از سایر محصولات مورد استقبال مشتریان قرار می‌گیرند. معرفی این محصولات پرطرفدار می‌تواند فروش آن‌ها را باز هم افزایش دهد و به حداکثر برساند. بهترین بخش برای معرفی این محصولات، استوری‌های هایلایت هستند. یک سری هایلایت مجزا تشکیل دهید و پست‌های معرفی پرطرفدارترین محصولات خود را در آن‌ها تگ کنید. این سری هایلایت را می‌توانید با عناوینی مثل پرفروش‌ترین‌ها، برترین‌ها، پرطرفدارترین‌ها و عناوین مشابه نامگذاری کنید.

14. دسته بندی محصولات با Guides و هایلایت‌ها

همه‌ی کسانی که به دنبال خرید یک کالا یا خدمات از اینستاگرام هستند، به دنبال این هستند که یک روند خرید کوتاه و آسان را تجربه کنند. دسته‌بندی کردن محصولاتی که در پیج خود به فروش می‌رسانید، دسترسی کاربران به آن‌ها را بسیار راحت‌تر می‌کند. همین مسئله باعث افزایش رضایت آن‌ها خواهد شد. برای مثال اگر پیجی در زمینه‌ی فروش لوازم کامپیوتر دارید، می‌توانید دسته‌بندی‌هایی با عناوین مانیتور، کارت گرافیک، حافظه و … ایجاد کنید.

دسته‌بندی محصولات در اینستاگرام بر اساس نوع محتوا به دو شکل صورت می‌گیرد. بهترین روش برای دسته‌بندی محصولاتی که در پست‌ها معرفی شده‌اند، استفاده از Guides اینستاگرام می‌باشد. در حالی که استوری‌ها را می‌توانید با هایلایت کردن آن‌ها به بهترین شکل دسته‌بندی نمایید.

15. استفاده از تم مشخص برای تولید محتوا در پیج فروشگاهی اینستاگرام

استفاده از تم مشخص برای تولید محتوا در پیج فروشگاهی اینستاگرام

کاربران فضای مجازی به نمای کلی پیج‌های و زیبایی آن‌ها اهمیت می‌دهند. هر پیجی که ظاهر منظم و جذابتری داشته باشد، در جذب مشتری موفق‌تر خواهد بود. یکی از مواردی که می‌تواند به محتوای پیج شما نظم ببخشد و جذابیت آن را افزایش دهد، استفاده از یک تم مشخص برای تمامی پست‌ها است.

استفاده از رنگ و فونت یکسان برای پست‌ها اگر به صورت هوشمندانه باشد، نه تنها برای بازدیدکنندگان خسته‌کننده نخواهد بود، بلکه چشم آن‌ها را به محتوای پیج خیره خواهد کرد.

مقاله پیشنهادی: بهترین تم‌ها برای پیج فروشگاهی اینستاگرام

16. تولید محتوای پیج فروشگاهی با استفاده از عکس‌های واقعی

وقتی می‌خواهید پست معرفی محصول بگذارید، شاید اینطور به نظر برسد که استفاده از عکس‌های آماده و ژورنالی به زیبایی پیج کمک کند؛ ممکن است اینطور باشد اما چیزی که مهم‌تر است، جلب اعتماد کاربران است. مشتریان شما وقتی عکس‌های واقعی محصولات را مشاهده می‌کنند، با اطمینان خاطر بیشتری از شما خرید می‌کنند. چون محصولی که به دستشان خواهد رسید، را می‌بینند، نه یک عکس ژورنالی و از قبل گرفته‌شده.

17. تولید محتوا برای پیج فروشگاهی در اینستاگرام از لحظات خاص بیزینس خود

از سری محتواهایی که می‌تواند برای کاربران جالب به نظر برسد و حس اعتماد آن‌ها را با شما همراه کند، انتشار پست‌هایی است که لحظات خاص بیزینس شما را نشان می‌دهد. به عنوان مثال اتفاقات زیر می‌توانند سوژه‌های خوبی برای این نوع محتوا باشند:

  • افتتاح فروشگاه
  • 100 هزارتایی شدن پیج
  • زیاد بودن مشتریان حضوری در مناسبت‌هایی مثل جمعه سیاه

18. برگزاری مسابقه در پیج فروشگاهی اینستاگرام

برگزاری یک مسابقه‌ی موفق در اینستاگرام برای تمامی پیج‌ها می‌تواند مفید باشد و مخاطبان زیادی برای آن‌ها جذب کند. اما اهمیت این موضوع برای پیج‌های فروشگاهی بیشتر است. چرا که افزایش مخاطبان بطور مستقیم بر افزایش فروش و درآمد تأثیر خواهد گذاشت. به همین دلیل توصیه می‌کنیم پس از این که مدتی در پیج فروشگاهی خود تولید محتوا کردید، به فکر برگزاری یک مسابقه باشید.

حتما بخوانید: چگونه مسابقه اینستاگرامی برگزار کنیم؟

19. معرفی سایت و شبکه‌های اجتماعی خود در استوری

اگر برای فروشگاه اینستاگرامی خود یک وب سایت هم دارید، حتماً آن را در پست‌ها یا استوری‌های پیج معرفی کنید. برای این که آدرس وب سایت در همه‌ی پست‌ها باشد و کاربران را هم خسته نکند، می‌توانید آن را به همراه شماره تلفن فروشگاه یا آدرس سایر شبکه‌های اجتماعی با فونت کوچک در گوشه‌ی تصویر درج کنید.

نوشتن آدرس سایت و شبکه‌های اجتماعی دیگر در کپشن هم می‌تواند راه خوبی برای هدایت مخاطبان به سمت این کانال‌ها باشد. همچنین فراموش نکنید که می‌توانید نشانی سایت را در بیو پیج خود نیز قرار دهید. داشتن وب سایت و صفحات مختلف در شبکه‌های اجتماعی باعث افزایش اعتبار کسب و کار شما می‌شود.

20. اضافه کردن تگ قیمت به پست معرفی محصولات

تگ قیمت قابلیتی است که با فعال کردن آن به کاربران پیج این اجازه را می‌دهید که با کلیک روی عکس قیمت کالا را مشاهده کنند و در صورت تمایل آن را از سایت شما خریداری کنند. برای فعال شدن این قابلیت در پیج فروشگاهی اینستاگرام لازم است که پیج را به وب سایت خود متصل کنید. سپس می‌توانید کاربران را برای خرید محصول از پیج به وب سایت منتقل کنید.

بهتر است مطالعه کنید: چگونه تگ قیمت را به پست‌ها اضافه کنیم؟

21. هایلایت ارسال محصولات برای خریدهای آنلاین

اگر این توانایی را در بیزینس خود می‌بینید که محصولات خود را برای شهرهای دیگر و یا حتی خارج از کشور ارسال کنید، حتماً یک هایلایت برای ارسال محصولات تخصیص دهید. این کار دامنه‌ی کسب و کار شما را به میزان بسیار زیادی افزایش می‌دهد. به طوری که گستردگی مشتریان شما از یک شهر به یک کشور و یا بیشتر از آن افزایش می‌یابد.

مسلماً ارسال کالاها به شهرهای دیگر باعث خواهد شد فروش محصولات شما چندین برابر شود؛ بنابر این قبل از اینکه اقدام به انجام این کار کنید، از فراهم کردن زیرساخت‌های آن در بیزینس خود مطمئن شوید. در غیر اینصورت با نارضایتی مشتریان مواجه خواهید شد که می‌تواند خطر بزرگی برای فروشگاه اینستاگرامی شما باشد.

22. تولید محتوا برای پیج فروشگاهی با حضور افراد مشهور

تولید محتوای پیج فروشگاهی با حضور سلبریتی‌ها

یکی از عواملی که در همه بیزینس‌ها معمولاً تأثیر مثبتی دارد، تبلیغ محصولات با حضور سلبریتی‌ها و افرادی است که مردم آن‌ها را می‌شناسند و بعضاً به آن‌ها باور دارند. وقتی چنین افرادی یک محصول را تبلیغ می‌کنند، طرفداران آن‌ها به تهیه و استفاده از این محصول ترغیب می‌شوند. استفاده از این تکنیک بازاریابی می‌تواند فروشگاه اینستاگرامی شما را هم متحول کند؛ البته اگر هوشمندانه و بجا باشد.

دقت داشته باشید که در همان ابتدای شروع کار نمی‌توانید از سلبریتی‌ها برای تبلیغ محصولات خود استفاده کنید؛ چون اولاً هزینه‌ی همکاری با این افراد بسیار بالا است و هم این که باید برند شما تا حدودی شناخته شود، سپس توسط تبلیغ با افراد مشهور توسعه داده شود.

نتیجه گیری

تولید محتوا برای پیج فروشگاهی در اینستاگرام یکی از موضوعات پرطرفدار حال حاضر دنیای وب محسوب می‌شود. از وقتی تعداد کاربران اینستاگرام به صورت انفجاری افزایش پیدا کرده است، کسب و کارها هم محیط کاری خود را به سمت این فضا توسعه داده‌اند. در این مقاله اصول تولید محتوا برای پیج‌های فروشگاهی در اینستاگرام مورد بحث قرار قرار گرفت. همچنین 22 ایده جذاب برای تولید محتوا در این پیج‌ها معرفی شد.

منتظر نظرات شما هستیم!

مطمئناً ایده‌های بسیار بیشتری برای تولید محتوا در پیج‌های فروشگاهی اینستاگرامی وجود دارند که در این مقاله به آن‌ها اشاره نشده است. نظر شما در این باره چیست؟ چه ایده یا چه نوع محتوایی می‌تواند فروش کسب و کارهای اینستاگرامی را افزایش دهد؟

کتاب الکترونیک اینبو

پرسش و پاسخ

سوالتان را بپرسید و برای دریافت پاسخ، منتظر پیامک کارشناسان ما باشید!

guest
4 کامنت
جدیدترین
قدیمی ترین
Inline Feedbacks
نمایش همه کامنتها
معصومه

همه ایده‌هاتون عالی بودن ممنون از زحماتتون

علی

ممنون واقعا پست مفیدی بود

0