اهمیت و تاثیر تبلیغات اینستاگرام

اهمیت و تاثیر تبلیغات اینستاگرام

تبلیغات اینستاگرام میتواند تاثیرگذار باشد؟ شاید در همان اول این سوال را از خود بپرسید که تبلیغات و دیده شدن محصولات شما در اینستاگرام میتواند بر فروش شما تاثیر بگذارد یا آنچنان که بنظر میرسد انتظار شما را بر آورده نخواهد کرد. در انفجار ایده های فناوری اطلاعات و درآمد اینترنتی به سختی می توان از تاثیر ابر قدرت های شبکه اینترنت یعنی شبکه اجتماعی چشم پوشی کرد. شبکه اجتماعی برای شما فرصت دیده شدن در جامعه وسیعی از کاربران و مشتریان شما را به وجود می آورد.

در میان تمامی این شبکه های اجتماعی و مخصوصا در ایران، اینستاگرام به دلیل جذابیت و علاقه مردم کشورمان به یک سیستم جامع و ساده برای رابطه با دیگر افراد جامعه به بزرگترین شبکه اجتماعی تبدیل شده است. به همین دلیل میخواهیم در این مقاله به تاثیر تبلیغات اینستاگرام بپردازیم و روش های مختلف برای تبلیغ هر چه بیشتر محصولات را برای شما در این مقاله نشان دهیم.

انواع مختلف تبلیغات اینستاگرام که میتوان از طریق آن بازدید کننده جذب کرد!

در ادامه میخواهم انواع مختلف راه های تبلیغات که میتوان در ایستاگرام پیاده سازی کرد را برایتان بازگو کنیم تا با استفاده از این فعالیت ها اقدام به فروش هر چه بیشتر محصولات خود کرده باشید.

تبلیغات در اینستاگرام با انتشار پست مربوطه شما در پیج های پر طرفدار:

شایع ترین راه تبلیغات اینستاگرام به اشتراک گذاری پست و با استوری های مد نظر شما در پیج ها با فالوور و بازدید بالا میباشد. که شما با استفاده از این روش میتوانید عکس و یا ویدیو خود را که میتواند این عکس یا ویدیو در ارتباط با شغل شما باشد و در واقعه یکی از محصولات شما را نشنان میدهد شامل شود.

این نوع تبلیغات هزینه زیادی را در بردارد در واقع پیج های پرطرفداری که اقدام به دریافت تبلیغات شما میشوند در قبال تبلیغ پست و محصول شما از شما مبلغی دریافت میکنند و به مدت مثلا یک روز پست شما را در پیج خودشان انتشار داده و بعد از اتمام زمان مقرر شده پست مربوطه را از پیج خود حذف میکنند.

اما مسئله اینجاست که این نوع تبلیغات اینستاگرام تا چه حد تاثیر گذار بوده و آیا میتواند در فروش شما موثر واقع شده باشد؟

اولین موضع در بررسی این مسله این است که شما اگر قصد چنین کاری را هم داشته باشید توصیه میکنیم بر روی پیج هایی که تبلیغ خود را انجام خواهید داد موضوع و کاربرهای آن پیج مربوط به موضوع و محصولات شما باشد. برای مثال اگر شما در پیج خود کفش زنانه میفروشید پیج هایی را برای تبلیغ محصول خود بیابید که مخاطب های اصلی شان خانم ها باشند. برای مثال تبلیغات اینستاگرام خود را بر روی پیج های با موضوع آشپزی یا آرایشی و … قرار دهید که مخاطب های اصلی این پیج ها خانم ها هستند نه در پیج های ورزشی که کاربران این پیج ها اکثرا آقایان هستند.

این نوع فیلتر کردن کاربران را اصطلاحا پیدا کردن کاربرهای هدفمند مینامند که در ادامه مقاله دوباره در رابطه با ابن موضوع خواهیم گفت. حال در نظر بگیریم تبلیغی را در ارتباط با موضوع پیج خود در یکی از پیج ها پر مخاطب انجام دادیم آیا تاثیر آن در فروش آن مصحول و یا محصولات دیگر بالا خواهد بود؟

شاید قبول کردنش سخت باشد اما جواب ما نه میباشد! اگر بصورت خلاصه بخواهیم توضیح دهیم ما در بررسی خود به این نتیجه رسیدیم که این نوع تبلیغات در اینستاگرام نسبت به هزینه ای که در آن میشود به هیچ وجهه مقرون به صرفه نبوده و هر چقدر هم محتوای تبلیغاتی شما جذاب تر و هدفمند تر باشد نسبت به هزینه ای که میشود بر فروش شما تاثیر نخواهد گذاشت.

حال این سوال پیش می آید اگر تبلیغات در اینستاگرام به شیوه منتشر شدن پست در پیج های پر طرفدار کارایی آنچنانی ندارد پس برای فروش محصولات خود از چه راه هایی میتوانیم اقدام کنیم که در این رابطه ما توصیه میکنیم ادامه مقاله را با ما همراه باشید.

استفاده از ربات اینستاگرام برای عملی کردن تبلیغات اینستاگرام خود؟!

اگر تا به حال کلمه ربات اینستاگرام به گوش تان نخورده بود حتما توصیه میکنم صفحه اصلی سایت ما را مطالعه کنید. ربات اینستاگرام سیستمی میباشد که با استفاده از آن میتوانیم فالوور های صد در صد واقعی و هدفمند را جذب پیج خود کنیم و از این راه اقدام به فروش هر چه بیشتر محصولات خود کرده باشیم.

در مطالب بالا نوشتیم فالوور صد در صد واقعی و هدفمند میتوان از طریق ربات اینستاگرام جذب پیج خود کرد. بله درست میباشد در واقعه ربات اینستاگرام فعالیت پیج شما را بر راستای اهداف شما بالا برده و مخاطب هایی در حیطه کاری خودتان جذب میکند که در ادامه به چندی از قابلیت ربات اینستاگرام اینبو خواهیم پرداخت.

1_ جذب فالور از فالوورهای رقبا

شما می توانید با استفاده از ربات اینستاگرام اینبو و تنظیم ربات خود بر روی صفحات رقبا از فالوور های آنها جذب مشتری داشته باشید.  تصور کنید دیگر نیازی نیست تبلیغات زمان بر و پر هزینه ای انجام دهید.

که شاید در آخر به دست مشتری دلخواه تان نرسد. در ربات اینستاگرام فقط نیاز است رقبای خودتان را بشناسید و آنها را برای ربات مشخص کنید و بقیه کار را بر عهده خود ربات بگذارید.

2_ جذب فالوور از هشتگ و موقعیت جغرافیایی

با اینبو شما می توانید از چند تگ و موقعیت جغرافیایی دلخواه فالور جذب کنید. از همه مهم تر دادن هشتگ به ربات و فعالیت بر روی لایک کننده های آن هشتگ که می توانید مشتریان آن بخش را مختص خودتان کنید.

3_ ارسال دایرکت

شما در ربات اینستاگرام به راحتی می توانید ربات خود را برای ارسال دایرکت تنظیم کنید تا پیام تبلیغاتی روزانه شما فرستاده شود.

4_ هزینه کمتر ولی نتیجه ای بهتر

قیمت های اینبو در مقایسه با هر نوع تبلیغات در اینستاگرام ارزان تر و به صرفه تر است. شما با صرف هزینه کمتری به صورت نامحدود در بازار هدف محصولات خودتان را تبلیغ می کنید.

5_ تست رایگان قبل از خرید

ما از کیفیت سیستممان اطمینان داریم به همین دلیل به تمامی مشتریان ۲ روز تست رایگان با قابلیت استفاده از تمامی امکانات پیشرفته سایتمان را می دهیم.

6_ پشتیبانی با مدیریت اینبو

شما هنگام خرید اشتراک می توانید گزینه (با مدیریت تیم پشتیبانی) را تیک بزنید و با انتخاب این گزینه تیم پشتیبانی ما همه روزه پیج و اکانت ربات شما را مورد بررسی قرار خواهند داد.

همه ی این موراد توضیح بسیار ساده و مختصری از  نوع فعالیت ربات اینستاگرام اینبو بود که در همین زمینه میتوانید با مطالعه مقاله انتخاب بهتربن ربات اینستاگرام به قابلیت های کلی ربات اینبو پی ببرید.

استنفاده از تبلیغات خود اینستاگرام

خود اینستاگرام نیز برای برای درآمد زایی تبلیغات هدفمند انجام میدهد به همین منظور میتوانید وارد قسمت تبلیغات مربوطه در سایت فیسبوک شده و اقدام به انتخاب نوع تبلیغ خود کرده و سپس میتوانید برای هدفمند سازی تبلیغات خود اقدام کنید. البته تا آنجایی که میدانم این امکان در منطقه جغرافیای ایران بنا به دلایلی امکانپذیر نمیباشد اما خب باز هم این نوع تبلیغات قطعا از تبلیغات در پیج های پر طرفدار بهره وری خوبی خواهد داشت.

,

نوشتن یک پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *